2018 Hyundai i20 1.2 Jump

  • Silindir Hacmi 1248 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 13.1 sn
  • Beygir Gücü 84 HP
  • Maksimum Hız 170 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4035 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.6 lt
  • Genişlik 1734 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Yükseklik 1474 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.1 lt
  • Bagaj Hacmi 301 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1055 kg
  • Maksimum Tork 121 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/65 R15
  • Yıllık Vergisi 946 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
85
73
79
64
* Euro NCap standartları gelişmekte olduğundan geçmiş sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamaz

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8754 22.03.2019 21:53

Atmosferik araçlar,turbo beslemeli araçlardan ; 4 silindirli araçlar da 3 silindirli araçlardan daha uzun ömürlüdür ve daha az masraflıdır.Ve her devir bandında maksimum gücü verebilecek kapasitede bir motor korozyonu vardır.Gaddar bir çalışma yapısı vardır.Olasi bir ariza durumu, turbo beslemeli araçlara göre oldukça düşüktür.
i 20 1.2 , atmosferik 4 silindirli özelliğiyle benim mantaliteme uygun tek araçtır. Ülkemizin hız limiti ve yol koşulları, bu araçlara yönlendiriyor.2016 dan beri kullandigim aracımdan çok memnun olduğumu belirtmek istedim.

Misafir-638 21.03.2019 20:18

Filo kullanicisi olarak söyleyebilirim ki;
dci reno symbol joy mu yoksa i20 1.2 jump mı deseniz kesinlikle i 20 derim.Dizel sembol, benzinli i 20 den daha pahalı.Ayni bile olsa kesinlikle benzinli i20.Sembol de araba mı diyebilirsiniz,ayni sınıf araç mı ki diyebilirsiniz,cokca sey söyleyebilirsiniz.Ama maliyet,fayda ve bütçe odaklı bakıldığında her iki aracı da kullananlar nedemek istediğimi sehir dışı yolculuğunda cok net anlarlar.

Misafir-8070 18.03.2019 15:14

Eş zamanlı yarisle i20 yi test ettim.Panik frenlemede i20 daha stabil.Yarisin abs si hemen devreye girip tıkırtı yapmasına rağmen i20 gibi frenleyemedi gibime geldi.i20 nin frenleme dozajı,pedal hassasiyeti daha oturaklı daha stabil geldiği için bende i20 ye yazıldım.Gonul rahatligiyla 25 inde teslim alıyorum.

Misafir-2438 16.03.2019 16:03

Sigortam 1 haftalığına kiralık olarak verdi bu aracı gecen hafta.28 bin km.deydi.Koltukları iyi kavrıyor.Kapıları tok sesle açılıp kapanıyor.Sürüşü keyifli,debriyajı yumuşak.motoru ısındığında rölantideyken çalıştığı bile farkedilmiyor.
Bütçeye göre üzmeyecek bir araba kanımca.otomatiklerinin çok yaktığını söylemişlerdi,bilemiyorum ama manuellinin yakıtından çok memnun kaldım. Depo full den 2 kutu eksik 685 km.yapmisim.

Misafir-4272 12.03.2019 17:41

2009 aurisimden sonra tavsiyeler üzerine test edip makyajlanan kasasının 1.2 jump modelini aldım.Beklentilerimin üstünde,simdilik cok memnunum.Cok sessiz ve konforlu.Bu sınıf araç alacaklara tavsiyem gidip test etmeleri.

Misafir-8880 19.02.2019 10:15

Kullanımı çok yumuşak,vitesleri kemikli ve net,yola iyi tutunuyor,motoru sessiz,piyasası kuvvetli,bakımları makul,vergileri ucuz.
İ 20,benzer fiyat aralığında ulkemiz koşullarında en tercih edilesi bir araçtır bana göre .

Misafir-1458 07.07.2018 02:19

yan perde hava yastığı yokmuş. 2015 style modelini 3 sene kullandım çok sevdiğim bir araçtı. şuan astra sedan var ama sitede girip baktım poloda da yan hava yastığı yok :) yeni kasa i20 alın o zaman yan perde hava yastığı var ama yeni polo da yok ne denir "Bundan büyük eksiklik mi var ?" bu sitedeki özellerden baktım.

Misafir-1765 06.07.2018 20:00

yan perde yastıkları yok. Bundan büyük eksiklik mi var?

Misafir-4578 06.07.2018 13:39

Aracın kendi segmentine göre hiçbir eksisi yok yeterli genişlik ve konforu sunuyor vede iyice tutulan ve sorunsuz bir araba motorada gelirsek 1.2 atmosferik bir araç olduğunu bilerek alınmalı 1.2 atmosferik bi araca görede zayıf bi durumu yok ekstra bi performans beklentiniz yoksa sizin için gayet yeterli olur kazasız belasız sürüşler dilerim

Misafir-2418 29.06.2018 01:57

Sayın 8033)Geri vitese attığınızda çok çok nadiren de olsabazen ses gelmesine rağmen araç geri viteae geçmeyebilir.Bu büyük bir sorun değildir.Birkez daha debriyaja basarak aracı grri vitese atın böyle bir durumda.Araç genel olarak gerçekten problemsiz.Bu aracı sattıktan sonra renault ile kardeş olarak bilinen bir markadan araç aldım kronik arıza ne imiş görmüş oldum,pisman oldum.

Misafir-8033 28.06.2018 13:58

2012 jump serisini aldım yakıt iyi geri viteste bazen sorun çıkıyor vitese geçmede sıkıntı oluyor

Misafir-7276 13.04.2018 14:12

2016 Şubatta sıfır aldım JUMP paketini. Sakin kullanımda çok çok iyi.Gaz pedalına sonuna kadar basarsan,500 mt ilerde kırmızı ışığı görmene rağmen gazı köklersen yakar. i20 sahibi olarak çok memnunum.Hiç problem yaşatmadı.Tekleme sorunu falan da yok.

Misafir-1471 17.03.2018 21:15

Artık yeteri kadar kendini kanıtlamış bir araç. En önemli özelliği kronik herhangi bir sıkıntısının olmaması. , Düşük vergi dilimi , konforlu yapısı , nispeten memnun eden yakıt ekonomisi ...gibi çoğaltılabilecek olumlu özelliklere sahip.Arka camların manuel olmasından rahatsızlık duyanların almaması gereken bir araç.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi