2018 Renault Captur 1.2 Touch EDC

  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Beygir Gücü 120 HP
  • Maksimum Hız 192 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4122 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.6 lt
  • Genişlik 1778 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.7 lt
  • Yükseklik 1566 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.4 lt
  • Bagaj Hacmi 377 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1180 kg
  • Maksimum Tork 190 Nm
  • Yakıt Deposu 45 lt
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 817 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
88
79
61
81
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-9631 04.08.2018 13:16

Araç çok fazla satıyor olmalı ki, tam almaya niyetlenip paramızı denkleştirmeye çalışırken zam üstüne zam yapıyorlar, bu yüzden bir türlü kısmet olmadı bu aracı test etmek.

Misafir-142 29.07.2018 23:20

Makyajlı kasanın iç plastiği kötü yumuşakla sert plastik birleşim yerleri zamanla açar bazı yerlerdeki piyano black kaplamaları kaldırmışlar makyajsız kasanın içi daha kaliteli ama araç gercekten güzel durmadan 750 km gittim hiç yormadı

Misafir-8931 29.07.2018 10:44

m-5388 iç plastik kalitesinin dışında test sırasında olumsuzluk anlamında gözünüze batan birşey oldumu.
sürüş konforu,yalıtım,yol tutuş,tüketim anlamında.

Misafir-5388 27.07.2018 10:59

Makyaj öncesi aracı çok beğeniyor ve özellikle ş.içi için ideal kullanıma sahip olduğunu düşünüyor ve bayiye gidip test etmek istiyordum vakit bulunca.Nihayet geçen hafta gidip aracı yakından gördüm ve test ettim.otomobilin dış görünümü öndeki C led gündüz farlarıyla eskisinden daha güzel tasarıma sahip olmuş ve sunroof gibi yeni özellikler eklenmiş ve dahada çekici hale gelmiş ama içteki PLASTIK KALITESI bir önceki versiyona göre bir TIK kötüleşmiş malesef.Makyaj öncesi kasanın plastik kalitesi çok daha yumuşak,sağlam vede görsel anlamdada gösterişli duruyordu.Buna çok şaşırdığımı ve sırf bu yüzden karasız kaldığımı belirtmek isterim.

Misafir-8756 20.07.2018 11:32

Bu otomobilin en güzel tarafı ülkemizin bozuk yollarına h.back ve sedan karoserli otomobillere göre,yerden yüksek olması dolayısıyla çok iyi uyum sağlaması.
Boyutlarının ne büyük, nede küçük olması nedeniylede özellikle ş.içinde park kolaylığı sağlamasıda bir başka artısı.
Yaklaşık 3.5 yıldır kullanıyoruz çok ama çok memnunuz.

Misafir-9906 30.04.2018 13:25

Yerden yüksek otomobiller içinde en tutumlu araç diyebilirim.
arkadaşlarım bilgi ekranından yapılan km ve ortalama tüketimi görünce gözlerine inanamıyorlar.
ben bu otomobili almadan kullanmış tüketim verilerini görünce sonrasındada almaya karar vermiştim.
halen benzinli turbo ot.vitesli 120 bg olan modeli kullanmaktayım 3 yıldır ve son tüketim ortalamam 5.4 lt/100 km.de

Misafir-880 22.04.2018 10:08

m-1075 teşekkürler.
otomobili almayı düşünenler için güzel özetlemişsiniz, gerçektende bu özelliklerin bazıları en baz donanımı bırakın, en üst donanımda bile YOK yada ek ücret ödeyerek (opsiyonla) alınabiliyor.
Bagajın ve kaputun 2 şer adet hidrolikle kendiliğinden yukarı kalkıyor olmasıda artılarından biri.
pahallı otomobillerde bile bu özellik çok ender görülüyor, çoğu kaputu elinizle kaldırıp çubukla desteklemek zorunda kalıyorsunuz.
Touch modeli aldığımda ICON modelde gözüm kalmıştı ama bu özelliklerle bile Captur çok çekici.
bütçeniz müsaitse icon modeli alın derim.

Misafir-1075 21.04.2018 19:35

HAYIRLI OLSUN M.1471 iyi bir seçim yapmışsınız, aynı aracı bende kullanıyorum ve çok memnunuz ailecek.
kısaca ARTILARINI ve Eksilerini yazayım almayı düşünenlere yardımcı olmak adına.
- arka koltuklar yatırılabiliyor ve ileri geri oynatıp bagaj hacmini genişletip,büyütebiliyorsunuz.
- fermuarlı çıkarılıp yıkanabilen koltuk kılıfları çok pratik özellikle çocuklu aileler için.
- torpidosu son derece büyük ve çekmece şeklinde olması pratiklik sağlıyor.
- anahtarsız giriş ve çalıştırma olağanüstü kolaylık sağlıyor,alışınca başka araçlar çağdışıymış gibi izlenim yaratıyor.
- lastikleri (michelin primacy 3) bu araç için biçilmiş kaftan adeta.yol tutuş ve konfor anlamında olağanüstü işler çıkartıyor.yol sesinide minimuma indirgiyor.
- motoru (1.2 - 120 bg) çok canlı ve isteklerinize hemen cevap verebiliyor.edc şanzımanında payı büyük performans ve konfor anlamında.
- eco mod % 10 tasarruf sağlıyor ş.içi kullanımlarda.
şehirdışı kullanımlarda hız sabitleyici hem konfor hemde yakıttan tasarruf sağlıyor.
- ön koltuk arkalarında kullanılan plastik malzeme kirlenmeler karşısında silinebilir olması dolayısıyla son derece pratik ve kullanışlılık sağlıyor.
- yan aynaların geriye konumlandırılmış olması, ölü-kör nokta riskini azaltıyor.
- müzik sistemi tatminkar seviyelerde ve mp3 - WMA başta olmak üzere bütün formatları destekliyor.
- bütün tel.ara kolaylıkla bluetooth bağlantisi yapılabiliyor.
- boyutlarının ideal ölçülerde olması dolayısıyla özellikle ş.içinde park etmesi son derece pratik ve kolaylık sağlıyor.
- yakıtta bir hayli cimri ve ekonomik üzerindeki 1.2 benzinli motor.ben rahatlıkla ortalama-karma tüketimi yakalayabiliyorum 2 kişilik kullanımlarda.dün baktığımda ortalama tüketim 100 km / 5.4 lt idi.

- kol dayamanın olmaması negatif taraflarından biri.
- ön panelde hararet göstergesinin olmamasıda olumsuzluklarından biri.
- stepnesi standart değil, tasarruflu bir stepnesi var bagajda.
- ön panelden göstergelerden bazen (sadece son derece bozuk yollarda) trim sesi geliyor.
Kısacası ben Captur'u çok sevdim, listesinde olanlara gidip test etmelerini tavsiye ediyorum.
Bu fiyatlara otomatik şanzımanlı yerden yüksek crossover sınıfında otomobil bulmak zor.

Misafir-1471 21.04.2018 08:58

Yol şartlarımızın durumu malum ortada.böyle olunca yerden yüksek araca ihtiyaç duyuyor insan haliyle.
Bu tarz araçların nerdeyse tümünü test ederek mantıklı bir seçim yaparak geçen ay Captur 1.2 edc almaya karar verdim, doğru karar verdiğimi düşünüyorum, herşey istediğim gibi gidiyor diyebilirim.
Diğer araçlarla fiyat ve donanım olarak mukayese edilince (yerden yüksek otomobiller içinde) gerçektende son derece makul bir otomobil Captur.Almayı düşünenlere kesinlikle öneririm.

Misafir-8862 08.03.2018 15:46

ICON donanımı 96 bin tlden aldım izmir den.

Misafir-3133 25.02.2018 14:14

Hangi donanim seviyesini kaca aldiniz

Misafir-9437 08.02.2018 12:01

Yerden yüksek birçok aracı test ettim (arona,vitara,2008,crossland x,) en mantıklı ve makul olarak bana Captur göründü ve nihayetinde geçen hafta aldım Captur'umu.
Standart baz donanımı bie son derece tatmin edici, bu fiyatlara hiçbir marka bu donanımları vermiyor baz modellerinde.Özellikle Anahtarsız giriş-çalıştırma harika bir kolaylık,alışınca başka araçlara bindiğinizde mutlaka ararsınız bu özellliği.Koltuk kumaşlarının fermuarlı olarak çıkarılıp yıkanıyor olması özellikle bizim gibi 2- 3 çocuklu aileler için son derece kullanışlı ideal artı bir özellik.(başka hiçbir otomobilde görmedim bu özelliği)
türkiye yolları için yerden yüksek otomobil olmazsa olmazımız oldu artık.
Kısaca son derece mantıklı bir seçim yaptığımı düşünüyorum, özellikle altı yerden yüksek otomobil arayanlar için ideal bir otomobil, almak isteyenlere öneririm.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi