2016 Volkswagen Passat 1.6 TDI Highline DSG
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1598 cc
- Maksimum Hız 206 km/s
- Beygir Gücü 120 HP
- 0-100 Km Hızlanma 10.8 sn
- Maksimum Tork 250 Nm
- Uzunluk 4767 mm
- Vites Tipi 7 İleri Otomatik
- Genişlik 1832 mm
- Yakıt Türü Dizel
- Yükseklik 1456 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.5 lt
- Boş Ağırlık 1459 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.7 lt
- Bagaj Hacmi 586 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 4.0 lt
- Yakıt Deposu 66 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
2012 dsg comfort passat aldim 1.5 yil bindim sattim..
Eksileri.. bi kere dsg yuzde yuz ariza verir. On konsoldan vites bolumunden arka koltuklardan surekli ses gelir onlenemez.
1.6 yuklu iken ozellikle sehir ici dur kalklarda ve ramparda yetersiz..
Narin araba .az bi hor kullansan hemen bi yerden ariza verir.. bakim masraflari normal ama en ufak arizasi 1000 liradan baslar
Gereksiz pahali..parasinin arabasi degil.
Comfortline piyasadeki arabalara gore cok sade ve bos..higline ise ucuk fiyat.
Artilari..
Ikinci alirsaniz pek zarar etmezsiniz belki karda edebilirsiniz satis sorunu olmaz hemen satilir..
Yol tutusu 10 numara
Prestij iyi (coguda zaten prestig icin aliyor)
Ticari transitde bile katlanir ayna var iken comfortda yok vs vs
Yani kisaca passatin adi var beyler
Hiç bir fark yok sadece yükselen aşırı fiyatlar dışında
2017 higline ne gibi değişikler olur.
Arkadaşlar hayalet ekran şimdi highline paketine dahil olarak veriliyor opsiyon değil yani o yüzden fiyatlar biraz daha arttı highline da
150 bin liraya c180'in hangi paketi var? Baktiginiz araba dizel bahsettiginiz c benzinli. Baktiginiz araba highline bahsettiginiz araba bos c. 120 bine de passat var. Talismanin disi ok ama icindeki o kucucuk kadran ve bol plastik arabadan soguttu.isin ozeti 50-150 bin lira arasi araba alacaksan vw gerisi hikaye. Bu arada emisyon problemi olan motor bu degil, jettalardaki eski motor.
Misafir-7297 Peugeot 508 passatın yanından geçemez.Fransız araçların kalitesi yerlerde geziyor. Emisyon skandallı motorlar geri çağrıldı yazılımları güncellendi ayrıca. Bir diğeri alacağınız c180 sizi 2.elde 5-10 bin tl (minimum) zarara uğratırken 2.elde kullanıcısını üzmeyen markaların en başında volkswagen geliyor. Misafir-1088 arabada hayalet ekran standart değil opsiyon. Yanlış hatırlamıyorsam navigasyonla beraber 11.000 tl gibi bir rakamdı opsiyonu , tavsiye ederim müthiş bir sürüş zevki katıyor hayalet ekran arabaya.
Bu araçta hayalet ekran standart geliyor mu.?
150.000TL den bahsediyoruz.Bu parayı verecek insan C 180 alır niye passat alsın.Mercedes e biniyorum der.
Bu kadar fiyat abartılmaz.Sacma, passat DSG ve emisyonu problemli, bir araca sırf 2. eli var diye binmek sacmalık.Her arac satılyor sonucta satmak icin bineceksem ne anlam tasıyor ki. insignia talisman veya bence en iyi alternatif 508 Peugeot tasarımı guzel ve şık bir araç
Passat harikalar diyarı...DSG ile başlayalım DSG eskisi gibi arıza veren bir şanzıman değil...DSG artık sizin şansınıza kalmış...Passat yol tutuşu ve dış görünümü sağlam bir araba,İç genişlik olarak kesinlikle tatmin edici.İkinci el piyasasına girmeye gerek yok zaten alan ve satan hep memnun...Passattan şikayet edebilecek bir şey yok hep bir olumluluk var tek sıkıntı tabiki fyat konusunda Doğuş grubu fiyat politikasında hep tırmanıyor,anlaşılan yeni bir passat makyajı gelmeden veya CC modelinde dizel gelmeden,fiyatlar düşmez.
Passat DSG problemli, emisyon davaları suruyor, ileriki surecte bence ceza alan VW baska bir motor ve modelle yoluna devam eder.
Passat yerine insignia veya reno talisman oneririm hem fiyatı uygun hemde kaliteli araclar
130 bine 2. el araba alınmaz, bence sıfır alın (gücünüzün yettiği sıfır arabayı alın).
Satmayan arabaya çok indirim yapıyorlar ,insignia da bunlardan biri.Demek ki passatın bir hikmeti var.
Misafir-5069 kardeşim passat al en boşuna zarar etmezsin derim
Birkaç yıldır elimdeki C segment araçtan Passat'a geçiş yapmak için birikim yapıyordum ama nihayetinde 130 bin gibi bir rakama ancak ulaştım. Passat opsiyonlarıyla 150 bini buluyor. Mantığım bir yıl daha beklemektense 124 bine sıfır Insignia'nın en dolu dizel otomatiğini alıp kalan parayı da trafik/kasko sigortaları ve bir yıllık mazot masrafı yapmaktan yana. Yanlış mı düşünüyorum? Şimdiye kadar sıfır araç almak hiç nasip olmadı; bu sefer de yine Passat olsun ama kullanılmış olsun diyerek sıfır araç hayalimden vazgeçmek istemiyorum. Zor bir karar aşamasındayım. Tavsiyelerinize ihtiyacım var.
D sınıfı araçların 2 eli alınmaz,neden mi? alıcılar zaten belli kişiler gelir düzeyi olarak,satmaya kalktığında kime satacaksın?elalemin eskisi ile uğraşacağına insignia nın 0 ını sıkı bir pazarlıkla almak en güzeli,ne aldığını bilirsin,2 elden uzak durun alım satımcı ,isen farklı,yoksa 0 araç D sınıfında tercih edilmeli,benim arkadaşım merso,bmw,passat,alıyor 5-6 ayda 30 bini geçtimi elden çıkarıyor,ileri km lerde kime satacağım diyor,D sınıfının bakım onarım giderleride aşırı yüksek..
1500 metalik renk, 3500 de açılır cam tavan opsiyonlarıyla toplamda 150,200 gibi bir rakam çıkıyor ortaya.
Bu kadar yuksek fiyat olmaz, 2014 sonunda 95.000 TL olan araba bu, 45.000 zam mı gelir 1.5 senede.
Bence abartılı bu fiyatlar.Baska markalara bakılmalı derim.Motorus ile ilgi eemisyon problemide cıkmıstı.DSG sorunuda var deniliyor.Kotulemek icin degil internette yazıyor bunlar.Ulkemde uretim yapmayan bu raaca verecegime, baska markalara bakarım.
İyi güzel araba tamam ama bu fiyat gerçekten abartı yüksek. Bu paranın arabasi değil