Yeni Renault Clio Tanıtıldı

Yeni Renault Clio Tanıtıldı

Tamamen yenilenen, beşinci nesil Renault Clio resmen tanıtıldı. Renault'un Megane ve Talisman modelleri ile başlattığı yeni tasarım anlayışının son örneği olan Clio, yeni yüzü ile neredeyse küçük bir Megane HB görünümüne kavuşmuş.

Türkiye ve Avrupa pazarının en çok satan modeller arasında yer alan Renault Clio ilk bakışta klasik C formundaki LED ön farları ile dikkat çekiyor. 11 farklı renk seçeneğinin yanı sıra kişiselleştirilebilir iç detay özellikleri ile satışa sunulmaya hazırlanıyor.

Yeni Renault Clio iç mekanda selefine göre daha geniş bir yaşam alanı sunuyor. Ayrıca bagaj hacmi de 26 litre arttırılarak 391 litreye ulaşmış durumda. 9,3 inç boyutlarında ve tablet biçimindeki multimedya ekranı, şimdiye dek Renault modellerinde kullanılan en büyük ekran olma özelliğine sahip.

Yeni ve daha sportif duran direksiyon tasarımı da göze çarparken, önceki nesilde yer alan analog gösterge paneli yerini tamamen dijital bir ekrana bırakmış. BOSE ses sistemi ile de satın alınabilecek olan Yeni Clio, RS Line olarak adlandırılan sportif detaylara sahip donanım paketi ile de tercih edilebilecek.



30.01.2019 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-7980 07.02.2019 11:39

Sınıf liderliğini sürdüreceğini düşünüyorum. Bagaj hacmi birçok C sınıfı HB'den daha fazla, içi çok güzel. Dış tasarım daha özgün olabilirdi ama artık malesef tüm markalarda durum böyle (golf-polo, a3-a4, c serisi-e serisi, 3-5 (hatta 2 ve 4 serileri). Uzaktan bu arabaları ayırmak çok zor.

Misafir-9558 06.02.2019 11:39

Tablet ekran sizi yanıltmasın. Görsellere dikkat ederseniz ekran epeyce aşağıdan başlıyor ve sürücünün görüşüne girmeyecek şekilde sonlanıyor. Yani sürüş pozisyonunda konsoldan taşıp görüş alanına girmeyecektir. Ayrıca konsol tasarımı gereği ekran arkası boş kaldığından ve dikine olduğundan bu kadar göze batıyor. Fakat dikine ekran sürücü için büyük avantaj, özellikle navigasyon kullanırken dikey ekran çok daha kullanışlı. Ayrıca bu büyük ekranı, Renault 'un hibrit ve elektrikli araçlara giden yolda bir geçiş tasarımı olarak düşünebiliriz. Zira bu araç muhtemelen ileride hibrit olarak da karşımıza çıkacaktır. İç tasarım güzel görünse de gerçekte o vadettiği kaliteli hissi pek vermeyecektir. Zaten bu sınıfta bunu beklememek lazım ve görsellerle pazarlama stratejisi her markada böyle. Dış tasarım iç tasarım kadar radikal bir değişime uğramamış. Clio 'nun hatlarını koruyan bir Megane HB görüntüsü var. Bu arada eski bir Clio kullanıcısı olarak, ben Clio 'yu fiyat-değer oranına bakarak, çok az yakan başarılı dizel motoru için tercih etmiştim. Genelde bu sebepten tercih edildiği için dizel motordan vazgeçmezler diye düşünüyorum.

Misafir-902 05.02.2019 10:17

iç mekan tasarımını beğendim malzeme kalitesi sınıfına göre iyi gözüküyor. dış tasarım evet küçük megane gibi yalnız ekran gereksiz büyük olmuş .clio her zaman tutan bir model beni renaultlarda en çok şikayetim arabadan trim sesi gelmesi oluyor umarım işçilik kalitesi arttırılmıştır. mevcut fiyatın üstüne 15 bin koyalım bence

Misafir-6769 02.02.2019 11:32

Orta konsolda kocaman ekran olması konusunda kararsızım. Diğer markalar da benzer tasarımlar yapıyor. Bu koca ekranları beğenen ve beğenmeyenleri görebilir miyim.

Misafir-13 01.02.2019 22:29

Nihayet berbat ötesi direksiyonu düzeltmişler. İç mekan bu haliyle çok kaliteli duruyor. 1.0 turbo motorla çok iş yapar. Yalnız 0.9 turbo gibi yağ yakma sorunları olmaz umarım. Ayrıca reno alacaksan 2. makyajdan sonra alacaksın. Özellikle ilk çıkanların her tarafında başta ses ve yalıtım olmak üzere çok sorun oluyor.

Misafir-4982 01.02.2019 22:09

Son donemde hemen hemen bütün otomobil markaları belirledikleri platformda birbirleriyle çok benzer modeller üretmeye başladılar ve bütün otomobil markaları tabanca modellerine büyük değişiklikler yapar. Peugeot.un 308 i, opelin astrasi, Renault’un megane i, gibi. Diğer modellere de kullanıcıların taleplerine ve teknolojinin imkan verdiklerine kadar küçük dokunuşlar yapar. Cilo.da da bundan daha büyük bi değişiklik beklenemezdi. Bence de kötü olmamış ama 1462 arkadaşımın dediği gibi böyle büyük bi ekran hem gereksiz hemde güvensiz olmuş. Renault’un hybrid teknolojiye yapacağı yatırımdan da ülkemize ilk başlarda gereken ilgiyi göstereceğini sanmıyorum, dizeli her kullanıcı icin popülerliğini devam ettireceğini düşünüyorum.

Misafir-2318 01.02.2019 19:06

Sanırım arka frenler yine kampana.Yanü çöp..En son clio 4 ün makyajlısını sıfır almıştım 3500 km de sattım. 3 aylık arabanın göğsünden kapısından gelen seslerden ve güneşi görünce leş gibi kokan plastik vs aksamından bıkıp sıfır skoda fabia almıştım. 2 sene oldu hala keyifle biniyorum. Bir daha renault mu. İmkansız gibi..

Misafir-8533 31.01.2019 19:49

içi güzel ama dışı megane'a çok benziyor. Renault'ta da vw gibi tüm modeller birbirine benzemeye (fotokopi) başladı ve bu çok kötü. Her modelin ayrı bir ruhu olmalı. Clio demek, küçük Megane demek olmamalı.

Misafir-1462 31.01.2019 15:59

bence ön konsolda bu kadar büyük bir ekran çok tehlikeli, ayrıca da gereksiz. otomobil bir ulaşım aracıdır, eğlence aracı değil. bunlar derhal yasaklanıp bu işe bir standart getirilmeli. hem ekran boyutu için hem konsoldaki yeri için. bu bildiğin görüş alanının içinde, yola bakayım derken bir an oraya gözün kayar, allah muhafaza. izleyeceğimiz hiç bir video ya da film bizim yada bir başkasının hayatından daha önemli değildir. hem madem telefon yasak, tablet neden yasak değil?

Misafir-7343 31.01.2019 15:43

Eskisi gibi fiyat/performans aracı olacaksa ve yine uygun fiyatlarla satılacaksa Clio bu haliyle sınıfında rekorlar kırarak açık ara lider olur yine.Fiyatının açıklanmasını sabırsızlıkla vede merakla bekliyorum. (özellikle hybrid modelinin)
yeni çıkacak olan hybrid Corolla'nın ülke çapında 1.8 lt.lik motorla hiçbir şansı yok, türkiye için ölü doğmuş sayılır, hybrid için yeni bir teşvik yasası çıkmazsa.Hybrid Corolla'nın C-HR'da olduğu gibi yurt dışına ihrac edimek üzere üretileceğini düşünüyorum.

Misafir-3716 31.01.2019 10:56

Dış tasarımı daha kötü olmuş, iç tasarım da ise sanki ön konsola kocaman bir tablet yapıştırılmış gibi, onun dışında iç tasarım daha iyi olmuş.

Misafir-5702 31.01.2019 00:18

Misafir-5508 haklısın Megane hatchback e baya benziyor sadece arka kapının kulpları aynı geriye kalan çoğu şeyin %90 nı aynı

Misafir-6455 30.01.2019 19:14

Kasa, eski modele çok benziyor. BU açıdan fazla uğraşılmamış izlenimi uyanıyor ilk olarak. Corsa'nın 13 yıldır aynı kasayı yeni diye yutturması gibi sanki. İç mekanda değişiklikler var ancak beklenen etkiyi yapmayacağı kesin.

Misafir-5508 30.01.2019 17:10

internette ilk tasarım daha iyiydi bunun yeni megane dan farkı kalmamış.

otomobil uçar gider 30.01.2019 16:18

Peugeot 3008 ve 5008'in çok beğenilen kontrol tuşlarına kayıtsız kalamadıkları kesin. Megane 4'ü bilmiyorum ama Megane 3 ve Fluence'ta bile ön kapı üstleri sert plastikti, Clio'ların iç mekanı bu videodaki kadar katileli olacaksa Renault adına büyük adım. Tabi bu fiyatlarla bizde en çok boş paketler satılabileceği için ne umar ne buluruz merak konusu.

Misafir-8998 30.01.2019 15:04

Renault da Toyota gibi dizeli bırakırsa hibrit ülkemizde yaygınlaşır. Ama adamlar bırakır mı bilmiyorum. Sonuçta en az yakan ve performanslı dizeller renault da. İyi yatırım yapmışlardır... Mercedes bile yatırım yapmayıp renault dan dizel motor aldı. Bizim ülkemizde hibritin yaygınlaşması için renault ve fiatın da dizeli terketmesi lazım. Nasıl ki çevre için poşeti paralı yaptılarsa, çevre için dizeli kaldırmaları lazım.