2014 Volkswagen Jetta 1.2 TSI Trendline

  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Beygir Gücü 105 HP
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4644 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.1 lt
  • Genişlik 1778 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.9 lt
  • Yükseklik 1482 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.7 lt
  • Bagaj Hacmi 510 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1205 kg
  • Maksimum Tork 175 Nm
  • Yakıt Deposu 55 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 623 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8336 16.06.2016 01:58

Doğuş oto dan 2015 yılı nisan ayında 0 hasarlı araç girişi yapılan araçlardan biri. Alıcıya satılırken belirtilmemesi ayrı bir durum tabi...

Misafir-9437 18.04.2016 17:40

Arkadaşlar 2015 trendine 1.2 jetta kullanıyorum araç okadar iyiki 7 kişiyle gitmiştim bir ara 180 km hız yaptım banamısın demedi virajda en ufak savrulma Bile hissetmedim bagaj desen ayrı bi güzel yakıt konusuna gelince 500 km lik bir yolu 150 tl ye gittim dizele göre 50 tl fazla yaktı ama sorun degil tabi herkesin görüşü farklıdır araçtan gayet memnunum

berkay 15.02.2015 09:03

arkadaşlar araba bikere çok sağlam ama dogru bir kaç onemli özellik eksik

Niyazi 26.10.2014 23:44

Araç ilanlarına baktım km leri hep düşük oKuduğum yorumlar arasındadabirisi sürekli sorun yaşadığını yazmış ve bukadar düşük km lerde satışa çıkarmaları kafamda soru işaretleri bıraktı

umut 26.09.2014 16:40

bu kadar para vericem esp olmayacak arabada. cok komik valla vw.

ahmet ksen 13.09.2014 23:48

arkadaşlar bu aracı özürlü aracı olarak alacam tavsiye edermisiniz

JETTACIGARDİYAN 05.09.2014 14:24

arkadaşlar herkese meraba.ben jettayı alalı 4 ay oldu inanın bu araçtaki knfor bmw ve mercedes hariç hiçbirinde yok.yolda giderken kendinizi vali gibi hissediyorsunuz.bunu inanın yaşayacaksınız..skoda octavıa filan hikaye sadece kasa benzemiş arkadaşımda var hiç konforu aynı değil jettadan vazgeçmeyin saygılar.

Mehmet 04.09.2014 07:57

Bu araba bufiyat edermi diye düşünüyorum.Tavsiye eden arkadaş ne için tavsiye ediyor.Merak ediyorum.Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

ardaaa 01.09.2014 21:34

Ikiside aynı motor birisinde 8 valf octaviada 16 valf mevcut buda tuketimi 0.5 litre belki etkiler aradaki tuketim ve emisyon farki yazılımdan kaynaklı buna cok takilmaya gerek yok motor tamamen aynı

TEO 31.08.2014 13:23

Octaviadaki düşük yakıt tüketimli TSI motoru versiyonu Jetta ya ne zaman gelecek.

ORHAN CANER 27.08.2014 08:43

test sürüşünde 5 kişi artı bagajı doldurmak dahil mi? Esas bu şekilde test sürüşü yapmak lazım...

murat ay 22.08.2014 20:48

Arkadaşlar 1.2 jetta ile 1.2 octavia arasında kararsiz kaldim donanim olarak octavia daha iyi gibi tavsiyenizi yazarsaniz tesekkur ederim

dünya 08.07.2014 23:31

Degerli arkadaşlar araç özelik bakımından biraz noksan bir araçsever olarak belirtmek isterim bu araba bu fiyata bu özeliklerde alınmaz çünkü bu aracı alan her kontaktakta mali kayıpta neden dediidigin zamanbu özelikte sıfır ile eşdeger bir araç (toyata corola 2008 class,opel astra clup 2004)bu araba ile aynı comforda ancak onun fiyatı 24.000-28.000 bence yetkli bayi sorunu çözmeli .Saygılarımla teşekürler.

mustafa 05.07.2014 21:21

jetta 1,2 tsı tredlıne kullanıyorum düşünen arkadaşlara tavsiye ederim arabanın beyi konfor yakıt tuketimi piyasasını kaybetmeyen bi araç.çekişi harika kafanızı karıştırmayın test sürüşü yaptıgınızda anlıyacaksınız

yavuz 04.07.2014 23:42

uzun uzun araştırmalarımın sonucu bu araca karar kıldım ben bütün araclar test ettim hundai serileri kia serileri ford focus toyota honda civic ( eski kasa) bu araçtan daha iyisi yok bundan daha iysi golf 7 ama bağajı küçüktü aile genişliyor o yüzden sedan karar kıldık ve aldım tek kelimeyle ideal bir araç yakıt fabrika verilerine tam uyuyor hatta az bile yakıyor diyebilirim..

tolga 29.06.2014 13:11

3 haziranda aldım.yoğun bir araştırma yaptım alasıya kadar.corolla 1.33 ile opel astra educion arasında kaldım..beklentiyi karşılıyor.

jettacı polis 26.06.2014 00:18

arkadaşlar arabamı alalı daha 10 gün olmadı ama arabamı bilerek araştırarak ( 2-3 ay boyunca) aldım ..yeni opel astra ile arasında gittim geldim ama sonunda bir arkadaşımın jettasında (comfortline serisi) test sürüşü yaptım ve kararımı o an verdim ben jetta almalıyım diye sizede söylüyorum sıfır alacak arkadaşlara test sürüşü yapın ve kararınızı verin...ayrıca araç degerini kaybetmiyor diger sıfır araclarda kontagı cevirdiginizde 5-6 milyar zarar ama bu arabada daha k@ra gecersiniz bu da garip ama gercek ...esp yok ama yol tutuşu harika ben yolda kendimi kaymakam gibi hissediyorum cok rahat konforlu ve insana inanın güven veriyor ...ben memurum yakıtı da cok iyi şehir içi biraz yakar haliyle 1.2 turbo ama uzun yolda inanın 20 kuruş hatta dahada düşebilir sürücüye baglı ayrıca 1.2 oldugu için vergisi de düşük daha ne olsun...alırsanız da beyaz alın dolgun gösteriyor arabayı ..kısacası şiddetle tavsiye ediyorum ...

cumhur 24.06.2014 01:22

2 yıldır kullanıyorum. Aracımdan çok memnunum. Geniş sorunsuz tam bir aile arabası. Kesinlikle motor gücü yetiyor. Şehir içi biraz yakıyor ama diğer araçlarda yakmıyor mu :) Onun dışında ş.arası inanılmaz ekonomik. Arka koltuk diz mesafesi mükemmel. Esp yok ama yol tutuşu çok iyi ağır araba. Eşim virajı alamadı. Ona rahmen direksiyonu topladı ve kaza yapmadı. Düşün kullanan bayan ve ESP yok. Ben diğer yorum yapan arkadaşlara katılıyorum. ESP olup olmaması okadar mühüm değil. Olursada bal kaymak yanında. Araç verdiğini parayı kesinlikle Alman kalitesi olduğunu düşünerek oldukça hak ediyor. Ses sistemi ve motor sessizliğide diğer övülecek yanları.

misafir 04.06.2014 14:01

arkadaşlar anlamadığım bi konu var ikinci eli sıfırndan nasıl pahalı olabilir bi aracın :) temiz bi ikinci el sıfından 3-4 bin lira ucuz mantıklı biri neden ikinci el alsın ki...

gokhan 02.06.2014 16:42

Arkadaslar ford focus 3 style benzinli 1.6 ve bu jetta 1.2 arasinda kararsiz kaldim.jetta dis gorunus hos tamam ama focusun da ici dolu hersey var.

Tk 24.05.2014 21:08

Octavia nın buna göre artılarının bazıları: 1- güncel kasa 2- daha yeni teknoloji 1.2 tsi ( 8 değil 16 valf ve daha bilemediğim artılar) 3- daha az yakıt daha çok performans. 4- kullanışlı ve büyük bagaj 5- esp

özgür 24.05.2014 10:08

bu araç alınacak en mantıklı araçlardan biri

ahmet 12.05.2014 01:11

bağaj artısı dışında midline golften çok eksiği var. esp, yokuş kalkış desteği, elektronik park freni, lastik basınç sensörü yok. golfün kokpiti daha şık ve kaliteli. en önemlisi aynı motor olduğu halde jetta 90 kg daha ağır olduğu için 1 litre daha fazla yakıyor golften..

Emre Torq 10.04.2014 13:44

Jetta 1.2 Tsi kullanıyorum, performansı çok iyi, ancak vw lerde bir baskı balata sorunu var, motorun düşük ancak beygirin yüksek olmasından kaynaklandığını söylemişti bir uzman. Araç çok seri ve güzel ama baskı balatada sorun yaşıyoruz çabuk gidiyor. İstanbul içi için ben tavsiye etmem kullanan olarak. Görsellik, performans ve kullanımı on numara araç, lakin comfortline donanım alabiliyorsanız daha iyi olacaktır.

Çağrı 05.04.2014 18:38

tüm araçlara zam geldi. Ben almadan önce 46.200 TL idi zam geldi 49.500 TL ye anlaştık. Van/Sardur

Yıldız 03.04.2014 16:48

Tam karar verdim alacam. Yine zam gelmiş. Diğer araçlara da geldi mi?

ÇAĞRI 30.03.2014 16:05

Alınabilecek nadir araçlardan. Hem sportif hem ağır bir görünümü var. Bahaj olarak büyük ailelerin tercihi biz altı kişilik bir aileyiz genişlikten yana sıkıntı yok.

MEHMET 30.03.2014 12:10

Gayet de güzel bir araç. Hem alırken ekonomik hem de kullanırken ekonomik. b sınıfı araçlar bile 60 bine satılıyor. Bu araç gerçekten alınabilecek en mantıklı otomobillerden..

Yıldız 30.03.2014 09:45

Alınabilir bir aile arabasımıdır? Lütfen yorumlarınızı bekliyorum

Yıldız 25.03.2014 16:06

Jetta 1,2 ile Skoda 1,2 Arasında karasız kaldım. Kararı Jetta dan yana kullandım. Doğru mu yaptım.

oguz 19.03.2014 10:22

1.2 jette kullanıcıları yakıt tüketimi nasıl

ali 04.01.2014 12:58

espci arkadas evet esp hayatımı kurtardı...140 km hızla giderken i 30 umla bir kamyonetin arka kosesine taktırdım ..esp olmasaydı şimdi öbür dünyadan burasını izliyor olacaktım..kimse ESP yi hafife almasın derim...

espciler 03.01.2014 22:00

bazı arkadaşlar illa da esp demiş ama bu okadar da gerekli değil.jettaların yol tutuşu çok güzel.o tarz videolarda gerçek hayata yansır mı.esp kaç kez hayatınızı kurtardı

Mali Müşavir 18.12.2013 22:29

Tekin bey İstanbul Sultanbeyli Çakıroğlu Otomotivden Ufuk bey size yardımcı olacaktır

ilker levent kaya 07.12.2013 22:35

herkez farklı farklı yorumlar yazmış bende 1.2 jetta almayı düşünüyorum ama kafam karıştı aracı sadece 100 km kullandım hoşuma gitmişti performansı fena değil ama ileride sorun çıkarırmı bilemiyorum

Tekin 06.12.2013 08:34

mali müşavr bey bu paraya derken 46200 ise hangi bayiden aldınız rapidi ? bende almayı düşünüyorum bu ay içinde.

Mali Müşavir 27.11.2013 00:10

Bora kardeşim ben de senin gibi rapid ve jetta arasında kalmıştım. Bu paraya rapidin dizel elegans modelini aldım. yakıt tüketimi ve wolkswagen kalitesi süper. kararımdan çok memnunum. git rapide test sürüşü yap derim.

rekli_erci 26.11.2013 09:39

bu arabayı almayı düşünüyorum.. yorumları okudum.. test aracı yok bayiye gittim.. kullananların yorumlarını bekliyorum..

gokhan 04.11.2013 11:28

trendline modeline farkini odeyerek ilave ozellik, orn hiz sabitleyici, eklenebiliyor mu?

dakvin 01.11.2013 00:26

arkadaşlar 1.2 jettaya tüp taktıran varmı performansı nasıl lütfen yorum bekliyorum

Fuat 21.10.2013 14:14

Sn.Bora,
Bu Jetta elbette ki Rapidden üstündür.Rapid daha ucuzdur dolayısı
ile...Bu konuda hiç tereddüt etmeyin.Paranıza göre hesap yapınız.
Kupa,donanım,döşeme,yürüyen aksam vs. Jetta dah iyidir.Sınıf farkı var
zaten...Jetta C sınıfı,Rapid ise B sınıfı.

bora 09.10.2013 07:46

selam arkadaşlar bende buaraçtan almayı düşünüyorum rapidle bunun arasında kaldım ikiside aynı motor sizce negibi farklarvar bana anltırmısınız kullananlar

ahmet2 16.09.2013 01:55

1.2 motor 260 yapıyorsa veya yapabiliyorsa 1.6 lık jetta, lamborghini porche ye nal toplatır demektir.ww nin bir kalitesi var kabul ama donanım eksik bunu kabullensin fan ww ciler.esp nin olmayışını savunmak yerine örneğin hız sabitleyici ve sunroof gibi konfor donanımları neden yok diyebilmeliler. avrupa üretiminde olupta yıllarca hava yastığı olmayan araç ithal ettik.lütfen bukadar da abartmayın ww yi..

ege 15.09.2013 22:49

esp yoksa can güvenliği yok diyen arkadaş; o zaman ben 17 yıldır esp siz araç kullanarak can güvenliksiz olarak 350 bin km yapmışım hem de nedense hiç bir kaza yapmadan.Ne esp li araçlar var şu an piyasada clio sandero pejo 301 citroen vb ,istediği kadar esp olsun jettanın yol tutuşu yere yapışması sürüşteki verdiği güven hissi yere yakın oluşu inanılmaz sessiz tsi motoru araç rölantideyken motor sesini kesinlikle duyamazsınız camlar açıkken bile duyulmuyor rampada çıkarken diğer araçlar vites değiştirmeyle boğuşurken tıkanırken yanlarından gülümseyerek ve daha da hızlanarak çıkmak 180 190 km den frenlediğiniz an hiç bir sapma olmadan çok güvenli ve çok kısa zamanda durabilmek çok iyi bir ses sistemi sahip olmak müthiş geniş bir iç hacim audi a4 ten ve diğer c sınıfı araçlardan daha geniş bir araç hatırlatıyorum cimri yakıt tüketimi düşük vergi trendline olsa bile esp siz olsa bile gözü kapalı alnır hele ki atmosferik motor kullanan ve inanılmaz yakan civic fluence gibi benzinli asla binemeceğiniz araçları almaktansa tüp taktırmaya asla gerek duymayacağınız cimrilikte ve burdan arabadan anlayan anlamayan herkesin sallama yorumlarını okudukça sabaha kadar yazıcam şimdi.Daha ne yazayım araçta ibre 280 260 bastım diyen arkadaş sallamış ama araçta hız limitörü var eğer vag kodu yaptırırsanız 1.2 bu araç 240 yokuş aşağı 260 görüyor arkadaşlar o yüzden her ne kadar salladı görünsede doğru.200 e geldiğinizde hızı bilgisayar sabitliyor ama 200 de iken 6.vitestesiniz ve devir 4 bile

ali 06.09.2013 14:59

birincisi araba dedilermi konfor, güvenlik ve uzun ömürlülük açısından her zaman alman araçlari 1 numaradır (frasız araçlarıda yakıt bakımından 1 numara) bu araç gayet iyidir 1.2 motor güçsüz diye düşünmeyin artık bütün markalar motorları küçültüyo renault 0.9 motor clio ve captur yaptı hemde 90 beygir ayrıca bu 1.2 105 beygir o yandan sıkıntınız olmasın yanlız bu araba bu modelin en boş halidir ama yinede bir çok arabayı arkasında bırakır bu fiyata alınabilcek en güzel benzinli [( altını çizerek tekrar söylüyorum benzinlii )] araçtır

ahmet altınsoy 03.09.2013 10:28

bende 1.2 tsi jetta var.şuan kullanıyorum .performansını soruyor arkadaşlar ben şu ne desem inanmıyorlar en yakın bayide test ederlerse nasıl performanslı bir araç olduguna karar verirler.hem vergi avantajı düşük yakıt sarfiyatı ve donanım ve saglamlık bakımından bence yeterli.
tüpü gelince vialli markası var sorunsuz kullanıyorlar ve başarılı bir lpdi
bu araç normal 1600cc araçdan daha performanslı sonuçta turbo var.

Erdem 27.08.2013 14:53

TSI'lere tüp takılıyor, vialle tsi lpdi yazın donanımhaberde 35 sayfalık tecrübeler mevcur, fiyat 5.000-5.500 arası

Hatır 14.08.2013 02:03

Gökhan kardeşim buaracın trıdline da esp yok .ondan savurma yapmiştır.zaten alacak arkadaslara tavsiyem comfort yada highline dır

yusuf 05.08.2013 21:58

2011 model jetta sahibiyim su yazmış olduğum yorumu markayi karalamak için yazmiyorum aracımı çok buyuk hevesle bayii'den sıfır km olarak aldım ilk sorun olarak aracımin eksozst tarfindan bihirilti başladi servise goturdugumde bir pul takilmasi gerektigi soylendi ve takildi (ilk 5000) bakiminda ve bu ses kesildi aracim 8000 km'de ariza isigi yakti ve hemen ardindan turbo indirdi ve garantiden değisti 30000km'ye geldiginde motor tikakligi ve mars motorunda ariza yapti bujiden atesleme parcalarina hersey degisti suan aracim 40000kmde ve klimasi ariza yapti petekinin paadigini ve torpidonun sokulup petek degismesigerektigi soylendi aracimi ozenle kullanipda bu tur arizalar ile kasisinca forumlarda jetta almayi dusunenleri uyarmak istiyorum yazik gunah avucla para veriyosunuz alternayif baska araclarida arastirin benim ugrastigim gibi ugrasmayin

mehmets 05.08.2013 18:10

tsi motora tüp takılmıyor mu ? ya da ona uygun tüp yok mu ?

mehmet 02.08.2013 18:06

arkadaşlar yorum yaparsanız memun olurum kafama koydum bunu alacağım yanız hangi bayide daha uygun tel i varmı birde bu modelde de sıra bekleme olayı varmı birde sene sonu indirimi olurmu yorumlarınız için teşekürler

kaan 01.08.2013 19:02

Arkadaşlar jetta alacağım 1.2 comfortline nasıldır bu aracı bilenler yardımcı olsun lar

mehmet 28.07.2013 00:18

arkadaşlar sizden bir konu hakkında yardımcı olmanızı istiyorum, bu araca tüp takılıyormu, bende bu araçtan almayı düşünüyorum ama kararsızım tavsiye eden varmı ( tabiki kullananlardan )

Ramazan 23.07.2013 23:26

2 yılı aşkın jetta 1.2 trendline modelini kullanıyorum Performansı süper 6 vites oluşu da yakıt yönünden cimri yapıyor ş.içi/dışı karışık km de 32 krş. yakıyor Vergi derseniz yıllık 518 tl daha ne diyeyim...
araba çürüyene kadar bineceğim ya da ben çürüyene kadar...

ümit 01.07.2013 17:52

şu an 97 model polo 1,6 kullanıcısıyım uzun süredir hemen hemen bütün markaları araştırdım.(aynı segmentde olmak şartıyla)ve 1.2 jetta almaya karar verdim ustası aynı zamanda kullanıcısından öğrendim kadarıyla tüpe hiç gerek yok zaten de pek de önermiyorlar.performans desen 1.6 dan farklı değil tüpe gerek duymadan benzinde sürüş keyfi bence fiyatı biraz daha düşerse efsane olur

iskender 26.06.2013 17:17

kesinlikle jetta 1.2 tsi. performansı süper. geçen hafta sonu bayiide test sürüşünü yaptım. 1.2 olduğunu söylemeseler kimse anlamaz bu motorun 1.2 olduğunu. astra 1.6 hem hantal hemde yakıt tüketimi çok fazla.üzer sizi. son karar sizin yinede.

Berk 26.06.2013 16:55

selam arkadaşlar bende bu modelden almayı düşünüyorum astra 1.6 edition ile bu model araasında kararsız kaldım siz hangisini tavsiye edersiniz arkadaşlar yakıt tüketimim hemen hemen aynı sizce hangisini alsam bilgi veriniz lütfen saygılar

sedar 25.06.2013 09:07

nisan ayında toyota corolla 1,33 aldım kötü yönü performansından memnun değilim çok hantal araba bayırda sağa çekip gitmek zorunda kalıyorsunuz 100 beygir fakat torku düşük 125 tork, değerlere baktığınızda jetta performansta toyotayı geçiyor, iyi yönlerine gelince sağlam, konforlu, güvenilir yakıt tüketimi şehir içi 35 kuruş yakıyor, sürücüyü yormayan bir araç, 2. elde değerine kaybetmeyen bir araç içi yayla gibi tam bir aile arabası

gokhan 22.06.2013 15:40

jetta ile hafif topraklı bir viraja 50-60 km hız ile deneme amaclı girdik. arabanın arkası öyle bir attı ki biz jettadan böyle birsey beklemediğimiz için kaza yapıyorduk neredyse.arkadasımda 2011 focus vardı aynı virajda aynı denemeden basarıyla cıktı. ŞİMDİ İNANMIYACAKSINIZ ama aynı denemeyi albea ile yaptık yemin ederim jetta kadar kötü çıkmadı o virajdan

hakan 30.04.2013 16:54

1.2 tredlıne.jettam var .arabada bosta gıderken takur tukur sesler gelıyodu gıtım servıse benzın boruları bırbırıne surtuyor dedıler ızolasyon yaptılar gectı.daha sonra vıtesten ayagımı kaldırınca bı ses gelmeye basladı yıne servıse gıttım .bı parca bırbırıne surtuyo dedıler onuda yaptılar sımdı sag kapıdan ses gelıyor onu arastırıyorlar .3 gun oldu sesı bulamadılar .beklıyorum ınsallah bulurlar teknık uzmandan yardım alacaklarmıs .ınsallah cozerler arabadan sogudum sorun cozulmezse arabamı satacagım arabam daha.2500 kmde.arabamı sevıyorum ama yoruldum artık boyle sorun yasayan arkadaslar varsa yazarlarsa sevınırım saygılar

mustafa 19.04.2013 18:05

slm arkadaşlar bende 1.2 trendline modelini almayı düşünüyorum ama 2 araça arsında kararsız kaldım arkadaşlar yeni kasa astra sedan 1.6 edition modelini almamı öneriyolar , jettanın çekişi yetersizmiş diyolar sizinde önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar saygılar.....

HAKANFURKAN 31.03.2013 16:26

planım doğrultusunda yazın bir araba almayı düşünüyom,3-4 aydır araştırıyorum,herkes bir laf söluyor şaşırdık kaldık valla,ford,opel,jetta ve toyota arsında kaldık,toyota sağlam ama donanım yok,yeni astra opel de aynısı(ayrıca bu arabaya tüp önermıyorlarmış,firma bana öle dedi),jetta 1,2 de tereddütlerim var,ford focus sedan donanım ii ama kalite konusunda tereddütlerim var,sağın solun söledikleri farklı farklı,bu arabayı kullanan varsa yorum yaparsa sevinirim.slmlar

Çetin 31.03.2013 12:43

trendline modelini yeni aldım sürüşü mükemmel zevk veren müthiş bir araç donanımı da yeterli yakıtı düşük harika bir araç başka markalara boş yere para vermeyin yazık olur

metin 30.03.2013 12:31

ben 1.2 jetta düşünüyorum. yorumları okuyunca kafam karıştı! ne alacağımı bende bilmiyorum. bana yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler..

cc 28.02.2013 21:06

1 hafta servisin verdiği 1.4 122 beygir benzinli jetta kullandım yol bilgisayarı yakıtı 10 km gösteriyordu 100 tl lik benzin aldım 230 km gösterdi 1 hafta şehir içinde kullandım servise teslim ettiğimde 80 km gösteriyordu böyle bir arabaya göre yakıtı çok değil vites değiştirme göstergesine uyulduğu taktirde çok yakmıyor aslında.....

yusuf 28.02.2013 18:46

sayın hakan bey bende geçen nisan ayında bayiye gittim golf alacaktım bana 2 ay sonraya gün verdiler dışarıda bir tane 1.2 hıglıne beyaz jetta vardı ve türkiyede sadece kendilerinde olduğunu söylediler inanmadım dışarıda 4 tane bayi aradım ve gerçekten yoktu 4 ay sonraya gün verenler vardı bende hazır araç diye 49300 e aracı aldım o gün bugundür kullanıyorum çalıştığım yer ile memleketim 360 km 2 ayda bir gidiyorum ve bir depo benzinle uzun yolda normal kullanımda 965 km yol yapıyorum benim araçta 9200 km de sizin dediğiniz şöyle olabilir benzin ibresi bir çizginin üzerinde 50 tllik benzin aldınız ve 100 km sonra ibre aynı çizgiye geldi sizde 50 tl ile 100 km yol gittim zannedebilirsiniz ama en sağlıklı ölçüm depoyu doldurup 300-400 km sonra tekrar doldurmanızdır böyle yapar gene aynı yakarsa bir sorun var demektir ama sanmıyorum.aracım ş.içide 670 km yol yapıyor bunlar net ölçüm yaparak bilhassa kendim aracımı 3000 km de iken denedim yeni ölçmedim ama şöyle göz nizamı ile hemen hemen aynı yakıyor belki birazdaha düşmüş olabilir saygılar efendim

zül 28.02.2013 15:37

hala esp siz araçları savunanlara hayret ediyorum esp her zaman lazım olmaz yangın tüpü gibi onu boşunamı icat ettiler niye volkvagen yeni golfe koyuyor demekki önemli kendisi övünüyor tranportere koyuyorum diye

hakan 23.02.2013 13:23

ben 2012 jetta trıdlıne aldım araba cok guzel fakat 50 tl benzınle ancak 100 km yapıyor cok yakıyor araba vede ben devırlı kullanırım arabayı sert kullammam 47 yasındayım dıger arkadaslara soruyorum onlarında arabaları ne kadar yakıyor cevaplarsanız sevınırım arabam 2000 km de

emre 21.01.2013 20:43

highline 2-3 bin lira mı fazla? arada en 6-7 bin tl fark var trendline ile highline arasında

Serdar 15.01.2013 15:56

Jetta Alacaksanız Comfortline ve Highline alın. Ben Highline kullanıyorum full+full araç. ESP saniyede 1000 defa hesap yaparak aracın devrilmesini engeller ve yol tutuşunu %80 arttırır. Beyler esp esp diyip duruyosunuz da burdaki özellikler standart Highline kullanıcı olarak ESP Hız sabitliyeci sis sunroof herşey var araçta bagajda 12 Volt soket bile var herşeyi full Comfortline'dede hız sabitleyici Esp olması lazım burdaki özellikler trendline modeline ait. Siz siz olun aradaki 2-3 bin tl'yi verin Highline alın.

blue 12.01.2013 18:30

ben bir hafta önce aldım ve 6. viteste 9 litre diyen vatandaşa sesleniyorum 2.5 ile 4 litre arası değişiyor burda arabadan anlamayan çok insan var almanlarla ne japonu ne fransızı bir tutmayın biride fluence demiş fluence nin bir kaç sene sonra değerine baksınlar ben civic corolla ve yeni astra sedan fluence dahil denemiş biri olarak esp kafaya takmayın arada jetta ile uçurumlar var aman yanlışa düşmeyin ha ben volkwagenci değilim ama kalite ortada

emre 05.01.2013 00:51

buraya esp olmazsa araç kötüdür güvenlik yoktur vb yazan arkadaşlar kaç yaşındasınız ben 35 yaşımdayım ve 17 yıldır ehliyetim var ve bu 4.aldığım sıfır arabam her arabamı 4-5 yıl kadar kullandım jetta 2012 model trend araç aldım en son 5 aydır kullanıyorum jetta da trend versiyonunda esp yok ama aracın yol tutuşu corolla civic hatta golf ten bile daha iyi esp olsa ne olur olmasa ne olur zaten kurallara uygun gitmezseniz esp de sizi kurtarmaz bu yüzden yok plastik kötüymüş vb laflar boş bu araç sınıfının en geniş ferah yol tutuşu ve motor performansı en iyi aracı.90 yıllardan bu yana araba kullanıyorum kullandığım araçların hiç birinde esp yoktu hiç bir aracımda da hiç bir yoldan çıkma veya takla atmadım o zaman esp abs hiç biri yoktu eski araçlarda ne oluyordu herkes takla mı atıyordu o hayranlık duyduğumuz porscheler mercedesler vb bir çok süper araçta esp mi vardı iyi sürücüyseniz limitlerinizi biliyorsanız esp hikaye ha esp sizi esktra tehlikerlerden korur mesela birden buzlanan farketmediğiniz bir kaygan yol vb.ama şart değildir jettayı alın sürün bir de sınıfındaki corolla civic c4 pejo 308 megane veya fluence isterse hepsinde esp olsun benim jettamda esp yokken bile onlardan daha iyi yol tutuşa sahip hepsini de denedim aracımı almadan sadece yol tutş değil yoldaki sarsıntıları emmmede sarsntısız sürüşte frene bastığınızda yüksek süratlerden aniden dururken bile çizgiden sapmaması 8 havayastığı süper bir ses sistemi çok çok geniş bir bagaj çok iyi bir direksiyon hissi vb

abuzittin kinte 03.01.2013 06:15

test surusu yaptim bu aracla.otobanda yuksek viteste ve 120 yi gecmememe ragmen ortalama yakit tuketimi 9 du.aracin 1.2 oldugunu soylemeseler anlamazsiniz kullanirken.tabiki yuksek surate cikmadikca.100 u gecince anliyosunuz motorun kucuk oldugunu.bide bi piskinlikleri var saticilarin.hani ben nasil davranirsam davranayim araba satilir.sen almasan baskasi alir hesabi.velhasilbu arabaya bi ESP bile koymayan wv benim nazarimda eksidedir.isimde olmaz.

ilker kaya 27.12.2012 11:31

ben 1.2 jetta yı kullandım ve çok begendim yakıt az yakıyor parasına göre iyi bir araç bence ama ileri km lerde sorun çıkarırmı bilemem fiyatına gore guzel senede 20000 km yi gecmeyen bir kişi için dıesel araca gerek yok

SERVET 22.12.2012 22:08

bende yeni 1.2 jetta aldım bilmem iyi yaptımmı yorumlarınızı bekliyorum tşkler

polow 16.12.2012 16:25

jetta 1.2 trendlıne ,yada opel astra 1.3 dizel 95 beygir de kararsız kaldım. Yıllık 15 bin km yol yapan biriyim.vergleri aynı fikri olanlar..

osman 02.12.2012 21:27

1.2 tsi ye lpg takılabilirmi takılırsa kaç para tutar

sedat 16.11.2012 15:42

Ccorolla 1.33 comfort ve jetta 1.2 trendlıne sağlamlık hariç alıcıyı cezbeden hiç bir şeyi yok bunların sadece adı var herkes ismine para veriyor aynı araba geely olsaydı değeri 20 bin tl olurdu yalanmı????

Tamer 11.11.2012 16:53

ben tam bir toyota hayranıyım sağlamlığı güvenirliği volkswagenden üst seviyede ama kalite teknoloji konfor 2.el konusunda volkswagen son 3 yılda bir gömlek öne geçti fluance ın 1.6 en boş ve eski atmosferik motorlusu 46 1.6 corolla 45 bine satılırken bu aracın fiyatı kalitesi motoru ve tüketim değerleri göz önüne alındığında bana ucuz ve hesaplı geldi

utku 29.10.2012 23:56

emre. tabiki jetta :)

emre 29.10.2012 11:27

kardeş jetta 1.2 mi corolla mı demişsin. bende 1.2 tsi trenline modeli var son derece memnunum. donanım olarak aynı paraya daha fazlasına sahip modeller var ama aracın her noktasında vw kalitesini hissedebiliyosun. toyota da iyi bir araçtır ama alman bu işi japonlardan yi yapıyo....

utku 29.10.2012 10:34

Wv. Cunku vergisi daha az. Ikinci eli daha guclu. mekanik olarak daha saglam. Konfor konusu tartisilir. Toyotolar gercekten cok konforlu. Birde marka imaji var. Wv daha prestijli.

Boza 29.10.2012 10:15

Remzi kardeş her iki araçta güzel araçların ikisinide test ettim sonunda Toyota corolla da karar kıldım. Tavsiye ederim.

REMZİ 29.10.2012 00:51

Toyota Corolla 1.33 Comfort LX mi alınmalı yoksa jetta 1.2 wosvogen mi? yorumlarınıı bekliyorum arkadaşlar.

vaylis 20.09.2012 13:48

burda senin istegin önemli hangisinin tipi hoşuna giderse o iyidir performans ve sedan araba istiyorsan jetta ekonomi istiyorsan astra jetta beygir olarak daha iyi seri atak astra ona göre yavaş

Boza 20.09.2012 11:06

Selam Arkadaşlar Opel Astra 1.3 Dizel ile Volkswagen jetta 1.2 Benzinli arasında kaldım Kullanıcı arkadaşların yorumunu bekliyorum.Saygılar.

serci 07.09.2012 23:32

9 aydır kullanıyorum jettamı sınıfının en az yakan ve en prestijli arabası yeni civici inceleyen varsa hala 10 yıl önceki kullandıkları motoru koymuslar yakıtı cok yuksek ve cok hantal.almanlar bu arabaları seri üretimini yaparken uzak dogulular sadece izliyordu herhalde fazla söze gerek yok.

mustafa 29.08.2012 14:39

ismail arkadaşım zaten seneye vergin 576 düşüyor.toyata sağlam araba hemde dizel daha ne olsun.

ramazan 25.08.2012 10:04

corollada olan yakıt tüketiminide bu araçta bulamayabilirsin biz temmuz ayında comforlıne modelini aldık araç güzel fakat toyotada güzel mesela yüksek hızlarda bu aracın toyota gibi direksiyon sertleşmiyor.ama çok güçlü bir araç 6. vites rampalarda kesilmiyor karar senin aklınıda karıştırmak istemem corolladaki bazı şeyleri bu araçta bulamayabilirsin bende 2008 corolla vardı 4 yıl bindim şimdi bu aracı aldım memnunmusun diye sorarsan memnunum ama corollayı da arıyorum

ismail 24.08.2012 11:32

corollam var 2010 model dizel ama sırf vergısı yuzunden satmak ıstıyorum jetta 1,2 motor sıfır almayı dusunuyorum sızce mantıklımı

emre 30.07.2012 17:19

arkadaşlar bende 1.2 tsi trenline donanımlı olan var 6 aydır kullanıyorum. aracın performansı iyi bu motor çekmez söylemleri zaten çoktan çürüdüde yuksek hızlarda aracın kontrolunun zor olduğu bi gerçek. direksiyon hissizleşiyo ve rüzgardan çok etkileniyo. işçilik malzeme kalitesi okadarda vasat değil abartmamak lazım. yakıt tüketimi bende çoğunluğu ş.içi olmakla birlikte 7,2 lt çok fazla sayılmaz. bu anlattıklarımdan sonra dahi yeni bir araç alacak olsam ve 42000 tl olsa yine jetta alırdım...

remzi 19.07.2012 09:40

bu nebiçim araç direksiyonu yok lastiği yok bomboş şimdi alsan direksiyon lastik ek para bunlar olmadanda binemessin böyle bomboş araçları bize satıyorlar işte....arkadaşlar maşallah öyle bahsetmişki sanki aracın motoru yok esp sisfarı olsa neolacak donanımı çok olsa neolacak vw transportere niye esp koymuş çünkü esp kaymaya elverişli araçlara arkadan itişli araçlarda altı yerden yüksek araçlarda yarış arabalarında daha çok gereklide o yüzden.diğer markalar pazar yakalamak için esp koyuyor .esp yok diye diye vw nin 10 gömlek altı araçlarla kıyaslama yapmayalım.şimdiye kadar kaç kişi esp olmadığından takla atmış dikkatsizssen esp sana ne yapsın.ayrıca isteyen istediği donanımı taktırabilir fiyat farkını vererk ama sis farı olmayan bir aracın yakıtını konforunu sağlamlığını etkileyeceğini düşünmüyorum düşünen varsa paylassın10-15 yaşında vw lere bakın bakalım diğer araçlarla arasındaki farka karşılaştıedığınız donanımlı araçlarla yanyana getirin hangisi daha diri sağlam duruyor

muharrem 05.07.2012 10:00

2011 model jettamın gaz pedalında,gaza bastıkça ve çektikçe gıcırtı geliyor arkadaşlar şu an servise gitme şansım yok neden olabileceği hakkında bilgi alabilirsem sevinirim

vaylis 05.06.2012 08:48

volkvagenin kasasına birşey demiyorum bir arabanın kasası ne kadar saglam olursa olsun esp si omadıgı zaman ani bir manevrada devrilir arabada zarar görür kendide ama kasası asglam olmasada esp si omayan arabanın devrilme şansı yüzde otuz daha azdır üstelit volkvagen transportere esp koydum diye ballandıra ballandıra anlatıyor ama 42bin tllik arabasına koymuyor bırak 42 binligi 60 binlige ible koymuyor o yüzden millet 30 binligi koyuyor nasıl kızmazsan kozma gelde birde kaliteden bahsadiyor kaliteymiş devrilme şanşı yüksek araba kaliteli olurmu sorarım sizlere

emre 05.06.2012 00:23

1.2 motor bu kasayı taşımaz diyenleri vw hemen mühendis olarak alsın. çok biliyorlar belli ki..
vaylis arkadaş en az 10 araba yorumunda esp den bahsetmişsin. tamam esp tabi ki önemli de çok övülen civicin kasası vw kasalarına göre zayıf. nasıl olacak bu iş ? hepsinin iyi yanı kötü yanı var.. sağlamlıksa derdiniz seçenek tek: volvo

emrah 01.06.2012 22:55

vw i her zaman beğenen öven bir insan olarak şöyle söyleyeyim arabanın tek sorunu içinin plastiğidir.gerçekten belli bir km den sonra tıkrtılar sahibini resmen ağlatacaktır.ama onun haricinde on numara bir araçtır. hele hele şu ''1,2 motor bu aracı taşımaz'' diye yorum yapan hiç bir şeyden anlamayanlar test etsin ilk önce.performans ve güvenli sürüş hissini anında alıyorsunuz.fakat işte kullanılan dandik malzeme gelecek seneden itibaren çok arkadaşı üzmeye başlayacak

??? 30.05.2012 12:21

3 ay sonraya gün vermeleri peynir ekmek gibi sattıklarının göstergesi olamaz bu araçlar meksikada üretiliyor dolayısıylada teslimatı uzun zaman alıyor.. uzun zamandır bu markada sıra var okadar satış rakamları yukarlarda olsaydı trafiğe çıktıgınızda bu markadan başkasını zor görürdünüz ama durum hiçte öyle değil..

zül 30.05.2012 10:12

peynir ekmek gibi satmıyorlar ithalatında sorun oldugu için sıraya yazıyorlar türkiyede peynir ekmek gibi satan 1.cliyo sembol 2. fluence açık ara önde jetta gerilerde üçüncü civic dördüncü astra hani jetta boş laflara pabuç bırakman donanım fakiri 105 hp civic 125 hp ful donanım sorunsuzluk abidesi otomotik vitesin kralı aynımı jettayla

hüsen 30.05.2012 08:50

bir arkadaşıma jetta almaya gittik bayiye, adamlar peynir ekmek gibi satıyor, üç ay sonraya sıra veriyorlar ayrıca 1200 motor jettayı test sürüşü yaptık, 1200 motor bu kasayı kaldırırmı dedik, ama araçta sanki 1600 motor var benim aklımda sıfır araç yokken, benimde aklıma düştü, bence almadan test sürüşü yapmak lazım harika bir araç

zül 30.05.2012 08:18

volkvagen amerikada niye satmıyor çünkü ragbet yok basit arabalara ful donanımlı 2000tsi jetta amerikada 35bin tlye satıyor bizim burda aynı arabayı 80bin tl ister

stepne 29.05.2012 10:12

donanım yoksunu aynı fiyata 1 30 agzına kadar dolu üstelik ta meksikadan getiriyorlar bizim burada üretimi yok ama bizim melketin özelligi sizi düşünmeyeni siz niye düşünüyor deger veriyorsunuz

ahmet 28.05.2012 21:45

NE DERSENİZ DİYİN BU ARABANIN LAF ETMEYİN BURADA YORUM YAPAN ARKADAŞLARIN ÇOĞU BU ARABAYA BİNMEMİŞLERDİR BİLE BOŞUNADA ARABAYI KÖTÜLEMEYE ÇALIŞMAYIN ATMAM ARABANIN İZLASYONU KÖTÜ OLABİLİR AMA MOTORA LAF ETMEYİN ARABA 150000 GELİR TIK DEMEZ !1

vos 27.05.2012 15:57

çelik cant kaza oranını ne kadar düşürür bilemem ama esp yüzde otuz düşürüyor biri can ve mal güvenligi biri estetik

marka fanatigi 27.05.2012 03:42

Bazı arkadaslar "vw sonucta gozu kapalı alınır" gibi akla ziyan gerekceler sıralamıs bu nasil fanatikliktir arkadas. Kimi de 2.elden bahsetmis İkinci el icin araba arayan sahin alsin,hic sorun cikarmaz, koylerde bile parcasi var :) Bu meksikadan gelen jettalar, alanların elinde patlayacak 100 bin km sonra. Benim bir komsum turbosunu degistirdi. Allahtan bi seklide garantiye soktular. Ha buna ragmen 2. eli olmez bu arabanin. Șahin gibi satılır gider.

brsbrs 26.05.2012 13:40

1.2 tsı aldım işçilik ortanın biraz üzerinde ses yalıtımı derseniz cam açıkken mutlaka olur motor teknolojisine diyecek söz bulamıyorum 6. viteste 192 km rahat görüyor ama üzerine çıkmıyor otomatik olarak hızı kesiyor bende 5. viteste zorladım 210 yaptı kısacası sınırlama var araçta işçilik vw yakışmamış özellikle bu görünüme daha iyi olabilirdi.

rsi 24.05.2012 16:35

o zaman sizin honda almanızı tavsiye ederim. tercih meselesi. ben de alacak olsam bu aracın esp li olanını tercih ederdim. tabi bir diğer vatandaş da kalkıp size 42 lik hondaya çelik jant bile koymamışlar jant kapaklı araca 42 bin verilir mi de diyebilir. bakış açısı tamamen...

n9v 24.05.2012 13:18

ama hondada esp her modelde standart fiyata iyi bak 42 bin tlik araba esp si yok

RSİ 24.05.2012 11:26

SAYIN VAYLİS 3000 FAZLA VERİN ESPLİ SİNİ ALIRSINIZ.

vaylis 24.05.2012 08:13

esp si olmayan araç her yorumu hak eder 30 bin tllik araçlara esp koyuyorlar 42 bin tllik araçta yok bide güvenliymiş esp kaza oranını yüzde 30 azaltır yutuba bir zahmet bakın espli ile esp siz araç arasındaki farka faydanıza

ahmet 23.05.2012 18:48

arkadaşlar ben 2012 jetta siparişi verdim ve bu yorumlara göre bu arabadan soğudum yani bu nedir alhını severseniz nerdeyse tofaş dediniz bu arabbya bu araba bu orumları haketmiyor

emrah 16.05.2012 23:48

artıları
önündeki amblemden kaynaklı avantajları var başta 2. el ve sürüş güvenliği

eksileri
vw kendi tarihinin en düşük malzeme kaliteli aracını üretmiştir her yeri sert plastik 100000 km den peugeot citroen gibi tangırdayacak bu araba.bir de yakıt tüketimi fabrika verileri traş şehir içi 8 lt den aşağı düşmüyor
(6 aydır kuzenimde var beraber kullanıyoruz aracı onun için söylediklerimin hiç biri atmasyon değildir)

ihsan 14.05.2012 15:56

ikinci elin sıfır kadar para ettiği tek marka volkswagen sürat olarak jetta 1,2 trend ile otobanda 200 km hıza ulaştım şehir içi atikliği fena değil ben beğendim slm

vaylis 14.05.2012 08:56

arkadaşlar can güvenligi var diyor görmüyor heralde esp olmayan araçta can güvenligi nasıl oluyor anlamadım esp yok can güvenligide yoktur

