Yeni Renault Clio Tanıtıldı

Yeni Renault Clio Tanıtıldı

Tamamen yenilenen, beşinci nesil Renault Clio resmen tanıtıldı. Renault'un Megane ve Talisman modelleri ile başlattığı yeni tasarım anlayışının son örneği olan Clio, yeni yüzü ile neredeyse küçük bir Megane HB görünümüne kavuşmuş.

Türkiye ve Avrupa pazarının en çok satan modeller arasında yer alan Renault Clio ilk bakışta klasik C formundaki LED ön farları ile dikkat çekiyor. 11 farklı renk seçeneğinin yanı sıra kişiselleştirilebilir iç detay özellikleri ile satışa sunulmaya hazırlanıyor.

Yeni Renault Clio iç mekanda selefine göre daha geniş bir yaşam alanı sunuyor. Ayrıca bagaj hacmi de 26 litre arttırılarak 391 litreye ulaşmış durumda. 9,3 inç boyutlarında ve tablet biçimindeki multimedya ekranı, şimdiye dek Renault modellerinde kullanılan en büyük ekran olma özelliğine sahip.

Yeni ve daha sportif duran direksiyon tasarımı da göze çarparken, önceki nesilde yer alan analog gösterge paneli yerini tamamen dijital bir ekrana bırakmış. BOSE ses sistemi ile de satın alınabilecek olan Yeni Clio, RS Line olarak adlandırılan sportif detaylara sahip donanım paketi ile de tercih edilebilecek.



30.01.2019 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-1689 03.04.2019 22:24

Sn. 8727, !.8 hibrit yanlış değil, bizim vergi sistemimiz yanlış. Aracın emisyonu A, tüketimi 3.4 lt ve bu aracın vergisi daha çok tüketen ve çevreyi kşirletenlerden daha fazla ! Renault'ta hibritinde, benzinli motor olarak 1.6 atmosferik motorunu kullanacını açıkladı (yani 1.2 veya 1.3 turboyu kullanmayacak, çünkü hibritte turbo benzinli motor kullanılmıyor). Ayrıca şu anda 1.8 hibritin vergisinin dşürlmesi için girişimlerde sürdrülüyor devletle (bu hem devletin, hem de bizim lehimize bir girişim).

Misafir-215 03.04.2019 16:53

Toyota'nın 1.8 hibriti ile ilgili yorumlar yapılmış bir Clio haberinde ne alakası varsa?
Clio'nun rakibi Toyota'da Yaris modelidir ve hibriti 1.5 olduğu için 1600cc'ye kadar olan ötv ve mtv dilimine girmektedir. Herhangi bir dezavantajı bulunmamaktadır.

Misafir-6174 03.04.2019 13:47

yeni Clio nerdeyse durma noktasına gelen otomobil piyasasını canlandıracak bir model olabilir tabi MAKUL fiyattan (özellikle türkiyede) piyasaya sürülürse.Hybrid motorlu otomobiller konusundada Toyota markasına çok ciddi bir rakip olacağı gözlemleniyor.
Aslında Toyota elektrikli hybrid motorlu otomobillerin yaratıcısı konumunda nerdeyse 20 yıldır (belkide daha fazla bir süredir) elektrikli otomobil üretiyorlar.Amerika'da taksilerin tamamına yakını toyota prius (plug in).ş.içinde çalışan otobüslerin çoğu elektirkli, keza Avrupa'dada yine öyle.
örneğin Nissan Leaf avrupada en çok satılan elektrikli otomobil seçiliyor son 3 yıldır.ülkemiz otomobil parkındaki nerdeyse tüm marka ve modellerin elektrikli versiyonları kullanılmakta.bizler hala içten yanmalı motorlu otomobillere binerken,benzinli mi,dizel mi, lpg'limi diye tercihler yapmakta zorlanırken elin Avrupa'lısı dizel motorlu araçları elinin tersiyle itip, çağdaş modern emisyon değerleri düşük çevreci, yakıtta tasarruflu otomobillere biniyor yıllardır bizlerse 2-3 modele mahkum ediliyoruz vergi sistemimiz yüzünden.
Toyota firması 2020 yılının türkiyede hybrid üssü olacağını ilan etti biliyorsunuz.
diğer bir japon firması olan Honda markasıda türkiyede üretimlerine son vereceklerini açıkladı geçtiğimiz günlerde (ki bu bir ilk değil, daha öncede yapmıştı ve fabrikalarını kapatmıştı)
Toyota ve Renault markaları yıllardır istihdam yaratıp türkiyede varolma savaşı vermektedirler son yıllardaki büyük düşüşe rağmen.1.8 hybrid motorlu araç üretimi dolayısıyla toyota firmasını eleştiriken daha dikkatli olalım lütfen.bu toyota firmasının bir suçu yada yanlışı değildir.bizim vergi sistemimizden kaynaklı bir durumdur,illa suçluyacaksak hükümetimizi suçlamamız, eleştirmemiz gerekir.umarım en kısa zamanda vergi sistemimizdeki eksikler düzeltilir yeni düzenlemeler yapılır ve bizlerde emisyon değerleri düşük çağdaş elektrikli hybrid otomobillere sahip oluruz.selamlarımla...

Misafir-8727 03.04.2019 09:59

Renault'un 1.2 yada yeni geliştirilen 1.3 motorla Hibrit araç üretecek olması Toyota'nın Hibrit motorlu modelleri karşısında son derece avantajlı olacaktır mevcut vergi sistemimiz nedeniyle.vergi sistemimiz değişmezse toyota'nın1.8 motorlu hibrit araçlarının pek fazla şansı yok ülkemiz genelinde.Renault türkiye piyasasının nabzını iyi tutan akıllı yatırımlar yapan bir firma, yıllardırda bu böyle.Toyota markası ülkemiz genelinde düşününce 1.8 motorlu hibrit otomobiller üreterek kocaman bir yanlışa onay vermiştir.Dizel motorlu araç üretimini durdurmalarını saygı ile karşılasamda,1.8 motorlu Hibrit otomobil üretiminide bir okadar yanlış buluyorum.
Renault yeni çıkaracağı Clio modeli ile mevcut satış adetlerinin bile üzerine çıkabilir akıllı planlama yöntemiyle.
Elektrikli Hibrit otomobil piyasası tüm dünyada hızla yükselişe geçerken ülkemizin çok gerilerde kalmış olması üzücü.Hibrit otomobiller yakıt anlamında tasarruflu olmalarının yanında çevre kirliliği açısında son derece düşük değerler sunmalarıyla ülkemizde gerekli yatırımlar yapıldığı takdirde olmazsa olmazımız olacaktır.en büyük dileğimiz çeşitliliğin en kısa zamanda artması.
Gelecek elektrikli Hibrit otomobillerle şekillenecek..

Misafir-7357 02.04.2019 18:31

Toyota'nın 1.8 motorlarının mtv vergilendirmesi konusunda sadece ülkemiz bazında dezavantaj yarattığı bilmemizde fayda var.bu otomobiller sadece ülkemiz için üretilmiyor biliyorsunuz.
Türkiyede üretiliyor olsalarda büyük bir çoğunluğu tüm dünyaya ihraç ediliyor bunuda aklımızdan çıkarmamalıyız.ülkemiz dışında 1.8 motorların hiçbir dezavantajı yok.malesef ülkemiz vergi sisteminin ceremesini biz tüketiciler yıllardır ödüyoruz.
hybrid satışlarının yaygınlaşabilmesi için, vergi sisteminde yeni düzenlemeler şart olmuştur.yoksa m-7902 ninde dediği gibi toyota hybrid satışlarında bu gidişatla ülkemizde istediği başarıyı asla yakalayamayacaktır.
Toyota'nın dizel motorlu otomobil üretimine son vermeside son derece doğru bir karardır kendilerini ayakta alkışlıyorum.

Misafir-7902 02.04.2019 13:55

hybrid Clio'nun elektrik motorlu otomobiller konusunda ülkemizde başı çekeceğini düşünüyorum arz talep dengesi bakımından.toyotanın 1.8 motorları yüzünden mtv dezavantajına sahip olması ayrıca hala Nikel pil kullanmasının (lityum pile geçmemesi) satış adetleri bazında olumsuzluk yaratacağını düşünüyorum.yeni mtv düzenlemesi yapılmadığı sürece clio açıkara önde gidecektir hybrid otomobil satışlarında.
Rekabetin artması açısından diğer markalarında hybrid pazarına mutlaka ivedilikle girmesi gerekir.seat 6 değişik modeliyle hybrid motorlu araç üretimine geçeceğini ar-ge çalışmalarının son hızla devam ettiğini açıkladı geçtiğimiz aylarda.vw zaten uzun zamandır hybrid ve elektrikli araç konusunda çalışmaları devam ettiriyor, diğer markalarında bu rekabetin içerisinde aktif olarak bulunmalarında (özellikle çevre kirliğinin artış göstermemesi açısından) fayda olduğunu düşünüyorum.daha temiz sağlıklı bir dünya için sen,ben demeden marka fanatiği olmadan hep birlikte elele olmalıyız daha çevreci yatırımlara yönelmeliyiz yoksa nefes alamaz hale geleceğiz içten yanmalı dizel motorlu araçlar yüzünden.sevgiler,selamlar.

Misafir-5575 01.04.2019 19:42

Dış tasarım Megane gibi olduğu için ben kesinlikle uzak dururum. İç mekanı beğendim. Tabi ki ekran berbat. Önemli olan baz modelinin nasıl olacağı. Corolla ve Ceed de olduğu gibi bizimle alay edecek kadar düşük olursa büyük oranda satışı etkilenir. Ayrıca baz modellerin malzeme kalitesi de son dönemde oldukça düştü. Videolarda görüğümüzle alakası olmuyor. Gelince yakından bakıp değerlendirmek gerekir.

Misafir-3073 01.04.2019 14:23

m-4982 ve m-9558
ben dizel motorlar araçlar konusunda sizler gibi düşünmüyorum.
başta avrupa ülkeleri olmak üzere tüm dünyada alınan kararlar ve uygulanan yasaklarla dizel motorlu otomobiller tüm popülerliğini hızlı bir şekilde yitirdi.böyle oluncada gözgöre göre dizel motorlu araç üretimine devam etmiyeceklerdir.
ülkemizde henüz yerleşip yaygınlaşamasada 3-4 sene içinde üretici firmalar çağa ayak uydurarak hybrid otomobil üretimine ağırlık verecek,kullanıcılarda gerçekleri görüp çevre kirliliği açısından emisyon değerleri son derece düşük hybrid otomobillere yöneleceklerdir plug-in elektrikli otomobiller yaygınlaşana kadar.

Misafir-3671 01.04.2019 13:52

RENAULT MARKASI herzaman türkiyede ilk 3 markanın içerisinde kendine yer buldu,yıllardır bu böyle ve değişmeyecekte.hem uygun fiyatlı otomobiller üretiyorlar hemde müşteri memnuniyetinde ilk sıralarda olmanın ekmeğini yiyiyorlar böylece.megane ve clio ile satış rakamlarının hep tepesinde yer aldıkları için ne yapması gerektiğini iyi biliyorlar türkiyenin şartlarını gözönünde bulundurarak strateji uyguluyorlar vede kazançlı çıkıyorlar yıllardır.
CLIO hybrid modeli ile bence elektrikli otomobil piyasasının ülkemizde kanıksanarak yerleşmesine yardımcı olacak baş aktörlerden biri olacaktır.
diğer markalarda renault'u örnek alarak daha fazla alternatifin oluşmasına eşlik etmiş olurlar umarım.sırf tüketimi az diye alınan dizel motorlu araçlara en büyük alternatif hybrid otomobiller umarım en kısa sürede yaygınlaşırda bizlerde kötü emisyon değerleriyle en büyük çevre kirliliğine neden olan şu dizel motorlu otomobillerden bir an önce kurtuluruz.
Bana kalırsa hybrid otomobiller ülkemiz için tamamen elektrik motorlu (plug in ) araçlara geçişe büyük katkı sağlayacaklardır öncü olacaklardır.
herkese keyifli sürüşler.

Misafir-6576 01.04.2019 13:05

Bestseller di, yine bestseller olacak gibi.

Misafir-3947 31.03.2019 13:21

hibrit modelini çok merak ediyorum. 1.5 dci fiyatına yakın olursa tercih edebilirim. atmosferik(atkinson) motorla kombineli ancak japon araçlarından farklı olarak çift kavramalı bir atmosferik benzinli motor ve elektrikli motor kombinesi ile geliyor. tıpkı kia niro gibi. araçta yok yok: sürüş asistanları, elektronik park freni, ısıtmalı koltuklar daha ne olsun. tabi fiyatı ne olacak en önemlisi o.
clio'yu her zaman beğenmişimdir. ilk kasa 1997 model 1.4 clio araca sahiptim. araç resmen yakıtı kokluyordu. çok az yakıyordu. o zamana göre sessiz bir sürüşü vardı. ve iç hacmi rakiplerine göre genişti. sadece kliması yoktu. ben clio'nun az yaktığını 206 satın alınca fark etmiştim. peugeot'nun da güzel özellikleri vardı ama benim gözümde renault konforu ekonomi ile birleştiren bir araç yaptı clio ile beraber. tabi şu an clio kullanmıyorum ve dönem dönem başka firmalar başka konularda öne geçebiliyor veya geride kalabiliyor rekabetin gereği. fanatik olmamışımdır. şimdi ne durumdalar bilmiyorum. peugeot da şu an ödüllü motorlar alıyor hakkını yemeyelim.
en nihayetinde hibrit aracının çıkacak olması, kendisini kullanmak adına heyecanlandırdı. bekleyip göreceğiz.

Misafir-7980 07.02.2019 11:39

Sınıf liderliğini sürdüreceğini düşünüyorum. Bagaj hacmi birçok C sınıfı HB'den daha fazla, içi çok güzel. Dış tasarım daha özgün olabilirdi ama artık malesef tüm markalarda durum böyle (golf-polo, a3-a4, c serisi-e serisi, 3-5 (hatta 2 ve 4 serileri). Uzaktan bu arabaları ayırmak çok zor.

Misafir-9558 06.02.2019 11:39

Tablet ekran sizi yanıltmasın. Görsellere dikkat ederseniz ekran epeyce aşağıdan başlıyor ve sürücünün görüşüne girmeyecek şekilde sonlanıyor. Yani sürüş pozisyonunda konsoldan taşıp görüş alanına girmeyecektir. Ayrıca konsol tasarımı gereği ekran arkası boş kaldığından ve dikine olduğundan bu kadar göze batıyor. Fakat dikine ekran sürücü için büyük avantaj, özellikle navigasyon kullanırken dikey ekran çok daha kullanışlı. Ayrıca bu büyük ekranı, Renault 'un hibrit ve elektrikli araçlara giden yolda bir geçiş tasarımı olarak düşünebiliriz. Zira bu araç muhtemelen ileride hibrit olarak da karşımıza çıkacaktır. İç tasarım güzel görünse de gerçekte o vadettiği kaliteli hissi pek vermeyecektir. Zaten bu sınıfta bunu beklememek lazım ve görsellerle pazarlama stratejisi her markada böyle. Dış tasarım iç tasarım kadar radikal bir değişime uğramamış. Clio 'nun hatlarını koruyan bir Megane HB görüntüsü var. Bu arada eski bir Clio kullanıcısı olarak, ben Clio 'yu fiyat-değer oranına bakarak, çok az yakan başarılı dizel motoru için tercih etmiştim. Genelde bu sebepten tercih edildiği için dizel motordan vazgeçmezler diye düşünüyorum.

Misafir-902 05.02.2019 10:17

iç mekan tasarımını beğendim malzeme kalitesi sınıfına göre iyi gözüküyor. dış tasarım evet küçük megane gibi yalnız ekran gereksiz büyük olmuş .clio her zaman tutan bir model beni renaultlarda en çok şikayetim arabadan trim sesi gelmesi oluyor umarım işçilik kalitesi arttırılmıştır. mevcut fiyatın üstüne 15 bin koyalım bence

Misafir-6769 02.02.2019 11:32

Orta konsolda kocaman ekran olması konusunda kararsızım. Diğer markalar da benzer tasarımlar yapıyor. Bu koca ekranları beğenen ve beğenmeyenleri görebilir miyim.

Misafir-13 01.02.2019 22:29

Nihayet berbat ötesi direksiyonu düzeltmişler. İç mekan bu haliyle çok kaliteli duruyor. 1.0 turbo motorla çok iş yapar. Yalnız 0.9 turbo gibi yağ yakma sorunları olmaz umarım. Ayrıca reno alacaksan 2. makyajdan sonra alacaksın. Özellikle ilk çıkanların her tarafında başta ses ve yalıtım olmak üzere çok sorun oluyor.

Misafir-4982 01.02.2019 22:09

Son donemde hemen hemen bütün otomobil markaları belirledikleri platformda birbirleriyle çok benzer modeller üretmeye başladılar ve bütün otomobil markaları tabanca modellerine büyük değişiklikler yapar. Peugeot.un 308 i, opelin astrasi, Renault’un megane i, gibi. Diğer modellere de kullanıcıların taleplerine ve teknolojinin imkan verdiklerine kadar küçük dokunuşlar yapar. Cilo.da da bundan daha büyük bi değişiklik beklenemezdi. Bence de kötü olmamış ama 1462 arkadaşımın dediği gibi böyle büyük bi ekran hem gereksiz hemde güvensiz olmuş. Renault’un hybrid teknolojiye yapacağı yatırımdan da ülkemize ilk başlarda gereken ilgiyi göstereceğini sanmıyorum, dizeli her kullanıcı icin popülerliğini devam ettireceğini düşünüyorum.

Misafir-2318 01.02.2019 19:06

Sanırım arka frenler yine kampana.Yanü çöp..En son clio 4 ün makyajlısını sıfır almıştım 3500 km de sattım. 3 aylık arabanın göğsünden kapısından gelen seslerden ve güneşi görünce leş gibi kokan plastik vs aksamından bıkıp sıfır skoda fabia almıştım. 2 sene oldu hala keyifle biniyorum. Bir daha renault mu. İmkansız gibi..

Misafir-8533 31.01.2019 19:49

içi güzel ama dışı megane'a çok benziyor. Renault'ta da vw gibi tüm modeller birbirine benzemeye (fotokopi) başladı ve bu çok kötü. Her modelin ayrı bir ruhu olmalı. Clio demek, küçük Megane demek olmamalı.

Misafir-1462 31.01.2019 15:59

bence ön konsolda bu kadar büyük bir ekran çok tehlikeli, ayrıca da gereksiz. otomobil bir ulaşım aracıdır, eğlence aracı değil. bunlar derhal yasaklanıp bu işe bir standart getirilmeli. hem ekran boyutu için hem konsoldaki yeri için. bu bildiğin görüş alanının içinde, yola bakayım derken bir an oraya gözün kayar, allah muhafaza. izleyeceğimiz hiç bir video ya da film bizim yada bir başkasının hayatından daha önemli değildir. hem madem telefon yasak, tablet neden yasak değil?

Misafir-7343 31.01.2019 15:43

Eskisi gibi fiyat/performans aracı olacaksa ve yine uygun fiyatlarla satılacaksa Clio bu haliyle sınıfında rekorlar kırarak açık ara lider olur yine.Fiyatının açıklanmasını sabırsızlıkla vede merakla bekliyorum. (özellikle hybrid modelinin)
yeni çıkacak olan hybrid Corolla'nın ülke çapında 1.8 lt.lik motorla hiçbir şansı yok, türkiye için ölü doğmuş sayılır, hybrid için yeni bir teşvik yasası çıkmazsa.Hybrid Corolla'nın C-HR'da olduğu gibi yurt dışına ihrac edimek üzere üretileceğini düşünüyorum.

Misafir-3716 31.01.2019 10:56

Dış tasarımı daha kötü olmuş, iç tasarım da ise sanki ön konsola kocaman bir tablet yapıştırılmış gibi, onun dışında iç tasarım daha iyi olmuş.

Misafir-5702 31.01.2019 00:18

Misafir-5508 haklısın Megane hatchback e baya benziyor sadece arka kapının kulpları aynı geriye kalan çoğu şeyin %90 nı aynı

Misafir-6455 30.01.2019 19:14

Kasa, eski modele çok benziyor. BU açıdan fazla uğraşılmamış izlenimi uyanıyor ilk olarak. Corsa'nın 13 yıldır aynı kasayı yeni diye yutturması gibi sanki. İç mekanda değişiklikler var ancak beklenen etkiyi yapmayacağı kesin.

Misafir-5508 30.01.2019 17:10

internette ilk tasarım daha iyiydi bunun yeni megane dan farkı kalmamış.

otomobil uçar gider 30.01.2019 16:18

Peugeot 3008 ve 5008'in çok beğenilen kontrol tuşlarına kayıtsız kalamadıkları kesin. Megane 4'ü bilmiyorum ama Megane 3 ve Fluence'ta bile ön kapı üstleri sert plastikti, Clio'ların iç mekanı bu videodaki kadar katileli olacaksa Renault adına büyük adım. Tabi bu fiyatlarla bizde en çok boş paketler satılabileceği için ne umar ne buluruz merak konusu.

Misafir-8998 30.01.2019 15:04

Renault da Toyota gibi dizeli bırakırsa hibrit ülkemizde yaygınlaşır. Ama adamlar bırakır mı bilmiyorum. Sonuçta en az yakan ve performanslı dizeller renault da. İyi yatırım yapmışlardır... Mercedes bile yatırım yapmayıp renault dan dizel motor aldı. Bizim ülkemizde hibritin yaygınlaşması için renault ve fiatın da dizeli terketmesi lazım. Nasıl ki çevre için poşeti paralı yaptılarsa, çevre için dizeli kaldırmaları lazım.