Yeni Polo Satışa Sunuldu

Yeni Polo Satışa Sunuldu
Makyaj operasyonu geçiren Yeni Volkswagen Polo 39.500 TL'den başlayan fiyatlar ile satışa sunuldu. Selefine göre daha keskin hatları ve sınıfında ilk kez sunulan LED farları ile dikkat çekiyor. 3 farklı benzinli ve 1 dizel motor seçenekleri ile satışa çıkan Yeni Polo, 2 farklı donanım paketine sahip. İlk kez 1.0 litrelik 3 silindirli küçük bir motor seçeneğine yer verilen Yeni Polo'da, 1.2 TSI ve 1.4 litrelik dizel TDI motor seçenekleri de bulunuyor. Özellikle yakıt tüketimi konusunda başarılı olduğu görülen Yeni Polo'nun standart donanım özelliklerinde ise aynı başarıyı sağlayabildiğini söylemek pek mümkün değil. Standart olarak sunulan ESP gibi güvenlik donanımlarını yanısıra ikincil çarpışma freni gibi ilk kez Golf modelinde kullanılan güvenlik sistemi de standart olarak sunuluyor. Yine ayrıca yokuş kalkış desteği, aktif çekiş kontrol sistemi, elektronik diferansiyel kilidi ve lastik basınç kontrol sistemi de tüm donanım versiyonlarında standart. Yeni elektromekanik servo direksiyon sistemi sayesinde iyileştirilen bir sürüş konfor sunan Yeni Polo ayrıca yüksek hızlarda hâkimiyeti artıran sert bir yapıya da kavuşuyor. Tamamen yakıt tasarrufu üzerine geliştirilmiş bluemotion seçeneğini ile birlikte performans amaçlı ve 150 beygirlik güç üreten BlueGT seçeneği de satışa sunulan modeller arasında. Yeni Polo Fiyatları ve detayları için tıklayınız

15.05.2014 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Halil 13.06.2014 09:13

vw haketmediği değeri görüyor Türkiye'de ama bu demek değildir ki citroen vw'den daha değerli.Şahsen ben olsam 80bin tl param olsa gidip citroen alacağıma vw alırım hiç değilse ikinci eli zarar ettirmez.80 bin liraya Citroen al kontağı çevir ertesi gün 60bin liraya satışa çıkar.Sonuçta Türkiye'de yaşıyoruz vw bana her ne kadar cazip gelmesede insanlar bu markaya takılmış durumda.Kaldı ki her parçası ithal en ufak sibop kapağı bile almanyadan gelir milletimize itelenir.Bizim millette yedek parçası sağlam sandığı için pahalı görür.Uzun ömürlü sanır.Aslında sadece vergi sistemi ve ithal ürün olduğu için pahalıdır vw parçaları.Yoksa citroenin,renaultun hatta fiatın vw'den kalır yanı yoktur kalitede.Algı meselesi.

ahmet mede 09.06.2014 13:10

wv polo yu inceledim cidden güzel olmuş koltuklar iç malzeme her şey çok güzel 1.2 tsı araç olmuş fiyat eder 45700 araba olmuş bu sefer keşke satıcıları tok olmasa diyecegim ama hepsi aynı hyundai gittim satıcı muatap bile olmadı hepsi aynı kısacası fakat wv polo 1,2 tsı olmuş

ismail 02.06.2014 08:59

hayerttin bey,
yorumunuzun ana fikri; tencere dibin kara seninki benden kara...

Hayrettin 31.05.2014 00:40

@cliocu, kardesım arabana laf söyletir mıyosun da arka frenler hala kampana, bu devırde böyle araç mı kaldı 90lı yıllarda yaşıyoruz sanki, plastik kalitesi rezalet,piano black kaplamalarda el izi kalıyor bu mu kalite

opelci 24.05.2014 11:59

yıllardır aynı tasarım, jant kapağı, sis yok ve 50 milyar; sonuç facia !

Emre 24.05.2014 00:49

vw iyi araba yapar ama arabalar parasını haketmez.aşırı pahalı ayrıca tok satıcı tavırları insanı çileden çıkarıyor.halkımızın vw takıntısını bildikleri için ne fiyatı aşağı çekiyorlar ne de müşteri hizmetini geliştriyorlar

Levent 23.05.2014 00:25

Her şey ortada kalitesiyle insana güven veren sürüşüyle polo....Ve şunuda unutmayalım lütfen dünyada üretilen araçlar içinde tavanı en sağlam olan 2 adet araç vardır caddy ve polodur.Googlede aratın okuyun...

ser 22.05.2014 19:43

şanzumanın en iyisi zt dir niye lüx araçlarda ve mercrdesin fordun kamyonlarında zf kullanır

ahmet 22.05.2014 13:49

lütfen insanları yanlış yönlendirmeyelim. EDC yi renault yapmıyor ki emeklesin. ayrıca EDC kronik sorunu olan bir şanzuman da değil.

EDC yi otomatik şanzuman konusunda dünyanın en iyilerinden, hatta bana göre en iyisi GETRAG yapıyor.

GETRAG ın şanzumanlarını kullanan bazı markalar, Audi, BMW, Ferrari, Land Rover, Porche, Volvo, Renault, Ford, ...

http://www.getrag.com/de/partner/our_customers/our_customers.html

alimete 22.05.2014 11:59

@ibrahim arkadaş ne kadar doğru söylemiş... 51000 tl B sınıfı bir araca para bayılcaksın, ama aracın dolu olduğunu sanacaksın bir bakacaksın ki ne sis farı, ne Cruise Control, ne gündüz led farlar, ne çelik jant ne de 4 hava yastığı var.. BANN !!! ve comfortline paketi diye boşuna hayal kurmayın bu saydıklarım size 5000 tl civarına patyalacak. Etti 56000 tl . Hem de dizel olmayan bir araca bu kadar para vermek inanın benim için çok mantıksız. +3 ay da sizi sırada bekletmeleri cabası. Altın mı bu arkadaş nedir bu sıra olayı ... Kendilerini çok değerli sanıyorlar galiba bizim araçlarımız en iyisi gibi bir havaları var her bayide ayrı tavırlar kendini beğenmişlikler falan... Sanırsın ki kendileri üstüne para veriyorlar . Yahu bırakın marka takıntısını o paraya alacaksanız illa vw takıntınız varsa gidin 2. el golf alın 60000e tertemiz golf 7 var.. yazık günah paranıza

Cliocu 22.05.2014 10:36

Ben marka fanatiği değilim.Her zaman iyiyi güzeli alırım. Beynimde de alman malı iyidir diye bir saplantı yok. Renault kullanıyorum ve memnunum. DSG'nin sorunlarını bile bile almam. Clio kalitesiz falan değildir. Milyonlarca insanın tercihine çöp dersen, yanıt veren olur. Bence vw çöp, reno en azından ülkemize yatırım yapıyor. http://www.arabalar.gen.tr/volkswagen-geri-cagiriyor-h3870.html http://www.arabalar.gen.tr/sanziman-sorunu-arac-toplatti-h3512.html

AYDIN 22.05.2014 08:50

Şikayet sitelerinde fransız arabalarına bir göz gezdirin; içine su aldu,teybin düğmesi soyuldu,yıkamacıda tampon boyası aktı,yolda giderken parça düştü gibi şikayetler göreceksiniz.Alman arabalarında ise servis pahalı,kaporamı vermediler,kur arttı fiyat arttı gibi şikayetler görürsünüz tercih sizindir.Ben bu noktada alman disiplinine sahip ibizayı tercih ettim ve memnunum.

TOKER 22.05.2014 01:50

wrc de citroen sampıyon oldu c4 le karda toprakta asfallat ama ılk jenerasyon c4 lere bak bakalım yolda gıdecek halı kalmış mı mıllet arızasından bıkmış,plastık kalıtesı yerlerde suspensıyon seslı calıısyor .senın mantığınla yanlsı yollara gırerız dsg 2009-2012 arası karanlıktır ztn toplatın araçlar ağırlık çinde ,avrupada genel cagırma olmadı,2013 ıtıbarıyle 3.nesıl dsg kullanılmaktadır ve kavram degısıklıgı,ısınma gıbı sıkıntılar haylı azaltılmıştır,yurtdısı forumalarına bak ıngılızce bılıyorsan az cok arızaların azaldığı kullananların 2013 ıtıbarıyle kayda değer -kavram degısımı dışında kı bu ztn gereklı bı uygulama sen bunu ARIZA ISTE dıye bağlarsın . kendım golf 1.4 tsı 2009 dsg dusunurken forumları okuyup otv ındırımı zamanı honda cıvıc sedan almsıtım ıyı kı almışım o yıllarda uretılen dsg ler resmen kobay idi.cok yakması dışında aracımdan memnunum. dsg evet sorunsuz bır sanzıman degıl ama çöp de degıl,reno nun edc sı decıft kavrama dsg gıbı -- arıza vermeye başladı fulence cliode edc sorun yaz Google a dolu sey çıkar.daha yenı uygulamaya başladığı ıcın reno daha emekleme donemınde vw nın dsgyle yasadıgı 2009 bası sorunlar gıbı ilk alanlar gene denem tahtası olucak renoda ,vw en azıdan tecrubelı artık sureklı gelıstırıyor.. marka fanatıklıgını bırak clio edc 1.2 benım de aklımı celmıstı ama vıtestden degıl arabanın genel kalıtesızlıgınden dolayı vazgectım

Cliocu 21.05.2014 16:36

toker kardeşim, bu çöp fransızlar nasıl oldu da Formula 1 şampiyonu oldular? Nasıl oldu da Mercedes ve Nissan'ca da kullanılan dünyanın en güçlü 1.6 dizelini yaptılar? Bana göre Fransız, Alman, İtalyan farkı yok, var demek de bilimsel değil. Ama evet gerçek bir çöp ararsan tüm dünyada arızalı olduğu için toplatılan arıza makinası DSG'ye bakman yeterli !

toker 20.05.2014 23:12

@cliocu kardesım,Fransız arabalarının hala tasarımdanı ıbaret olduğunu başka her turlu döküldüğünü , clio 4 un konsolun 10.000 km den sonra ses gelmeye başladığını,on kelebek camında tasarım hatasından ötürü deli gıbı ruzgar sesı aldığını servısın cevap olarak bu araçlar bole yapacak bı sey olmadığını soylemesınden habrın var mı,fransız arabları hespı çöp benım için ömrü 50.000km veya 3 sene sonra elınde kalır her seyı

ibrahim 20.05.2014 12:00

arkadaslar slm 2013 sıfır almış oldugum polom var 2014 e bakmaya gittim kasa aynı fark yok içinde değişiklikler sadece gösterge ve cd çalarında ve motor seçeneklerinde fark var ve hala yalan söylemeye devam ediyolar ben sizi uyandırayım sis farı gündüz ledler çelikcant vs yazdıkları donanım ek para hersey staandart degil 1.2 tsi dsg satışı 49700 tl diye gittim bana 56700 tl fiyat çıkardılar 60200 tl 1.4 ts golf veriyolar hikayelerine yalanarına inanmayın ful bi araç vermiyolar 2 airbag cank kapaklı çelik degil park sensörü yok sis farı yok klima manuel gündüz farı yok bunlar ek para aynı taktik ful standart diye insanları çekiyolar gerisi hayal kırıklıgı saygılar

Fatih 20.05.2014 09:12

bu 1.4tdi eskiden seat ve skodanın da kullandığı 3silindir 1.4dizel mi ki acaba

Murat4141 20.05.2014 00:38

polonun dıştan özellıkle yandan ve arkadan bakıldığında hiç albenisi yok ama önden o farların köşelı gıbı keskın gelmesı ve iç ön panelının o bilgi ekranının ve dıreksıyon kalıtesı..onun haricinde ?çekiyor desem yalan olur...

Murat4141 20.05.2014 00:34

Arkadaşlar bu tsi motorların yakıt tüketiminin daha fazla olduğunu duydum,acaba doğrumudur?Ben polo 1.4 tsi chrome edition veya clio 4 icon 1.2 arasında sıkışıp kaldım.

fiatcı 19.05.2014 19:03

adımın fiatcı olmasının esbabı mucibesi fiat arabaya bindiğimden değil fiat araçlarının yedek parça satışını gerçekleştirdiğimden geliyor burada bir gerçeğe değinmek isterim şu an piyasada nisbi fiyat avantajını ucuz yedek parça ve servis ücretini saymazsak bunlar bir insan için gayet belirleyici olabilir kabul fakat alınabilecek nitelikte ikinci elde başınızı ağrıtmayacak arabaların başında vv nin gelmesi hiç de yanlış olmasa gerek saygılar..

Cilocu 19.05.2014 09:42

Temcit pilavı. Tasarım harikası Clio varken bu alınır mı?

Erkan 17.05.2014 15:43

1.2 comfort benzinli otomatik ve 1,4 comfort dizel otomatik veri ve donanımlarını çok beğendim. Vergi yapısı ve fiyat içindeki ağırlığı dikkate alındığında fiyata pek söylenebilecek yer kalmıyor. Ancak VW web sitesinden inceledim 1,4 dizel otomatik 3 silindir... Acaba bu 3 silindir performansı konusunda bilgi sahibi olanlar var mı?

serkan 17.05.2014 09:50

Aracı dün görme fırsatı buldum 1.2 tsi 90 manuel comfortline araç çelik jantsız gelio ön de sisler yok metalik boya farkı eklinince çelik jan sis metalik boya 48 500 gibi fiyat çıkıyor inanılmaz rakamlar bunlar...facelift yapılan bir araca bilmiyorum yani

cander 16.05.2014 18:15

bence parasının karşılığını vermeyen bir araç.
b segmentine 40 bin ve üstü para vermek ne kadar mantıklı?

hakan 16.05.2014 14:48

araç bomboş fiyat tavanda skoda ya bakın çok paranız yoksa10 numara güvenli bol yıldızlı kokluyo

muhammet avcı 15.05.2014 21:27

herşey çok güzel aracın dışı güzel içi güzel motor ekonomik tamam herşey çok iyide b sınıfı bir araca türkiyede bu kadar para verecek kaç kişi var acaba. ayrıca fiyat o kadar yüksekki c sınıfı focustan (1.0 ecoboost) bile yüksek (1.4 tdı). volkswagen türkiyede yavaştan yok olmaya karar vermiş gibi fiyat politikası var. golfün abartılı fiyatlarını söylemeye bile gerek yok. bu paralara sıfır volkswagen alınacağına ikinci el japon arabası ya da gidip volvo almak en akıl karı olanı. bizimle değilsin volkswagen...

metin 15.05.2014 20:48

1.0 trendline modelinin almanya'daki fiyatı 12.450 Euro,aşağı yukarı 36.000 TL.bazı arabalarda olduğu gibi aramızda büyük fark yok, fakat ortalama bir alman bu arabaya bu parayı vermez. türkiye'de ise artık ucuz sıfır araba kalmadı.en ucuz dacia bile 35.000 TL civarında.türkiye'de ikinci eli en iyi arabalardan biri vw, hakettiğinden fazla itibar görse bile türkiye şartlarında vw her zaman tercih edilir.

Mehmet Ali 15.05.2014 18:41

Güvenlik standartlarının yükseltilmesi çok olumlu. 1.6 dizel motordan yeniden 1.4'e dönmeleri ilginç. Fakat hala donanım cimriliği ölümüne devam ediyor! Benim 2004 model c3'ümde var olan "dijital klima" 2014 model full donanımlı polo'da yok! Hayret ediyorum...

ahmet 15.05.2014 16:54

değişen bişey yok yine aynı polo

mehmet 15.05.2014 16:34

Arıza verme oranı olarak bakıldığında vw 14-15 . sıralarda yer alır. Ancak Alman malı diye ismi çıkmış bir kere. Hem fiyatları da çok yüksek. Hem de Türkiye'de fabrikası yok. vw haketmediği bir ilgi görüyor maalesef Türkiye'de.

olcay 15.05.2014 14:57

son zamlarla birlikte alınabilir araç vw kalmışmış ? güzel kandırmışssınız kendinizi golf'ün en baz modeli 70 bin tl'ye dayanmış, polo en boşu 52 bin tl kutu kadar arabaya 50 bin küsür tl vermek çokta akıl kârı değil sanki. diğer araçlar çok mu uygun hayır değil ama vw'den çok daha alınabilir markalar mevcut piyasada

Kerem 15.05.2014 12:59

Arabalar.gen.tr yönetimi Fiatcı bey gibi yorum yapanların yorumlarını yayınlamamalı.Burası bir bilgi paylaşım platformu sonuçta yaptığı yoruma bakın " Millet gidip citroen cart curta " cümlelere bakın ayıp.

alex 15.05.2014 11:52

bu nasıl bir fiyat arkadaş....

kaan 15.05.2014 10:09

fiatcı rumuzlu kardeşim elli atmış kağıt eden citroen cart curt dediğin araçlarla golfun arasında otuz kırk kağıt cık var golfun 92bin + boya+ cam tavan+ hız sabitleme+ cart curt olduğunu düşünürsek 100 bini geçtiğinin farkındasın umarım. ayrıca w ye gidip en az 3 ay sıra beklemesi de cabası. ayrıca citroen cart curt deyip kendini fiatcı olarak tanımlamak ta ayrıca bir çelişki değil midir???

ismail 15.05.2014 08:39

öyle bir çiçekle bahar gelmiyor... vw önce türk insanına bakış açısını, satış stratejisini, aldğı paranın hakkını verip vermediğini değerlendirsin. özelikle araçlarının fiyatlarını gözden geçirip aynı segmentte diğer markalar ne sunuyor ona bir baksın. ama biz kuyrukta beklersek bunlar olmaz.

ali 15.05.2014 02:02

bence bu fiyatlar polo ve diğer bu sınıf arabalar için çok pahalı,artık işçi memur maaşlarıyla sıfır araba almak hayal olmuş..

fiatcı 15.05.2014 00:37

aynen golf gibi güzel olmuş wolkswagen arabalarında çıtayı iyiden iyiye yükseltti zaten son zamlarla birlikte piyasada alınabilir araç statütüsünde yalnızca vv kaldı millet gidip citröen cart curta elli atmış kağıt bayılacağına gider vv alır mis gibi