Peugeot RXH

Peugeot RXH
Temel olarak yükseltilmiş bir 508 Station Wagon olan 508 RXH hafif arazi şartlarında zorlanmaması için daha güçlü bir süspansiyon sistemi, 18 inç çaplı jantlar, boydan boya siyah plastik kaplama, cam tavan ve LED ışıklandırma grubu gibi bu tip araçlarda görmeye alıştığımız aksesuarlara sahip. Daha önce RCZ'nin hibrit modelinde de kullanılan sistemde 2 litre hacimli turbo Diesel motorla bir elektrik motoru birlikte çalışıyor. Ortak çalışmada 200 beygir güç 450 Nm tork üretebilen üniteler araca dört tekerlekten çekiş özelliği de kazandırıyor. 2011 Frankfurt otomobil fuarı sırasında sergilenecek olan araç sadece elektrik motorunu kullanarak ilerleyebilme özelliğine de sahip ve bu özellik sayesinde ortalama yakıt tüketimi 4.2 litre/100 km seviyesine inebiliyor.

12.07.2011 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
Bu habere ilk yorumu siz yapın!