2014 Fiat Punto 1.4 Pop Start-Stop

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

Yorum yapmak için buraya tıklayarak giriş yapınız.
YORUMLAR
ali 28.06.2014 14:20

bende 2013 model var test ettim 100 klmre ye23 lira yakıyor normal bence rahatlık konusunda fena değil bence tavsiye ederim şimdiden hayırlı olsun

alper 06.05.2014 16:02

arkadaşlar 2013 model 1.4 pop puntom var. bagaja lamba koymayı kar sayan bir markanın arabasını aldığınızı bilerek alın derim.

uğur 17.12.2013 21:19

9.000 Km bindim (1yıl) performans beklentiniz yoksa.Marka meraklısı gösteriş budalası değilseniz.Şiddetle tavsiye ederim.

Altan Güçlü 22.11.2013 19:28

bir hafta önce gezmek için ordu iline gittim. yakıt sarfiyatı olarak 100 km de 5.7 lt yakıt ortalamasını yakaladım. araçta 4 yetişkin vardı ayrıca hatırı sayılır bagajımız vardı. seri kullanmazsanız ve 80-90 km hızı geçmezseniz yakıt sorun olmuyor. yol performansı başarılı. aracım 1.4 s&s lounge skydome modeli.

turgay 26.10.2013 04:53

arkadaşlar bende 2012 1.4 mylife modeli var bu fiyata alınabilecek en iyi araç olduğu için tercih ettim ve memnunum ve tavsiye ederim.

ahmet 12.09.2013 22:15

evet gerçeten yol tutuşu güzel ama donanım sıfır yakıt normal alacak olanlara eger konfor meraklısı degilseniz tavsiye ederim bende 2012 1.4 pop var küçük aileler için ideal

Fehmi Kir 18.08.2013 00:12

Araç hantal bastigin zaman fazla yakiyor yol tutusu guzel dizayn olarakta guzel cok atak bi arac degil performans beklemem diyorsaniz ideal bi arac .

murat 16.07.2013 12:45

yakmıyo diyen yalan söylüyo kardesım araba 40 kuruş 45 kuruş yakıyo alcak olanlar tüp taktırsın yoksa benzinle baş edemezsiniz paranıza yazık

Mustafa ulgen 16.07.2013 03:40

Segmentıne gore cok ıyı sehır dısı 240 kr yakıyor.

islam 16.07.2013 02:30

bu araçlarda vites dişlileri,direksiyon ve şanzıman dikiş tutmuyormuş doğrumu

erhan güven 07.07.2013 00:28

bende 2013 1.4 benzınlı var daha once 2004 1.6 marea vardı benzınlı 103 hp o cok serıydı bu bıraz yavas geldı ama yol tutusunu begendım konforuda guzel sık bı arac yakıtta cok yakıyo gıbı gelıo benzınde sehır ıcı 35 kurus cıvarında lpg taktırmayı dusunuyorum kararsızım.

uğur 20.06.2013 22:04

hangi marka lpg taktırdın ahmet kardeş.bende landirenzo düşünüyorum

ahmet akbaş 18.06.2013 18:33

2012 modelini aldım tüp taktırdım şehir içinde 10 km;ye 1 litre tüp yakıyor,şehir dışında düzenli kullanırsan 100 km'ye 8 litre tüp yakıyor ben çok memnunum.

ertan aşık 14.06.2013 15:09

alalı 1 hafta oldu benzinlisini aldım şunu ogrendim fazla basmıcaksın yavas ozaman degerlerinde yakıyor yani performans arabası deil ama konfor rahatlık yol tutuş begendim

ugur 29.05.2013 23:52

ben aralık 2012 de aldım,yakıt degerlerı bırebır tutuyor.Bir arabadan beklenen hersey var.rahatlık estetık.ekonomık.Tavsıye ederım

Uğur 28.05.2013 22:18

6 Ay oldu alalı bir arabada istediğim herşey var özellikle yakıt ve rahatlık...

Kazım ŞİMŞEK 07.05.2013 13:57

ben alalı 15 gün oldu. şimdilik bi şikayetim yok. yol konforu güzel. yakıt ölçemedim bişey diyemeyecem

FAHRİ TUNCAY 22.04.2013 23:29

ben 2012 model aldımtek şikayetim bagaj lambası yok o kafamı bozdu çok rahat arabalar yakıt için tüp taktırdım km de 170 krş yakıyor

muzaffer doğu 02.04.2013 20:58

arkadaşım 2009 da aldı.şanzımanda çatlak oluştu kaynattılar yine dikiştutmadı fiat ın arabalarını kötülemek gibi olmasın ama sıfır alacaklar düşük model alman veya japonu tercih edebilirler.

mustafa çavuş 02.04.2013 19:46

valla arkadaşlar size sorayım dedim bende punto1.4 benzillisini düşünüyorum ve biraz kararsızım bana yardımcı olurmusunuz

  • 0 KM Satış Dışı
  • Model Yılı 2014
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Silindir Hacmi 1368 cc
  • Beygir Gücü 105 Hp
  • Maksimum Tork 115 Nm
  • 0-100 Km Hızlanma 13.2 sn
  • Maksimum Hız 165 Km/sn
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.4 lt
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.7 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.7 lt
  • Uzunluk 4065 mm
  • Genişlik 1687 mm
  • Yükseklik 1490 mm
  • Bagaj Hacmi 275 lt
  • Yakıt Deposu 45 lt
  • Boş Ağırlık 1075 kg
  • Lastik Ölçüleri 175/65 R15