2017 Jeep Renegade 1.6 Multijet Limited DDCT

  • Silindir Hacmi 1598 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.2 sn
  • Beygir Gücü 120 HP
  • Maksimum Hız 178 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4255 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.2 lt
  • Genişlik 1805 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Yükseklik 1667 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.5 lt
  • Bagaj Hacmi 351 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık -
  • Maksimum Tork 320 Nm
  • Yakıt Deposu 48 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/60 R17
  • Yıllık Vergisi 1.035 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
87
85
65
74
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-108 28.10.2017 20:55

Youtube da o videonun orjinalini koyan araç sahibinin açıklaması bu araçın fren sırasından arkasının kalkması sadece o araca ait problem imiş ki zaten jeep firması bu problemi çözmüş.

Misafir-5446 25.07.2017 21:31

Ben aracın biraz daha ağır olmasını isterdim çarpışma testinde arkası havaya kalkıyor,şehiriçi için ideal ancak yüksek sürat için ideal olmadığı görüşündeyim.

ajwer 17.10.2017 00:06

şunu bi öğrenemedi kimse .. ağarlık faydalı birşey değildir.. bir araba ağır olmadanda sağlam olabilişr. ağarlık performans kaybı,yakıt tüetimi artışı gibi birsürü etmene yol açar.

Misafir-1486 25.07.2017 15:48

aracı test ettim.gerek yol tutuş olsun,gerek vites geçişleri gayey güzel.malzeme kalitesi olarak da gayet iyi.SUV olarak bu fiyata alınabilecek en iyisi.nede olsa jeep kalitesi.herkesin test etmesini tavsiye ederim.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi