2019 Honda Civic Type-R 2.0 GT

  • Silindir Hacmi 1996 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 5.8 sn
  • Beygir Gücü 320 HP
  • Maksimum Hız 272 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4557 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.8 lt
  • Genişlik 1877 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 6.5 lt
  • Yükseklik 1427 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 7.7 lt
  • Bagaj Hacmi 420 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1451 kg
  • Maksimum Tork 400 Nm
  • Yakıt Deposu 47 lt
  • Lastik Ölçüleri 245/30 R20
  • Yıllık Vergisi 5.003 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-2546 23.08.2019 15:27

sanırım yürüyenin o hızlanmayı kaldırmması, şanzuman farkı, ya da ağırlıkla alakalıdır.

Misafir-1798 23.08.2019 10:42

200 hp üzeri motorlar önden çekişli araçlarda gücü tekerleklere aktarırken güç kaybı yaşarlar, ayrıca araç patinaja düşer. Bunun önüne geçmek için çeşitli mühendislik ve teknolojik düzenlemeler.yapılır.
0-100 yanında diğer ara hızlanma değerlerine da bakmanızı öneririm

Misafir-2649 23.08.2019 08:57

Stok halde 320 bg'lik yaklaşık 200 kilo daha hafif aracın daha geç kalkmasının bence temel sebebi önden çekişli olması. Kalkış yaparken ivmeden dolayı ağırlık transferi arkaya doğru kayıyor. Kia stringer ise arkadan itişli. 310 bg'lik 4 çekerli golf r, büyük ihtimalle lauch kontrol'un de sayesinde 4.6 saniyede 100 km hıza ulaşırken benzer güçteki ve aynı platformdaki 300 bg'lik önden çekişli leon cupra, 5,7 saniyede ulaşıyor.

Misafir-3651 23.08.2019 08:04

Misafir-1470, motorun gucu sadece ilk kalkış ve 0-100 hızlanma ile ölçülemez. 0-100 hızlanma gercek hayatta karsılıgı olmayan bir veridir. Bizim insanımız dısında da kimsenin ilgisini cekmez.

Misafir-2450 23.08.2019 01:22

Sn.1470, ilaveten bu iki aracı kıyaslarsak;
Civic 0-100 km/s 5.8 sn, 320 hp 6500 dev/dk, 400 nm 2500-4500 dev/dk, 1305-1345 kg, 6 ileri manuel vites, hız 270 km/s, doch motor.
Stinger 0-100 km/s 6.3sn, 245 hp 6200 dev/dk, 353 nm 1400-4000 dev/dk, 1655-1770 kg, 8 ileri otomatik vites, hız 230 km/s, dcvvt motor.
Her iki aracında rüzgan direnç katsayısını araştırmadığım için bilemiyorum.
Eldeki veriler doğrultusunda yorum yapmak gerekirse. Stinger daha erken düşük devirde maksimum torka ulaşabiliyor ve muhtemeldir ki otomatik vites manuele göre daha hızlı görünüyor. Bu iki artı etkeni zayıflatan ise agırlıktır. Sonucta 0.5 sn ivmelenme farkı doğru olabilir.

Not: hp sizi daha yüksek hıza cıkarır, tork ise sizi daha çabuk hızlandırır. Tabi bu eldeki hp ve torku aracın tekerlerine ne zaman ve nasıl ilettiğiniz ile alakalı. Birde aracın maruz kaldığı hava sürtünmesi.

Misafir-9843 23.08.2019 00:47

Sn.1470, araçların 0-100km hızlanmalarında başlıca etkenlerden birkaçını sayayım. Ağırlık, rüzgar direnci katsayısı, şanzıman dişli oranları, beygir-tork gücü eğirisi, aralığı vb.

Misafir-1470 22.08.2019 18:42

2.0 CC Stock motordan 380 hp, 400 nm tork elde edeceksiniz ama hızlanma veriniz (0-100 km/5,8 sn) aynı hacimdeki 244 hp ve 353 nm tork üretebilen kia Stinger' den(0-100 km /6 sn) yalnızca 0,2 sn daha iyi olacak. Bunun açıklamasını teknik anlamda yapabilecek biri konuyu aydınlatabilir mi acaba?

hasan barutçu 23.08.2019 09:11

kia Stinger daha hafif olabilir.
kia otomatik olduğu için biraz oradan kazanıyor olabilir.
kia kağıt üzerinde 6 sn dese bile gerçekte daha geç hızlanıyor olabilir.
bunlar sadece tahmindir.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi