2018 Hyundai i20 1.2 Jump
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1248 cc
- Maksimum Hız 170 km/s
- Beygir Gücü 84 HP
- 0-100 Km Hızlanma 13.1 sn
- Maksimum Tork 121 Nm
- Uzunluk 4035 mm
- Vites Tipi 5 İleri Düz
- Genişlik 1734 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1474 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.6 lt
- Boş Ağırlık 1055 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
- Bagaj Hacmi 301 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.1 lt
- Yakıt Deposu 50 lt
2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
Guncel olarak izmir için, i 20 2018 ilk bakım ( 20.000 km.) 740 tl.
Egea multijet 10.000 km. bakim 700 tl,fakat km.dolmadiysa yıllık bakim kapsamında bakılacak diyorlar ; 1200 tl.
internetten alınan Egea ile ilgili bakım fiyatları bana kalırsa pek gerçekçi değil gibi.
gerçek kullanıcıların bugünkü güncel bakım maliyetlerini (internetteki fiyatlar hariç) paylaşmalarında fayda var.teşekkürler.
M-841 merhaba.Oncelikle iyi dileklerinize teşekkür ediyorum.
İnternetten i20 yıllık periyodik bakım ücretleri diye araştırma yaptigimda su bilgilere ulaştım;
2018-.... i20 1.2 = 12 ay/15.000 km. 687tl , 24 ay/30.000 km 790 tl , 36 ay/45.000 km.687 tl. , 48 ay/60.000 km. 807 tl ...sonraki km.ler için de hiçbiri 1000 tl yi bulmuyor.
Egea için baktığımda ; periyodik bakım paket kapsamından bahsediliyor ve 1 yil/20.000 1.880 tl , 2 yil/40.000 3.840 tl gözüküyor.
Paket diye adlandırdıkları nasıl bir kapsamdir bilemiyorum.
m-477 aracınız hayırlı olsun, dizel araç almamakla doğru bir tercih yapmışsınız arkadaşınızıda kutlarım yönlendirmesinden dolayı zira dizel motorlu araçlar artık can çekişiyor gelinen noktaya bakılırsa 1-2 yıl yada en fazla 2-3 yıl sonra tamamen tarihe karışacaklar.
beni asıl şaşırtan şey i20'nin yıllık periyodik bakım ücretlerinin egea'dan 2.5 kat daha ucuz olması oldu.rakamlarda bi yanlışlık olmasın bu fark bana pek inandırıcı gelmedi.sizden rica etsem tam rakamları paylaşırmısınız bizlerle.teşekkürlerimle.
Egea 1.3 easy alma arifesindeyken arkadaşlarımın dizel'in cazibesini yitirmesi konusundaki ısrarlı tavsiyeleriyle dizelden ve sedandan vazgecip, hb benzinli bir araca döndüm.i20 1.2 jump aldım.Resmi sitelerine göre de Fiat egea 1.3 easy multijet in periyodik bakım ücretleri i20 1.2 jump dan 2,5 katı pahalı gözüküyor...İyiki almışım,cok severek biniyorum.Ve farkettim ki egea dan daha iyi yol tutuyor.sadece 1 den 2 ye vites değiştirirken biraz sirkelendiriyorum aracı,debriyaja alışamadım daha.Kullandikca alışırım artık.
Bende 2008 astra cdti dan i20 ye geçiş yaptım.cok memnunum.arac 6.vitesi aramıyor aslinda ama onceki arabamın el aliskanligindan olsagerek elim 6.vitesi arıyor bazen.onun haricinde virajlarda yan yatmıyor,bu süper bir sey.direksiyon hakimiyeti de cok stabil.yakiti da çok iyi,ekrandaki yakıt kutucukları hemen ve biranda eksilmiyor.simdilik bunlar.kullanip görücez.
Kiralama şirketlerinin olmazsa olmaz araçlarından biri bu i20 ler.Turistlik bölgelerde,özellikle yabancıların ilgisini çok çekiyor.Guzel bir tasarımı var ve ferah bir araba.bagaji da hatcback boyutlarına göre iyi.insanlar kütük gibi sedan araçlardan bıktı.Dağ tepe kullan,banamısın demiyor.Yalnız otomatik almayın çok yakıyor.Hem de 1.4 olduğundan vergi dezavantajı var. 1.2 manuel en prim yapanı ve en iş görürü.pisman etmez.
Şaft tüneli olmadığından ici çok geniş.Arkaya 3 kişi hiç sıkışmadan ve dizi değmeden oturuyor.Koltukları da rahat.Orta Konsolu gösterişsiz ama cok kullanışlı,alışagelmiş eski sert plastik cinsinden değil, gıcırdamıyor ve oynamıyor.Memnun kaldık.
Atmosferik araçlar,turbo beslemeli araçlardan ; 4 silindirli araçlar da 3 silindirli araçlardan daha uzun ömürlüdür ve daha az masraflıdır.Ve her devir bandında maksimum gücü verebilecek kapasitede bir motor korozyonu vardır.Gaddar bir çalışma yapısı vardır.Olasi bir ariza durumu, turbo beslemeli araçlara göre oldukça düşüktür.
i 20 1.2 , atmosferik 4 silindirli özelliğiyle benim mantaliteme uygun tek araçtır. Ülkemizin hız limiti ve yol koşulları, bu araçlara yönlendiriyor.2016 dan beri kullandigim aracımdan çok memnun olduğumu belirtmek istedim.
Filo kullanicisi olarak söyleyebilirim ki;
dci reno symbol joy mu yoksa i20 1.2 jump mı deseniz kesinlikle i 20 derim.Dizel sembol, benzinli i 20 den daha pahalı.Ayni bile olsa kesinlikle benzinli i20.Sembol de araba mı diyebilirsiniz,ayni sınıf araç mı ki diyebilirsiniz,cokca sey söyleyebilirsiniz.Ama maliyet,fayda ve bütçe odaklı bakıldığında her iki aracı da kullananlar nedemek istediğimi sehir dışı yolculuğunda cok net anlarlar.
Eş zamanlı yarisle i20 yi test ettim.Panik frenlemede i20 daha stabil.Yarisin abs si hemen devreye girip tıkırtı yapmasına rağmen i20 gibi frenleyemedi gibime geldi.i20 nin frenleme dozajı,pedal hassasiyeti daha oturaklı daha stabil geldiği için bende i20 ye yazıldım.Gonul rahatligiyla 25 inde teslim alıyorum.
Sigortam 1 haftalığına kiralık olarak verdi bu aracı gecen hafta.28 bin km.deydi.Koltukları iyi kavrıyor.Kapıları tok sesle açılıp kapanıyor.Sürüşü keyifli,debriyajı yumuşak.motoru ısındığında rölantideyken çalıştığı bile farkedilmiyor.
Bütçeye göre üzmeyecek bir araba kanımca.otomatiklerinin çok yaktığını söylemişlerdi,bilemiyorum ama manuellinin yakıtından çok memnun kaldım. Depo full den 2 kutu eksik 685 km.yapmisim.
2009 aurisimden sonra tavsiyeler üzerine test edip makyajlanan kasasının 1.2 jump modelini aldım.Beklentilerimin üstünde,simdilik cok memnunum.Cok sessiz ve konforlu.Bu sınıf araç alacaklara tavsiyem gidip test etmeleri.
Kullanımı çok yumuşak,vitesleri kemikli ve net,yola iyi tutunuyor,motoru sessiz,piyasası kuvvetli,bakımları makul,vergileri ucuz.
İ 20,benzer fiyat aralığında ulkemiz koşullarında en tercih edilesi bir araçtır bana göre .
yan perde hava yastığı yokmuş. 2015 style modelini 3 sene kullandım çok sevdiğim bir araçtı. şuan astra sedan var ama sitede girip baktım poloda da yan hava yastığı yok :) yeni kasa i20 alın o zaman yan perde hava yastığı var ama yeni polo da yok ne denir "Bundan büyük eksiklik mi var ?" bu sitedeki özellerden baktım.
yan perde yastıkları yok. Bundan büyük eksiklik mi var?
Aracın kendi segmentine göre hiçbir eksisi yok yeterli genişlik ve konforu sunuyor vede iyice tutulan ve sorunsuz bir araba motorada gelirsek 1.2 atmosferik bir araç olduğunu bilerek alınmalı 1.2 atmosferik bi araca görede zayıf bi durumu yok ekstra bi performans beklentiniz yoksa sizin için gayet yeterli olur kazasız belasız sürüşler dilerim
Sayın 8033)Geri vitese attığınızda çok çok nadiren de olsabazen ses gelmesine rağmen araç geri viteae geçmeyebilir.Bu büyük bir sorun değildir.Birkez daha debriyaja basarak aracı grri vitese atın böyle bir durumda.Araç genel olarak gerçekten problemsiz.Bu aracı sattıktan sonra renault ile kardeş olarak bilinen bir markadan araç aldım kronik arıza ne imiş görmüş oldum,pisman oldum.
2012 jump serisini aldım yakıt iyi geri viteste bazen sorun çıkıyor vitese geçmede sıkıntı oluyor
2016 Şubatta sıfır aldım JUMP paketini. Sakin kullanımda çok çok iyi.Gaz pedalına sonuna kadar basarsan,500 mt ilerde kırmızı ışığı görmene rağmen gazı köklersen yakar. i20 sahibi olarak çok memnunum.Hiç problem yaşatmadı.Tekleme sorunu falan da yok.
Artık yeteri kadar kendini kanıtlamış bir araç. En önemli özelliği kronik herhangi bir sıkıntısının olmaması. , Düşük vergi dilimi , konforlu yapısı , nispeten memnun eden yakıt ekonomisi ...gibi çoğaltılabilecek olumlu özelliklere sahip.Arka camların manuel olmasından rahatsızlık duyanların almaması gereken bir araç.