Yeni Partner Tepee Kampanyası

Yeni Partner Tepee Kampanyası
Farklı yol ve hava koşullarında maksimum kontrol sağlayan gelişmiş çekiş sistemi “Grip Control” özelliğinin anlatıldığı reklam filmi çekimi Türkiye’de yapılan Partner Tepee Outdoor, 34 bin 590 TL kampanyalı fiyatı ile dikkat çekiyor. Çekici görünümü ile güç ve sağlamlığı bünyesinde birleştiren, yeni nesil minivanların öncüsü konumunda olan Partner Tepee ailesine artık Outdoor versiyonu da eklendi. 1.6 Hdi 90 bg motor seçeneği ile sunulan Partner Tepee Outdoor mükemmel çok yönlülüğü, modern tasarımı, geniş iç alanı ve ayırt edici özellikleri ile lider olduğu minivan segmentinde standartları yeniden belirliyor. Farklı pazarlardaki müşterilerin gereksinimleri göz önünde bulundurularak geliştirilen Partner Tepee’nin Outdoor versiyonu, arazi koşullarında da normal yollarda olduğu gibi zorlanmadan ilerlemek isteyen kullanıcıların ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde tasarlandı. Standart olarak Grip Control’e sahip olan Outdoor, yol dışında da kullanıcısını memnun etmeye devam ediyor. Yenilikçi Grip Control Sistemi, zorlu yol koşullarını keyfe dönüştürmek isteyen sürücüler için yaratıldı. Grip Control, ESP’nin özelliklerini bir adım daha ileri taşıyarak ESP ile uyum içinde çalışıyor. Klasik sürüş ve çekiş özelliklerini zorlu yol koşullarına adapte eden bu paket ayrıca gelişmiş bir anti-patinaj sistemi ile birlikte sunuluyor. Standart olarak sunulan sistem, yüksek off-road kapasitesinden yararlanan, yol ve zemin şartları ne olursa olsun klasik bir araçtan çok daha üstün çekişli bir araç arayışındaki kullanıcılara yönelik olarak geliştirilmiş. ESP işlemcisinin içine mükemmel entegre edilmiş anti-patinaj sistemi (Bosch ile geliştirilmiş ve patentli) vasıtasıyla ön lastiklerin çekişi ideal seviyeye çıkıyor. Sistemde sürücüye ön konsol üzerinde bulunan kumanda yoluyla erişilebilen beş mod öneriliyor: -Standart mod;ESP’nin yolda olağan şekilde karşılaşılan değişik zeminler üzerindeki düşük patinaj seviyesi için ayarlı bir moddur. -Kar modu;aracın kalkışında ön lastiklerin her biri için karşılaşılan tutunma şartlarına kendi stratejisini uyarlar. İlerleme fazında, mevcut zemine göre mümkün olan en iyi hızlanmayı sağlamak için sistem patinajı uygun seviyeye getirir. -Arazi modu; (çamur, toprak yol, ıslak ot...), aracın kalkışı sırasında çamurun tahliyesini kolaylaştırmak ve tutunmaya yeniden dönmek için en az tutunma gösteren lastik üzerinde fazla patinaja izin verir. Buna paralel olarak, sistem en fazla tutunan lastiğe mümkün olan en yüksek tork verecek şekilde yönetilir. Ön lastikler arasındaki tork transferi sınırlı kaymalı (LSD) bir diferansiyel için saptanmış eşik değerlerinin çok ötesinde, % 100’e kadar gidebilir. İlerleme fazında, sistem sürücünün isteklerine en iyi şekilde cevap vermek için patinajı uygun seviyeye getirir. -Kum modu; aracın ilerlemesi ve kuma saplanma riskinin azaltılması için çekisteki iki lastik üzerinde eş zamanlı olarak az patinaj olmasına izin verir. Burada da, bu mod tarafından oluşan etki LSD sisteminkinden fazladır. -ESP Off modu; sürücüye tam bir kullanım serbestliği sağlamak üzere, 50 km/h hıza kadar dinamik denge kontrolü (ESP) ve çekiş yardımı (Grip Control) fonksiyonlarını hizmet dışı bırakma olanağı sunar. Bunun ötesinde, «Standart ESP» modu otomatik olarak devreye girer.

24.09.2010 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
Bu habere ilk yorumu siz yapın!