Yeni i20 Satışa Sunuldu

Yeni i20 Satışa Sunuldu
Hyundai Türk kullanıcısının çok sevdiği i20'nin yeni kasasını satışa sundu. Yeni i20 kendi segmentinde rakiplerine kafa tutarak piyasayı kızıştıracak gibi görünüyor. Büyütülen boyutları ve yaklaşık 4cm uzatılan aks aralığı ile daha fazla konfor sunan i20, göze batan görsel iyileştirmeleri ile de B segmentinde Polo, Fiesta, 208 gibi arabalara dişli bir rakip olacak. Bu sınıftaki bir araba için gayet başarılı bir büyüklük olan 301 lt'lik bagaj hacmi yanında ön ve arka yolcuların diz mesafesi de 1881 mm ile sınıfının lideri konumunda. Yeni Hyundai i20'nin LED Entegre Projeksiyon tip farları hem gündüz hem de gece dikkat çekici olacak. Geniş ve altıgen desenli radyatör ızgarası ile yeni trendi yakalayan arabanın üst versiyonunda panaromik cam tavan seçeneği de mevcut. Dikiz aynalarının üzerine yerleştirilen LED sinyal şeritleri ve arka kapılarla arka cam arasında kullanılan parlak C sütunu sayesinde araba daha lüks bir görünüme kavuşmuş. Arka stop grubunda Auris'e benzer bir görünüm olsa da spoiler üzerindeki şerit LED ile birlikte çok şık bir görünüm olduğu bir gerçek. Ayrıca parlak siyah kapı çıtaları da ve mikro anten de lüks çağrışımı yapan detaylardan. Dış görünümdeki değişikliklerden tam not alan Hyundai gerçek değişimi iç kısımda yapmış. Öncelikle önceki kasada kullanılan metal eklentili direksiyon simidi yerini daha modern ve gözleri daha az yoracak bir direksiyona bırakmış. Çok daha canlı gösterge paneli yanında navigasyonlu bir multimedya sistemi de mevcut. Ayrıca krom kapı kolları ve ön kol dayama önceki kasasından farklılık yaratıyor. Arabanın donanımlarında soğutmalı torpido, far sensörü, hız sabitleyici, hız limitleyici, otomatik katlanabilen aynalar, viraj içini aydınlatan farlar gibi lüks seçenekler mevcutken tüm versiyonlarda manuel klima olması da ciddi bir eksiklik. Kabini çevreleyen ön ve yan hava yastıkları yeterli görünüyor. ESP(Elektronik Denge Kontrolü), VSM(Araç Stabilite Yönetimi), BAS(Fren Destek Sistemi), ABS, HAC(Yokuş Kalkış Desteği), park sensörü(sadece arka), gibi güvenlik donanımları ve sürüş destek sistemleri Yeni Hyundai i20'de unutulmamış. Bu özellikler Lastik basınç uyarı sistemi, aktif ön koltuk başlıkları, isofix, immobilizer, alarm, emniyet kemeri ikaz sistemi gibi ek bileşenlerle desteklenmiş. Motor seçeneklerinde önceki kasadan çok büyük farklılıklar yok. 1.2 motor 85 hp güç üretiyor. Fabrika verisindeki maksimum hızı 170km/s olan bu versiyonun ortalama yakıt tüketimi 4.8 lt/100km. Elite versiyonunda motor strok hacmi 1 e düşüyor ve tüketim değeri 5lt ye yükseliyor. 1.4 litre benzinli motorun maksimum hızı da 170km/s olarak belirtilmiş. 1.4 benzinli versiyonların güç değerleri 100hp ve ortalama tüketim değerleri ise 6.7tl/100km. Daha çok tercih edileceğini tahmin ettiğimiz dizel versiyonların gücü 89hp ve ortalama tüketim değerleri 3.9km. Fabrika verilerindeki maksimum hız ise 175km/s. Arabanın en rekabetçi tarafı olan fiyatları ise 37.990TL den başlıyor. Dizel versiyonlarını ise 47.490TL den başlayan fiyatlarla almak mümkün.

08.11.2014 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir162 26.10.2015 10:18

merhha yenı i 2o ıcın yakıt gostergesı en alt kademe yanıp sonmeye basladıgından ıtıbaren kac km yol yapar deneyen varmı , bırde en alt kademe yanıp sonmeye basladıktan sonra tamamen sonuyormu ?

burak 11.01.2015 13:35

Arabayi test etmeden bakmadan kullanmadan yorum yapanlar siz bence hirsizsiniz emek hirsizi umut hirsizi araba cok iyi ses yok ici yumusak malzeme fiesta polo gibi kazık deil gidin alin clio yedek tekeri bile parayla satip bom boş arabayi 45 bine satiyolar yeni i 20 alın rahatça binin

Murat 27.12.2014 22:16

Arkadaşlar, bu aracın sınıfının en iyisi olduğu kuşkusuz bir gerçek. Özellikle otomatik bir araç arayan arkadaşlar 50.000 liranın aşağısında bir araç almanın imkanız olduğunu görmüşlerdir. Bu paraları verip yan ve perde hava yastığı olmayan Fiesta ve Polo yada eskimiş tasarımlı bir corsa almak gerçekten mantıksız. Avrupada satılan fiesta ve polo maalesef ülkemizdekindem farklı olduğu için yeni i20 ile katlılaştırılabilir ancak ülkemizdeki B verisyolanları malesef yeni i20 ye rakip değiller. Yılda 15.000 km civarı yapacaksanız en iyi tercih bu aracın otomatiği olur. Ancak 30.000km civarı yol yapacaksanız Güvenliği bir kenara bırakıp DSG bir polo alın.

Cem 18.12.2014 23:29

Arkadaşlar dün yeni i20 le test sürüşü yaptım otmatik benzinli modeliyle kısaca izlenimlerim şöyle cam tavan navigasyon otomatik 1.4 modeli için 50000 tl fiyat aldım eskiye göre iyi ama kesinlikle yeterli değil bu paraya değmez eski tip motor 4 ileri şanzıman yine aynı neden bu parayı i20 ye vereyim anlamadım araç çok cansız hızlanması iyi değil keyif vermiyor kısaca bu paraya butarz bir araç almaktansa 2012 yada 2013 ikinci el corsa yada polo alırım daha mantıklı bunlar benim düşüncelerim yinede sizleri yanıltmak istemem kesinlikle test sürüşü yapmadan almayın..

Mühendis 30.11.2014 23:35

Hyundai teknoloji kalitesi fiyat performans da rakipsiz otomotiv firması bence.i20 bu fiyata gerçekten harika araç.Kore teknolojisi sorunsuz motor.Turbo motor olmaması performans olarak düşündürücü olabilir ama bence kore ve japan firmaların turbo motor tercih etmeyip atmosferik tercih etmesi sorunsuz araç üretmek istemelerinden kaynaklanıyor

Mahmut 26.11.2014 20:08

i20'ye o kadar çok talep oluştu ki araba bulunmuyor. Gerçekten çok başarılı bir araç. Tebrikler Hyundai !

Yalnizkurt 22.11.2014 23:08

1248 motorun yillik vergisi tam olarak nedir arkadaslar

c.hüsnü 20.11.2014 16:47

Hasan bey, otomatik vites yakıt tüketimi kötü tamam ama manuel benzinli ve dizel seçeneklerinden dolayı 2015 yılını 1.bitirecek bu araba B sınıfında!

Anil 20.11.2014 13:47

Dun iskenderun bayisinde arabayi inceledim 1.2 motor beni tatmin etti kahverengi rengi cok sik olmuş denemefen yorum yapmayin arkadaslar 36.750 anahtar teslim 10 gune kadar arabam gelecek darisi isteyenlere sahip olsun arslanoglu bayisinede tesekkurler.

Salim 20.11.2014 13:07

1.2 motor ş.içi:6 lt, ş.dışı:4.1 lt, karışık:4.8 lt bence mükemmel. 1.4 otm'in tüketimi fazla gerçekten ama 1.2 benzin ve 1.4 dizel şahane. Tasarım zaten 10 numara. % yıl garanti de hiçbir markada yok !

hasan 20.11.2014 10:58

bu araba liderliğe falan oynamaz bu boyutlarda bir araba 9 litreden fazla yakıyorsa kimse kusura bakmasın liderlik hikaye olur bu yakıt tüketimi bugün astrada civicte var şaka gibi bu teknoloji hyundai için gelişmiyor mu?

Tokmak 18.11.2014 22:41

38 bin TL'ye alınabilecek bunun kadar güzel ve iyi bir araba var mı???? B segmentinin lideri olacak gibi.

c.hüsnü 18.11.2014 18:01

i20 sınıfında zaten lider olacaktır 2015 yılında bunda bir tartışma yok zaten(şuan az farla Polo ve Clio dan sonra 3.)
Tek sorun otomatik seçeneğinde 9,2 lt yakıyor olması.Bu ucuz fiyatlarla Dizel ve Benzinli düz vites satışlarıyla 1.olur bence

SİNAN 18.11.2014 12:26

ben inceledim. iç malzeme kalitesi polodan iyi hele fiestadan çok çok iyi. neden kimse kral çıplak diyemiyor? hyundai yeni i20 ile b sınıfında rahatlıkla liderliğe oynar.

fatih 18.11.2014 09:21

dijital klima, geri görüş kamerası ve anahtarsız giriş çalıştırma, 1.1 75 hp dizel motor şimdilik Türkiye'deki paketlerde yok arkadaşlar. İlerde gelmesi muhtemel.

doğrucu 17.11.2014 18:38

Bu arabanın en önemli özelliği polodan daha iyi ve güzel olması :-) :-) :-)

guest 17.11.2014 11:15

malzeme kalitesi icin cok benlentide olmasaktq inceledim koltuklar fena degil ama arkadas en azindan on gogusu yumusak hisli plastik olsaydi,cliodan iyidir yinede, ama bir polo yada fiesta asla degil, tek sevindiren yani ön ve arka boyutlarinin buyumesi, lastik ebatlarininda buyuk olmasi guzel, rahatlikla 16 jant buyuk yanak koyulabilir. Cok para istiyorlar bu segment icin ama digerlerine kiyasla panorimik dizel alinabilir. Performans tatminkar, yokuslarda vs. tork fena degil çevirir

wings 15.11.2014 22:54

Elite benzinli modeli stokta yok bugün dayanamayıp gittim incedim,fiyat aldım.Dıştan oldukça şık içi ergonomik fiyatı uygun malzeme kalitesi parasına göre normal ben octavia dan vazgeçmek üzereydim ama sedan araba sevdiğim için tuttum kendimi,elite modeli yoktu olsa hemen alacaktım.Aile içinde ideal bir araç olmuş,rahatça kullanılabilir.

Coşkun 15.11.2014 19:38

Arkadaşlar aracı bugün bayide inceleme fırsatım oldu;gayet güzel,ama eksıkleri çok cd çalar yok, torpido ,ön Göğüs ve yan Kapılar tamamen plastik kaplama elite modeli Göze daha dolu geliyor bu fiyata şu an alınabilir...

yrm 14.11.2014 20:17

iç malzeme kalitesi yine kötü, eskisine nazaran sadece orda göğüste çok ufak bir kısımda, oda yumuşak hisli bir malzeme var, yani kesinlikle yumusak degıl. işçilik fena sayılmaz, ağırlığı fazla, dizel motoru orta. boyut iyi.

suat 14.11.2014 17:49

hala direksiyon malzeme kalitesi bilmem nesi polo iyi diyen arkadaşlar var zannedersem kendilerinden başka polo kullanan olmadığını zannediyorlar:)) bu i20 satış patlaması yapar benden söylemesi artık almanlar lafla sözle kalite imajı yaratmayı bırakmalı hyundai gibi yapmalı bence adamlar yapıyor ben bunun bilir bunu söylerim kalite bence sağlamlık sorunsuzluk ile orantılıdır buda alman araçlarda olmayan lafla hiç olmayan bir durum..

Answer 14.11.2014 13:45

Oğuz Arda merhaba, az önce anlatılmışya işte hangi konuda üstün oldukları, Motor efektifliği, Malzeme kalitesi, yol tutuş, direksiyon konusunda bariz üstün, donanım konusunda benzer ama dokunmatik ekranı çok kaliteli, farazi yorum değil, görerevk binerek berilen yanıt bunlar.

eksper 14.11.2014 11:28

iki aracın karşılaştırılması gayet normal. herkesin kendine göre zevki ve tercihi de olabilir fanatikliği de. donanım olarak polonun i20ye ulaşması zor görünüyor. ulaşsa da Doğuş'un politikaları sebebiyle muhtemelen i30 fiyatına yakın bir rakama ulaşır polo.

arada bazı arkadaşların atladığı çok önemli 4 husus var polo lehine olan. 1-dizel otomatik mevcut 2-benzinli turbo mevcut 3-yakıt tüketimi daha düşük 4-çok çok verimli bir DSG şanzımana sahip

Ama tabi dizel otomatil model polo almak için ödenecek ödenecek yaklaşık 61bin TLye çok çok daha aşırı donanımlı ve üst sınıf i30 almak da mümkün ve hatta daha mantıklı

Oğuz ARDA 14.11.2014 09:07

Her zamanki gibi polo daha iyi diyen fanatiklerimiz çıktı meydana . Neye göre iyi donanıma mı motora mı kasaya mı neye ? i20 5 senede 3 model değiştirdi ve son değişim tamamen oldu yeni kasa geldi . Polo 2009 dan beri aynı sadece ön-arka far ve direksiyon değişti o kadar . bunlar bile polonun kötü olduğunun göstergesi. comfortline paketi ile style paketi aynı ama aradaki 5 bin tl fark var bu farkla i20 de tıka basa donanım seçeneği de allabiliyosunuz...

ONUR 13.11.2014 22:39

Bu hava yastığı sayısından dem vuran arkadaşların Polo 1.2 tsi comfortline ve fiesta 1.4 titanyum ve 1.25 trendx den haberleri yok herhalde fiyatları 45700 polo, 45470 fiesta titanyum, trendx 40010....
Bu arada japon arabaları hava yastığı konusunda daha
bonkör...
Ayrıca 1.1 dizel ve 1.0 t-gdi da gelecektir...

ilker 13.11.2014 21:09

araç çok güzel 1.2 style paketi alacaktım ama 1.2 elite benzinliyi katalogda görünce vazgeçtim elite blue paketi için fiyat istedim ve kapora verdim sonradan öğrendim satıcı eksik bilgi vermiş 1.2 benzinli elite paket suan üretimde değil.. bu konuda bilgisi olan varmı ?

ynt 13.11.2014 20:43

Suat...: Hyundai i30'a referans alıp i20 için yorum getirmen şaşırtıcı, zira polo için golf'ü referans almaktan farkı yok. alman arabalarında hata nerede? dsg şanzımandan mı bahsediyorsun? otomatik şanımanları değil, arabaları kıyaslayalım, yeni polo ile yeni i20 kalitede kıyaslanamaz, polo kesinlikle daha iyi, i20 ancak cliodan daha iyidir. sonuç: aracı denemeden görmeden yorum değilde, gerçekten deneyerek yourum yapalım, illa iyi yönü var diyorsanda deki mesela süspansiyonu daha iyi, yok direksiyonu daha iyi diye, ancak diyemezsin zira yeni poloda ki en buyuk degısıklık direksiyon hissinin artması

Levent 13.11.2014 18:56

Mert bey once donanim listsine baksaydiniz 4 tane oldugunu gorurdunuz.

suat 13.11.2014 18:22

reality arkadaşım selamlar öncelikle ne polo ne i20 sahibi değilim ancak polo çok kullandım bir önceki kasa i20 de şu bir gerçekki vw grubu kağıt üzeri verileri çok yanıltıcı hızlanma ve tüketim verileri hem araç özelliklerinde belirtilenden uzak hem gerçek yakıt tüketimi yol bilgisayarında gösterdiğinden bile fazla malzeme kalitesi vs gibi konulara gelirsek yeni i20 inceleme şansım olmadı ancak i30 referans alırsak polo daha iyi diyemeyiz... son zamanlarda hyundai kendini aştı artık bu gerçek kalite işçilik dizayn mühendislik bakımından araçları çok iyi en büyük özelliği bence bunların yanında sorunsuz olması bugün sağlam dediğimiz almanlar problemden geçilmiyo

Abdi 13.11.2014 17:59

Evet golf/jetta 1.6 dizeldeki 5 ileri de 90 larda kaldı :-) :-):-)

Mert 13.11.2014 16:40

Sizce de 2 hava yastığı 90 larda kalmadı mı ?

reality 12.11.2014 17:52

Tufan haklısın dış tasarımda polo çok büyük yenilik getirmedi, FAKAT yine farazi olarak 90 HP 240 tork demişsin, peki bunu motorun başına geçerek mi söyledin kagıt üzerindemi, neden mi 0 -100 hızlanmaya bakarsan VW nin 230 torkunun daha basarılı oldugunu gorebilrisin. Ayrıca 1.4 tdi 90 hp polodaki yakıt tüketimi emisyon her bakımdan çok daha önde olduğu aşikar. Hyundai i20 kötü demedim dikaktini çekereim, polonun kesinlikel altında dedim, Fiestanında altında " Yol tutuş ve malzeme kalitesi olarak" Lakin Hyundai kesinlikle fransızların hepsinden iyidir.

flair1975 12.11.2014 14:59

Araç, fiyatı,özellikleri ve donanımı ile B sınıfında alınabilecek araçların içinde en iyilerden,hyunadi İ30 da başlattığı tasarım anlayışını İ20 dede uygulamış .Sonucunda güzel ve şık bir araç olmuş.Çık yakın zamanda çevremizde sıkça göreceğimiz bir araç.

Erdem 12.11.2014 14:17

Aynı gecen sene yeni i10 da yaptıkları gibi ucuz fiyat ile girdiler talep artacak ve yılbaşından sonra en az 3-5 bin arası zamlanacak. İ10 da da aynısı uygulandı. Almak isteyen hemen almalı bence

Tufan 12.11.2014 11:58

Reality peki tasarımı, tipi ne yapacağız. Sence Clio ve i20'nin yanında Polo'nun tipi (pardon tipsizliğ) nasıl??? Ayrıca bence i20'nin de Clio'nun da dizeli daha iyi (90 bg/240Nm/6 ileri)...

ahmet 12.11.2014 10:15

dizel otomatik niye yok dijital klima eksik.

reality 12.11.2014 09:37

Poloya atıp tutanlara gülüyorum, tek yapmanız gereken bir VW bayiiine gidip, comfortline bir ppoloya oturup malzeme kalitesi ve işçiliğine bakmanız, ayrıca 1.4 tdi 90 pS ve 1.2 tsi motorlarını denemeniz, farazi konuşmayalım gidin deneyin

Tufan 11.11.2014 12:57

Arkadaşlar araç daha yeni sunuldu. Yakında dizel otm. de gelecektir, yelpaze genişleyecektir Tasarım bence mükemmel (iç-dış). Bir tek Clio IV ile kıyaslanabilir. Polo bunların yanında 80lerden kalma bir araba gibi duruyor. Genç bir insan i20 veya Clio varken Polo almaz.

c.hüsnü 11.11.2014 11:15

Ali bey;50,000TL olcak hali yoktu derken Boşline Polo ve Fiesta 50,000TL oluyorda onlardan bir sınıf daha büyük genişliğe ve donanım seviyesine sahip olan Yeni İ20 neden 50Bin olamıyor?

ali 10.11.2014 20:23

fiyat uygun diyenler ne kadar olacaktı zaten 50 bin lira olacak hali yoktu heralde bence 1 2 bin lira daha ucuz olabilirdi sonuçta türkiyede üretiliyor.

davut 10.11.2014 19:23

donanım olarak eksik kalmış. bunun planlı olduğunu düşünüyorum bi sene sonra dijital klima ekleyip yeni diye onu satarlar sonra...

koray 10.11.2014 18:14

aracı bugün gördüm ve test ettim.araç heybetli saglam.motor güçlü. yol tutuşunu begendim.fiyat rekabetçi. begenmediğim ama göz ardı edilebilir göstergeler tek camla kapatılmış sportif durmuyor. göz ardı edemiyecegim hatta edilmemesi gereken: elit veriyon dizelde yoooook.ok. dedik fakat style da sıkı durun sadece 2 hava yastıgı 50.000 tl ye.vallahi bu konuda yuh dedim. nerde güvenlik. tüm hayallerim yıkıldıı.bence bunu göz ardı etmemeliler.bilinçli adam 2 hava yastıgına bu parayı vermez.

TOLGA 1.6 D 10.11.2014 18:08

Piyasada herkes dizel otomatik ararken Hyundai i20 de dizel otomatik yapmayarak yine sınıfta kaldı

Mete 10.11.2014 17:00

Tasarım çok hoş, marka olarak sevmesemde Clio nun tasarımı çok hoş geliyordu gözüme. Hyundai'de bu modaya uymuş çok güzel olmuş. donanım seçeneklerindeki dengesizlik ve bazı donanımların kısılmış olması (dijital klima vb.) sanırım fiyatı aşağıda tutmak için olabilir. Malum ülkemizde vergiler çok yüksek.

c.hüsnü 10.11.2014 16:37

yeni versiyonu daha pahalı bekliyorduk fakat ilginç bir şekilde önce kasa ile aynı açıkladılar fiyatları!!!Bu durum satışlara çok olumlu yansıycaktı ve genel müdürürünün dediği gibi 2015 yılını B sınıfında lider kapıycaktır.Fakat motorun aynı olması ve hele otomatikte yakıt şehiriçi 9,2 litre yakıyor olması kötü olmuş

ibrahim 10.11.2014 16:21

süper olmuş alana hayırlı uğurlu olsun fakat 2 eksik war bence 1-dijital klima 2-ısıtmalı koltuk

Melih 10.11.2014 15:48

Bu arac karsilastirilirsa Fiesta ile karsilastirilabilir. Lutfen Dacia kirmasi Clio veya ruhsuz Polo ile karsilastirmayin.Zaten hangisinin daha iyi oldugu anlsilacak 1 2 ay icinde.

serdar 10.11.2014 14:43

yorum yapan arkadaslar lutfen fiyat donanım ve türkiye piyasasını inceleyerek yorum yapın .. bence arac dış görüntüde sınıfında liderlik kapacaktır kokpit kısmı poloya göre kötü diyen arkadas polonun 90 lardan beri aynen devam ettiğini bilmiyor heralde ... bu fiyata sıfır alacaklar için kaçırılmaması gerekn bir araç oldugunu dusunuyorm

ONUR 10.11.2014 12:46

Arkadaşlar aracı inceledim. Salı güne test sürüşü yapacağım.. Tasarımı bana çok hoş geldi... içide gayet geniş ve ferah ... Bende zaten 1.2 sense var performans tüketim olarak gayet memnunum..Aracım 5000 km de.. Test sürüşünde yalıtım ve yol tutuş olarak farklılığı yakalarsam.. Benim aracı ve üstünede 3-5 verip alacağım...

yaver 10.11.2014 12:30

Göze güzel görünüyor ama motorda bir gelişme bir değişiklik yok . . .

Leventt 10.11.2014 12:16

Test sürüşü yaptım cumartesi günü sakarya bayisinde aradılar sağolsunlar ilgililer. İzlenimime gelince fiesta kullanmış biri olarak sürüş dinamiklerinde fiestanın hala çok gerisinde gerçi tüm b ve hatta tüm c sınıfının (premiumlar hariç) % 90 ından daha iyidir bu açıdan carbuyer topgear vb okuyun takip edin derim direksiyon tepkisi yavaş yol tutuş sınıf ortalamalarında ancak sürüş olgun kötü değil sessizliği sınıf ortalamasının üstünde (gördüğüm sınıfında ve yine bir çok c sınıfınaraç dahil en sessiz araç 208 dir) gelelim tasarıma , arka kısım belki sınıfının en iyisi yandan ortalama üstü ama ön tasarım hala 90 larda iç tasarım ve malzeme kalitesi yine sınıf ortalamalarının üstünde sadece tasarım olarak sınıfının en iyilerinden diyebilirim. Kapı sesleri ve tokluk önceki modele göre iyi olsada fiestadan geride ancak polo dahil tüm modellerden üstün yada eşit Şayet bir kaç ay sonra oradan buradan süspansiyondan ses gıcırtı gelmeyecekse (benim kore araçlarında en çok çekindiğim mevzudur) alınabilir bir araç uzun dönem dayanıklılık vs zaman gösterecek.

sami 10.11.2014 11:20

b sınıfının en hhş otomobili olmuş..yakıtı da biraz düşürebilselermiş mükemmel olurmuş...

kubilay 10.11.2014 10:37

kasa çok güzel malzeme sınıfına göre kaliteli dizeller ve 1.2 düzler çok iyi satış rakamı yakalar 1.4 at 4 vitesi artık değiştirmeli onun dışında süper bir araç ...

mehmet ç 10.11.2014 09:55

hyundai nin en sevdiğim yanı bu, yeni kasa dedimi baştan aşşa yeniliyorlar, diğerleri gibi iki makyaj yapıp yeni demiyorlar, arabada süper olmuş helal olsun

guest 09.11.2014 23:09

Araca goz attim. Işın açığı dışarıdan görünen görüntü içe yansımamıs, koltuk kalitesi biraz artmış ama Kokpit malzemesi yine kötü, yani polo ve fiesta ya göre kötüyalcinemel , dizel motorda tork artmış ama araba agirlasmis, yakıt değerlerinden gelisme yok 0,2 lt ortalama, Clio çok daha iyi ama bunu belirteyim, fiyata Göre kıyaslamak alınabilir, Clio o para ediyorsa normal.

Nadir 09.11.2014 23:09

İyi güzel ama arkadaş bu aracın yakıt değerlerine bir bakın... almış başını gitmiş yeminle 9.2 litre ülkemizde benzin fiyatları zaten belli birde bu değer üzerine 1-1.5 fazladan ekle al sana 10-11 litre demek... sahibinin ocağına incir ağacı eker bu yakıt değerleri... bu yakıt değerleri ile bu aracın satılacağını sanmam. Alan da zaten rotaj dolar dolmaz LPG de alır soluğunu.

Krizalid 09.11.2014 22:06

Vay beee dizel motor 10 bin TL daha pahalı:) Benzinli versiyon tam ekmek düşmanı olmuş:)

Ali 09.11.2014 16:05

Çok ama çok şık olmuş.Üzerinde büyük Ar-Ge çalışması yapılmış bir araç. İnşallah hak ettiği yere gelir B sınıfında.

sabri 09.11.2014 13:35

a1 den epey bi esinlenmişler. Kayseri bayisi facia

T.C. 09.11.2014 12:35

tr de yatırım yaptığı için sevgiyle baktığımız bir marka hyundai; üstelik sürekli atılım ve yenilik peşinde olduğunu da görmek mümkün ,doğru ve akıllı bir fiyatlama içinde olursa vatandaş neden başka marka araç arasın,fiyat,servis,yd,parça,güleryüz olduktan sonra .

okan 09.11.2014 10:42

yakıtı benzinli bir araç için makul seviyelere çekmişler sonunda i30dada aynısını bekliyoruz

M.İrfan 09.11.2014 02:49

Peter Schreyer el attıktan sonra Hyundai Kia kendini çok geliştiren otomobil devlerinin başında geliyor.i20 işte budur diyebileceğim bir otomobil.Fiyatı da makul görünüyor.Bu aracın vw opel hegomanyasını bitireceğini düşünüyorum. Şehir içi için özellikle çok güzel bir araç.

Hasan UZUN 09.11.2014 01:31

On numara olmuş. Ama geri görüş kamerası ve yağmur sensörü eksiklik.

Ümit 09.11.2014 00:36

Tasarım gerçekten çok başarılı olmuş iç dizaynda b segmenti bir araca göre çok iyi arka sütünda cam ile bir görünen bölüm çok şık göstermiş aracı uygun fiyatlarla satışa sunulursa iyi satış rakamları yakalar tebrikler hyundai

adana 09.11.2014 00:00

anlaşılan opeli taklit etmekten vazgeçmeyecek

KAYYA 08.11.2014 23:43

fotoğraflardaki Donanım acaba Türkiye'de neden yok. Beklentiyi bu kadar yüksek tutup düşük donanımlı araçlar hayal kırıklığı. En komiğide dizel motorda elite donanım olmaması.

iskenderali21 08.11.2014 23:07

iyi güzel de şu yakıt durumunu biraz düzeltmek lazım.

Âsa 08.11.2014 21:02

Yeni i20 çok güzel olmuş özellikle Opel Corsa nın yeni kasasını ezecek gibi görünüyor en azından arka camlar manuel değil, bagaj hacmi 326 lt ile Astra ile yarışıyor, tasarım da gayet iyi C segmenti gibi duruyor, arkadan bakınca tavuk bacakları gibi birbirine çok yakın değil lastikler, tek sorun Hyundai markasının kaliteli malzemeler kullanmaması.

Levent 08.11.2014 19:55

Araç çok güzel olmuş. Fiyatlarıda uygun.Bu sınıfın en iyi aracı olmuş durumda i20. Ülkemizde üretilen bu araca sahip çıkalım arkadaşlar lütfen artık Doğuş'ta aylarca sıra beklemeyelim :)

aykut 08.11.2014 19:33

Otomatik klima olması lazımdı. Ayrıca gösterge panelinin tasarımı bence çok da modern değil.

oktay yavuz 08.11.2014 19:01

2015 yılı en fazla satanlar listesinde segmentinde 1. sırada görürseniz şaşırmayın.

gökhan 08.11.2014 18:32

ben haber aldığımızdan beri takip ettim ama beklenen motor var benzinde lakin şanzımanlar aynı. 1,2 motora otomatik koymak çok mu zor bilmiyorum. citroen , peugeto, seat vb. koymuşlardı. bu uzücü oldu.

sting 08.11.2014 17:32

Abi kasa çok güzel hosuma gitti yanliz benzinli turbo motor ve 1.4 benzinlinin düzü yok

Hünkar 08.11.2014 17:21

Çoksatacağı kesin. Tasarımharikaolmuş,Clio gibi çağdaş bir tasarım. Ayrıca ülkemizde, Türk insanının emeğiyle üretilmesi çok hoş. Türkiye'ye 5 kuruş yatırım yapmayan firmalara örnek olur inşallah. Türkiye'de üretim yaparak,ekmeğini bizimle paylaşan firmaların arabalarını almamızı öneriyorum. Saygılar