çakır 13.05.2012 14:37

arkadaşlar, kimisi hızlanınca içeriye rüzgar ve motor sesini çok alıyor diyor; kimisi 1.2 ama yakıtı fazla donanım yetersiz fiyatına göre pahalı ve de eski jettalardan kalite olarak düşük diyor. Onun için kullanan arkadaşların yorumlarını sordum. Hem bu araç için her yerde sıra mı var gerçekten? Teşekkürler

sahin 13.05.2012 10:15

Yorumlara gore araba alicaksaniz kafaniz cok karisir vede herkes kendi fikrine gore biseyler der sonucta alman araci gozü kapali alinacak markalardn biridir

son11 12.05.2012 14:30

Plazalarda araba için ileri tarihe gün veriliyor ,Doğru. Ama bu çok sattığından değil. Yeterince stok yok. Meksikadan geliyor. Ve yeteri kadar da gelmiyor.

ihsan 12.05.2012 13:31

1.2 trend aldım bir hafta oldu çok memnunum linea doblo accent megane kulandım hiç biri jetta rahtlığı ve güvenliğini vermedi allah herkese nasip etsin

barbaros 12.05.2012 12:17

vw araba yapar aradıgın parcayı köyde bile bulursun arabayı satmaya kalksan 2 el degerinin en yüksegine çöldede satarsın saglamlık var can güvenligi 1 .sırada anlayanda konuşuyor anlmayanda vw araba yapar ötekinlerde daraba yapar

mustafa denizli 11.05.2012 21:28

bu araç kötü olsaydı satarmıydı bayide araba yok olumsuz yorumlara kesinlikle katılmıyorum ben test aracını kullandım araba 2000 cc zewki werdi 105 beygirden ne beklenirki zaten o zaman porche alacaksın adam 55 tlye seat satıyor 2ci eli nanay anlayana...

memoli 11.05.2012 17:39

arkadaşım ben yeni aldım conf. ama gerçektenden de harika görünütü,konfor,güvenlik sonuçta markası yeter wv muazzam.ancak terdl.çok boş alabilirsen conf al derim..hayırlısı olsun

çakır 11.05.2012 13:33

arkadaşlar 1.2 jetta almayı düşünüyorum. Lütfen gerçek kullanıcı arkadaşlar yorumlarını yazarlarsa memnun olurum araç her yönüyle gerçekte nasıl ?

dr.tiryaki 06.05.2012 09:34

arkadaşlar 1.2tsi jetta aldım kullandım
almayı düşünen arkadaşlar yazdıklarımı dikkate alabilirler, 48.600 lira vererek aldıgım aracımın ilk ayında dikiz aynası durduk yere düştü bunu onarmak için servis almanyadan yapıştırıcı beklerken aracın ön tamponunuda boya kabarmaları oluştu, bunu da tamponu degiştirerek telafi etmeye çalıştılar, arabadan bu günden sonra sogudum ve satışa çıkardım, 3 ay dopingli ilanlarla birlikte 46,600 liraya sattım ve kurtuldum!... aracın yakıtı 2000 deviri geçmezseniz 5 litre civarlarında şehir içi bu 7 ye çıkıyor, ben performansta denedim :) 10 litre karma süper dimi :) max hız 200 yapıyor 210 yapmaz, 80-100 ü geçince acaip derecede rüzgar sesi alıyor, izolasyon çok kötü, aracın sadece makyajı var anlayacagınız başka bir halt yok, şimdi toyota corollam var kafam rahat

yorum farkı 05.05.2012 01:13

yorumlarda bu kadar mı farklılık olur ya sonuçta elle tutulan gözle görülen birşey yapmayın arkadaşlar birbirimize yardımcı olalım

emrah 17.04.2012 23:09

barış arkadaş çok vw reklamı izliyor sanırım caddy de pazarlık bitirmiş jetta almış :))))))))))) ayrıyaten değil jetta 1.2 tsi scirocco 2,0 tfsi bile o sürati görmez

onur 04.04.2012 10:30

malum ergenlik döneminde gençlerimiz herşeyi olduğundan fazla görebiliyor :))

vw 03.04.2012 19:09

arkadaşlar eski motorlarla karşılaştırmamışki zaten... vw leri kendi arasında karşılaştırmışlar barış adlı arkadaşın dediği doğruysa ki bende inanmam yani 1,2 vw jetta 260 yapabiliyosa 1,4 vw jetta ne yapar düşünmek gerek? şuan opel vw honda toyota ford hangisi olursa olsun deil 1.2 veya 1.4 bençe 1,6 motorla bile 250 - 260 gibi süratleri zor görürler haa diyinçe gitmez..

mehmet bağış 24.03.2012 22:21

beygir gücü105 eski motorlara la krşılştırmayınız bu mrkadada yalan yok 1 .2 deyıp geçmeyın şu an 102 beygır gücünde kımetlenmışler saygılar

psat 24.03.2012 21:50

Volkswagenin özelliklede pasatın 2 bin ve üstü motorlarıda 350 hatta 400 leri görmesi gerekir ki atarkende biraz destekli atmak gerekir :)))

düşündürüçü 24.03.2012 16:04

bu araç 1,2 motor ve bu kasayla 260 ı görebiliyosa 1,4 kasaları çok rahat 300 ü görür gibime geliyo ama imkansız..

eren canoglu 09.03.2012 22:31

barış hocam dolusunumu aldın boşunumu ve nasıl istediğin gibimi bende düşünüyorum cunku

barış adıguzel 09.03.2012 19:50

ben bayıye caddı almaya gıttım pazarlımızı yaptık herşey bıttı derken yenı 2012 jettayı gordum kasası co hosuma gıttı vede begendım aldı 1,200 motor olmasına ragmen 260 suratyaptım cok guzel performansı var tavsıye ederım 280 kuruş yakıyo ıstanbul tırafınde ama deger

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN