2014 Fiat 500L 1.3 Multijet Opening Edition Dualogic Start-Stop

  • Silindir Hacmi 1248 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 15.1 sn
  • Beygir Gücü 85 HP
  • Maksimum Hız 165 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4147 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.7 lt
  • Genişlik 1784 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.5 lt
  • Yükseklik 1665 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.0 lt
  • Bagaj Hacmi 400 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1315 kg
  • Maksimum Tork 200 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 623 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
İlker Bozok 22.12.2014 23:58

2013 model, 1.3 Multijet Dualogic Panaromic Edition aldım ve yaklaşık 6 aydır keyifle kullanıyorum. Markası Fiat diye burun kıvıranlara inat düşünmeden alın ve farkı görün. Yakıt tüketimi çok düşük olup; Şehir içinde 5,8 yakıyorum. Şehir dışı ise 4,6'ya kadar düşüyor. İçi oldukça ferah, donanımı zengin ve tasarımı ile hayli dikkat çekiyor. Fiyat performans orantısı bence çok iyi. Amaç hem ekonomi hemde konfor ise bu segmentte daha ekonomik araç yok. İkinci elleri çok mantıklı. Ben çok memnunum herkese tavsiye ederim.

levent 18.10.2014 08:00

tr ye gelen ilk partide aldim. 1.5 senedir kullaniyorum. her açıdan on numara torku sayesinde yokuslarda hic zorlamiyo. zaten bi performans araci degil genis ekonomik bir aile arabasi olarak degerlendirmek lazim. butceme cok katkisi var. antalya sehirici start stop kapali 6lt/100km tuketimi.

Liya 20.04.2014 22:00

Arkadaşlar araç çok hoş görünüyor ama 1.3 dizel olması yokuşlarda yığılmaya neden oluyor mu? Kullanan arkadaşlar biraz bilgi verebilir mi?

alicamardı 09.02.2014 21:14

mükemel bir araç yakıt cimrisi 5 yıldız

9130974 17.07.2013 03:19

slm arkadaşlar 500 l rockstar 1.3 multijet 85 hp dualogic dizel otamak 56 binliraya pazarlığını bitirdim önümüzdeki hafta aracı teslim alcam bu zamana kadar hep hunday kullandım bundamn sonra fiyata kulancam bu raba nasıl kulanım şekli nasıl bilgisi olan bana yardımcı olursa memmun olurum...tşk....

barış 03.07.2013 09:43

1.3 Multijet Dualogic Panaromic Edition'undan 30 Haziranda siparişimi verdim.Araç en geç Ağustosun ilk haftası teslim olacak inşallah. 3000 TL'lik kapora ile fiyat sabitlemesi yaptık Temmuz zammından da etkilenmedim. Ayrıca filo indirimi ile araç çok uygun bir fiyata geldi. Bu fiyatlara dizel otomatik bu kadar çekici, tasarımı harika ve full donanımlı başka bir araba segmentinde piyasada kesinlikle yok. Sadece test aracı olmaması büyük sıkıntı fakat bu sıkıntıyı da bu ay içerisinde gelecek test arabaları il aşacağım. Fresh (bey/hanım) eğer aracı test ettikten sonra almaktan vazgeçerseniz kaporanızı iade ediyor bayiler, paranız yanar diyen bayilere sakın aldanmayın. Keşke Haziranda sipraişinizi verip fiyat artışından etkilenmeseydinizi. Araçlar İtalyadan ithal edildiği için EURO üzerinden fiyatlanıyor.Dolayısıyla bu ay tüm maraklara olduğu gibi bu araca da zam gelmesi çok normal.

Fresh 02.07.2013 02:19

2 ay oldu cıkalı hala otomatik test aracı yok ne istanbul'da ne bursa'da. Fiyatta anlaştık, test aracı bekliyoruz bu sefer de 1.250 TL zam geldi fiyatlara. Hayatımda böyle saçmalık görmedim. Araç ne trafikte var, ne showroomlarda var adam akıllı, test aracı ise hiç yok. Buna rağmen gidip zam yapıyorlar. Tüm dünyada otomobil satışları en dipteyken zam yapmak çok MANTIKLI, tebrik ediyorum FIAT!

