2014 Nissan Qashqai 2 1.5 DCi Tekna Pack

  • Silindir Hacmi 1461 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.2 sn
  • Beygir Gücü 110 HP
  • Maksimum Hız 177 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4541 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.9 lt
  • Genişlik 1780 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.7 lt
  • Yükseklik 1645 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.1 lt
  • Bagaj Hacmi 450 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1511 kg
  • Maksimum Tork 240 Nm
  • Yakıt Deposu 65 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/60 R17
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
zula 14.02.2014 19:38

muki bey teşekkürler bilhiniz oldugu konuda yardımcı olun kim ne derse desin bilginizden çok insan faydalacaktır

metin 14.02.2014 00:52

muki bey arkadan çekişli ve önden çekişli ,araçlardan hangisi ,kaygan zeminde daha olumludur,bilgi verebilirmisiniz.?

muki 03.02.2014 19:20

Konunun özü aslında şudur :
Bizim önden ya da arkadan çekişli bildiğimiz ve 4x2 diye adlandırdığımız binek ve genel olarak yaygın tüm araçlar aslında 4x1 dir. Çünkü çekiş tek aksta ve tek tekerdedir.Patinajda tek teker döner.(hemen hemen tüm binek araçlar böyledir diyebiliriz , 4 motion Quattro yada başka bir isimle adlandrılanlar hariç)
Bir kısım binek ve ticari araçlarda ise sınırlı kaymalı diferansiyel sistemi ile çekişte olan aksın her iki tekerleğine de güç iletilir ki araç çekişi olan akstaki her iki tekerleğide kullanr.Aracın önde yada arkada (çekiş hangisindeyse) her iki tekerleği de sağ sol olmak üzere patinaj sırasında beraber döner. Bu araçlar 4x2 dir ( mesela nissan skystar 4x2 kamyonetler peugeot partner adventure gibi)
Standart olarak satılan ve orta-orta üst sınıfa kadar olan ve 4wd özelliğine sahip olan tüm arazi taşıtları da aslında 4x2 dir. Ancak bu sınıftaki 4x2 arçların yukarıda bahsettiğimiz 4x2 lerden farkı: onlarda çekiş iki tekerde ve tek aks üzerindeyken suv veya jip dediğimiz bu sınıftaki araçlarda bir merkezi transfer kutusu vasıtasıyla çekiş önde bir arkada bir tekere gönderilir.Yol ve zemin yapısına göre de önde ve arkada tek tekerde olan çekiş sağ yada soldaki yeri en sağlam tutan tekere aktarılır.(vitara-rav 4-tucson-sportage-sorento-cherokee vs)
Bir kısım standart suv larda ise yada sonradan takılabilen kilit vasıtası ile aracın arka aksındaki her iki tekerde bir birine kilitlenir.Transfer kutusu (arazi şanzmanı)aracılığı ile güç ön ve arka aksa gönderiliyordu ya önde tek teker çekişte arkada da kilit olduğu için iki teker beraber dönüyor : yani toplam 3 teker çekişte işte buda 4x3 (mesela discovery ,pajero ,land criuser mercedes G seri..)
birde bu kilidin önde de olan var .Gücün öne gönderileni önde kilitleniyor ön iki teker dönüyor ; arkaya gönderileni arkada kilitleniyor arka iki teker dönüyor.HALK ARASINDA 4X2 OLARAK BİLİNEN ARAÇLAR ASLINDA 4X1 DİR,bi daha bu sayfaya girmicem size hayırlıolsun.

Ali 03.02.2014 18:25

4x4 araçların hepsinde 3 teker kontrolü bulunmaz. kiminde gerçek anlamda 4 teker kontrolü, kiminde ise yol, dönüş ve hız şartlarına göre belli 3 teker çalışır. Farklı tipte 4x4 araç teknikleri bulunmaktadır. 4x2 araçlarda ise genel olarak yapı aynıdır. Kilitli veya yarı kiltli difrenisyel yoksa yine yol ve dönüş açısına bağlı bir teker diğerinden fazla veya az devir yapabilir. Bir teker patinaja geçerken diğeri kımıldayamayabilir. Bu durum standart normal difrensiyellerin zaafıdır. Fakat bildiğiniz standart önden veya arkadan çekiş tüm araçlarda kullanılan en ekonomik ve sorunsuz sistem budur. Kilitli veya yarı kilitli difrensiyel yoksa adı jeep olsun SUV olsun ne olursa olsun hepsi aynıdır. Qashqai'de de bir fark yoktur. Kilitli veya yarı kilitli otomatik difrensiyel yoksa sonuç aynıdır. Çeşitli elektronik çekiş kontrolleri ile bu zaaflar azaltılabilmekte ve yoğun arazi şartları haricinde kaygan zeminlerde çekiş yapan tekerlerin birinin gereksiz patinaja düşmesi engellenebilmektedir. Bu konuda son dönemde piyasaya çıkan hemen hemen tüm mini SUV araçlar (ASX, Sportage, ix35 vs.) oldukça başarılı sayılabilirler. Qashqainin bu araçlara göre standart önden çekiş 4x2 araçlarının hiç bir farkı yoktur. Hatta bu araçlar içinde yol tutuş ve kaygan zeminde hızlanma ve durmada ASX daha başarılı sonuçlar sergilemektedir. Gerçek anlamda arazi performansı istiyorsanız, 4x2 ve 4x4 kullanılabilme özelliği olan, gerektiğinde kilitli difrensiyele geçiş yapabilen bir araç almanız gerekir. Böyle bir aracı ucuza almak istiyorsanız, konfordan ve kaliteden ödün vererek alınacak en uygun araç Duster 'dır. Fakat donanım ve güvenlik açısından pek başarılı bir araç değildir ve fiyatı da buna uygundur.

Abidin 02.02.2014 23:01

muki bey, 4x1 diye bir şey yoktur. Ya ön tekerler çeker ya da arka tekerler. Direksiyon düz ise ön veya arka tekerlerin ikisi de patinaja düşer. Dİreksiyon dönük durumda ise veya tekerlerden birinin zemini zayıf veya ıslak ise tek teker patinaja düşebilir. Bunun sebebi difrensiyelin doğası gereğidir. Kilitli difransiyellerde ise her koşulda çift teker aynı şekilde ve oranda döner. Arazi koşullarında olmazsa olmaz hayat kurtarıcı bir özelliktir fakat asfalt yolda yüksek uzmanlık ve direksiyon hakimiyeti gerektirir. Aşağıda konuyla ilgili bir alıntıyı iletiyorum;
Patinajda aracın bir tekerinin dönmesi, diğerinin hareketsiz kalması tamamen diferansiyelin çalışma prensibi ile ilgilidir. Diferansiyel, matematikte geçen diferansiyel denkleminin pratikteki en güzel uygulama örneğidir. 4X1 araç olmaz. Sakın sizi şaftın tek olması yanıltmasın. Diferansiyelden her zaman iki canlı uç çıkar. Diferansiyel, direksiyonun durumuna göre toplam dönüyü tekerlere bölüştürür. Eğer düz gidiliyorsa, eşit, sağa gidiliyorsa, sağ teker az, sol teker çok, sola dönülüyorsa sol teker az, sağ teker çok dönerek yönlenmeyi sağlar. Eğer bir teker tutunamıyorsa, tüm hareket oraya verilir. Diğer tekere hareket verilemez. Bu klasik difreransiyelin teorisinden kaynaklanan bir zayıflığıdır. Bunu aşmak için, kilitli diferanyel, kaymalı veya sınırlı kaymalı diferansiyeller kullanılır. Kilitli diferansiyeller, hareketi her iki tekere eşit bölüştürerek, klasik diferansiyelin zayıflığını düzeltmek maksadı ile üretilmiştlerdir. Araç kilitli diferansiyelde iken dönmekte zorlanacağından hızlı hareket etmeniz istenmez. Zor durumdan kurtulunca kilidin açılması istenir. Zira bu durumda diferansiyel hareketi bölüştüremediğinden dönme için gerekli olan tekerler arasındaki dönü farkı yaratılamamaktadır. Kaymalı ve sınırlı kaymalı diferansiyeller ise çift tekerlerin arasında belirli bir dönü farkı olana kadar devreye girmezler. Belrilenen dönü farkı oluşunca devreye girerek, aracı zor durumdan kurtarır.

muki 02.02.2014 00:56

aslında bu sayfaya yorum yapılmazda,arkadaşlar ben size birkaç örnek vereyim siz kıyaslamanızı yapın,öyle passatmış ,aşkmış,onlar bu kaşkainin rakipleri değiller,birdefa bunu iyi anlayalım,ha wosvogen TİGUAN,suzuki GRAND VİTARA..bmv X1...ford KUKA..doç NİTRO..reno KOLEOS VE SCENİK..jeep.COMPAS..opel ANTARA..bakın bu araçlar kaşkai ile kıyaslanacak araçlar,cenk 06..4x2 lerde buzlu karlı yollarda ön veya arka çekiş olarak defransiyelin içerisindeki özel bir sistemle iki tekerlekte patinaj olmaz,aynı şekilde 4x4 lerde 3 tekerlekte patinaj olmaz,sizin öğrenmek istediğiniz 4x1 ler de ise yere tükürsen tekerleklerin 3 ü durur 1 i çalışır o çalışan tekerlekte sürekli patinaj yapan tekerlektir,yani yere sağlam basan tekerlekler dönmez durur,İŞTE BU 4X1 DİR,burada insanlar birbirlerine azda olsa yardımcı olmaya çalışıyorlar,siz benimle dalga geçiyorsunuz cenk 06 kardeşim...yoksa banane isteyen wosvogen isteyen aşk,isteyen linkolin alsın.banane.alın araçlarınızı allah kazabela vermesin güle güle kullanın..

cenk06 30.01.2014 07:47

muki beyin bahsettiği teker bagaj da ki stepne galiba

Fatih 28.01.2014 20:16

muki bey, bu 4x1 sistemler yeni mi? merak ettim. hangi tekeri çekiş sunuyor acaba? bizi bilgilendirebilirseniz sevinirim. tşk.

MURAT 28.01.2014 09:27

Aracın en büyük hendikapı motoru, böyle büyük bir kasaya, İndirimli hali 87 bin lira olan araca 110 beygir 240 torkluk motor hiç yakışmamış.

muki 28.01.2014 02:02

çok güzel yorum yapıyorsunuz,kimin neyi kaç paraya aldığı beni ilgilendirmez yanlız bu passatla kaşkai ayrı katagorideki araçlar,bu kaşkai de tls sistemin yanı sıra 4x4 ve 4x2 seçenekleri var,passat sa 4x1 dir,bunu iyi inceleyin,passat kaşkaiden geniştir yani daha hızlıdır,yola daha iyi oturur,kaşkai jiple otomobil karışımıdır,kasası pasattan daha küçüktür jip gibidir fakat +2 modeline gerektiğinde 10 kişi bile binebilir ve bundan motoru ve kasası hiç etkilenmez,ve jip binersiniz otomobil vergisi ödersiniz 2. elde kaşkai nin ayrıca artısıdır h çalışmalar.

Kerem 03.12.2011 12:51

70.000 TL 'yi kaplumbağa nın üstten ütülenmiş alttan yükseltilmiş haline vereceğinize yaklaşık 15000 - 20000 tl daha aşağıya ASX alın. Hemen hemen aynı yakar. Donanımı, iç mekanı, göürş açıları, kullanımı vb.. her şeyi ile daha fazlasını sunar. Yakıttan yana sorun yok derseniz ix35 'e de bakın derim. Param fazla yakıt sorunu yok diyorsanız Tiguan 'a da bakın.

Kerem 20.11.2011 17:11

Bu fiyata sıfır Passat 1.6 dizel satılıyor. Konforu, tasarrufu, güvenliği, ikinci eli, karizması vb... her şeyi ile tartışmasız kat ve kat daha iyi bir araba. Bu araçların 4x2 için satış rakamı en dolusunda bile 50.000 'i geçmemeli.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN