2014 Volkswagen Tiguan 1.4 TSI BMT Chrome Edition

  • Silindir Hacmi 1390 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Beygir Gücü 122 HP
  • Maksimum Hız 185 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4426 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.3 lt
  • Genişlik 1809 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.5 lt
  • Yükseklik 1703 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.5 lt
  • Bagaj Hacmi 470 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1426 kg
  • Maksimum Tork 200 Nm
  • Yakıt Deposu 64 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/65 R16
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-7697 18.03.2016 19:45

Manuel ve otomatik arasında bu kadar farkta olmaz yani

Misafir-7221 03.03.2016 13:49

arkadaşlar bende 2013 model tiguan crom edition aldın daha teslım almadım hiçde kullamnadım 70000 tl aldım nasıl fiyat uygunmu tanıdıgım kisiler tutulmadıgından ve çok yaktıgından bahsediyorlar beni bilgilendirirserniz çok sevinirim tşk

Demon 04.02.2015 00:53

Arkadaşlar araba çok yakıyor ama yol tutulu sürüş keyfi mükemmel ayrıca çokda sessiz bi araç

emirhan 24.08.2014 10:56

aracın yakıtı istanbul da köprüde 12 lt full klima ile bizim kütahya da mesela 8 lt yakıyo klima ile yalıtım konusuna gelince yalıtımı benim için yeterliydi yani eski arabam dizel sonata olduğu için bana çok ama çok sessiz geldi cam tavan müthiş bir şey

eses 21.08.2014 16:12

arkadaşlar bu araç hakkında kullananlar cevap verirse sevinirim.
1- yakıt
2- yalıtım, cam tavan sesi
teşekkürler.

emirhan 25.07.2014 17:15

özcan bey bende arabayı yılbaşında aldım ve inanın ki çok az ses geliyor müzik kapalıyken motorun hafif bir sesi var ama o da her arabada olur yani mercedeste de vardır o ses zaten kulağa da hoş geliyor ki müzik de açınca sanki evin içinde müzik dinliyormuşsunuz gibi sıfır ses çok iyi bir araba

hasan 23.07.2014 12:10

tiguan chrome edition aldım çok iyi isabet önceki aracım yeni nesil dizel megandı sanki traktör kullanıyordum bir daha asla dizel araba almam

özcan 23.07.2014 02:51

iyi günler bu aracı almayı düşünüyorum ama manuel vites olanını sadece dsg şanzımanla arasında 13 bin tl oynuyo sırf otomatik diye kullanan arkadaşlar yakıt tüketimi ve ses yalıtımı hakkında bilgilendirirse sevinirim önceki toyota aurisimi sırf yol sesi yüzünden sattım

batu 02.07.2014 17:42

ya bu araba kaç ayda geliyo herkes geç geliyo diyor bende binmiş kişiler solese :)

bartu 18.06.2014 10:35

1,4 150 hp fun&function 4 motion hakkında fikri olan var mı

ayhan 11.06.2014 13:50

büyük ihtimal ile 2013 modeldir. çünkü daha yeni fiyat sordum ve liste fiyatından sadece 250 -500 tl gibi indirim yapıyorlar sadece. bu arada 2015 te tiguan yeni kasaya gidiyor bilgilerinize.

Ahmet 06.06.2014 00:26

72 ve 74 bine alan arkadaslar model yılı 2013 mü 2014 mü. Bir de cam tavan chrome edition da standard mı.

alirıza 20.05.2014 10:13

13.06.2013 tarihinde bi yorum yapmışım tiguan&qasqai arasındayım diye. 5 ay önce tiguan 1.4 122 chrome edition aldım. zam dan önce 72.000 tl ye aldım. gercekten hiç pişman değilim.her konuda çok rahat. yakıt konusuna gelince karşılaştırdığım araçlardan yalnızca dizel olanlar hissedilir derecede az yakıyo onun dışında benzinli araçlar içerisinde fark yok. yorumları okuyorum biraz garip geliyo arkadaşlar siz bir dizel araçla benzinli aracı karşılaştırdığınızın farkında değil misiniz. heralde benzinli daha çok yakacak.

kunter 19.05.2014 23:15

chrome editionda cam tavan standartmı

necdet 16.05.2014 23:17

1.4 tsı Blue Motion 200 nm tork üreten motordan bahsediliyor ve araç sahibi olarak burada kimseyi kandırmak gibi bir terbiyesizlik yapacak değilim yakıt konusunda hala aynı sözümdeyim 40 krş 4 araçda deneme sürüşü yaptım sekmentindeki araçlardan biraz daha pahalı ve donanımsal eksileri elektirikli koltuklar katlanabilir yan aynalar gibi parça ve servis konusunda hangisi ucuz ki fakat bu araç ne çirkin ne de caddy ye benzer bir yanı var bu sitede görülen tıguan eski kasa spasifik zenon farları yol tutuşunu sessizliği deneme sürüşü mutlak yapın dikkat ederseniz deneme sürüşü yaptığım markaları yazmıyorum saygılar..

emirhan 14.05.2014 20:00

ali bey size katıldığımı söyleyemem ben arabayı alalı 4.5 ay oluyor ve 7000 km ye yakın yol yaptım kütahya da yaşıyorum ve her gün sabah 10 akşam 10 olmak üzere 20 km yolculuk yapıyorum bu yolculuğum yaklaşık 4 km si yokuş yukarı oluyor ve arabaının ortalama tüketimi 8 lt civarında oluyor bazen 7 lt yi bile görebiliyorum bizim kütahya da bu arabadan 20 ye yakın var ve herkes çok memnun insanlar 90-100 bin tl ye dizel qq yi almaktansa bu arabayı alyor çünkü daha mantıklı saygılarımla.

Ali 13.05.2014 09:36

Hatırlatma bu araba 1500 kg ve kasa çok hantal görünüyor caddy karasörünün ön ve ızgara ve tavanının alçaltılmış halinden ibaret SUV lar içinde resmen çirkin ördek yavrusu 1.4 122 ps bu kasada yetersiz yakıt tüketimi tam bir fiyasko binicilere söylüyorum herşey bol tuzlu alırsın ama binemezsin garaj bekçisi yaparsın kimse kendini 40 kr yakıyor fazla değil gibi lafla kandırmasın. inanmayanlar sokağa çıkıp baksın kaç tane var. aklın yolu bir satış servis kazık politikalar doğuşun numaraları bitmez bu da ayrı dert vesselam.... illa alacaksan QQ al. hatta mokka captur Çare: 1.6 dizel şart

mehmet ali 19.04.2014 11:16

tiguan ne zaman 1.6 dizel motor çıkaracak. türkiye ye bu şart.

ilyas 14.04.2014 13:52

arkadaşlar bu tiguan in ne zaman 1.6 dizel mtoru çıkıcak.

necdet 13.04.2014 16:17

2014 modelini aldım inannın çok rahat ve sessiz görünürde eksiklerinden birisi bu klasdaki bir araçda katlanabilir ayna yok opsiyonel olarak var sonradan yapılabiliyormu bilmiyorum yaptıran varsa yardımcı olsunlar lütfen haracım 1000 kilometrede yakıt durumu şehirler arası 40 kuruş kendim ölçtüm buda fazla değil 3 ve 4 üncü vitesler oldukca güçlü çekiş konusunda hiç endişe etmeyin sekmentindeki araçlara nal toplatır 4 araçda deneme sürüşü yaptım sizde deneme sürüşü yapın kararınızı vereceksiniz ALLAH herkese kazasız belasız güle güle binmek nasip esin...

orhan 31.03.2014 18:26

15,12,2013 de aldım çok memnunun herkesede tavsiye ederim,

emir 13.02.2014 19:04

iç ve dış görüntü olarak epeyce eskidi.yeni kasa ve 1.6 dizel şart oldu.

emirhan 21.01.2014 19:35

teşekkür ederim ferhat bey inşallah sizde istediğiniz modelini gönlünüzden geçen fiyata alırsınız ferhat bey ben arabayı İSTANBUL GENERAL bayisinden aldım umarım size de yardımcı olurlar

ferhat 20.01.2014 23:22

emirhan bey ilginize teşekkür ederim tam istediğim aracı almışsınız fakat sizin aldığınız fiyata bulamadım bana yardımcı olurmusunuz lütfen nereden aldınız bayi adını veririmisiniz lütfen hemen cevaplarsanız seviniim ALLAH kaza bela vermesin güle güle kullanın saygılar..

emirhan 19.01.2014 16:21

ferhat bey ben arabanın 1.4 chrome edition 122 ps modelini aldım ve fiyatı bana alım satımlar ve aksesuarlarla birlikte yaklaşık 74000 tl ye geldi ben aracı bu zam yapılmadan birkaç gün önce aldım başka sorularınız varsa cevaplayabilirim

ferhat 17.01.2014 19:47

emirhan bey aracın hangi sekmentini aldınız kaça aldığınızı yazarmısınız lütfen..

emirhan 16.01.2014 20:58

sayın texas ben arabayı alalı tam 1 hafta oldu ve araba çok atik agresif kullanımlarda koltuğa yapıştığınızı hissediyorsunuz ben arabayı kütahya da kullanıyorum ve şu an 600 km de olmasına ve rodajı geçmemesine rağmen otalama olarak 8-8.5 lt yakıyor ki böyle bir araba için çok iyi bir rakam yani size tavsiye ederim

texsas 29.12.2013 17:44

arkadaslar bende düşünüyorum almayı lakin 1.4 motor 1500 kıloluk arabayı yokuşlarda nasıl çeker bilenler yazarsa memnun olurum

halıcı 16.12.2013 15:26

vw 1.4 tsi crome edision kullanma fırsatım oldu,istanbul bursa arası,leontdi styl led paket kullanıcısıyım,tigu çok sessiz ve konforlu ve o cüsseye göre adeta uçuyor.çok yol yapmayan biri olsam kesinlikle ilk tercihim olurdu.

necdet 15.12.2013 20:02

Tiguan 1.4 TSI Chrome Edition 72000 den aşşağı düşermi diğer araçlarda yıl sonu kampanyaları var bekliyorum bildiğiniz bayi varsa yazarmısınız lütfen bu sekmentde başka araç düşünülmez inatla budur diyorum saygılar...

ferdi 11.12.2013 14:53

ben otomatik aldım ama sport style 78500

necdet 10.12.2013 20:37

Tiguan 1.4 TSI Chrome Edition standart paketinde start stop ve katlanır ayna özellikleri varmıdır acaba fiyat olarak nakit 72000 tl aldım acaba daha düşermi bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olurmusunuz...

ahmet 02.11.2013 11:59

mayıs ayından beri alacağım arabayı araştırdım 1.6 avensisten -1.6 honda civic 1.6 170 ps yeni insigna cosmo- passat comfort ve en son olarak tiguan crome edition 1.4 - 122 ps manuel de kararımı verdim gerçekten her yönüyle süper araba özellikle aracın sessizliği süspansiyonun yolda giderken yolun bozukluğunu hissettirmemesi süper bi araç ben şahsen çok beğendim

enes 08.09.2013 21:11

Tiguan'nın tutulan modeli hangisi bilgi verirseniz sevinirim arkadaşlar...

Bülent KISA 06.08.2013 23:05

10 yaşında 1.6 zafiram var yakıt dışında memnunum uzun süredir yeni bir suv almak istiyorum çok kararsızım ix35 inde tipini beğeniyorum ama zafiramın verdiği güven ve sağlamlık hissini tiguan da bulabileceğimi düşünüyorum,ne önerirsiniz?

regal 23.07.2013 12:37

ya aracların hepsı super bende 2012 tıguan var full paket 12 km 1 lıtre yakıyr allah ıcın cokmu yorumlarınız dınlıyrm ama herkes aracın cok yakmasından sıkayetcı bı allah ın kulu dunyanın en pahalı yakıtını harcıyrz demıyo ya avrupada adam bunun 3000 5000 bın motoruna bınıyo ya

goksel 18.07.2013 00:39

aracı 31.06.2013 tarihinde teslim aldım çok doğru bir karar vermişim

Arda 24.06.2013 02:20

Arkadaşlar hiç peugeot 3008 e baktınızmı çok uygun ve e-hdi motoruyla öne geçiyor az yakıt otomatik viteş hoş görünüm

alirıza 12.06.2013 18:20

bende aynı kararsızlıktayım. tiguan&qasqa. kaliteyi konforu düşününce kesinlikle tigu, ama iş yakıta gelince kalıyorum. kuga-ix35-sportage ve asx alınacak araç değil bence. sanırım tiguan alacam ben

Ergun 03.06.2013 18:49

Chrome Edition u alalı iki hafta oldu. Aracın Avrupa da satılan tiplerine göre bazı donanım eksiklileri var: navigasyon, bluetooth, geri görüş kamerası, ön park sistemi vb. yok. Daha henüz Kuga yı denemedim ama kendi sınıfı içerisinde (yani rav4, Sportage, Cr-v,, Ix-35 vb.) en iyi çakma jeep diyebilirim. Quasqai ile kesinlikle kıyaslanamaz ikisi kesinlikle apayrı sekment. 1400 motora sahip olmasına nazaran, gaza basında inanın B sınıfı bir araç gibi atak, sanki arabanın önünün kalktığını hissediyorsunuz. Araca bindikten sonra, bir sonraki aracınız ya Audi, ya BMW yada Mercedes olur çünkü bu sürüş keyfini başka markalarda bulamazsınız. Yakıt şimdilik şehir içi 11 litre şehirler arası 8.5 litre civarında. Bu araç kendi kategorisinde ABD de devrilme testlerinde en iyi derece yapan araçtır, Paranız varsa yakıtını da karşılayabiliyorsanız harika bir araç. Almanlar binmek için araba yapar.

suat 01.06.2013 13:17

peki bülent bey aracı kaça aldınız?

Bülent 31.05.2013 14:12

Bu tür araba almaya karar verdiğimde bütün arabaları özellikler ve fiat açısından çok araştırdım.bu fiata bu kadar özelliğin başka bir arabada olmadığını gördüm.arabayı alalı 3 hafta oldu.çok mükemmel bir seçim yapmışım.sürüş keyfide ayrıca süper.

Bülent 31.05.2013 13:44

1.4 tsi tiguan chrome edition alalı 3 hafta oldu.herşeyiyle mükemmel bir araba.benzin konusunda ise şehirler arası yolda 110 km sabit hızda klima çalışmazken km de 34 krş yaktı bence bu tür arabaların bu kadar yakması normal km yaptıkça dahada düşeceğini söylediler.konfor ve rahatlıkta süper harika bir seçim yapmışım.

erencan 09.04.2013 02:25

çok kararsızdım. aynı gün önce qashgia ve kia sportline denedim. yeminle bu tarz arabalardan soğudum,binek araç alacaktım. sonra tiguana bi bindim. işte bu dedim. evet belki fiyatı daha pahalı olabilir ama vw tiguan diğerlerinden çok daha kaliteli..hele qashgia berbattıı resmen.

KebirAli 02.04.2013 14:16

Daha uygun fiyata ve daha az yakıt tüketimi olan ASX invente yi tavsiye ederim. Vergi avantajı, düşük yakıt tüketimi, sürüş keyfi, iç hacmi, konforu ve donanımı gayet güzel. Fiyatı da şu sıralar gayet uygun. KA

VOLKAN 02.04.2013 11:41

savaş bey ford kuga ya bende baktım çok güzel ama bu aracın verisi çok ve bakım masrafları daha ağır o yuzden eledim ve suan dizel olduğu için nissan %65 daha öne çıkıyor

savas yılmaz 30.03.2013 20:40

arkadaşım işin zor kolay gelsin.ben 1.5 senedir işin içinden çıkamadım hala emektar focusa biniyorum:)bende seçeneklerde birde i35 vardı enterasan birde ford kuga oldu en son benimde işim zor

VOLKAN 30.03.2013 08:44

arkadaşlar merhaba iki araç arasında kalmış durumdayım ilki tiguan 1.4 tsi ikincisi nissan qashgia 1.5 dci. günlük ortalama 50 km yol yapmaktayım almam gereken araç için fikirleriniz nedir teşekkur ederim

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN