2017 Hyundai i20 1.4 CRDi Elite

  • Silindir Hacmi 1396 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.1 sn
  • Beygir Gücü 90 HP
  • Maksimum Hız 175 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4035 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.7 lt
  • Genişlik 1734 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.4 lt
  • Yükseklik 1474 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.9 lt
  • Bagaj Hacmi 301 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1240 kg
  • Maksimum Tork 240 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 195/55 R16
  • Yıllık Vergisi 1.035 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
85
73
79
64
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-2860 08.08.2017 10:58

"Misafir-9081" adıyla yazdığım yorumuma ek olarak;

Araç 1.4 CRDI Elite, cam tavansız, ruhsatta ağırlık 1300 kg olarak yazıyor. Cam tavan ilavesi durumunda muhtemelen 1370-1380 gibi bir değer olacak. Dizel motor tek başına çok çok ağır bir bileşen, 1.2 ve 1.4 benzinli motorlara göre aracın ağırlığını ciddi miktarda arttırıyor. 1300 kg ve üstü ağırlık artık artık C segmenti için bile fazla olarak görülüyor. Aşağıda da yazdığım gibi 2 kişi ve bagaj kullanımında (1300 kg + 2 kişi + bagaj) uzun yolda çok sorun olmasa da, araçta 4-5 kişi olması ve bagaj kullanımında ağırlığın ne kadar olacağını tahmin edebilirsiniz. 78.000 fiyatı araç için yüksek buluyorum.

Misafir-9081 07.08.2017 17:43

Sayfanın en altında "Misafir-9836" adıyla yaptığım yorumlara ek olarak kullanıcı deneyimlerimi paylaşmak istiyorum. Araç şu an 8 bin km civarında. Birkaç kez uzun yolda gitme şansım oldu.

Artıları
+ Uzun yolda kullanmak çok keyifli. Motor ve yol ve sesi konusunda segmentine göre gayet iyi iş çıkarıyor. 500 km' lik bir yolculuk sonunda baş ağrısı bel ağrısı vs gibi durumlar ile karşılaşmıyorsunuz.
+ Çekişi çok iyi. Ankara Dikmen gibi yokuşları bol ve dik bir muhitte bile yokuş yukarı zorlanmadan penetre edip vites arttırıyor.
+ Uzun yolda 6. vitesle 110 km civarı hızlarda girdiğim rampalarda çekişten kolay düşmüyor. Düşse dahi sadece 5. viteste tekrar yokuş yukarı hızlanmaya başlıyor. Vites aralıkları ve tork dağılımı çok iyi ayarlanmış. Diğer arabalar o rampalarda cebelleşirken 2 kişi + full bagaj güle oynaya tırmandık rampaları.
+ Tüketim değerleri mutlu ediyor. Ankara şehir içi 100 tl'lik mazot ile şehir içi 370 km yol yapıyor. Uzun yolda ise bir depoyla 1000 km yaptı ki bagaj full, arada sakin 90-100 arada hızlı 120-140, klima açık gibi karma kullanım durumunda bu kilometre değerini elde ettim. Araç 10 bin km'yi geçtikten sonra nihai değerlerine ulaşmış olacak diye düşünüyorum.

Eksileri
- Benimki gibi cam tavanı olmayan modellerde, ilginç şekilde cam kalınlıkları çok ince ve camlar inanılmaz derecede saydam. Yani bir oto camındansa ev penceresi camı kadar geçirgen. Normalde araç camları fabrika çıkışı renkli olmasalar bile en azında az da olsa güneşin etkisini azaltacak şekilde çok hafif mavimsi ya da yeşilimsi olabiliyor. Bu yüzden kesinlikle cam filmi istiyor.
- Park sensörünün uyarı vermesi için arkadaki araca iyice yaklaşmış olmanız gerekiyor ki bu tedirgin ediyor. Park sensörü uyarı sesi de yüksek değil, ayrıca geri vitese takınca ses sisteminin sesi azalmıyor.
- Yokuş kalkış destek sistemi kararsız çalışabiliyor. Aynı eğimde bi gün tutarken, başka bi gün tutmuyor. Sanırım o anki ön tekerlek dönüş açısı da etkiliyor.
- Daichii marka multimedya sistemi çöpten ibaret.. Android bir sistem alıp değiştireceğim. Hiç bir özelliği güncel ve modern değil, 10 yıl önceki basmatik cihazları andırıyor. Tam bir rezillik.
- İbrenin gösterdiği hız ile dijital göstergenin gösterdiği hız birbirini tutmuyor. Arada 2-3 km'lik bir fark var.
- Sadece sürücü camında tek basış ile açılıp kapanma özelliği var, diğer camlarda olmaması ayıp. Ayrıca elite donanıma dijital klima yakışırdı....
- İç malzeme kalitesi iyi gibi görünse de kullandıkça öyle olmadığı anlaşılıyor. Sadece birkaç defa bagaj yüklememe rağmen, valizi bagaja kaydırırken plastik kaplamada çizikler oluştu. Sürücü tarafında da eğer dikkat etmesseniz direksiyon ya da başka kaplamaları tırnağınızla bile kolayca çizebilirsiniz.
- Lastik basınç sensörü bir süredir anlamsız şekilde uyarı ışığı yakıyor ve sönmüyor. Defalarca havaları kontrol ettim, lastik değişimlerinde özen gösterdim fakat bikaç haftadır inatla yanıyor.

Kısaca genel sürüşü iyi fakat kullanıcı dostu olma konusunda eksikleri olan bir araç, ilavelerim olacaktır.

Misafir-5388 20.06.2017 10:13

Sayın Misafir-6137;
style'da olmayıp elite'de olan özellikler:

ACİL DURUM FREN SİNYALİ (ESS)
YAN VE PERDE HAVA YASTIKLARI
START & STOP SİSTEMİ ( 1.0 T-GDI MOTOR ve 1.2 MPI MOTORLU ELITE ILE)
7" DOKUNMATİK EKRANLI NAVİGASYON (CD/DVD/MP3/SD CARD ÇALAR)
BLUETOOTH BAĞLANTISI
OTOMATİK YANAN FARLAR
OTOMATİK KATLANABİLEN DIŞ DİKİZ AYNALARI
KAPI YAN ÇITALARI

aradaki fiyat farkına değer mi kendiniz değerlendirin derim.

koflabixi 31.05.2017 20:14

Fabia, Polo, Clio 83.000'den satılıyor ve bundan daha boş araçlar. Ama yine de 75.000'e alınmaz tabi. Ben olsam Style donanıma opsiyonları ekletirdim.

Misafir-3789 31.05.2017 15:45

hiç gerek yok 8 bin tl fazla para vermeye git 67 bin tl ye cam tavanlı olanı al derim. 2. el piyasasına da bakarsan anlarsın elite paket çok fazla satılmıyor zaten. satmak istediğin zamanda sıkıntı yaşarsın.
syg.

Misafir-6137 31.05.2017 11:56

arkadaşlar kısacası 2017 hyundai i 20 ful paketi alınır mı yardımcı olun arkadaşlar

Misafir-5289 30.05.2017 12:16

Style paketten farkları perde hava yastığı ve elektrikli katlanır aynalar. Yani aradaki 7 bin lira farkı bunlara mı vericez? Bence saçmalık. En full modelinde dijital klima dokunmatik ekran cam tavan opsiyon. 75 bin liraya satiyorsaniz bir zahmet bunları pakete dahil edin. En fullunde bile opsiyon koymak nedir.

Misafir-1969 16.05.2017 20:19

bu aracı en son kaç paraya bırakıyorlar.74.500 fazla degilmi?

Misafir-5776 09.05.2017 00:17

Arkadaşlar aracı sıfır almayı düşünüyorum(cam tavanlı) ama hakkındaki kasa ağır gitmiyo vs yorumlara takıldım bu yüzden accent blue yle arasında gidip gidip geliyorum kullanan veya test sürüsüne çıkan varsa yardımcı olabilirmi

Misafir-7856 12.04.2017 22:36

Ben eski kasa dizelini 5 yıldır kullanıyorum,bilgi ekranında yakıt bilgisi açık olduğu için gözüm orada oluyor,4- 5 kişi binmek bu arabada yakıtı fazla artirmiyor çünkü araba küçük olması önemli değil motor ve tork değerleri c sınıfı araçlar gibi olduğu için 5 kisiyide zorlanmadan çekiyor,ben şu anda İstanbul trafiğinde çocuk ve ben akşam sabah 5.6 yakiyorum 5 kişi olsa belki 6 olur,6 litre gösterirken FSM yolu üzerinde 5 kişiyle yoğun trafiklerde 6.3 çıktığını çok kez tecrübe ettim,trafik açıldığında tekrar 6 geri indirdim,vites değiştirme göstergesiyle vites değiştirildiğinde,gaza sürekli basılı sürekli hız çıkartilmadiginda,makul sürelerle vites yukseltiginde az yakıyor,7leri kışın görebilirsiniz ben en fazl6.8 leri görüyorum kışın 1-2 ay kadar,tahmini yazmak doğru değil benim yazdıklarım kullanılarak test edilmiş degerlerdir

Misafir-69 10.04.2017 15:26

4-5 kişi yokuş dur kalk, yani şehir içi kullandımda 7 - 7.5 arası düşünün derim. uzun yolda devir ve momentle birlikte ağırlık da olsa rampalarda çok zorlanmassınız ama şehir içi için aynı şeyi söylemek zor.

Misafir-3003 06.04.2017 18:11

Ben eski kasa dizelini kullanıyorum,yeni kasa 50 kg fazla ve 20 tork fazla eski kasanın gerisinde olmadığı kesin 5 kişi kilolu annem,babam dahil uzun yollara çıktım çekiş olağanüstü,6 ile 120 ile her yokuşu çıkıyor,coralladan,Focus 95 hpden,Megan 90 hpden daha iyi çeker çekiminden hiç şüphesiz olmasın yakıt uzun yolda4.2-4.5 arası oluyor yük çok farketmiyor ,şehir içi ben 5.8-6.5 aralığında yakiyorum İstanbul trafiğinde biraz değişken oluyor

Misafir-2425 31.03.2017 21:21

kısaca bu arabaya 4-5 kisi binip yokus,dur kalk ta en fazla kac yakar onu ögrenmek istiyorum.

tokay ceritoğlu 27.03.2017 10:11

1542,bu araç 4-5 kişilik araç değil,elbette bu ağırlıkla bahsettiğiniz yakıt tüketimini görecektir,madem uzun yıllar satmayacaksınız,şu bagaj konusunu gündeme alın,valiz koyacak yer yetersiz olduktan sonra navigasyonun bir önemi kalmıyor.

Misafir-9350 27.03.2017 04:02

Bayadir araştırıyorum camtavan+teknoloji paketi 80.000 birakirlarsa efsane bir araç olur digital klima ile koltuk ısıtma,direksiyon ısıtma felan da geliyor yani araç herseyi oluyor hemen hemen

Misafir-1542 27.03.2017 00:35

Bu aracın 200 kilo fazlalığı var şimdi bu arabaya 4-5 kişi bindik desek dur kalk yolda en fazla ne kadar yakar 6-6.5 gecermi full özellikli almayı dusunuyonuz opsiyonlarida fulliycez en az 5 yıl kullanacagiz

Misafir-9836 25.02.2017 22:25

1 ay önce 2016 model sıfır km elite donanım araç aldım, 1500'yi geçtim.

Artıları
+ Konforlu, süspansyon Ankara gibi yolları bozuk bir şehirde iyi iş çıkarıyor. Motor sesi rahatsız etmeyecek seviyede. Direklerden rüzgar sesi almıyor.
+ Ferah, aracın içi çok geniş, C segmenti araçları aratmıyor.
+ Görüş çok iyi, yola ve çevrenize hakimsiniz, yan aynalar yeterli genişlikte.
+ Motor, güçlü ve tork-devir dağılımı çok iyi ayarlanmış istediğiniz zaman tepki alabiliyorsunuz, tüketimi makul.
+ Genel malzeme kalitesi iyi.
+ Kullanımı kolay, pedallar ve vites yormuyor, yokuş kalkış desteği iyi iş çıkarıyor.
+ Tasarımı çok güzel. İlgi çekiyor, gözlerin sizde olduğunu farkediyorsunuz. Far seti çok güzel, aydınlatması da gayet iyi.

Eksileri
- Araç ile birlikte gelen Daiichi marka multimedia-navigasyon cihazı tam bir çöp. Son derece kullanışsız ayrıca sürüş ve araç ile ilgili hiç bir bilgi vermiyor, araç ile entegre değil. Dokunmatiği zor algılıyor, telefon çağrı listeleri üzerinde gezmek-seçim yapmak direksiyon üzerinden yapılamıyor, sürüş anında gözünüzü yoldan uzun süre ayırmak zorunda kalıyorsunuz. Dvd-usb geçişlerinde içeriği okuyup çalmaya başlaması bile zaman alıyor. Navigasyonu ise sadece yoklukta iş görecek cinsten. Sadece bu cihaz için Elite donanım tercih edecekler uzak durmalı.
- Direksiyonun düz konumu belli belirsiz. Yani araç yolda düz giderken direksiyonu saat tam 12 olarak kalibre etmek için sürüş esnasında küçük dokunuşlarda bulunmanız gerekiyor. Şehir içi kullanımda sorun yok fakat çevreyolu-uzun yol sürüşlerinde can sıkabilir.
- Cama yapışık olan ön cam dikiz aynasını normalden fazla titreşim yapıyor. Aynanın eklem-dirsek noktasından ya da ayna camının ince olmasından kaynaklanıyor olabilir. Bu da uzun yolda dikkatimi çekti. Özellikle arkanızdaki trafiği düzenli olarak takip etmek istediğinizde titreme yaparsa rahatsız edici olabiliyor.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi