2017 Volkswagen Polo Yeni 1.0 TSI Highline DSG

  • Silindir Hacmi 999 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.8 sn
  • Beygir Gücü 95 HP
  • Maksimum Hız 187 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4053 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.7 lt
  • Genişlik 1751 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.0 lt
  • Yükseklik 1446 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.6 lt
  • Bagaj Hacmi 351 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1180 kg
  • Maksimum Tork 175 Nm
  • Yakıt Deposu 40 lt
  • Lastik Ölçüleri 195/55 R16
  • Yıllık Vergisi 646 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
96
85
76
59
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
laf10ten 12.11.2017 16:12

polonun efsanesi lounge ile başlamış allstar la bitmiş, yeni poloyu inceledim, donanımsal olarak allstar daha dolu geldi bana, highline üstü gibi, ama makyaj ile yakışıklı olmuş. donanımı kısıp makyaj satacaklar heralde.

Misafir-7584 06.11.2017 11:18

yeni poloyu inceleme fırsatım oldu. vw son yıllarda ürettiği araçlarda ufak ufak kısıntı yapmaya başladı. örneğin yeni poloda arka frenler artık kampana, içeride tavan dösemesinde kapı tutamaçları yok. köse dönüş özellikli sis farı artık yok.birde arka okuma lambasını açıp kapatma düğmeleri çok dandik geldi.açıp kapatırken tavan dösemesi 1-2 cm oynuyor esniyor. üzerinize düşecek gibi. bunlar benim ilk farkettiklerim. bunlar belki sizin için önemli olmayabilir.buna karşın cancanlı teyp takarak dikkatinizi başka yerlere taşıyorlar. bir şeyler koyup bir yerlerden çalmaya başladılar. bence vw ler skoda ve seata daha çok benzemeye başladı kalite açısından. eskiden vw takip ediliridi. artık ayırt etmek zor. fiyat abartı. düşündürücü.çok satmanın bedeli kaliteden taviz.

Misafir-3049 26.10.2017 07:16

Kim ne derse desin, VW yine yaptı yapacağını.
B sınıfı lideri polo artık daha büyüleyici.
1.0 Turbo motor ise Türkiye piyasasının en ekonomik motorlarından.
Hem 1.0 ların vergi avantajı da var.
POLO nun iç malzeme kalitesi harika.
Koltukları çok güzel.
İÇİNE OTURUNCA O KALİTE HİSSİNİ HEMEN ALIYORSUNUZ.
Bence POLO çok satacak.
Dıştan tam bir c sınıfı araç gibi duruyor.
Tasarımı güzel olmuş.

umutturk 26.10.2017 16:07

Sayın Misafir, görüşlerinize saygı duymakla birlikte yan perde hava yastığı olmayan bir araç asla sınıf lideri olamaz. Bir diğer iki hava yastıklı Fiesta ile sonunculuğu paylaşıyorlar B sınıfında ne yazık ki. Satış rakamları aracın güvenli olduğunu göstermez. Lütfen bu konuda biraz daha duyarlı olalım.

Misafir-1628 23.10.2017 22:46

Fiyat highline, donanım comfortline.

Misafir-1755 23.10.2017 08:04

Erzurum ERZ otomotive gittim Yeni polo'yu detaylı inceledim.
Showroomdaki polo beyaz highline idi.
Test aracı kırmızı xenon farlı idi. Test ettim. Highline lar arasında bile fark var.
Yeni polo da Bi xenon far opsiyonuna 4.500TL istiyorlar.
Yeni polo güzel oldu ama fiyatı olmadı.
90.000TL b sınıfı araca verilir mi?
C sınıfının lideri VW Golf almayı düşünüyorum.
Hem Golf 1.2 tsi 4 silindirli.
2016 MODEL 1.2 TSİ COMFORTLİNE 32.000km DÜZ VİTES ARACA EKSTRA DONANIM OLARAK
+Tornado kırmızı
+Açılır cam tavan
+Bi-xenon far sitemi.
+U-led gündüz farı
+led stop farı
+17 dijon jant
+Hız sabitleme sistemi
+6.5 inch ekran
+bagaj havuzu ve havuzlu paspaslar
+2 yıl garanti
ile ikinci el bana 86.000 tl ye geliyor.
B sınıfı araçlar 80 bin tl olmuşken bence C sınıfının lideri golf için normal fiyat değil mi?
1.2 tsi 4 silindirli motorların Yakıtı daha ekonomik.
Allah herkesin gönlüne göre versin.

Misafir-4577 21.10.2017 15:08

1.0 turbo 3 silindirli motorlar çok gürültülü çalışıyor ve 3 silindir olduğu için çok yoruluyor, çok yakıyor. 3 silindirli motorların ömrü kısa oluyor.
1.2 turbo 4 silindirli motorlar muhteşem.
Bu araca 90.000₺ verilmez.

Misafir-1339 21.10.2017 14:24

Polo yeni modelde nedense 95 beygir , 175 tork sistemi kullaniyor. 10.8 sn hizlanma cok kotu. Rakibi Ibiza ise 115 beygir 200 tork ile 75000 tl.ye satiliyor.Benim gibi kucuk aracta performans meraklilari dogal olarak sinifinin en hizlisi (Clio ile) Ibiza ya yonelecekler. 9.4 sn hizlanmaya sahipler. Onun disinda bildigin polo yan hava yastiklar hala yok.

Misafir-2372 21.10.2017 10:38

2016 kasımda allstar 1.2 tsi dsg + cam tavan 64500 e aldık ve highline dan daha fazla donanıma sahip belkide hız sabitleme var en azından. birazcık büyümüş hepsi okadar. 23000 liralık fark bu olmamalı.

1616 20.10.2017 15:51

Polo 1.0 tsi dsg highline fiyatına Golf 1.0 tsi manuel Comfortline veriyorlar bayilerde...Küçücük Polo'ya o parayı vermektense, daha büyük ve prestijli manuel Golf'e binmeyi tercih ederim...

Misafir-1377 20.10.2017 14:06

Yurtdışında izlediğim tanıtım videolarında çok iyi bir dijital ekran vardı ama gördüğüm kadarıyla o da opsiyonel. Yarın öbür gün dijital ekranlı, yan perde hava yastıklı versiyonu 80 bin olursa belki almayı düşünürüm.

Misafir-6585 20.10.2017 08:26

Comfortline ile arasında dijital klima ile sis farı farkının 5bin tl olması fazla söze yer bırakmıyor.Bu şekilde bakınca sis farı yerine , perde hava yastığı koysaydınız bari diyor insan "highline" adı hatırına.
Bayi indirimli fiyatlarını da düşünürsek, bu fiyat aralığında rakip firmaların dizel otomatik ve daha dolu olan seçenekleri mevcut b sınıfında.
Sıraya girmeye ve kur farkı yemeye değmez bu haliyle.

Misafir-5343 18.10.2017 11:38

Malesef Türkiye distributörü bu araçları yüksek vergiler ve mali kaygılar nedeni ile olmalı donanımlarından fazlaca çalıyor.Boşaltarak ithal ediyor. En üst donanımda ile yan hava yastıkları yoksa söylenecek fazla birşey yok.Yurtdışında bu şekilde değil bu araçlar görünümleri bile farklı.

Misafir-5555 18.10.2017 09:53

Anladığım kadarıyla fiat konusunda rekabet edebilsin diye türkiyeye getirilren araçlarda hava yastıklarından taviz veriliyor.(Ford Fiestada da aynı şey yapılmış gibi).Çarpışma testlerinde yan perde hava yastıkları açılıyor Fiesta'nın, demekki donanımlarda yan perde hava yastıkları var ama ülkemize ithallatçı firma bilerek getirtmiyor özetle bu sonuç çıkıyor.Bizim insanımız değersiz ya, dolayısıyla güvenlikte neymiş, mantık bu.
Halbuki diğer bazı özelliklerden taviz verilip ( yağmur sensörü, far sensörü, start-stop gibi..) yan hava yastıkları donanım listesine koyulabilirdi.Güvenlik benim için en önemli kritedir,en önemli donanımdır,sizler içinde böyle değil mi !?...
ithalatçı (Doğuş) firma umarım bu yanlışlarından biran önce döner yan hava yastıklı modelleri ithal ederler.

Misafir-3227 18.10.2017 00:31

Araç için konuşulacak çok şey ama güvenlikten bu kadar taviz vermiş bir araç için ne desek boş.

Misafir-5380 17.10.2017 23:18

Comfortline modelinden tek farkı sis farı ve dijital klima.tip çok güzel.kalite süper.güvenlik 2.planda.şimdi tıp mi güvenlik mi satacak göreceğiz.....

Misafir-5654 17.10.2017 19:43

Arkadaş tamam güzel sayılacak araba ama yan/perde hava yastıkları yok, geri görüş yok, hız sabitleme yok, navigasyon zaten yok. Sorunlu denen DSG. Üstelik bu özelliklere sahip Honda Jazz dan da pahalı. Bu highline bi de. Bu nasıl iş ?

Misafir-7763 17.10.2017 17:59

Yeni polo B segmentinin abilik ünvanını kimselere kaptırmamaya niyetli anlaşılan. Fiyata göre baktığınızda B sınıfı algısından kendini kurtarmış bir araç var karşımızda. Ve görüntü olarak rakiplerinin çokca önünde.

Misafir-7246 17.10.2017 17:29

*** Belki 1.5 tsi motoru gelir ve almaya değer diye aylardır arabayı bekledim, sağ olsunlar yine çağ dışı motorları insanlara dayatıyorlar...

Misafir-2639 17.10.2017 17:00

Yıl olmuş 2017. Full pakette 2 airbag var. Facia.

umutturk 17.10.2017 16:54

B sınıfında kolay kolay hiç bir aracı beğenmeyen biri olarak yeni Polo'yu çok beğendim. Özellikle iç mekanın farklı renklerle kombine edilebilmesi mükemmel olmuş. Malzeme kalitesi üst düzeyde. Yeni İbiza bunun yanında at arabası gibi kalıyor. Fakat şunu anlayamadım: Highline paket Golf'e baktığımızda burada olmayan hız sabitleme, geri görüş kamerası, otomatik katlanan yan ayna, Xenon ön farlar gibi donanımlar var. Bu donanımlar yeni Polo'da yoksa Highline paket olmuyor ki o zaman! Yan perde hava yastığı da olmadığı görülüyor. Eğer gerçekten böyleyse tam bir rezalet demektir. Golf'ün comfortline paketinde bile daha çok donanım var. Durumu anlamakta zorlanıyorum. Her ne kadar beğenilse de bu haliyle satılır mı şüpheliyim.

Misafir-4142 17.10.2017 16:48

8636, methiyeler düzmüşşünüz ancak C sınıfı araçlardan daha pahalı ve hala yan hava yastığı yok. Donanım yine vasat..Hız Sabitleme Sistemi, Otomatik Katlanan Yan Aynalar,Koyu Renk Arka Camlar vb yine yok.

Misafir-5288 17.10.2017 13:51

*** araba bence de tasarım olarak daha hoş görünmüş ancak yolda her geçen gün kaza risklerinin arttığını araç sayısının arttığını ( beton mikserleri falan hep şehir içi kazalarıyla gündemde ) düşünürsek güvenlik en başta gelen kriter olmalıdır yan perde hava yastığı koyma torpidoyu soğutmalı yap bir anlamı bence yok.

kendim 2014 passat kullanıcısıyım sıfır aldım aracımı vw nin hemen herşeyinden memnunum oturaklı araba diye tabir edilebiliyor ama sırf içi biraz yumuşak malzeme diye kapısı ağır diye tüm modellerini 10-15 bin fazlaya sattığını da kabul etmek lazım. ( bu arada aracım otomatik henüz bir sorun yaşamadım dizel şehir içi ort 7-8 şehir dışı 4,5-5,2 civarı yakıyor ) benzinli 1.0 tsı kullanmadığım için yorum yapamam o konuda.

bu sınıfta araç alacak olsam bide benzinli olacaksa sanırım yaris ve jazz tercihim olurdu sorunsuz olarak nitelendiriliyorlar bildiğim kadarıyla gaz sistemlerine de uyumlular şehiriçi kullananlar için .
herkese kazasız belasız sürüşler

Misafir-9698 17.10.2017 13:04

istediği kadar C sınıfı olsun hatta D sınıfı olsa ne yazar arkadaşlar.
Güvenlik en başta gelir bir otomobilde.Aracın sağlam olmasını sağlayan ŞASEdir.
İnsanların güvenliği içinde gerekli olan HAVA YASTIKLARIDIR.Bu iki unsur bir otomobilde bir araya gelmedikten sonra araç C sınıfı yada D sınıfı olmuş ne fayda.
Sizleri yağmur sensörü,far sensörü yada start-stop sistemi gibi donanımlar korumaz arkadaşlar.
Hava yastıkları çok önemlidir bizler ,sizler için.y.sensörü,f.sensörü yerine daha çok hava yastığı olması çok daha önemlidir insan sağlığı için.
Bu araçta yan perde hava yastığının olmaması (yeni çıkan bir otomobil olmasına rağmen) çok büyük eksikliktir.
Yakın bir zamanda hava yastıklarına mecburiyet getirilmelidir,
insan sağlığı start-stop'tan daha önemlidir.

Misafir-9866 17.10.2017 12:53

güzel olmuşda neden 110 veya 115 ps değil şimdi alınmaz 1-2 seneye 115 ps yapar satarlar.

Misafir-7515 17.10.2017 12:42

yeni geliştirlien,piyasaya yeni çıkan bir model olmasına rağmen,
araçta YAN PERDE HAVA YASTIĞI, YOK !!!!
ŞAKA MI bu !.................................................

Misafir-8636 17.10.2017 12:20

Merhaba arkadaşlar
Öncelikle VW mühendislerini kutluyorum.
Yeni polo Tasarım ve kullanışlılık olarak c sınıfı bir araç gibi olmuş.
175 genişlik ve 350 litre bagaj hacmi muazzam.
Rakipleri Honda JAZZ, Ford Fiesta, Hyundai i20, Seat İBİZA vs.
YENİ POLO karşısında duramayacaklar gibi. Yeni POLO tam bir küçük aile arabası olmuş.

Fiyat politikasına gelecek olursak Doğuş Otomotiv Fiyatlandırma politikasını bütün ekonomik detayları masaya koyarak, rekabetçi bir biçimde belirler.

Bence Yeni POLO b sınıfının süper minisi olmaya devam edecek.
Hem satışlarda hemde kalite anlamında bunu kanıtlayacak.

Misafir-197 17.10.2017 11:59

Kasayı değiştirip, gösterge ekranını dijital yapıp aracı 90bin liraya satmak...

Tekonoloji sekmesine baktığımız zaman, araçta hız sabitleme sistemi, geriş görüş kamerası yok. Tamam konfor anlamında soğutma torpido gözü, elektrikli hafızalı sürücü koltuk ayarı, deri döşeme koltuklar, ısıtmalı koltuklar daha üst segment araçların özellikleridir. Bunların olmasını bekleyemem ancak yeni kasa olarak çıkarılan araçta güvenlik olarak geri görüş kamerası ve teknolojik olarak hız sabitleme sistemi olmalıydı. Şu özellikleriyle bana göre marka algısıyla fiyatı şişirilen bir araç.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi