2017 Nissan Qashqai Yeni 1.2 Design Pack X-Tronic
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1197 cc
- Maksimum Hız 173 km/s
- Beygir Gücü 115 HP
- 0-100 Km Hızlanma 12.9 sn
- Maksimum Tork 165 Nm
- Uzunluk 4394 mm
- Vites Tipi Otomatik
- Genişlik 1806 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1590 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.5 lt
- Boş Ağırlık 1343 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.2 lt
- Bagaj Hacmi 401 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.6 lt
- Yakıt Deposu 55 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
Popüler Karşılaştırmalar
BU PAKETTE ANAHTARSIZ GİRİŞ VAR MI?
BROŞÜRDE YOK YAZIYOR SKYPACKTE VAR BUNDA YOK GÖRÜNÜYOR?
Abartmayalım derken?
Rize'ye gitmedim ancak inişli çıkışlı Zonguldak benzeri bir şehir olduğunu düşünüyorum.
Zonguldakta dizel araçlar 7 ve üstü yakıyor sanırım ***
Bende 11 litre yakan aracı anında alırım misafir 8326 :)
Abartmayalım arkadaşlar 1.2 turbo benzinliler hem yakıt hem vergi olarak Türkiye'nin en ekonomik motorlarıdır.
Ben 3 yıldır Rize'de 1.2 turbo benzinli qq kullanıyorum ortalama 7 litre yakıyor. Aracımdan çok memnunum.
Zonguldaktayım 10 gün oldu alalı 62 yaşındaki babamdan daha sakin kullanıyorum yakmasın diye 11.3 Yakıyor maşallah.
5 Bine kadar düşmezse 7 lere anında satarım.
Merhaba,
Ankara Baykoçlar Design Pack X-Tronic de 116.000, 1.5 Dci Design Pack de 120.000 diyor daha uygun fiyat alabilen var mı?
Genel hatlı bilgilerle tahmini yorumlar yapmaktansa teknik yorumlar yapmak daha iyidir.Kulaktan dolma bilgiler doğru değildir.Edc alman getrag firmasının ürettiği çift kavramalı bir şanzımandır.Cvt ise iki adet kasnak arasında çalışan bir zincir tahrik ile gaz tepkilerine bağlı olarak bir zincir tahrikin hareketine bağlı olarak çalışır.Eğer cvt şanzımanlarda bu tahrik ve kasnaklar yeterince dayanıklı üretilmez ise çok kısa ömürlü olup çok büyük sorunlar verir cvt.Çünkü sabit oran olmadığından ötürü aracın bütün görev sadece 2 adet kasnak ile 1 adet zincire binmektedir.Toyota multidrive-s nin surabu lineartronic'in aksine ne yazıkki uzun yıllar nissan cvt ler kullanıcılarına sorunlar çıkardı.25000 - 30.000 km görmeden dağılan birsürü nissan cvt mevcut.Piyasadaki diğer cvt lerin (mesela toyota mesela subaru) nispeten sorunsuz olduğundan ötürü nissan ın da böyle olduğunu düşünenler problemli olduğu söylenen dsg yi aradılar dahi. Bu durum benim de başıma geldi.İnternetten detaylı bilgiyi alabilirsiniz.
Şanzıman konusunda edc çift kuru kavramadır bu araçta ise cvt denilen vitessiz kasnak tipi bir şanzıman kullanılmakta. Edc dsg gibi arıza yapmaya daha müsaittir tam tersi japon icadı cvt ise uzun ömürlüdür.
eğer çok çok sağlam şanzıman istenirse aisin üretimi eat6 veya bmw kullandığı 8 ileri zf şanzımanı tercih edilmeli. Saygılar.
Ah nissan şu araçlarını doğru düzgün , dayanıklı bir şanzımanla üretsende bizde sıkıntı çekmesek.Tak şu araca edc şanzıman peynir ekmek gibi satar , hem nissanzedelerden kurtulursun hem marka imajın artar bence
EDC dayanaklı bir şanzıman olsa Renault Koleos'a niye xtronic (CVT) koysun.
Çift Kavramalı şanzımanlar daha hassastır.
Mühendislerin yattığını dusunuyorum Daha hırcın gösterişli bir arac yapın şunu tamam güzel ama sonucta yeni bir kasa değişim katın. Farla onunla bununla oynamak aracı yeni alnamına getirmez biz zaten onu modifiye olarak yapıyoruz siz kullanıcının yapamayacagı şeyleri yapın kullanıcı sadece dokunsun
çizgileri artık değişmeli yıllardır aynı kasa yada ona yakın tasarım sadece led farlarla yenilik yeterli değil bence ama emsallerine göre fena değil.