2021 Nissan Qashqai 1.3 Sky Pack Plus DCT

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1332 cc
  • Maksimum Hız 198 km/s
  • Beygir Gücü 160 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 10.1 sn
  • Maksimum Tork 270 Nm
  • Uzunluk 4394 mm
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Genişlik 1806 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1590 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.7 lt
  • Boş Ağırlık 1315 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.6 lt
  • Bagaj Hacmi 401 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.4 lt
  • Yakıt Deposu 55 lt
2021 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-3904 25.11.2021 11:52

Tam bir fiyat performans aracı. Fiyat olarak baktiginizda bütün araclar ayni oranda artti. 3008 in en düşük fiyatlı 1.2 active benzinli modelinin liste satiş fiyati 510 bin. Binici için araç alinicak veya satilicak zaman değil bence. Hiçbir araç zaten bu paraları etmez ama durum ortada.
Boyum 1.90 cm aracın içinin benim için çok geniş olduğunu söyleyemem ama kesinlikle rahatsız edici değil gayet yeterli. Panoramik açılır tavan olmasina rağmen. Benim açımda aracin belki tek eksisi bagaj hacmi. Bu sınıfa gore biraz ufak.
Performans olarak cok iyi. Yakıt olarak orta. Ne çok ne az. Suv araç olarak piyasadaki hala en iyi fiyat performans aracı. ( Güvenlik göz önüne alınmaz ise daha uygun araçlar var.)

Misafir-7949 23.11.2021 12:02

aynı doluluktaki tiguan 600 bin iken bu aracın 450 bin TL olması çok normal.

Misafir-5462 22.11.2021 19:44

Aracın fiyatı çok yükselmiş misafir 1117 nin dediği gibi qashqai ye bile 450 bin fiyat çekiliyorsa vatandaşın vay haline...Araç orta şekerli ancak yakıtı biraz fazla.Şehiriçi 8.5 üstü şehirdışı 6.5 larda.Garanti sütesi 3 sene.Ses seviyesi yeterli ve kaliteli,ikinci eli fena değil.Malzeme montajı zayıf bunu anlamak için iğneye gerek yok.İğnesi olanın iğneyle harpoonu olan harpoon la da kazısa aracın boyasının hemen kalktığını ya hut mıcır -taş izlerinin kavlattığını gözlemleyebilir.Bunun yanısıra şerit takip te sensör kaynaklı şeritleri geç algılama sorunu,0.9 ve 1.2 tce -digt ler gibi motor yağ yakma( her 1.3 gözüken mercedes üretimi değil),şanzıman beyin arızası,p17f1 arızası başı çekiyor.İç hacmi fena değil ancak 182 cm ön koltukta limit.Eğer boyunuz çok uzunsa arka koltukta oturacak yolcular için yeterli hacim yok.Görünümü fena değil.Bagaj biraz ufak.Fiyatı ederine göre çok fazla ancak tabi bunda kurun ve verginin etkisi büyük.

Misafir-2888 04.11.2021 13:24

Aracı 2 aydir kullaniyorum 3 bin km ye yaklasti. Küçük detaylarda boğulan biriyseniz alıcağınız bir araba değil. Gerci o zaman araç alamazsınız. O kadar incelerseniz kusursuz araç yoktur. Araç tam bir f/p aracı. Motor ufak ama tork ve beygir yüksek. Yakıt olarak ortalama bir araç. Ne çok ekonomik ne çok savruk bir yakit ekonomisi var. Şanziman sorunsuz gecisler çok yumuşak. Yol tutuş iyi hızlanma çok iyi. Malzeme kalitesi verdiğiniz paranin altinda değil. 50-100 bin fazla verip pejo hyundai veya kia alabilirsiniz onlardada iğneyle kuyu kazdıkça eninde sonunda solucan çıkacaktır. Aracın kronik sorunu yok. Bu motoru aracın onceki 1.2 lik motoruyla kariştirmayin. Ben iceriye giren ayna sesinden rahatsız olan biri değilim veya kaputun izolasyonu olmamasindan. Arac alirken bunları inceleyen biriyseniz bu araç size göre değil.

Misafir-1117 20.10.2021 02:24

Nissan qashqai yi sıfır km ve ikinci el araç satınalımları için detaylı inceleyelim.İsterseniz araç alımından önce test sürüşünde tek tek bu hususlara dikkat edip kendinizde rahatlıkla bizzat gözlemleyebilirsiniz.Detaylı gerçek kullanıcı yorumları fazla olmadığı için böyle bir inceleme yapmak istedim.Test aracında da 2021 tekna paket 4500 km kullandığım araçta da gözüme çarpan detaylar şu şekilde;
YAKIT TÜKETİMİ;ne az ne çok.Şehiriçi konya cihanbeyli de karatay ile adliye arası mevkii de şehiriçi 8.5 litre civarı yakıyor.Eko modda çekiş bayağı düşüyor yakıt tüketimi yarım litre azalıyor ancak aracı spor kullanırsanız 9.5 ları buluyor.İstanbul da ise özellikle köprü veya şişli mecidiyeköy civarı 10 lt yakıt tükettiğimi hatırlıyorum.Anadolu şehri için 8.5 litre çok çok fazla olmasa da düşük bir değerde değil.Yakıtı önemseyen arkadaşlarımız göz önünde bulundurabilirler.
YOL TUTUŞ;Araç cmf platformu üzerinde tasarlandığından (clio ile aynı platform) aks mesafesi iz mesafesine göre fazla.Ani direksiyon hareketlerinde leaning çok fazla olduğundan araç arkadan savruluyor akabinde önden de kopmalar olabiliyor.Esp bazen devreye geç girebiliyor.Yol tutuşu 3008,tiguan,tucson,eclipse cross,sportage gibi araçlara kıyasen zayıf ancak bu araçlar qashqai nin yarım segment yukarısı. qashqai seviyesindeki araçlarla kıyaslayın derseniz 2008(ODD ye göre bu araçta c suv) ile benzer tepkilere sahip ancak yine aks mesafesinin ve aracın ağırlık merkezinin doğru ayarlanmamasından ötürü frenaj tepkilerini geç veriyor.Arka fren balatasının boyutu da aracı stabil durdurmaya yetmiyor hatta yanlış hatırlamıyorsam juke ile aynı balatayı kullanıyor..(105*36)
SES İZOLASYONU olarak arka taraf davlumbaz değil burada iyi iş çıkarmışlar ancak ön kaput izolasyonu zayıf zaten izolatör kompoziti kaputu açıp camların altındaki malzemeye bakarak gözlemyebilirsiniz.Camlar ince özellikle efb tabakası daha kalın olmalıydı çok fazla ses yapıyor aynı şekilde yan aynalardan içeriye giren rüzgar sesi hayli fazla.
SORUNSUZLUK VE GARANTİ;bu güncel kasa (2018 den sonra herhangi bir facelift veya güncellme almadı 2018-19-20-21 ler tamamen aynı araç)sorun çıkarma hususunda 20119 senesinde yani tam olarak bu kasa whatcarr ın arıza istatistiklerinde tüm segment hb,sedan ve suv-crossover lar içerisinde en fazla sorun çıkaran 3.araç ne yazıkki.Genel olarak qashqai dizel ve benzinli versiyonlarda şikayetler;partikül filtre,motor yağ yakma ve segman aşınma,fren disk eğilme,elektronik aksam,şanzıman kalibrasyon ve beyinarızaları(p17f1 hatası) olarak yer alıyor.Detay için gerçek araç sahiplerine danışabilir ya hut şikayet sitesine gözgezdirebilirsiniz.Garanti süresi ise 3 sene.Bakım ücreti pahalı servisten servise değişse bile 1600-1700 tl küsür tl dolaylarında.
KULLANIM;Aracın kullanımı pratik ve basit.Orta konsol içgüdüsel tasarlanmış ve tuşlar tam olması gereken yerde.Bilakis deneyimsiz kullanıcılar için kullanıcı dostu ve pratik diyebilirim.
İŞÇİLİK ; sütunlarla iç aksamın birleşim noktaları gözlemlediğim gibi yerli yerine oturmuyor ve denk gelmiyor.Orta konsola yandan bacağınızla hafiften dokunduğunuzda bütün orta alt yani vites ve bardaklığın bulunduğu kesim titriyor.Deri direksiyonda dikiş atlamalar var sıcak havada koku yapıyor ve direksiyon soyulabiliyor.Vites konumu ise 182 den uzun değilseniz yerli yerinde.Orta konsol tuşlarına sert müdehale ettiğinizde çıtırdamalar geliyor.Hatta kumanda elemanları ve multimedya ekranının bulunduğu orta konsol kısmında bu trim sesleri iyice artıyor.Koltukların açısı doğru ayarlanmamış ve sürücü koltuk desteği zayıf.Ön kaputta süspansiyon yok,demir tutamacı koymuşlar vs vs..Şuan yurtdışında olan bir sosyal medya da araç viideoları çeken ve belki bu sektörde en tanınır isim olan kişi aracın genel olarak şişirilmiş bir clio olduğunu söylemişti.Ben tam olarak aynı fikirde değilim ancak aracın işçilik ve malzeme kalitesinde önemli eksiklikleri var.Birde aracın kaput altında izolatör yok.Kaputu açıp aşağı doğru baktığınızda hertaraftan asvalt görünüyor.Bildiğiniz yoldan çamurlu ve ya ıslak su sıçraması halinde araç sigorta arızası verip stop edebiliyor.Yine kabloların metal haliyle hiçbir izolasyon yapılmadan bulunduğunu gözlemyebilmeniz için ön kaputu açmanız yeterli.Bu sebeple asla motor yıkama yaptırmayınız.Aracım çalışmadığı için 4 gün aracım avm otoparkında kalmıştı,sonrasında kuruyunca sorunsuz çalıştı.
SES ve MULTİMEDYA;Multimedya ekranı zayıf , çözünürlüğü düşük olsa da ses sistemi bose marka ve kaliteli ses ve müzik dinleme imkanı veriyor.Bu araçtan beklemediğim bir detaydı bu.
İlginç bir hadise de aracın uzun farları yüksek menzilli fakat kısa farları çok zayıf aydınlatmaya sahip.
PİYASA; olarak otomotiv distrübütörleri derneği verilerini baz alınca 2021 eylül(en son açıklanan) arasında duster,egea cross,tucson,3008,2008 ve bayonun arkasında tüm araçlar içerisinde ise 773 adetle 17.sırada geliyor..Bu da ikinci el piyasasını olumsuz etkiliyor.Eskisi kadar ne yazıkki prim yapmıyor.Bu durumu kolayca teyit edebilirsiniz sarı siteden.Yani bir miktar değer kaybı yaşatıyor ve bazı rakiplerinin gerisinde kalıyor. Açıkçası kasa değişmedikçe şuanlık ümit de vadetmiyor.
FİYAT/PERFORMANS;Fiyatı , aracın sağladığı faydaya baktığımızda gerçekten oldukça yüksek.B ile c segmenti arasında sıkışmış ve gün geçtikçe pazar payı kaybeden bir aracın daha rekabetçi bir fiyata satılması lazım.Kur ve ötv+ötv eklenmiş halin katma değer vergisi+trafik tescil bedeli+mtv vergisi derken araçların nerdeyse tamamı ederinden çok yüksek fiyata satılıyor,c suv ları dahi alamaz olduk ancak qashqai nin özellikle tasarım ödüllü 3008,ses izolasyonu premium d segmentini aratmayan tucson,işçilik kusuru yok denecek kadar az olan tucson,hatckback c araçlar seviyesinde yol tutuşa sahip eclipsecross gibi araçların bulunduğu piyasada c sınıfındaki rakiplerine karşı yol tutuş,işçilik,malzeme,frenaj kabiliyeti gibi hususlardaki dezavantajlarını daha uygun fiyatlama ile kapatması ve mümkünse skypack paketinde 340-350 bin bandına geri dönmesi gerek.Tahmin ediyorum bütün deneyimli arkadaşlarımız benim gibi düşünüyordur.İyi akşamlar..

Misafir-9626 18.10.2021 00:55

bugüne kadar yapılmış qashqai lerin en sorunsuzu. Önceki modellerdeki bütün kronik sorunları çözmüşler. yol tutuşu ve çekişi çok iyi. kaliteyi hissediyorsunuz.

Misafir-4392 16.10.2021 14:26

Aracı 3 hafta önce 361000 TL kampanyasından satın aldım. Bu fiyata alınabilecek kesinlikle en kaliteli araç. 1,33 olduğuna aldanmayın 1.5 dizel motordan daha çok torku var. Dezavantajı 38 cc için 1.3-1.6 diliminin mtv sini ödüyor olmamız. Malzemeleri son derece kaliteli yol tutuşu gayet güzel. Bu araca ve bu fiyata sarı renk halojen ampul koyup led ampulle 1500 tl farkla değiştirmeleri hiç hoş bir durum değil. Motorunda eski nesillerdeki gibi izolasyon kapağı yok. Araçtan küllük ve çakmak da çıkmıyor artık. Stepne yerine de LTK var. Kesinlikle Renault yada Hyundai ile kıyaslanamayacak kadar malzemesi kaliteli bu aracı almadan önce hepsiyle teste çıktım detaylı şekilde inceledim ancak tabi ki ww tiguain deki kadar malzeme kalitesi ve tokluk hissi yok. Yokuş performansı çok iyi, DCT şanzıman kesinlikle CVT şanzımandan çok çok iyi bir tercih olmuş. İbresinde 240 km yazmasına rağmen 248 km hıza ulaştığı videoları ve incelemeleri mevcut. Cam tavanın açılmaması büyük bir handikap. Ortadaki ekran bu fiyata satılan bir araca yakışmayacak kalitede. yakıt tüketimi şehir içinde 7,1 litreye kadar düştü ancak motorun rodajını tamamlamasından sonra bu daha da düşecektir. Yeni kasası avrupada mevcut bir araç 402 bin lira verecekseniz eğer yılbaşını bekleyip hayalet ekranlı yeni kasasını almanızı öneririm. Ancak kampanya vs denk gelirse veya 2. elde bakacaksanız gayet mantıklı ve kullanımı rahat bir araç. SUV'a bindiğinizi hissediyorsunuz. Böyle olmasaydı eğer zaten son 10 yılın tüm dünyada en çok satan aracı olmazdı.

Misafir-5725 14.10.2021 23:18

Fiatı 400 bin tl bandını aştı.Performanslı kullanımda yakıt tüketimi uçuyor.Aynalardan içeriye çok ses alıyor.Şanzımanı özellikle rampa çıkarken uzun süre aracı düşük devirde tutuyor,çıkamayacağını farkedince aniden devir yükseltiyor araç sarsılıyor şanzıman ısınıyor.Direksiyon kutusu aracın direksiyonunu lineer şekilde toplamayı başaramıyor ki en son bu problem 2002 2003 tata larda vardı.Tahmin ediyorum bu şanzımanında sonu x tronic gibi olacak ve ve başka şanzımana geçilecek.Montaj kusurlarının sayısı özellikle podyalarda,sütunlarda,alt eko ve haddinden fazla.Nissan eskiden çok değil 10-12 sene önce segmentinde premium markalar hariç zirveye oynarken şu an kadjar ve chery tiggo ile rakip hale geldi.Tiguanı,tucsonu,sportageyi,x1 i alıp beğenmeyenler tiggo ya qasqai ye kadjarı kullanırlarsa ve bu aracın tam 4k fiyata satıldığını! hesaba katarlarsa araçlarına anında ısınırlar.Nissan ya renault ile işbirliğinden vazgeçmesi ve kendi platformlarında araç üretmesi ya da tiguan,tucson,eclipse cross gibi araçların şasi ve karoserlerini iyice inceleyip yeni platformlarda kaliteyi önceleyerek araç üretmesi gerekiyor ve ya aracı 330-340 bin tl tekna paketini ise 300-310 bin tl fiyat bandına çekmesi gerekiyor.

Güncel Donanım Paketleri
1. Visia
2. Tekna
3. Sky Pack
4. Platinum Premium Pack

Standart Donanımlar1234
Nissan Connect M.Media-SSS
Geri Görüş Kamerası-SSS
Çarpışma Uyarı Sis.-SSS
Şerit Takip Sis.-SSS
Trafik İşareti Tanıma-SSS
7 inç Dokunmatik Ekran-SSS
Akıllı Telefon Entegre.-SSS
Kararan Dikiz Aynası-SSS
Dijital Klima-SSS
Katlanabilen Yan Ayna-SSS
Park Sensörleri-SSS
Far Sensörü-SSS
Yağmur Sensörü-SSS
Ön Sis Farları-SSS
Ambiyans Aydınlatma-SSS
Anahtarsız Çalıştırma--SS
Panoramik Cam Tavan--SS
Karartılmış Arka Cam--SS
Anahtarsız Giriş--SS
Hareketli Nesne Algılama---S
Kör Nokta Uyarı---S
Navigasyon---S
Deri Koltuklar---S
Isıtmalı Ön koltuklar---S
Hafızalı Sürücü Koltuğu---S
LED Adaptif Farlar---S
BOSE Ses Sistemi---S
ABS, EBD, ESPSSSS
Hız SabitlemeSSSS
Yokuş Kalkış DesteğiSSSS
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.