2018 Peugeot 308 1.6 BlueHDi Active

  • Silindir Hacmi 1560 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.8 sn
  • Beygir Gücü 100 HP
  • Maksimum Hız 186 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4253 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.3 lt
  • Genişlik 1804 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.2 lt
  • Yükseklik 1472 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.6 lt
  • Bagaj Hacmi 420 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1160 kg
  • Maksimum Tork 254 Nm
  • Yakıt Deposu 53 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 1.294 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-9372 30.08.2018 15:10

Kasım 2016 da dizel Clasic Edition düz vites olarak 308 aldım. uzun dönem kulanma beklentim mevcuttu.ancak 50.000 km de gaza hafifçe basıldığında motor bloğundan bilyalı sesi ve özellikle küçük viteslerde çekişten düşüş olmaya başladı.aracı tamirciye baktırmaya gittiğimde eşim ve çocuğumla aracı terkedip orda bırakmak zorunda kaldık.megerse marş dinomosu dişisi tek yönlü dönüm V kayışına zarar vermiş. ekipmanlar değişti.üretimi hatalı bu aracı tamir sonu hiç düşünmeden sattım. Oysa beğenerek almıştım.perodik bakım gününü beklesem çok daha büyük bir fatura önüme konacaktı.Malesef ülkemizde otomobil de dahil ürününün ardında duran satıcı pek yok. bu süreci sancılı geçirmektense araçtan kurtulmak en iyi fikir gibi gözüküyor.

Misafir-9450 11.01.2018 10:38

3 yıl 80000 km yi devirdim. En ufak ne bir trim sesi var ne de herhangi bir deforme olan bir yeri var. Yok efendim pejo dayanıksızdır yok efendim bir iki yıla dökülür laflarına asla kulak asmayın. Bizzat kullanan biri olarak söylüyorum bu araba çok kaliteli ve çok dayanıklı.

ozgurozturk 11.01.2018 16:35

bırakın ne derlerse desinler.Moose testlerine bakın araçların,o şişirdikleri arabaların ne olduğunu görsünler bir de 308'in.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi