Mitsubishi Attrage

Mitsubishi Attrage

Yeni binek modelleriyle Avrupa'da ve ülkemizde istediği başarıyı yakalayamayan Japon Mitsubishi, daha farklı konseptler ile başarıyı yakalamaya çalışıyor.

Geçtiğimiz Mart ayında Bangkok Uluslararası Otomobil Fuarı'nda ve Nisan ayında Şangay Otomobil Fuarı'nda tanıtılan G4 sedan konsept modeli ile yeni bir modelin sinyallerini veren Mitsubishi, küçük sedan modeli Attrage'in üretimine başlayacağını açıkladı. “

Yeni Jenerasyon Evrensel Sedan” sloganı ile tanıtılan yeni Attrage, 1978 yılından bu yana Amerika ve Kanada'da satışta olan Mirage süper mini modeli gibi uygun fiyatlı bir sedan olarak Avrupa, Asya ve Amerika'da satışa sunulacak.

Asya kıtasında düzenlenen otomobil fuarlarında yerini alan G4 modelinden tasarımıyla ayrılan Attrage sedan modeli, farları, ön ızgarası, daha küçük boyutlardaki çelik jantları ve aerodinamik gövde kiti ile birlikte G4 modelinden daha farklı bir yapıya bürünmüş.

Aracın boyutları ise Amerika'da satışta olan rakibi, Note modelinin sedan versiyonu Versa'dan 295mm daha kısa tutulmuş. Mitsubishi Attrage modelinin uzunluğu 4 metre 5cm olarak açıklandı. Tıpkı Amerika kıtasında satılan Mirage süper mini modelinde olduğu gibi 1.2 litrelik MIVEC benzinli motor ile satışa sunulacak Attrage, 5 vitesli manuel şanzuman veya CVT şanzuman ile tercih edilebilecek.

Yeni Attrage'in 100 kilometredeki yakıt tüketim verisi ise ortalama 4.5 litre olarak açıklanmış. Japon otomobil üreticisi Mitsubishi Attrage modelinin ilk olarak aracın üretileceği yer olan Tayland'da satışa sunulacağını açıkladı. Mitsubishi Eylül ayından sonra piyasaya sürmeyi planladığı Attrage modelini, 2014 pazarını hedefleyerek satışa sunacak.

22.05.2013 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
EMRE 05.07.2014 17:51

Carisma modelin devamı gibi birşey sağlam araba bunlara yaramıyor diye linea 301 gibi modeller klasmanına çıkarmış olduğu önden berbat bi tipi olan yeni üç elmas

hanifi göktaş 10.07.2013 00:09

mitsubishi'nin türkiyedeki sıkıntıları çok büyük bu oto çare olmaz ama yine mitsubishi kalitesi vardır. üç yapraklı yoncanın bilhassa ürün gamındaki gariplikler büyük sorun. dizel binek otomobillerde yok, benzinlilerde çeşit problemler var, istisnalar hariç opsiyon paketleri yok. otomatikler hala 4 ileri (cvt li lancer artık yok), otomatik, sunroof, hızsabitleyici, v.s. gibi genelde aranan özelliklerin bir arada olduğu bir model yok. en önemlisi temsanın bir enerjisi yok.

yavuz 06.07.2013 01:29

güzel bir tasarım olmamış, nedense gördüğümde aklıma Hint markası tata geldi onun ürettiği bir araba gibi..biz Japon arabalarından fazlasını beklediğimiz için belki de. Rakiplerini de düşünürsek Türkiye de satılırsa tutacağını sanmıyorum. Eğer ki düşük bir fiyat ya da tam donanım gibi özellikleri olmazsa...

mühendis 27.05.2013 10:54

arkadaşlar bu araç citroen c-eleyse ve peugeot 301 ile aynı platformu kullanıyor ve platformu yapan mitsubishi dir. arabanın görünüşü çok şık değil ama sağlamlığı ve kalitesi tartışılmaz. yani sağlam olsun diye peugeot ve citroen mitsubishi nin platformunu kullanıyorlar.bunun başka örnekleride var mesela peugeot 4008 ve citroen air cross mitsubishi asx platformunu ve yürür aksamını kullanıyor, volvo s40 ile mitsubishi lancer ortak paltform kullanıyor. satış başarısına gelince 1. si 1.6 dizel motor olmayışı 2. side markanın iyi bilinmemesidir. mitsubishi asx e 1.6 dizel motor koysunlar bakın ozaman satışına, ticarileri gibi ( canter , l200, prestij) sınıfında 1numara olur.

ömer 25.05.2013 11:42

araba kalitesiz,b.tan v.s yakıştırmaları yanlış.kaliteli araba olmanın yanı sıra biraz daha küçük boyutlara sahip ve düşük bütçeye hitap eden bir araç olmuş.bunu ben ucuz iphone'a benzetiyorum yani markalı ve kaliteli üründen herkes faydalansın.

Ahmet 24.05.2013 20:45

osman arkadaşın yorumuna baya güldüm doğrusu. aslında belki de gerçeklik payı da vardır:) yoksa insan hangi mantıkla böyle bir araba sürer piyasaya.sonuçta bu markanın belli imajı var.

Tolga 23.05.2013 22:11

Japonların bu hale düşeceğini hiç düşünmezdim. Bir araba tasarlamak bu kadar zor mu? Resmen citroen çakması bir model olmuş. Çok acıklı.

Tornada 23.05.2013 16:10

adamlar gayet iyi satış yapıyor arkadaşlar. satışları dünya genelinde oldukça iyi. Fakat binek araçta değil ticari araçta söz sahibiler. Bu sebeple binek araçlara gereken önemi göstermiyorlar. Satılarının %80 'i pick-up, otobüz vb.. şeklinde.

vaylis 23.05.2013 07:41

efken çok dogru söylemişssin artı olarak insan otomobile biraz estetik katar bu ne böyle

Efkan 23.05.2013 00:04

Araba yapmak değil satmaktır başarı (Biz yapamıyoruz o ayrı)
Galiba avrupada ki temsilcileri de temsa gibi
Adam gibi temsilci bulup adam gibi servis hizmeti ile müşteri memnuniyeti odaklı çalışmazlarsa daha çok model çıkartırlar
Kafalarını kullanamamalarına şaşırıyorum açıkçası ellerinde bu kadar kaliteli motorlar, gövde sistemleri, elektronik sistem teknolojileri vs. Varken neden satış yapamadıkları konusuna hiç kafa yormuyorlar herhalde..

osman 22.05.2013 22:33

Adamlar ne yapsın, yıllardır sağlam araçlar yapmalarına rağmen, millet gidip kalitesiz piyasa araçları alıyordu. mitsubishi de; ulan demek millete iyilik yaramıyor, biz de bundan sonra b...tan araç üretmeye başlayalım.

misafir15 22.05.2013 16:45

biraz hunday tarzı ama olsun mitsu ise alınır hele yakıt değerleri için.

kaplan 22.05.2013 16:26

mitsubishi geride kaldin sen ne kadar uğraşsanda satişta kimseye rakip olamiyorsun