2016 Peugeot 208 1.2 Allure EAT6

  • Silindir Hacmi 1199 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 9.8 sn
  • Beygir Gücü 110 HP
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3963 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.7 lt
  • Genişlik 1829 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.8 lt
  • Yükseklik 1460 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.5 lt
  • Bagaj Hacmi 285 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1090 kg
  • Maksimum Tork 205 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/45 R17
  • Yıllık Vergisi 623 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
88
78
61
83
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-5921 30.11.2016 15:09

En son kaça bırakıyorlar.
Bilgisi olan var mı?

Misafir-2004 01.10.2016 18:29

Sözlerime başlamadan önce herhangi bir bayi elemanı olmadığımı ve herhangi bir markayla uzaktan yakından ilişkim olmadığını belirtmek isterim. Malatya'nın Darende ilçesinde öğretmenlik yapmaktayım.
Aracı 29/09/2016 da Malatya Ilıcaklardan aldım. Herkesin olduğu gibi başlangıçta benim de çekindiğim bazı noktalar vardı.(Vites geçişi, konfor, 1,2 çekiş gücü, ara hızlanma yalıtım, vb). Benim üzerinde durduğum en önemli hususlar ise konfor, yakıt tüketimi, vites geçişiydi. Sakin kullanıp, çok uzun rampa lar olmayan bir yerde yaşadığım için çekiş gücüyle ve ara hızlanmalar beni çok ilgilendirmedi.
1) Yakıt Tüketimi
Lafı çok uzatmadan yakıt tüketiminden başlamak istiyorum. Araç henüz 226 km'de ve bunun 3/4 kısmı şehir dışı, geri kalanı şehir içi şuan yol bilgisayarı bana 5.8 ortalama gösteriyor. Ama şunu unutmamak gerekiyor bu yakıt tüketimi denen şey motordan ve şanzımandan ziyade, sağ ayağınızın gaz pedalıyla olan ilişkisiyle orantılı bence. Ben çok sakin kullanıyorum ve bu da yakıt ekonomisine yansıyor. Belki ilerleyen günlerde biraz daha düşer motor yeni çünkü.
2) Konfor
Cümlelerime başlamadan önce B segment bir arabadan bahsettiğimizi aklımızın bir köşesine not edelim. Aracı 3 gündür aktif olarak kullanıyorum konfor adına ben bir rahatsızlık duymadım. Süspansiyon orta sertlikte. Ne tam yüzer gibi gidiyor ne de tam çivi gibi çakıyor. Benim şahsi görüşüm orta yolu bulmuşlar.
3) Vites Geçişi ve Çekiş gücü
205 nm torku 1500 devirden itibaren verebildiği için ara hızlanmalarda arabayı çekip götürüyor. Bundan önceki arabam 1.6 4 ileri tork konvertörlü 150 nm tork otomatik vitesti. Peugeot 208 1.2 olmasına rağmen 1.6 motora göre çok daha güçlü ve kararlı.
Vites geçişi konusuna gelince bu markanın şanzımanını çok ama çok araştırdım. PSA grubun kullandığı ETG,Auto6r,MCP gibi yarı otomatik vites kullanıcılarından ve incelemelerden edindiğim bilgiler geçişi çok belli ediyor şeklindeydi. Ancak 2014 yılında 308'de ve 508'de EAT6 adı altında tam otomatik şanzıman denendi ve geri dönüşleri gayet olumlu oldu. 208'in makyajlı kasasında da bu EAT6 tam otomatik şanzıman kullanılıyor. Kullanıcısı olduğum için geçişlerin konforlu olduğunu söyleyebilirim.
4) Yalıtım
Benim en hassas olduğum ve kırmızı çizgilerimin olduğu kısım burası işte. Aracın yoldan aldığı ses rahatsız edecek düzeyde değil. Yani kütüphane gibi değil ama düğün salonu gibi de gürültülü değil. Şimdilik malzemelerden kaynaklı tıkırtı,çıtırtı,zırıltı,vızırtı vs gelmiyor. Araç sıfır ilerleyen aylarda ne olur bilinmez peşin konuşmak yanlış olur
SONUÇ:
Bu paraya bu araba alınır mı diye klasik bir soru soracak olurlarsa ben alınır derim. Çünkü bu segmentte ve bu fiyat bandından daha aşağıda araba kalmamış. Bu sözümde samimiyim; çünkü marka ve model vermem yanlış olacağı için bütün firmaların fiyat aralığına ve donanım özelliklerine baktığınızda bunda standart olanların diğer markaların en full donanımlarında opsiyon olarak satıldığına şahit olacaksınız ve o zaman fiyatların nerelerde olduğunu göreceksiniz. Ben çok araştırdım istediğim donanımların hepsini bir arada bu fiyata sunan tek marka peugeot 208 oldu.

Misafir-9767 14.09.2016 01:49

208 1.2 etg5 active donanim aracimizi sattik. 2 yili askin kullanmistik. Tek memnun olmadigimiz yani motor performansiydi. Robotize yari otomatik sanzimani etg5 ti. Vites gecisleri cok rahatsiz etmemisti. Yine B sinifi arac baktik. Performans onemli oldugu icin; clio, fabia, ibiza baktik. Clio gereksiiz pahali. Ibiza tipsiz, fabia ya isinamadik. 208 eat6 tam otomatik 1.2 110 beygir allure araci kampanyali indirimli fiyatindan 4 bin tl daha ucuza fiyat aldik. Arac bizim onceki 208 e gore makyajli ve cam tavanli. Motor ve sanziman cok farkli. Bence en iyi B segment arac.

bayide 2015 ten kalan 308 allure 1.2 allure araci 2016 kampanyali fiyata gore 15 bin tl indirimle verdiler. Fiyat cokiyi olunca 308 aldik. 208 de alsaydik pisman olmazdik.

Misafir-4120 31.07.2016 13:40

Hızlanma ve maksimum hız, bu sınıfta bir araba için oldukça iyi. Araç hafif motor küçük (ama güçlü) olduğundan yakıt tüketimi de başarılı. B sınıfı hatchback araçları arasında ilk 3'e girer, bu donanım ve performans ile..

Araba Delisi 30.07.2016 11:55

+ B sınıfı rakiplerine göre yaşam alanı biraz daha geniş
+ Teknolojik donanımlar barındırıyor
+ Ortalama 6,5 litrelik yakıtı bence çok iyi
+ Sürüş yönlendirme kabiliyeti yüksek
+ Tam otomatik şanzıman beklenen bir vites idi, hakkını da veriyor

- Multimedya ekranı emanet gibi duruyor
- Hızlanma performensı vasat düzeyde
- Uzun yolda rahatsız edebilecek ergonomi eksikliği

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN