Yeni Civic Tanıtıldı

Yeni Civic Tanıtıldı

Japon Honda markasının merakla beklenen 10. nesil Civic modeli Antalya'da yapılan bayi toplantısı ile tanıtıldı.


Tasarımı tamamen yenilenen Yeni Civic keskin çizgiler ile daha sert bir ifade kazanmış. Tamamen Full LED farlar ile gelen yeni far dizaynı bu tasarımın tamamlayıcısı olarak görünüyor.


Yeni nesil Honda Civic, anahtarsız giriş, çalıştırma ve kilitleme sistemi, otomatik katlanan aynalar, elektronik el freni, sunroof, navigasyon sistemi ve özellikle Executive adı verilen üst donanım paketi ile birlikte gelen deri koltuk döşemeleri ve multimedya ekranı gibi donanımları ile dikkat çekiyor.


Ülkemizde iyi bir satış başarısına sahip olan C Plus segmentindeki modelde yeni multimedya ekranı cep telefonlarından da tanıdığımız güneş ışığını yansıtmayan IPS teknolojisine sahip.


1,6 litrelik 125 hp güç üreten motor CVT otomatik şanzıman ve entegre LPG sistemi ile satın alınabilecek. Aynı zamanda RS Turbo versiyonu ise 1,5 litrelik benzinli motoru ile 182 hp güç üretebiliyor.


Klasik tork konvertörlü şanzımanın yerini alan ve direksiyon arkasındaki kulakçıklar ile de müdahale edilebilen CVT şanzıman sistemi daha hızlı vites değişimlerine imkan veriyor. Ortalama 90 km/s sabit hızı 1500 civarı bir devirde yakalayabilen şanzımanın yakıt tüketimine olumlu yönde bir katkı sunması da bekleniyor.


Özellikle ses yalıtımı konusunda tam not alan Yeni Honda Civic, iç mekanda kullanımı arttırılan yumuşak plastik detayları ile de kalite hissini yukarıya çekmeyi başarmış görünüyor.


19.09.2016  Güncelleme:
RS Turbo versiyonu Şubat 2017, dizel otomatik versiyonu ise 2017 yılı ikinci yarısında satışa sunulacağı öğrenilen Yeni Honda Civic modelinin, 1,6 litrelik manuel vites baz donanıma sahip versiyonuna ait başlangıç fiyatı ise 74.750 TL olarak belirlendi.


18.09.2016 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8918 22.10.2016 12:55

Yeni Civic umarım Avrupa'da yılın otomobili seçilir. Bu ödül en çok yeni Civic'e yakışır diye düşünüyorum. 2017 Avrupa'da yılın otomobili ödülüne 23 marka ve model yer alıyor. Haliyle, her zamanki gibi Avrupalı markalar çoğunlukta yer alıyor.Yılın otomobili adayları arasında Türkiye'de sedan modeli üretilmeye başlanan Honda Civic ile Sakarya'da imal edilen Toyota C-HR dikkat çekiyor. Ağırlıklı olarak Alman, Amerikan, Japon ve Güney Kore otomobilleri aday listesinde yer alıyor

http://www.otometre.com/2016/10/23-yeni-otomobil-yilin-otomobili-olmak.html

Misafir-772 08.10.2016 01:34

2001 model lexus LS 430 a bakın internetten lütfen. Benim derdim tartışma çıkarmak değil. Lexusun kalitesine de bir şey söylemiyorum. Söyleyemem de zaten. Su anda ozgun bir cizgisi var. Özellikle son 10 yıldır. Ancak 1990 lardan itibaren taklitle bu noktalara geldi. Nsx ile R8 in benzerliği ise yeni nsx ilk çıktığında en çok tartışılan konulardan biriydi. Internette her sey mevcut. Model bile verdik.
Honda civic mevzusuna gelince, aracı baya beğendim. Güzel olmus. Ancak giriş fiyatı, bu sınıf bir araç için fazla değil mi? Bu fiyatlar ancak rakiplere yarar. Uzun zamandır gördüğüm en orjinal C sedan. Satilmazsa yazık olur.

Misafir-5865 07.10.2016 13:04

Misafir-5874 o çalma işini en son yapacak kişilerdir Japonlar. Sen gel bizim ülkeye bak taklit nasıl oluyormuş bak gör. Lexus; Amerika'da 12 yıl üst üste en güvenilir marka olarak seçilmiştir. Lexus Amerika'da en çok satan premium markadır. Honda NSX ile Audi R8'in uzaktan yakından hiçbir ilgisi ve alakası yoktur

Misafir-1666 28.09.2016 10:35

Yeni kasada 1,6 lpg li atmosferik motor seçeneğinin yanında düşük vergi diliminede giren 1,0 veya 1,2 turbo beslemeli, en az 175-200 Nm.tork üreten bir seçenek olmasını isterdim. Belliki dizel ünite 2017 de gelecek.

Misafir-5874 28.09.2016 00:18

Sayin 2987, ben taklit olayını yazan kişi değilim. Sadece yorumları okuyordum. Boş laflar dediğiniz şeyler için internette biraz gezinmenizi tavsiye ederim. Lexusun 1990 ve 2000 li yıllarda ürettiği modellerin birebir mercedes kopyası olduğuna bizzat şahit olacaksınız. Daha 10 sene olmadı mercedesi taklidi bırakalı. Ayrıca 7674 kardesim honda nsx ile Audi R8 i bir yan yana incelemenizi tavsiye ederim. Kimse alınmasın amacımız yermek değil. Kizan olursa da pesinen özür diliyorum. Ancak bazı yanlış yorumlar dikkatimi çekti.

Misafir-2987 26.09.2016 17:10

Misafir-7674 kod adlı arkadaşım taraf tutar gibi yorum atmışsın. Hiçbir Japon ve Koreli marka Almanlar'ı taklit etmez. Bunlar ancak gereksiz halkımızın çıkarttığı kilişe laflardır tıpkı yıllardır söyledikleri "Mercedes ve diğerleri" gibi Almancıların söylediği çok eski bir laftır. Bu içi boş laflar asla gerçeği yansıtmamaktadır

Misafir-7674 26.09.2016 13:29

ALMANLARI TAKLİT ETEMEYEN TEK JAPON FİRMASIDIR, GERÇEKTEN KENDİNE HAS ARABA OLMUŞ BUDA.

Misafir-830 24.09.2016 13:16

Fiyat planlamasi suanki fiyatinndan 5 bin tl daha ucuz olsaydi ederinin arabasi olabilirdi..bence de arac verdigin para karsiliginda donanim olarak beklentilerini karsilayamaz... Fiyat = beklenti arabasi degil...

Misafir-463 23.09.2016 11:10

Tesla'dan sonra bugune kadar uretilen en saglam araba olan yeni Civic'e bu para verilir, ister atmosferik ister turbolu olsun farketmez. Butun guvenlik test firmalarindan en yuksek skoru almis, uzun omurlu ve butun ihtiyaclari karsilayan bir araba yapmis, begenen gider alir, begenmeyen almaz...

Misafir-1305 23.09.2016 10:32

74.900 TL ye neredeyse bmw 5 büyüklüğünde D segmenti Superb satılırken, 74.750 TL ye çöp olmuş bir motorla C sınıfı Civic!? Hem de giriş fiyatından :))) Meraklısına hayrlı olsun ne diyelim.

Misafir-4223 23.09.2016 08:19

Araba ne süper ne kötü, ne ucuz ne çok pahalı. Rakiplerinin korktuğunu da sanmıyorum, mutlu olduklarını da. Güzel araba olmuş, biraz daha uygun fiyatlı olabilseydi daha iyi olurdu. Ama zaten rekabet etmek için her marka da olduğu gibi honda da yeni birşeyler yapmak zorundaydı. Ama bizim ülkemize mi özgü bilmiyorum, kasası değişen her araç korkunç zamlanıyor.

Misafir-7802 22.09.2016 22:52

Yeni Civic tasarım, kalite, konfor anlamında bence çok güzel bir araba olmuş. Beğenmeyen arkadaşlar o kadar iyi biliyorsanız gelin siz tasarlayın. Honda bence çok güzel bir tasarım yapmış. Bu otomobil yılın en iyi tasarım ödülünü alabilir. Arkadaşlar bir yeni Civic'e bakın bir de gidin rakiplerinin tasarımlarına bakında öyle yorum yapın. Yeni Civic Corolla'dan Jetta'dan daha iyi bir iç ve dış tasarıma sahip. Bence yeni Civic'in rakipleri düşünsün. Umarım yeni Civic ülkemizde tutar. Tebrikler Honda

Misafir-1583 22.09.2016 22:04

Toyota ve Honda gerçekten motorda, mekanik aksamda mükemmel parça kullanıyor. Çok çok dayanıklı ve sağlam. Bu yönüyle pek çok marka Toyota ve Honda'yla yarışamaz fakat; her geçen gün iç kullanım alanındaki parça malzemelerinde kaliteyi düşürüyor. Japonları ben özellik fiyat ve tasarım olarak Mazda, Subaru, Mitsubishi, Honda, Toyota... şeklinde düşünüyorum. Türkiye'de üretilmeyen Japonların malesef pazar payları ve ürün çeşitlilikleri problemli. Toyota ve Honda dünyanın en sorunsuz markalarından ikisidir

Misafir-8269 22.09.2016 22:00

Sayın misafir 9803, atmosferik motor sizin görüşünüz saygı duyarım ama güvenli araba sadece bir volvodur sözünüz çok hatalı. Dünyanın refeans aldığı tesleri görmezden gelmek, buradaki başarıları küçümsemek olmaz. Ben çok güvenlik arıyorum doğal olarak ama neden gidip sadece volvo ya bineyim. sizin için araba demek sadece ara hızlanması iyi bir motor demek sanırım.

Misafir-9803 22.09.2016 20:43

Honda 2 yıl dan sonra garantiye girdiğinde size verdikleri klasik cevabı söylüyorum. Koskoca "Kullanıcı Hatası". Bırakın bu işleri adamlar ellerinde kalmış çağ dışı motorları ısıtıp ısıtıp önümüze koymayı bıraksınlar önce. Çok atmosferik meraklısıysa kullanıcılarında sorunsuzluğu ön görüyorsa Honda Global o zaman değişken subap zamanlı 160 hp v-tec motorlarını geliştirip koysunlar arabaya bizde eleştirmeyelim Hondayı. Ama bu motoru insanların gözünün içine baka baka 2007 den beri kullanıyorlar ve kullanıcıları markaya ısrarla sahip çıkıyor , bende bunu anlayamıyorum bir türlü. Hayatında 200.000km yapmamış insanlar kalkmış burda atmosferik motor 800K-1M km yapıyor diyor. Motorun ara hızlanmaları kötü , üst devirlerde boş motor gürültüsünden başka bir hareketlenme yok, üstüne firma bunun yakıtını aşağı çekemediği için lpg li çıkartıyor siz kalkmış Honda nın atmosferik motoru diyorsunuz. Misafir-9209 çok güvenlik arıyorsanız gidip Volvo ya bineceksiniz bayım. Zira trafik kazalarında un ufak olmuş Honda ları gözünüz görmezden gelmesin lütfen. Bir aracın Euro Ncap , IIHS den yüksek puanlar almış olması sizi kaza anında %100 koruyacak diye bir kaide doğurmuyor ne yazık ki.

Misafir-3216 22.09.2016 20:15

Tanıtım için çekilen bu fotograf tam manası ile çok kötü... Honda tanıtım firmasını değiştirsin yok tasarım böyle ise tasarımcısından kurtulsun. Ne yapacağını bilmeyen ergen modifiyesi gibi duruyor. İç mekanda L5 problemi devam ediyor mu test te göreceğiz...

Misafir-9209 22.09.2016 14:07

sayın 1378'e sonuna kadar katılıyorum 18 yaşında ergen gibi 0-100 hızlanmasına araç alan bir kesim var. bir turbo muhabbetidir gidiyor. arkadaşım turbodan önce aracın güvenliğine, donanımına, sürüş keyfi ve sorunsuzluğuna bakın. tüm hondalarda güvenlik paketi standarttır. hepsinde 8 hava yastığı ve eps vardır. bazı almanlar gibi güvenliğin tümünü üst modele koymaz. etik budur ve bunu gerektirir. 2013 yılında dünyaca ünlü güvenlik testi iihs'de c sınıfı civic, d sınıfı passat cc'den daha yüksek puan almıştır. neden bunu tartışmıyoruz? keza yeni civic, tüm güvenlik testlerinden alnının akıyla çıkmıştır. ( iihs- euro n'cap) turboya gelince hiç de az yakmıyor, ara hızlanmaları daha iyi o kadar. turbo, motorun ömrünü yiyip bitirir, çabuk dağılır, masrafı çok olur. oysa atmosferik bakımlarını zamanında yaptırırsan ömürlüktür, ekonomiktir. sizce ww neden 2, honda 6 yıl garanti veriyor?

Misafir-1378 22.09.2016 12:48

Ya sayın arkadaşlar, arabam 215 hp twinturbo. Arabamın son hızı 229 kmh ile sınırlandırılmış. İstanbul'da yaşıyorum. korkunç bir turbo taraftarı olmam gerekir. Ama yol bilgisayarını açıyorum bakıyorum. Ortalama hızım 45 kmh. Yani ister pahalı turbo, ister ucuz turbo, ister pahalı atmosferik, ister ucuz atmosferik motor olsun, gidip gidebileceğiniz trafikteki hızınız budur. Bu nedenle araba alırken, konfor güvenlik ekonomiklik verimlilik ve performansı harmanlayarak bir karar vermek daha mantıklı olmaz mı? Almanların, japon ekolünü yenmek için bilinçli olarak yıllarca bilinçaltımıza pompaladıkları turbo atmosferik kavgası tek kriter değildir. Ama adamlar 2 saniye hızlı kalkmayı dünyayı kurtarmakla eş değer bir olay gibi pazarlıyorlar. Bluetooth hazırlığını, geri görüş kamerasını, ön park sensörünü, özellikmiş gibi fahiş fiyata satıyorlar. Kendi malına 2 sene sonra garanti vermiyorlar. Bize bu turboları satarlarken, dolaşın avrupayı bakın, bütün arabaları küçük, atmosferik ve eski. (almanya hariç.) ayrıca turbolu araç az yakar efsanesine inanmayın, herşey mühendislik ile ilgili. Hafif bir araç yaparsan, sürtünme katsayın az ise, kullandığın parçalar uyumlu ise araç az yakar. Bakınız mazda... Trafikte durdunuz. Yol açıldı gaza bastınız. Alt devirde turbo devreye girdi. Tam hızlandınız, trafik durdu. Turbo Macerası büyük şehirde bu kadar arkadaşlar. (ayrıca tork eğrisi ne kadar uzun onu da incelemek lazım). Son sözüm. Turbo demek, yüksek ısı, daha dirençli parçalar demek. Bu da maliyeti yükseltmek demek. Dolu turbolu araç ucuz olmamalı. Ucuz olursa garantisi uzun olmalı. Saygılar

Misafir-4305 22.09.2016 11:39

RS 173 beygir diye biliyorum. Ama RS için accordumu satarım. şeker beyazı,mügenli, led farlarla tadından yenmez.. tabi 85-90 bini geçmemek kaydıyla:)

Misafir-5312 22.09.2016 11:33

Fiyat yükselişleri sadece honda değil ne yazıkki tüm araçlar için geçerli. Ha honda bu parayi hak etmiyor diğerleri ediyor diyen de yanilgiya düşmüş durumdadır . Aracın sürüş karakteristiği ve ortalama üstü donanım özellikleri kişiye göre değişir.

Misafir-2511 22.09.2016 11:23

Hondanın yeni kasa olarak ürettiği bu otomobil kesinlikle ülkemizde tutmaz. Tuhaf bir kasa üretmişler.

Ercan Bozbola 22.09.2016 11:16

Atmosferik motor savunucuları ve eski teknoloji diye eleştirenlerin tartışması bitmeyecek belliki ancak net olarak bilinmesi gereken turbo beslemeli bir motorun tork değerleri atmosferik motora göre çok yüksektir ve bu durumda aracın çekişi çok olumlu etkilenir, ancak otomobil üreticileri fantezi yapmazlar 1.6 atmosferik motor ve 1.2 TSI motor değerlerine baktığınızda tork ve HP değerleri birbirine yakın görünüyorsa turbo beslemeli motor daha mantıklıdır çünkü birçok ülke CO emisyon oranına göre vergilendirme yapıyor ve bu durumda 1.2 turbo beslemeli motorun verileri çok daha çevrecidir. Ülkemizin vergilendirme standartlarına görede durum yine turbo beslemeli motorlar tarafında daha avantajlı duruyor ancak genel olarak turbo beslemeli motorlara LPG uygulaması daha sıkıntılı veya maliyetli bu yüzden turbo beslemeli motor halkımız tarafından tercih edilmiyor , bununda sebebi LPG'li araçların her durumda dizel ve benzinli araçlara göre daha ekonomik olmasından kaynaklanıyor. Atmosferik motoru savunanlar bu gerçeği ne yazıkki es geçiyorlar, aynı şekilde turbo beslemeli motor kullanıcılarıda aracın yıllık kullanım oranı çok düşük olduğu için herhangi bir sorun görmediğini belirtmek istemiyorlar. Yılda maksimum 10.000 km kullanım için turbo beslemeli benzinli, ortalama 20-30.000 km için LPG'li ve daha üstü için dizel araç kullanmak şuanda en avantajlı seçenek. Bahsi geçen araçların hepsine sahibim ben bu kritere uygun olarak araç kullanıyorum. Hepinize kazasız sürüşler diliyorum

Misafir-8135 22.09.2016 11:01

Atmosferik motor gitmiyor mu? 1.6 110HP Corolla var 45 derece rampada 110-120, düz yolda 200'den sonra hala istiyor. 300 ile falan gitmeyi düşünüyorsanız yanlış sayfadasınız...

Misafir-5629 21.09.2016 23:32

Valla siz tartışın ben 2017 deki turbolu versiyonu bekleyip almayı planlıyorum.

Misafir-9462 21.09.2016 20:27

güya ful donanımlı lpg'li honda civic 95.850, baz donanımlı bmw 118i 1.5 Pure AT 99 000, kafamda deli sorular ???? karşılaştır butonuna basınca acayip şeyler çıkıyor :)))

Misafir-4597 21.09.2016 19:50

Ucmus ucmus fiyat bunlar wolksvagen kazansin istiyo galiba anlamadim gitti

Misafir-4779 21.09.2016 15:09

tasarım güzel ama bu fiyat etmez bence, hondanın c sınıfı için istediği fiyatı diğer araçlar D sınıfına istiyor, çok pahalı

Misafir-874 21.09.2016 14:53

yorumlara bakıyorumda herkez kendince kıyaslama yapmış kimi turbolu kimi atmosferik alacağınız araç c segmenti aile aracı yarış araçı arayanlar cıvıc tryp ye baksın honda teknoljiji güvenliği koymuş motor atmosferik olunca 120 basmıyormu (otoban 120 bölünmüş yol 110) ülkemızde motorin bemzin fiyatları malum adamlar ekonomiyide koymuş yok 6yıl servise mahkumsun 2yıl gıt sonrada gıtme korkmayın diğerleri gibi çok sorun çıkarmaz biz neyi tartışıyoruz araba turbolu olun sonrada uyumlu gaz sıstemi ara sonrada sanayıden çıkma ben 2012 manuel cıvıc sahibiyim 5 yıldır hiç sorun yaşamadım araba gitmiyo lafına bakmayın basmasını bilirsen öyle bi gidiyorki alacak olanlara tavsiye ederim

Misafir-1050 21.09.2016 13:37

Bizde o yüzden diyoruz ya bu fiyata superb alınır diye. Honda civici 75000 e boş arabayı satamaz bu fiyatlar vw gurubuna yarar

Misafir-9170 21.09.2016 10:24

95.850 TL'ye lpg'li araç, ilginç...

isacelik78 21.09.2016 09:43

Bazı arkadaşlar bu araçla Superb i kıyaslamışlar. Belirtmekte fayda var Superb le Accord aynı segmentte Civic değil.

Misafir-5054 21.09.2016 00:07

Bu ülkede herkes şoför maşallah. arabanın iyisinide biliyorlar, gaza basmanında iyisini biliyorlar, lafında !!! içi boş 1.2 manuel trendline jettayı arkadaşım 2 hafta önce kavga dövüş 63000 tl ye alabildi. park sensörü bile yok.. varın gerisini siz düşünün. piyasadaki hiçbir araba kötü değil artık. teknoloji ilerledi. turbo sorunları azaldı ve motor ömürleri uzadı. ha bu bizim milleti etkilemiyor orası başka. dizelse 100.000km de motor biter,turbo patlar; atmosferik gaz yemez vs vs vs. kullanmayı bilirseniz atmosferik öylede bir gaz yer. anca arkasından bakarsınız. araçlar bence kötü değil. ancak fiyatlandırma hakikaten çok abartılı. şu ana kadar 5 honda aracım oldu. 5 ide otomatik ve hepsinide 2. el olarak aldım. ancak 1 sene sonra 2. el fiyatı makul hale geliyor. malesef maliyeti ile üretici satış fiyatı 40000 tl olan araç ülkemizde 70000 tl den aşağı inmiyor. sorun arabalarda değil artıkkkkkk.

Misafir-358 20.09.2016 21:49

Bu işin ortası yok arkadaşlar. Motor atmosferik ve vites cvt olursa garantisi uzun olur. Motor atmosferik olursa lpg sorunsuz olur. Eğer hrv deki gibiyse, motorun pistonlarını hafif alaşımlı malzemeden yaptılar. Bu da daha iyi performans, daha az ses ve hafiflik demek.
Ben turbolu benzinli araca 6 sene garanti veren firma duymadım. Yani hem turbo olsun, yokuşta sollayayım, hem az yaksın, hem yeni kasa olsun, hemde 6 sene garanti verecek kadar sorunsuz bir araç olsun diyorsanız, sizi uzatılmış garantili bmw 3 serisi standına alalım. Bu arada 180 bin lirayı hazırlayalım lütfen. (en dolu paketi ve uzatılmış garanti fiyatı) ya da 2 - 3 saniye geç hızlanın cebinizde 100 bin lira kalsın. Diğer turbolu araçları vw gibi bana övmeyin. Bomboş araçları 100 bin liraya dayandı artık. Tabi ki tüketici tercihi bunlar, herkese saygım sonsuz

Misafir-1255 20.09.2016 20:48

Atmosferik motorun sağlamlığından bahsetmiş çoğu kişi. İyi hoş arkadaşım atmosferik motor sağlam , piyasa da 800K - 1M km gören araçlar mevcut ona da tamam. Lakin Honda denince akla type-r da kullandığı K20 gelir akla , 97-2001 yılları arasında 1.6 vti lerde kullandığı değişken subap zamanlı v-tec teknolojisi gelir akla , 5.500 devir den sonra v-tec açışı keyif verir. Şimdi kullandıkları atmosferik motor üst devirlerde bağırmaktan başka hiç bir esprisi yok. Ee ben 85-100 bin tl bandında para vericem ama keyif vermeyen bir arabaya bineceğim. Gerekçesi ise motor sağlamlığı. Allah aşkına yarına çıkacağımızın garantisi yokken insanların bu düşünceleri kendilerini komik duruma düşürmekten başka hiçbir şeye yaramıyor. Amerika da toyota nın atmosferik motorlarının çok satma sebebi az arıza vermesidir bu doğru. Lakin bizim ülkemizde işçilik Amerika da ki gibi pahalı değil. Sollamaya çıktığında gaz pedalını döve döve yürüteceğim atmosferik motora bineceğime herhangi bir sollama anında gaza dokunmam ile turbonun beni ileri itmesiyle ivmelenen ve keyif veren bir araca binmeyi yeğlerim. Bu fiyat bandında Honda 97-01 yılları arasında kullandığı 160hp v-tec motoru koysaydı dünya genelinde satışlarında kolay kolay yakalanmayacak rakamlara ulaşırdı.

Misafir-8182 20.09.2016 20:17

Eski 1.6 motor Manuel baz donanım 75000 TL yok artık. Bu fiyata superb alınır. Honda kafayı yemiş resmen. ..

Misafir-8240 20.09.2016 20:06

yanlış anlaşılmasın garantinin iyi yönüde var kötü yönüde araç için.kötü yönü aracı zorunlu olarak yetkili servise sokacaksınız ve 200 tl lik bakım için 500-600 civarı para vermeye zorunlu olacaksınız.ayrıca garanti herseyi karsılıyormu yoksa en ufak seye tuketici hatası diyip size mi yıkıyo arastırmak lazım.garantisi uzun araba iyidir lafını bmw mercedes örnekleriyle yanlış olduğu aşikardır...satış politikasından başka bişey değildir

Misafir-1616 20.09.2016 18:29

Sayın misafir 1848, arabam bmw. Garanti süresi 2 sene. İlave her yıl uzatmak içim servis uygun görürse 3000 isteniyor. Bu nedenle garanti süresi çok önemli. Hele ki araba alıyorsanız binlerce parça varken...

Misafir-1848 20.09.2016 18:00

hyundaı 6 yıl garanti veriyo diye iyimi oluyo?örnek olarak bosch 2 yıl samsung 6 yıl garanti veriyor beyaz esyada dahamı kaliteli samsung? en önemlisi araba dedin mi mercedes akla gelir.garanti süresi 2 yıl..liste uzar gider bence garantinin uzun olması serviste her yıl 2 kat para vermeye mecbur bırakılmaktır.

Misafir-691 20.09.2016 16:33

araç pahalı. Bu şu demek: ya honda bu aracı pahalı satacak ya da sektörde büyük zam dalgası bekliyorlar ona göre pozisyon alıyorlar. Bakalım 2017 de rakiplerinin fiyatları ne olacak

Misafir-9696 20.09.2016 15:56

honda diğer araçlar gibi değil açıklanan liste fiyatından pazarlıkla 5 bin tl ye kadar indirimli alınabiliyor 2014 yılında ben aldım 2015 - 2016 yılında arkadaşlarım aldı hepimiz liste fiyatından en az 4500 tl indirim aldık saygılar..

Misafir-3026 20.09.2016 14:44

kardeşim herkes turbo alacak diye bir kanun mu var? bırakın milletin yakasından düşün artık. isteyen turbo, isteyen, benzinli, isteyen lpg'li, isteyen dizel alır. ben şahsen elim yüreğimde turbosu ne zaman patlayacak, dsg'si ne zaman inecek, beyni ne zaman kilitlenecek korkusuyla bir araba almam. alana da saygı duyarım. bu tercih meselesidir. turbo'nun motorun ömrünü çok kısaldığı bilinen bir gerçek. belli bir km'den sonra turbolu ve dizel araçlar sıkıntı yaratıyor, masrafları iki katına çıkıyor, ikinci elde bu araçları kimse almak istemiyor. zaten honda 6, ww 2 yıl garanti bu yüzden veriyor. bence yeni civic iş yapar çok da satar. zaten tüm güvenlik testlerini başarıyla geçmiş, kuzey amerika'da yılın aracı seçilmiştir.

Misafir-1659 20.09.2016 13:49

74.750 tl Fiyat güncellenmeli iyi bir satış politikası güdülmeli. başlangıç fiyatı manuel benzinli 65.000 tl yi geçmemeli. otomatik ise 73.000 tlden başlamalı. çok satılır. çok sevilir. çok tutar. yoksa alman arabaları bunu siler atar.

Misafir-5297 20.09.2016 12:45

Bakın ben de Hondayı severim ve bu yeni kasayı büyük üitle bekledim ama fiyatı yanlış. Örneğin seat leon 1.2 turbo baz 58700TL, golf 1.2 turbo baz 65700 TL, yeni astra 1.0 turbo baz 67 bin TL ve 1.4 turbo baz 69250, yeni magane IV 1.2 turbo 69000, Makyajlı Corolla 1.33 atmosferik baz 59000 ve 1.6 atmosferik baz 69000 TL, Superb 1.4 turbo baz 74900. VE YERLİ ÜRETİM HONDA CIVIC1.6 ATMOSFERİK BAZ 74750?????? Hala bu arabanın fiyatı normaldir diyorsanız pes.

Misafir-6843 20.09.2016 10:19

neyi tartışıyosunuz bu bir tercih meselesidir kimi atmosferik motor tercih eder kimi turbo beslemeli tercih eder ikisininde kendine göre avantajları oldugu gibi dezavantajlarıda vardır elbetde.. ben 1.6 civic sedan lpg li kullanıyorum 2011 model elegance donanım şehir dışı ortalama 100-120 km. gibi hızlarda 16-17 kuruş yakıtı var Bursa tamamen şehir içi trafiginde 21-22 kuruş yakıtı var.. lpg litresini 2.08-TL. den alıyorum.. bununda avantajı bu çevremdeki tüm arkadaşların farklı sınıflardaki dizel araçları görmüyor bu degerleri.. ayrıca dizeller gibi yüksek kilometrelerde ikinci el değer kaybı olmadıgı gibi aksine ikinci elde sürekli üstüne koyuyor.. konforu sürüş keyfi memnunum çok şükür...

Misafir-2468 20.09.2016 10:17

Misafir-7132 yanlış yazmış olabilirim. Neticesinde bizim ülkemizde üretilecek. Yazım hatası için kusura bakmayın arkadaşlar bir düzeltme butonu olmadığı için düzeltemiyorum

Misafir-7132 20.09.2016 09:04

misafir 1490 iyi araştırdıgına eminmisin hondanın mersinde fabrikasımı var bildigim kadarıyla kocaeli izmitde..

Misafir-358 20.09.2016 08:53

Biride çıkmış haybeye arabaya bindiğimizi saçmalamış.Motorun kalitesini sadece uzun ömürle,kesiciye girmeyle ölçen zihniyete anlatacak birşey yok ama yinede yazalım.O beğenmediğin motor en iyi motor,en verimli motor v.s gibi ödüller alıp başarısını tescilledi.Kaldı ki dev şirketler yanlarında yüzlerce mühendisle teknoloji geliştiriyor ama bizim ustalar daha iyi biliyor ! Ayrıca Honda ve Toyota'da turbo üretmeye başladı gördüğün gibi.Hepsinden önemlisi turbo ve atmosferik arasındaki en önemli fark sürüş keyfidir.Uzun ömürlüymüş diye zevk almadan istemediğin arabaya binmek eziyettir.

Misafir-1490 20.09.2016 01:18

Misafir-830 araç 9 farklı ülkede üretiliyor. 2017 nin ilk çeyreğinden sonra ülkemizde Mersin fabrikasında da üretilmeye başlanılacak. Ayrıca aracın satışı 2017 temmuz ayından sonra başlar büyük ihtimal. Ayrıca dizel motorlu yeni honda civic sadece bizim ülkemizde üretilip dünyaya ithalat edilecek. Lütfen buraya birşeyler yazmadan önce açıp araştırın ki insanları yanlış bilgilendirmeyin

Misafir-3109 20.09.2016 00:26

Herkes atmosferik motora sallamış, haybeye arabaya biniyorsunuz birader. Almanlar ya da Fransızlar gibi 1.2 1.4 turbo motor yapıp 100.000 km'ye gelince basınçtan piston kıran, silindir yatağı çatlatan TSI gibi motor mu yapsınlar yoksa emisyon sonuçlarıyla mı oynasınlar? Honda ve Toyota'nın prensibi budur arkadaş yapar en sağlamından atmosferiği, yakıtı makul seviyelerde olur, 1 milyon kilometre biner keyfine bakarsın modunda üreten adamlar. 150-170 bin kilometrede turbo patlatıp yakıtta sağladığın tasarrufu rektefiyeye vereceksen ne anlamı kaldı o turbo motorun? 15-20 yıllık hondalarla her vitesinde kesiciye girip 600-700 bin kilometre gören ve hala kullanan müşterilerim var, yapın bakayım o çok sevdiğiniz turbo motorlarla kaç binde çatlatıyorsunuz blokları görelim...

Misafir-830 19.09.2016 23:31

Bu araba Türkiye de üretilmiyor.ingiltereden gelecek.

Misafir-5667 19.09.2016 22:24

arkadaşlar aynı segment değil ama hondanın en full paketine mazda cx3 dizel otomatik dört çeker power versiyonu alınabiliyor. Acilen satış fiyatlarının güncellenmesi lazım

Misafir-6623 19.09.2016 20:29

atmosferik baz 74750 TL ????Bebek ölü doğdu.

Misafir-9190 19.09.2016 20:22

japon otomobileri genelde tasarım yönünden eleştirilirdi. Sanırım honda bu sorunu aşmış. Tasarım bazında bir almanla ölesiye kapışır. Ama yine de mazdanın kodo tasarımına yaklaşamaz

Misafir-3212 19.09.2016 18:50

Bu aracin en full donaniminda full donanimli DİZEL otomatik Astra yeni kasa alinir. Sen gel lpgli yap ki ben dizelden daha cok begenen biriyim ama ve lakin eski teknoloji olan bir motora bu fiyati bicemezsiniz Honda yetkilileri ki arac burda uretiliyor. Senin Turk halkina eder fiyatina satman gerek bu aracin ederi oda ennnn ful donanimi 85bin tl dir yani 10bin dusuk olmali. Zaten bu fiyatta piyasada bu segmentteki cogu arafn en ful donanimlisini alabiliosun ve dizel otomatik olarak. Neyin kafasini yasarsiniz anlamam. Millet dogus grubuna laf.eder fiyatlari pahali yok yatirim yapmio die yahu yatirim yapani , guya ulkemizi dusunen cekik gozluleride gorduk. Walla giderim mis gibi waq grubu dizel otomatik arac aliri. Simdi diceksini dsg si saatli bomba yok ole bisey oda kullanmayi bilmiyolar dsg nin kullanimi biraz farkli internette arastirin dogru kullanimi pasalar gibi kullanirsiniz. Neyse honda hayat onda degilmis yani bunu gosterdi bize...

Misafir-3905 19.09.2016 17:31

Ağzı olan tabiki konuşacak, kimse senden izin almak zorunda değil 8867
Bir kere bu araba Türkiye de üretiliyor, kafadan gümrük mevzuatından ve onun maliyetinden yırtıyor. Sen boş arabaya binmeyi sevebilirsin 81 bin liraya ama benim bineceğim araba en dolu pakettir onunda fiyatı 98 bin lira.
Ucuz mu şimdi 98 bin lira? Ağzımız var konuştuk kusura bakma

Misafir-4654 19.09.2016 16:15

Honda Türkiye neyin kafasını yaşıyor. Bu hem Honda kullanıcılarına, hemde Honda severlere ihanettir. Böyle saçma bir fiyat politikası mı olur? Sözde yerli üretim Honda Türkiye Honda almak isteyenlere, kullanıcılarına ve hayranlarına bence büyük ayıp ediyor. Yoksa Honda'nın büyük bir marka olduğunu mağlum hepimiz biliyoruz. Honda Türkiye iyice kendisini Mercedes/BMW sanmaya başladı

Misafir-8867 19.09.2016 15:54

ağzı olan konuşuyor, gırtlağına kadar dolu, sorunsuz, 6 yıl garantili lpg, benzin ve dizel seçenekli, tasarım harikası, sanruflu, otomatik bir araç alıyorsun 81 bin tl çok. o zaman git 70 bin tl'ye donanım cimrisi, tasarım özürlü, emisyon skandallı, arıza rekortmeni polo al. anlamadığınız şu: bu araçların fiyatı vergilendirmeden dolayı türkiye'de pahalı. honda'nın suçu ne? bu arada dizel ve turbo isteyenler 2017'yi bekleyecek

Misafir-8569 19.09.2016 15:37

Arkadaşlar ülkemizde üretilecek olan yeni Civic'in fiyatları açıklandı. 1.5lt turbo-benzin motoruna sahip modelin CVT şanzıman ile beraber 2017 yılı başında 100.000TL'yi geçmeyecek bir fiyat etiketi ile satışa sunulacağı arasında yer alıyor. Ülkemizdeki Honda fabrikalarında birleştirilen modelde LPG seçeneği aynen devam ediyor ve bu da şimdilik sunulmayan ve 2018 yılında satışa sunulması planlanan dizel seçeneğini bir nebze olsun unutturabilir diye düşünüyoruz. Zaten atmosferik motor ile sunulmasının en büyük nedeni de LPG'nin uyumlu olması nedeniyle olsa gerek. 1.5lt turbo motorda LPG'nin sorunsuz bir şekilde kullanılabileceğini sanmıyorum.

Honda Civic 1.6lt atmosferik-benzin 125ps güç 6 ileri manuel
Premium: 75.450TL
Premium: 83.640TL (LPG)
Elegance: 78.700TL
Elegance: 84.300TL (LPG)
Executive: 93.550TL (LPG)

Honda Civic 1.6lt atmosferik-benzin 125ps güç CVT otomatik
Premium: 83.640TL (LPG)
Elegance: 81.000TL
Elegance: 86.600TL (LPG)
Executive: 90.250TL
Executive: 95.850TL (LPG)

Misafir-1462 19.09.2016 14:52

İnsan bindiği dalı böyle keser demek ki. Bu nasıl motor, bu nasıl fiyat politikası böyle, yerli üretim ama yerli tüketiciye ve en cok da Honda almak isteyenlere ayıp ediliyor, çok yazık.

Misafir-8523 19.09.2016 14:31

bu atmosferik motorla ,en dolu paketi 80 bin tl yi geçerse geçmiş olsun bu araç çok zor satılır-eşittir elde kalır

Misafir-9751 19.09.2016 12:59

Atmosferik motora karşı değilim. Hatta bir çok yönden normal kullanımda avantajları var. Ama arkadaş mazda gibi yapacaksın atmosferik motoru, geliştireceksin, aracın ağırlığını azaltacaksın. Şimdi tabiki yorum yapmak için çok erken ancak eski nesil atmosferik motor ve cvt şanzıman, tatsız tuzsuz yemek yemeye benzer. Karnını doyurursun ama yemekten çok keyif almazsın.
Ayrıca burada hondayı bu kadar çılgın gibi yere göğe sığdıramamanıza anlam vermek güç.
Bir araba ortaya çıksın, kullanılsın, test edilsin ondan sonra dünyanın bir numarası yapın(yorumum sadece bu yeni civic için. Yoksa hepimiz honda nın ne kadar büyük bir marka olduğunu biliyoruz)

Misafir-2517 19.09.2016 10:43

Honda Türkiyenin en azından Atmosferik motorların fiyatını biraz daha uygun tutması lazım. Bu fiyatlara atmosferik motor alınmaz. Ülkeyi yolunacak kaz olarak görüyorlar. Aracın en dolu modelinin ederi 82,000 Tl den fazla olmamalıdır. Almayalım ki aracın hak ettiği fiyatlara satmak zorunda kalsınlar.

Misafir-2649 19.09.2016 10:21

araba çok güzel, atmosferik motora da karşı değilim ama kullanılan sohc motor gerçekten çağ dışı, bu devirde atmosferik hala kullanılıyorsa dohc tipi olması gerekir, sohc motor hantaldır.

Misafir-8604 19.09.2016 10:14

Honda Türkiye'nin kafa güzel galiba ne içiyorlarsa artık.1.6 atmosferik yüz yaşındaki çağ dışı motora o paraları istemek tam sazan avı.Gider Superb alır insanlar turbo motoruyla çok daha geniş ve şık.Araba satma gibi bir niyeti yok Honda'nın belli ki.Hrv gibi olur sonu..

Misafir-4612 19.09.2016 09:29

merhaba
1,5 RS modelinin otomatik vitesi var mı yada ülkemize gelecek mi

Misafir-2408 19.09.2016 03:05

Bende diyordum Honda elinde kalan çağ dışı atmosferik motorları ne yapacak. Al burdan yak. 1.5 RS versiyonunu da artık ülkemizde ki vergilendirme yüzünden 130-140 bin tl gibi rakamlara alırız.

Misafir-9003 19.09.2016 00:22

Yeni Civic yine her zaman olduğu gibi sınıfında standartları yeniden belirleyen bir otomobil oldu. Sedan'ıyla, Hatchback'iyle, Coupe'siyle kısacası tüm seçenekleriyle süper bir otomobil olmuş. Umarım yeni Civic makul bir fiyat seviyesinde ülkemizde satışa sunulurda ülkemizde satış rekorları kırar. Şimdi Corolla'cılar, Jetta'cılar, Superb'ciler düşünsün

Misafir-9834 18.09.2016 23:52

Hem IIHS'den hem de EuroNCAP'ten tam puan alan ve Tesla'dan sonra üretilmiş en sağlam araba olmayı başaran yeni Honda Civic güzel fiyatlandırılırsa Türkiye'de satış rekorları kıracaktır...

Misafir-1470 18.09.2016 22:51

Ben günce kasa civic HB kullanıcısı olarak merak ettiklerim.
-Gürültü sorununu ne kadar çözdüler?
-Süspansiyonları yine bel ağrısı yaratacak kadar sert mi?
-Araç içinde yine kalitesi düşük plastik var mı?
-Multimedya sistemlerinin kullanımını kolaylaştırdılar mı?
-Yine her 10.000 km'de servise uğramamızı isteyecekler mi?

Bu sorunları çözüp VW Golf'ün altında fiyat belirlerlese bence ülkemizde çok satar.

Misafir-716 18.09.2016 22:32

Yeni Civic önce tüm kullanıcılara sonra ülkemize hayırlı olsun. Yeni Civic bir aksilik olmazsa Türkiye'de üretilecek. Ben yeni Civic'in karşısında bu segmentte durabilecek bir otomobil görmüyorum. Umarım makul seviyede iyi bir fiyatta ülkemizde satışa sunulurda ülkemizde satış rekorları kırar. Yeni Civic'in yolu açık olsun

Misafir-5365 18.09.2016 21:37

Bu arabaya 150 bin lira veririm hem otomatik hem de tüplü

Misafir-8452 18.09.2016 21:32

yiğenim istanbul da honda satış müdürü bana söylediği bilgiye göre 1.6 125 hp manuel şanzıman 72.500 otomatik şanzıman 81.900 den başlayacak 1.5 turbo ise 93.750 den başlayacakmış

Misafir-3080 18.09.2016 21:13

Honda turbolu mmotor kullandı Dizel motora gerek yok nasıl olsa tüp 2 lira

Misafir-3351 18.09.2016 21:10

yeni civic, c sınıfında dengeleri değiştirecek gibi duruyor. girdiği tüm güvenlik testlerinde tam puan alan, 1.5 turbo benzin, dizel ve lpg seçenekleriyle sunulan civic, kuzey amerika'da ve auto guite'de yılın otomobili seçildi. bence c sınıfı araç alacaklar civic'i test etmeden araç almasınlar. bu arada dizel 2017 şubat'ta gelecekmiş.

Misafir-2676 18.09.2016 21:01

Başlangıç için 76.000 üst donanım +LPG 96.000 arasında fiyatlandırma var.

Misafir-449 18.09.2016 20:58

Yine çakmışlar atmosferik motoru..madem atmosferik motor koydunuz bari fiyatı makul tutun.
Rs versiyonu ise tam makine olmuş. Çok iyi

Misafir-7084 18.09.2016 20:32

Dizel motor gene yok sanırım..

Misafir-6291 18.09.2016 20:29

başlangıc fiyatı acaba ne olur

Misafir-6922 18.09.2016 20:28

Amerikada en çok satan c segment araba, abd güvenlik iihs yandan bariyer çarpması tam güvenlik ödülü alan otomobil. Hayırlı olsun. Turkiyede mi üretilecek.?

Misafir-7745 18.09.2016 19:39

nasıl yani bizim beklediğimiz 1,5 182 beyigrlik turbo modeli, bu kasaya ayrıca atmosferik motorda mı koyacaklar bunu ilk defa burda gördüm okudum .

Misafir-2734 18.09.2016 19:32

9 ileri otomatik koysalardi da 5 fazla verseydik aceba 182 bg m9torda lpg uyumu var mi

Misafir-6048 18.09.2016 19:24

herşey güzelde bu renk nedir :)