2001 Fiat Marea 2.0 HLX

  • Silindir Hacmi 1998 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 8.6 sn
  • Beygir Gücü 150 HP
  • Maksimum Hız 208 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4390 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 13.7 lt
  • Genişlik 1741 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 7.6 lt
  • Yükseklik 1420 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 9.8 lt
  • Bagaj Hacmi 430 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1255 kg
  • Maksimum Tork 154 Nm
  • Yakıt Deposu 63 lt
  • Lastik Ölçüleri 195/60 R15
  • Yıllık Vergisi 748 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-4861 07.04.2016 20:50

Oguzhan harika yorum. 1.6 elx im vardi. Hlx hala icimde uktedir.

Oğuzhan 01.10.2014 18:08

Satıldığı yıllarda kendi sınıfının en iyi performansına sahip otomobildi. 8.6 saniyelik 0-100 hızlanma değerleri Volkswagen Bora'nın 2.3 litrelik v5 motorundan sadece 10 salise altta kalıyordu. BMW E39 5.28, Mercedes E200 Kompressör, Opel Omega 2.5 v6 gibi E segmentinin söz sahibi performanslı otomobillerine kafa tutabilirdi, hatta teknik olarak 0-100 hızlanma değerleri daha üstündü. Üstelik kendi sınıfındaki Ford Focus 2.0 16v ve Renault Megane 2.0 16v'den yaklaşık 100 kilogram daha ağır olmasına rağmen. 154 beygirlik motorun sesi muhteşemdi, 5 Silindirli 20 sübaplı motoru Fiat Coupe Turbo Plus'ın 223 beygirlik motorunun(O zamanlar Avrupa'nın en hızlı önden çekişlisi) turbosuz haliydi. Hala C segment sedanların 8.6 saniyelik bir sürede 100 km/s hıza ulaşmakta güçlük çektiğini görebiliyoruz. Güzeldi, güzel olan herşeyin bu ülkede tutunamadığı gibi o da tutunamadı.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN