Yeni Subaru Impreza

Yeni Subaru Impreza
Altıgen tasarımlı tampon ve ızgarası ile atak ve sportif bir duruş sergiliyor. Öne çekilen A sütunu ve genişleyen çamurlukları sayesinde heybetli bir görünüm sergileyen Yeni Impreza, pencere tasarımlarının akıcılığı ile profilden bakıldığında sportif imajını koruyor. 4 kapılı modeldeki C sütununun tasarımı ise sedan modelin coupè otomobillere benzemesini sağlıyor. İç mekanda da kalite odaklı tasarım anlayışı devam ediyor. Enine yerleştirilen konsol elemanları sayesinde ferahlık hissi maksimumda tutuluyor. Sürücü ve yolcu için pratik unsurlar içeren iç mekanda tasarımın yanı sıra kullanılan malzemelerin kalitesine de özel önem verildi. Kolay kullanım sunan yeni üç kollu çok işlevli direksiyon direkt oluşu ile hem güven veriyor hem de çok yönlü kullanım özellikleri ile sürücü dostu öğeler içeriyor. Ön ve arka koltukların daha yukarıda konumlanması doğal ve rahat bir oturuş sağlarken, görüş açısının artması ile güvenli bir sürüşü garanti ediyor. 60 mm yukarıya konumlandırılan ön ve arka kafalıklar güvenlik açısından daha etkin bir koruma yaratıyor. Yıllardır Subaru'ya duyulan güveni perçinleyen sürekli simetrik dört çeker sistemi (AWD)yeni Impreza'da da kullanılmaya devam ediliyor. Daha önce Forester'da kullanılan üçüncü nesil 2.0 litrelik benzinli motor ABD pazarına hitap eden New Yok otomobil fuarında Impreza'ların kalbini oluşturdu. 6200 dd'de 148 hp güç üreten yeni Boxer motor 4200 dd'da 145 Nm'lik değerlere imza atıyor. Üçüncü nesil Boxer motor 100 Km'de ortalama 6,6 lt'lik yakıt sarfiyatı ile; 2.0 litre büyüklüğünde motor hacmine ve sürekli dört çeker sistemine sahip bir otomobilin aynı zamanda tasarruflu olabileceğini de ispat ediyor. Düşük Co2 değerleri ile göz dolduran bu motorun dışında Subaru Impreza'nın Avrupa versiyonlarında yeni bir 1,6 litrelik motor da görev alacak. Subaru Impreza için özel olarak geliştirdiği CVT (Sürekli Değişken Şanzıman) otomatik vitesi ile kesintisiz vites geçişleri sunuyor. Manuel ve otomatik sürüşü bir arada sunan bu yeni şanzıman, 6 ileri manuel modunda o kadar hassas ki; seri kullanımlara izin veren hızlı geçişleri sayesinde sportif klasik otomatik vitesli modellere belirgin bir üstünlük sağlıyor.

07.04.2011 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
ismail 12.12.2011 14:30

beni görüşüm subaru deyince akla güç performans heybetli ve güçlü bi araba geliyor subaru nun motoruna diyecegim yok ama kasa görüntüsü berbet hiç çekiçi bi arabası yok inşallah ileride güzel bi kasa yaparlarda bizde bi subaru sahibi oluruz