2018 Honda Jazz 1.3 Dream CVT

  • Silindir Hacmi 1318 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.0 sn
  • Beygir Gücü 102 HP
  • Maksimum Hız 182 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3995 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.4 lt
  • Genişlik 1694 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Yükseklik 1541 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.7 lt
  • Bagaj Hacmi 354 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1165 kg
  • Maksimum Tork 123 Nm
  • Yakıt Deposu 40 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/60 R15
  • Yıllık Vergisi 1.294 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
93
85
73
71
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-2076 14.11.2018 17:05

Ötv indiriminden önce 90.000 TL ye aldım..

Misafir-5226 04.11.2018 01:43

Misafir 2416 ne kadara aldınız

Misafir-2416 24.10.2018 15:19

aracı alalı 1 hafta oldu 300 kmdeyim şehiriçi ortalama yakıt tüketimi 5,8 lt..genelde mudanya-bursa git gel kullanıyorum ve agresif kullanmıyorum..bu araçla şehiriçi ortalamam 5,5 lt ile 6,0 lt arasında olur diye düşünüyorum..önceki aracım otomatik nissan micraydı aynı yolda 6,0 lt ile 6,5 lt arasında yakıt tüketimi yapıyordum..Bu araç micraya göre hem daha ekonomik hem daha konforlu hemde daha güvenlikli bir araç.tek eksi yanı motorundan dolayı mtv yüksek.

Misafir-9604 22.10.2018 21:55

*** Cvt şanzıman arıza yaptığında
(ki arızalanan mekanizma şanzıman beyni mi zincir tahrik mi kasnaklar mı atf haznesi mi durum değişir )
ancak ciddi bir arıza yaptığında mesela jatco üretimi piyasada yaygın bulunan cvt şanzımanlar 10 bin tl filan tamir masrafı çıkarabiliyorlar.Değişim de ise bu rakam 17.000 tl 20.000 tlleri buluyor.Honda cvt lerde de çok fazla fark edeceğini sanmıyorum.800 tl diye bir rakam yok.Bu sektörde bırakın şanzımanı ,alternatör olmuş 1400-1500 tl.

Misafir-3744 22.10.2018 19:49

Bence sizin bilginiz eksik. Hangi ciddi firma CVT'yi terk etti, Japonların hepsinde var CVT )Honda, Toyota, Nissan, Subaru.... Bu markalar gayri cidi mi?CVT'yi seven, tercih eden bir sürü insan var, sorunsuzluğu da cabası.

Misafir-5081 22.10.2018 11:34

8611 CVT konusunda yazdıklarınıza gerçekten inanıyor musunuz yoksa, sadece beklenti mi. Demek arıza yaptığı zaman 700 liraya tamir ediyorlar öyle mi? Ciddi firmaların bu adına CVT otomatik denilen sistemi çoktan terk ettiklerini ve çift kavrama gibi oldukça konforlu, verimli ve sportif bir yeni otomatik kullandıklarını biliyorum. Benim bildiğim mi eksik yoksa sizin bildiğiniz mi yanlış, çözemedim.

Misafir-8611 22.10.2018 00:06

Bu aracın en büyük artısı CVT şanzıman buna yurt dışında "variatır" diyorlar. Şahane bir çözüm. Keşke bütün araçlar bu şanzımana geçse. Gelişmiş bir kayış kasnak sistemi, 200-300 bin km de ölürse yenisini 700 liraya takıyorlar. Otomotik vitesin rahatlığı ve mekanik vitesin ekonomisi bu şanzımanda var.

Misafir-8462 31.05.2018 10:28

şuan piyasada alınacak en mantıklı araç. yanı bu segmentte benzinli ve otomatik araç olarak söylüyorum. honda kalitesi, az yakıt tüketimi, otomatik şanzumanı, fiyatı, gidipte 100 tl polo ibiza i20 fiesta gibi araçlara vermek yerine bu çok çok mantıklı

Misafir-1000 15.05.2018 20:40

Ankaradaki 2 bayi bu donanımın üretiminin durdurulduğunu iddia ediyor. Doğru mudur acaba?

Misafir-9324 14.05.2018 18:47

Araç İstanbul'da 6.5-7.0 litre arasında gezer. Şehir dışında da 90 km/saat hızla 4.5-5 litre civarlarında yakıt tüketimi elde edersiniz. Açıkcası bu aracın LPG'ye uyumlu olup olmadığını araştırmadım. Çünkü bu araç Honda araçlarının Amerika'daki Fit(Jazz yerine verilen isim) modelinin hibrit aracında da kullanılan makine. Yani daha az yakıt yakması için diğer benzinli makinelerden daha farklı bir çalışma şekli var. Araç gaz tepkisine göre birim zamandaki subap zamanlamalarını ayarlayarak ekonomi veya performans moduna göre gidileceğini ayarlıyor. Yani bu makinenin çalışma prensibi faklı. Diğer turbo veya atmosferik araçlar gibi sadece yazılımsal bir gaz tepkisi yok. Yakıt ekonomisi için aynı zamanda mekanik önlemler de alıyor (Hatta sıkıştırma oranı 13.5 ki bu değer normal bir turbo veya atmosferik motordan yaklaşık 3 birim fazladır.) Dolayısıyla çalışma prensibi farklı olduğundan LPG'ye uyumlu mudur bilmiyorum. Ama bana kalırsa bu makine, gaza yüklenmediğiniz zaman gayet tutumlu, gaza basınca da normal bir hızlanma sunan güzel bir makineye sahip. Ne yazık ki Dream paketinde ileri güvenlik özellikleri standart değil. O yüzden 10 bin lira daha fazla verebilecek durumunuz varsa kesinlikle Elegance modelini alın derim. Ama bütçenizi zorlayacaksanız bu araba da iyi bir seçenek.

Misafir-2294 14.05.2018 00:57

Sayın misafir,bu pakette de güvenlik donanımları standart degilmi?yakıt durumu nasıl örneğin İstanbul şehir içinde 6-6.5 yakiyorsa az yakıyor diyebiliriz yoksa 7- 8 biliyormuş?LPG kullanımı nasıl olur sizce

Misafir-2213 13.05.2018 23:37

Hocam, kalite olarak da performans olarak da gayet iyi. Turbo araçlar bizi 160-170 beygirlere biraz alıştırdı dolayısıyla 100 beygirlik arabalara performans olarak gider mi diye soruyoruz. Ama gerçekten hızlanmak için de araba sollamak için de gayet yeterli bir güç.
Zaten güvenlik ve sağlamlık önceliklerini söylemeye gerek yok. Kullanıcı dostu, araç içinde hareketli bardaklık, sihirli koltuklar gibi akılcı çözümleri olan harika bir şehir arabası. Ve aynı zamanda hacmi de büyük ve görüş açısı ferah bir otomobil. Ama ben olsam eğer 10 bin lira daha verebileceksem çarpışma önleyici, tabela okuma, acil fren sistemi, şerit takip sistemi gibi ülkemizde başka bir rakibinde bulunmayan ileri güvenlikli donanım paketini alırdım. Zira EurNcap 5 yıldızın kriterlerini karşılayan önemli özellikler bunlar.

Misafir-2709 13.05.2018 15:07

Normal şartlarda 1165 kg kasa için 123 tork az görülüyor bu nedenle çekişte zorlanacağı ndan fazla yakabilir ancak teknik verileri sınıfının en az yalanı olduğunu gösteriyor,kullananlardan ogrenmemiz gerekiyor gerçekten agirlik-tork orantısından

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi
Benzer Karşılaştırmalar