Mazda 6'dan Satış Başarısı

Mazda 6'dan Satış Başarısı
Mazda tarihinde Mazda3'ten sonra bu rakama ulaşan ilk model olan Mazda 6, 12 yıl ve 9 ay sonra 2014 Kasım ayında 3 milyonuncu aracını banttan indirdi. Şubat 2002 de Yamaguchi/Japonya'daki Hofu fabrikasında üretimine başlanan Mazda 6 serisi, 2007 yılına kadar yaklaşık 2 milyon adet satılmıştı. İkinci nesliyle 719 bin adet satış yapan araba 2012 de üçüncü jenerasyonunun çıkmasından günümüze kadar 335 bin araç daha sattı. Atenza Japonya'dan yapılan açıklamada Ocak ayından itibaren makyajlı yeni bir Mazda6 için çalışmaların başlayacağı da duyuruldu. Yeni makyajlı kasada kullanılacak amortisör sistemleri, Mazda Connect ve multimedia sistemlerinin ar-ge çalışmaları da 2015 başında başlayacak. Çin, Rusya ve Vietnam'da üretimi ve montajı yapılan Mazda6 geçtiğimiz günlerde yepyeni yüzüyle ülkemizde de satışa sunulmuştu.

29.12.2014 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
baris 22.01.2015 20:51

Araç çok hoşuma gidiyor zaten iç ve dış dizaynda benim gözümde en iyisi ama ikinci elde araba satılmıyor umarım ikinci el piyasası artar ve bu arabayı yollarda daha çok görürüz

Ali K. 18.01.2015 13:46

skyactiv teknolojisiyle motorun yapısını değiştirip sıkıştırma oranını yükselterek daha fazla performans daha az yakıt sağladıklarını teknolojik anlamda mazda için çok iyi bir gelişme, ancak bu durumun motorun ömrünü kısaltacağını da düşünmüşlerdir diye umuyor ve güçlendirmeleri yaptıklarını düşünüyorum yoksa 150 bin km'de biten bir mazda almayı düşünmem

engin 06.01.2015 19:21

aslında mazdayı tebrik etmek lazım arabalarına küçük motor koyup karakterini bozmuyor.Markanın belli bir ritüeli var.Ne yani sırf bizim ...sistemimiz için şu arabaya 1.6 motor koymasınımı bekleyeceğiz.Çok bekleriz.

isimsiz 06.01.2015 08:36

arkadaşlar ülkemizde ikinci elde değerini bulamayan iki modelden birisi mazda, diğeride volvo (2008 model ve aşağısı). yoksa bir sedan olarak tasarımı en güzel araç bence.

Sinan 02.01.2015 03:56

Türkiye'de adaletsiz sistem var bizi küçük motorlu Araçlara mahkum ediyorlar motobisiklet motorlarına

Cengizhan 01.01.2015 23:54

Mazda 3 sorunsuzluk sıralamasında ilk üçlerde ama neden türkiyede tutulmuyor anlamıyorum.

fatih45 01.01.2015 03:11

Sacma vergi sistemimizin kurbani.

Alpay 30.12.2014 13:24

Bu araca 14:1 oranında sıkıştırma ile 1.6 turbo motoru koysalar 200 üstünde fabrika çıkışlı beygiri olur güzel bir fiyatlandırmada türkiyede peynir ekmek gibi satarlar.

lütfü 30.12.2014 11:47

Tr de sadece avrupa araçlar rekabet edebilir. Düzen böyle, AB müktesebatına uyum bahane. Her zaman en çok satanlar Renault grubu(Dacia ve çakma japon Nissan), VW grubu, Fiat....

Tek başına direnebilen tek japon Toyota dır.

A.Rahman 30.12.2014 11:19

Bu kadar güzel bir arabayı kendi segmentinin fiyatından alamamak yazık gerçekten. Kendi segmentinde bir fiyattan sunmak için Mazda neyi bekliyor anlayabilmiş değilim. Para kazanmak istemiyo mu bunlar?

hakan 30.12.2014 11:19

bu arabanın 1.6 benzinlisi gelsin çok satar bu parayı veren adam yakıta bakmaz zaten alır

Yasin 30.12.2014 09:13

Ülkemizdeki vergi sistemi yüzünden bu arabayı çok almak istememe rağmen alamıyorum malesef. buna bir çözüm bulunmalı 2.0 motora çok vergi veriyoruz

Ahmet 29.12.2014 23:39

Bu araç 1.6 olsa o zaman peynir ekmek gibi satmazsa. araç 1300 kilo civarı 1.6 motor için ideal vergi maduru olmaz. Türkiye için yapılmalı kesinlikle. Bmw mercedes yaptı Mazda'mı yapamayacak. Mazda 6 isteyip alamayanlardanım.

begg 29.12.2014 22:31

dızelı olmazsa turkıyede pazara gırmesı zor ve fıyat konusunda dıger segmentlerınden 1 tık asada olsa bıle tutar dıye düşünüyorum