2016 Kia Sportage 1.6 Comfort AT
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1591 cc
- Maksimum Hız 170 km/s
- Beygir Gücü 132 HP
- 0-100 Km Hızlanma 12.1 sn
- Maksimum Tork 160 Nm
- Uzunluk 4480 mm
- Vites Tipi 6 İleri Otomatik
- Genişlik 1855 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1635 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.7 lt
- Boş Ağırlık 1405 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.9 lt
- Bagaj Hacmi 466 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 7.3 lt
- Yakıt Deposu 62 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
Bu versiyonu test ettim. Araç sakin kullanıma uygun olduğu halde yakıt tüketimi biraz yüksek. Km'si on binin altındaydı ve bilgisayarı tüketimi 12-12,5 lt arası gösteriyordu. İşçilik kalitesi oldukça iyi. Gözlemlediğim eksiklikler; arka camlar koyulaştırılmamış, start-stop yok. Çevre görüş sistemi ve ön sensör yok. Bunlar için yaklaşık yirmi bin lira daha ödeyip üst versiyonu almak zorundasınız.
Ben bu aracın 1.6 gt line turbo beslemeli ve 4x4 versiyonunu test ettim. İzlenimlerimi buraya objektif bir şekilde aktarayım. Aracın iç ve dış kalitesi önceki kasaya göre çok çok iyi durumda. İzolasyon olarak gene bir önceki kasaya göre epey bir iyileştirme var. Aracın tek zayıf yanı hissiyatsız fren pedalı ve direksiyonu. Onun dışında herşeyiyle dört dörtlük ve tuscon dan daha kaliteli bir izlenim uyandırıyor sürerken
Araç görüntü anlamında fena değil özellikle bayanlar jip tipi sevdikleri için alınıyor ama yakıt konusunda alan bin pişman ilk 10 bin km yaktığı ile Bi araba daha alırsın
Kağıt üzerinde torku ve beygiri düşük olabilir. Atmosferik motorun torku lineer olarak devirlere yaymayı daha çok sevdiğini aklımızdan çıkartmadan ton başına düşen tork ve beygir oranlarını hesaplamak gerekir. (örnek araç 200 torktur 1000 devir bandında bunu verir sonraki devirleri 120 tork ile geçer. Bunda mesela 2500 devir 160 torktur kalan devirleri 110 ile geçer. Yani kulanmak lazım.) ama araç ağır olduğu için bu tork ve beygir biraz zayıf kalıyor. En azından mazda gibi ağırlık atıp motoru geliştirselerdi.
o km aldım eski kasaya göre şekli yakıtı konforu tasarımı çok güzel ben çok memnunum iç tasarım ve kasa harika özellikler gayet iyi benim kendi şahsi fikrim. tork ve güçle işi olanlar gitsin ferrari alsın...
bu motor çağ dışı kalmış. fiyat fena değil ama biraz daha düşük olmalıydı birazcık fazla gibi geldi bana. çizgileri ise günümüze uyum sağlamış gibi.
1.2 tsi motorların torku bile 175. bir bucuk tonluk arabayı 160 tork rahat çekerse; 1 tonluk arabayı 175 tork ne yapar? siz hesap edin.
1.2 tsi üreten mühendislerden Allah razı olsun.
Vergiden ve dizelin gereksiz gürültüsünden ve 1,4 -1,6 - 2,0 benzinli araçlardan kurtardığı için.
TEŞEKKÜR EDERİM.
bir tutturmuşsunuz arka ön muhabbeti kardeşim araba gerçekten güzel heeçok paranız varya gidin audi bmw land alın görelim alınacak en güzel araçlardan birisi
Önceki modelin arka görüntüsü ile benzeşiyor.Önceki modelde arka görüntü kötüydü ama makyajla beraber arka stoplar kırmızı oldu ve difizör eklenince aslında eski kasanında arkası çok güzel gözüküyor bunla benziyor hatta çok daha yakışıklı o önden.Motoru,şanzımanı,tasarımı,donanımı ve yol tutuş harika.Konforu ise gerçek bir suv gibi sürüşü çok keyifli idi.Bunun bakalım nasıl ama bu çok satamaz tipsiz ve aşırı pahalı
aynen önceki modelde arka kısım berbattı yeni kasada da tam tersi arka güzel ön berbat
Ön taraf iğrenç olmuş.
bende var 14 litre yakıyor zaten gitmiyor araç
bastınmı 16-17 rahat yakıyor
11 litreden aşağı yakmaz bu araç 1.5 ton 160 torkla kalkış zayıf olur
bg gücüde yetersiz tork da ,132 bg göre en az 185 tork olmalı ,zira bu terazi bu sıkleti çekmez,sonuç yakıt harcama yönünden hüsrandır,kent içi 12 litreden aşağı yakmaz,kullanıcılar kesin rakamları verebilir.
Bana sanki böyle bir suv için motorun Torku çok düşük geldi.