Gokhan 23.06.2013 23:56

Bu kadar kaliteli premium bir ikon arac vergi avantajiyla dizel otomatik kombinasyonuyla. Daha ne olsun ya icinde hicbirsey olmayan dizel otomatik polo bile 47 milyar oldu. Bu polonun 3 kati var endam olarak hem de vergisi polodan daha az. Performans keske daha iyi olsaymis ama tuketim degerleri yuz gulduruyor. 52 milyara dizel otomatik bu donanimlarla ve cam tavanla baska arac alabilecek varsa buyursun. Polo sunroofla 50 milyar oluyor bilginize

ayhan gökçe 30.05.2013 12:36

dün göker otonun şowrumuna gitim aracı yakında gördüm gerçekten güzel bi araba her aileye gider ancak fiyatı için aynı şeyi söylemek mümkün değil nedeni zengini bu arabayı alır vergisi düşük yakıtı düşük ama memurlar işçi sınıfı alamaz satış fiyatı yüksek fiyat inşallah bir kampanya yaparsa iyi olur başka bir sorun puntolarda güzeldi ama otomotik vitesi hoşuma gitmedi nedeni donanım süper görüntü düz vites gibi fiatın mühendislerine duyurulur vitesi daha estetik yapabilirdiniz dikatinize

serdar 27.05.2013 10:46

bu aracı almak isteyenlere belki yardımcı olur. ben yıllardır otomobil sektöründe olan biten herşeyi takip eden biriyim ve teknik detayları biliyorum. kendim engelliyim ve ötv ödemiyorum yani bu araç 37 bine geliyor ve ben bunu almaya karar verdim. kullanmış olduğu şanzıman otomotikleştirilmiş robozite şanzımandır bu şanzıman fazla yakıt tüketimini engellediği için şuan tüm markalar tarafından kullanılmaktadır fakat fiatın kullandığı bu şanzıman tek kavramalı olduğu için çift kavramalılara göre hem komfor açısından hemde yakıt açısından geride kalmaktadır .ama en büyük dezavantajı çok çabuk baskı balata bitirmesidir.robozite şanzımanlar motorla uyum sağlayamadıklarında ortaya çok kötü bir sürüş çıkar bu aracın motor şanzıman uyumunu bilmiyorum ama daha önce kullandığım puntodadan deneyimim var çokta kötü değildi. dizel ve otomotiğe karar verdiğim için seçimimi fiattan yana kullandım fiatın dizeline söylenecek söz yoktur.araç hem geniş hem yüksek hem ergonomik yanı performas açısından tatmin etdeceğini sanmıyorum ama diyer konuların tümünde gel beni al diyor.fiyatına çok diyen arkadaşlar piyasaya bi baksınlar bu özelliklerde bu fiyata olan araçları söylesinler bizde bilelim. alacak olanlara şiddetle tavsiye ederim .tşkr.

ayhan gökçe 24.05.2013 20:04

muhteşem bi araba fiytıda uygun tavsiye ederim

ENİS 10.05.2013 12:43

Sayın Güngör bey yazdıklarınıza katılıyorum tam piyasada beklenen araç vergi avantajı dizel ve otomatik vites ve geniş bagaj yalnız aracın ücreti biraz yüksek vergilerden dolayı bu araç İtalya da 20.000 €
vergiler dahil yani € kuruna göre 10/05/2013 tarihine göre Türk parasıyla 46.000 TL. 6.000 TL KDV+ÖTV eklemişler.

bercan 08.05.2013 15:41

çok pahalı aynı fiyata daha ii bi sürü araba var hemde üst sınıf daha klas araçlar fıat fiyatı uçuk olmuş hevesimide kırdı doğrusu sağlık olsun başka seçenek bulacaz

Gungor 08.05.2013 07:31

Her acidan tam istedigim bir araba. Hem 1.3 yani vergisi az, hem dizel az yakar, hem otomatik vites rahatligi,hem donanim ve guvenlik zenginligi, hemde genis, buyuk ve konforlu bir araba. Daha ne isteyeyim. Butun beklentilerime karsilik vermis ama butceme gore pahali

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN