2018 Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Invite

  • Silindir Hacmi 1499 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.3 sn
  • Beygir Gücü 163 HP
  • Maksimum Hız 205 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4405 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.2 lt
  • Genişlik 1805 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.7 lt
  • Yükseklik 1685 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.6 lt
  • Bagaj Hacmi 378 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1507 kg
  • Maksimum Tork 250 Nm
  • Yakıt Deposu 60 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/70 R16
  • Yıllık Vergisi 1.294 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
97
78
80
71
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-4301 14.11.2018 12:00

Rakipleri kia, Toyota Chr , 3008 vs vs 99000-120000 tl bandında satılırken bu arabanın bu fiyata hiç şansı Yok, ayrıca bu arabanın az satması reklamla alakası da Yok şu anda en çok reklamı yapılan araçlardan olmasına rağmen en az satan araçlardan... çünkü fiyatı yüksek ağa , bu fiyatla piyasadan silinmeyi göze almaları gerekiyor

Misafir-5568 29.10.2018 00:12

Gerçekten bu araç sahip olduğu donanımlar , yol tutuşu ve c segmenti turbo beslemeli bir suv olduğu hesaba katıldığında çok fazla reklamı olmayan ancak piyasa koşullarında parasını son kuruşuna kadar hak eden , bu sektörün gurularının rabet edeceği bir araç.

vazife 17.10.2018 00:55

Yıl sonu itibariyle 125-130 bin bandında kampanya yapılırsa hiç tereddüt dahi etmeden bu aracı almayı düşünüyorum. Aracın kalitesine, sağlamlığına, konforuna, dayanıklılığına güvenim sonsuz. Böyle bir aracımın olmasını isterim.

Misafir-831 11.10.2018 09:32

Yeni asx in boyutları biraz daha küçülecek ve otomatik vitesli(gerçi 1.8 motor cvt li var) versiyonu çıkacak.
Bu aracı bayide inceledim, test sürüşü yaptım. Arka bölümü resimlerde gözüktüğü gibi çirkin durmuyor.
Araç gayet oturaklı ve oldukça dolu. 199.000 tl ye almak için kendimi ayarlamaya çalışırken fiyatı şimdi 240 binlerde.

Misafir-5371 10.10.2018 23:33

Bence asx üzerinden makyajlanarak devam edilmeliydi, zira artık trafikte çok fazla araba olduğundan sıkış tepiş yolda gidiliyor , hal böyle iken insan biraz daha derli toplu küçültülmüş araba istiyor, ama bu arabayı bir kaç gördüm ve oldukça büyük bir araba ve sıkışık trafikte insanı yorabilir, birde Mitsubishi nin genel bir zaafiyeti var manuel getirse otomatik getirmez, benzinli getirse dizel getirmez böylece uçup gider

vazife 28.09.2018 11:18

Bu aracı uzun zamandır takip ediyorum. Yıl sonu kampanyasında 120-125 bin bandında satılırsa alabilirim. Onun dışında manuel olması sebebiyle pahalı olduğunu düşünüyorum. Ayrıca 100 km' lik Şehir İçi ve Şehir Dışı yakıt tüketim ortalamasının benzinli olması ve kasasının ağır olması nedeniyle fazla olduğunu düşünüyorum. Aracın kalitesine güvenim sonsuz. Sağlamlık ve kalite ve estetik konusunda kendini kanıtlamış bir araç. Mitsubishi Eclipse Cross modeli ilerleyen yıllarda tutulur mu tutulmaz mı bilinmez. O nedenle manuel bir araca 125 bin üzeri para vermek bana pek mantıklı gelmedi.

Misafir-7417 29.08.2018 00:15

Bu araç c segmenti suv ların içerisinde uzun süre binilmek için alınabilecek en uygun alternatiflerden birisi.3008 , tucson turbo ünitelerde manuel opsiyonu sunmuyor.Tiguan ın 1.4 tsi manuel opsiyonu var lakin fiyatı biraz tuzlu.Chr dar arka koltuğa sahip.Qashqai , kadjar , duster ise biraz basit işçiliğe sahip.Karoq ise hem biraz ufak hem baz modelinde dahi biraz yüksek fiyat etiketine sahip.
Bu şartlarda mitsubishi nin safkan son modeli olup gerek donanım , gerek performans , gerek tasarım , gerek fiyat olarak en uygun seçenek.Belki tek - yanı uzak vadede kaç adet satış rakamına ulaşır bilinmemesi.Bunun harici ;bu aracın "manuelini" fiyat/performans arayan suv müşterilerine önerebilirim.

Misafir-480 27.04.2018 01:41

bu motoru mitsubishiye yakıştıramadım 0-100 hızlanması en az 8 saniye olmalıydı, nerdeyse bir atmosferik motor ile aynı değerlere sahip, kağıt üzerinde beygir ve tork yüksek ama ne yakıta faydası var ne de hızlanmaya, belki ağırlığının çok olmasından olabilir, ayrıca mitsubishi genelde hafif araba üretirdi nasıl oldu da bir alman arabası gibi bir buçuk tonluk araba sürdü piyasaya şaşırdım açıkçası. demek ki bazı politikalar değişmiş, milletin ayağı alışsın diye şu arabayı biraz daha donanımdan kısıp 80 bin liraya piyasaya sürseydi yok satardı.

Misafir-2821 24.04.2018 16:48

bagaj 2 kademeli aslında yer döşemesini altın da 1 büyük bir bölme var .aklınız da bulunsun

Misafir-6726 23.04.2018 13:24

Test sürüşlerine bakınca, aka koltukların ileri geri hareket ettiği ve sırt kısmında ayrıca öne doğru dik hale getirildiği gözüküyor. O nedenle bagaj hacmini sanırım biraz daha fazla düşünmek gerek onun dışında sürekli dört çeker otomatik vitesli ağır bir aracın 8.2 yakması bama göre normal .
En dolu paketi 200.000 tl bana çok geldi. Mitsubishi en dolu paketini 170 bine düşürmeli.
Araç ne kadar dolu olursa olsun 200 bin liralarda bir çok rakibi var.
Arka far grubu biraz garip ama insan gözü zamanla alışıyor. Beyaz rengini çok beğendim
170 bin olursa alırım.

Misafir-4752 22.04.2018 20:32

Arabayı mitsubishi sayfasında inceleyince fikrim olumlu yönde değişti.Bagaj küçüklüğü kayar arka koltuklarla artırılabilir,4405 cm araç için arka koltuk diz payı çok fazladır,ihtiyaç olduğunda bagajı büyültülebilir bu özelliği seviyorum,araba ncap'ten 97 puan almış,kör nokta,şerit takip,çarpışma önleyici sistem gibi güvenlik donanımlarına sahip,malzeme bu fiyata göre kaliteli olmalı,yakıtının bir miktar fazlalığına rağmen yüksek tork ve penformansı tercih nedeni olabilecektir,fiyatı bir miktar düşürürse tutulabilir

Misafir-4417 22.04.2018 19:38

Misafir 6110 uzunluğu 4405 yani 4 metre 405cm,diğerlerine baktım Qashqai 4392cm 400lt bagaj,karog 4382cm 514 lt bagaj yani karogdan daha uzun fakat 136 lt daha az bagaj,Qashqai eski nesil yenilendiginde büyütür ve fiyatı olculerinin farkında bir SUV olarak diğerlerinin altinda,turbo fakat 8.2 yakıt digerlerine göre yuksek,araç çok agir,vergi avantajı daha hafif ve daha az yakıt,daha büyük bahajli rakipleri karşısında bu fiyata şansı çok az,tek şansı fiyatı dejavantajlarina göre rakiplerinin bir miktar altında tutması,fiyat-fayda acisindan asx ,in gerisinde bir SUV uretmenin mantığını anlamakta zor

Misafir-503 22.04.2018 14:03

Bir çok kişinin aksine ben tasarımını hiç beğenmedim. Özellikle sis farları çok kötü olmuş. Far ve ızgaralar ince ve yatay bir bütünlük içerisindeyken, dikey olarak tüm albeniyi bozmuş. Yandan güzel ama arka taraf da çok kaba ve karaktersiz olmuş. İçi fena değil ama çıkma ekranlar gerçekten hiç olmuyor. Tasarım esnasında değil de son anda eklemeye karar vermişler gibi oluyor. Özenli bir çalışma yapılmadığını ve kolaya kaçıldığını gösteriyor. Teknik konulara ve fiyatına hiç girmeye gerek yok. Ben böyle bir arabayı asla ve asla almam.

Misafir-6110 22.04.2018 13:11

Bu araba atmosferik değil ,uzunluğu 4 metre 40 cm. Yani ortalama c segmenti hb arabasına yakın. Bagaj hacmi de o nedenle normal .
İllaki uygun bir suv a binecekseniz asx alın. Dizeli de benzinlisi de uygun.
Manuel vitesli ama

Misafir-3852 21.04.2018 23:23

Araç çok yakisikli donanim iyi gayet yeterli ama fiyat yukarda.turbo atmosferik cok önemli değil turbo ariza yaptimi yandin zaten
.lakin bu fiyatlara cok zor satamaz gibime geldi.mazda da bu kafada maalesef

yılmaz hindistan 21.04.2018 20:21

4364 bu araç turbo zaten.

Misafir-4364 21.04.2018 15:11

Tasarım gayet iyi olmuş,arkadaşın dediği gibi çok daha büyük bagaj çıkardı bu ölçülerden,fiyatına gelince firmalar kendini müşteri yerine koyarak empati yapsalar bu fiyatla satışa sunmaz çünkü bu fiyata dizel Qashqai,kadjar alınıyor ve turbo benzinli Qashqai 110 binden başlarken atmosferik arabaya 20 bin fazla verip müşterinin alması kolay olmayacaktır,110 bin gibi olsa LPG'li kullanmak için turbo benzinlilere tercih edilebilecektir.

Misafir-406 21.04.2018 12:14

Bu kadar büyük araç yapıp bu bagaj hacmini nasıl başardılar?

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi