2015 Volkswagen Polo 1.2 TSI Lounge DSG
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1197 cc
- Maksimum Hız 184 km/s
- Beygir Gücü 90 HP
- 0-100 Km Hızlanma 10.8 sn
- Maksimum Tork 160 Nm
- Uzunluk 3972 mm
- Vites Tipi 7 İleri Otomatik
- Genişlik 1682 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1453 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.8 lt
- Boş Ağırlık 1139 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
- Bagaj Hacmi 280 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 4.7 lt
- Yakıt Deposu 45 lt
2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
Popüler Karşılaştırmalar
Aracı alalı 10 gün oldu. Şu anda tüketim 7,5 lt gösteriyor. 10.000 km'den sonra düşeceğini okudum forumlardan
şehir dışı 4-4.2 şehir içi 5,5 6,5 performans 7.5 uzun dönemli 5.5
yakıt tüketimi ile ilgili bilgi verebilirmisiniz arkadaşlar
Bu hafta teslim alacağım . konfor ve donanım iyi.metalik renk farkıyla 57.700 doğuş
Aracı Temmuz 2015'te aldım ve geçen gün 8.000 km'yi devirdik.. Özetle, kasası küçültülmüş Highline Golf desek abartmış olmayız. Kanımca, asla bir Honda Jazz beklemeyin ama VW işçilikte çok iyi iş çıkarmış bu Lounge modeliyle. Keşke 40. yıla özel olmasa ya da kasa değişimi senesinde değil de her sene böyle full Polo'lar üretilse..
Bu arada bana Comfortline'a benziyor diyenler de oldu. Doğrudur, ikisi de VW Polo. Başka da ortak nokta yok :)
Gelelim detaylara ;
- En önemli konu ; İzmir'deyim ve benzin tüketimim 7 litre ortalama şehir içi. Dikkatli bir sürücü 6,5 ortalamayı tutturacaktır ( Tabii İstanbul hariç ).
- Araba ara hızlanmalarda çok canlı ve özellikle kabine gelen motor sesi çok güzel, ayrıca yalıtım da bu sınıfın çok üstünde..
- 3 kişilik aileye şehir içinde uygun, ancak 4 kişiyseniz küçük sınıfta alınacak tek araba var; Honda Jazz
- DSG çok kötü bir şanzımandı, hala da kötü. CVT ya da çift kavramalı Powershift/EDC ye göre bariz olarak başarısız.. Bunu Volvo, Ford, Renault ve Toyota otomatik modellerini kullanmış biri olarak söyleyebilirim. Ama eşim tercih etmediği için düz vites alamadık.
- Donanım çok iyi, özellikle trafikte 100-200bin liralık araçlara binenlerin kulağında telefon kulaklığı ya da telefon görünce gülüyorum !! Bluetooth ve dokunmatik ekran yenilenmiş ve güzel olmuş..
- Son olarak, ikinci elinin nasıl olacağını şimdilik bilemiyoruz ama çok sorun olmaz gibi geliyor..
Özetle, imkanı olan herkese aracı tavsiye edebilirim.
lounge paketini almayı düşünüyorum fakat lastik ve jantlar comfort paketi ile aynımı biraz daha büyük değilmi.
aracı 2015 Ağustos ayında aldım.araç beni fazlasıyla memnun etti.fiyatını hakediyor. motor çok canlı, anında hızlanıyor.90 bg e bakmayın. 110-120 bg gibi. test sürüşü yapabilirsiniz vw de. aracı geliştirmişler.yalıtım izolasyon çok başarılı.çok sessiz. yol, rüzgar motor sesi yok.özellikle amortisörleri beni fazlasıyla memnun etti.yol tutuşu çok başarılı. donanımı söylemeye gerek yok.golfte passatta higline seviyesinde alacağınız özellikler bu araçta lounge donanımı ile alabiyorsunuz.donanımına vw sitesinden bakın.aracı sürerken üst segment araç sürüyor hissiyatı var. eski boş poloları unutun, mukayese etmeyin.araç yeni olduğu için yakıt bilgisi vermicem.ancak az yaktığını kesinlikle söylerim.(yol bilg göre konsuyorum). biraz km yaptıktan sonra gerçekçi değerleri paylasacam.merak edenler için araçta ayak bölgesi aydınlatma mevcut. web sitesinde yazmıyor.bilginize. aklınıza takılanı sorabilirsiniz memnuniyetle cevaplarım.
yakit bilgisini paylasmanin vakti gelmedi mi hocam :)
şehir dışı 4-4.2 lt (110 km hıza kadar) şehir içi 5.5-6.5 lt arası (dur kalka göre) uzun dönemli ort. 5,5 lt civarı, peformanslı kullanım 7-8 lt