2017 Volkswagen Golf Yeni 1.0 TSI Midline Plus
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 999 cc
- Maksimum Hız 196 km/s
- Beygir Gücü 110 HP
- 0-100 Km Hızlanma 9.9 sn
- Maksimum Tork 200 Nm
- Uzunluk 4258 mm
- Vites Tipi 6 İleri Düz
- Genişlik 1799 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1452 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.9 lt
- Boş Ağırlık 1333 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
- Bagaj Hacmi 380 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 4.8 lt
- Yakıt Deposu 50 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
Popüler Karşılaştırmalar
2013 ekimde 47.200 tl.ye almistim.fethiye ww basaran bayiden. Kesinlikle tavsiye ederim. Ekonomik ve kaliteli. 2019 u bekliyorium
Trabzon Bahadır Otomotiv'e iki gün önce sorduğumda 94.500 TL dediler.
Satış danışmanı; her zaman ki gibi zam geleceğini de ilave etti.
VW GOLF 1.0 TSİ MİDLİNE PLUS Manuel; bu senenin ortalarında 100.000TL' yi aşacakmış.
Yarın, Cuma günü tekrar gideceğim zam gelmeden, nasipse satın alacağım.
Ocak ayı bayiler en son kaça bırakıyor bilgisi olanlar yazabilir mi
Arkadaşlar golf 1.0 tsi şuan alınacak en mantıklı araç bence aracı yeni almama rağmen karma 4,5 gösteriyor 3 silindir olduğu için gaza yüklenince çok tatlı bir motor sesi geliyor insanı mest ediyor resmen
dün trabzon vw aradım arkadaşlar elimizde araç yok diyorlar ..2018 için sıra alabilirmişiz onuda yeni fiyatları kabul etmek şartıyla...:))
misafir 2930 bende leon 1.2 tsi var soğutma suyu 90 dereceye bir kaç km sonra ulaşıyor ve 90 dereceye sabitliyor. Korkuteli ya da Burdur rampalarında arabayı denemek için bir kaç kez sıkıştırmama rağmen hiç bir zaman 91 dereceyi görmedim. Bunu servise sordum şimdiki araçlarda bu sıcaklığın motor için en verimli sıcaklık olduğunu araç bu sıcaklığı sabitlediğini söylediler.
sn.Misafir-2930
Termostatların görevi motor suyuna kısa devre yaptırarak motorun erken ısınmasını sağlar...
Örneğin 83'lük bir termostat ısı 83 dereceye gelene kadar motor suyunu hapseder!...
83 dereceden sonra termostat açar motor suyu devir daime başlar...!
LAKİN!...
Arabanız su eksiltiyor veya hararet daha çok yükseliyorsa!!!
SERVİSE GÖSTERİN ARABANIZ HARARET YAPABİLİR...
saygılar,
1.0 motor golf kullanan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim. benim araç 1 2 km gidince hemen 90 derece ısıya ulaşmış görünüyor. sizin araçlarda öyle mi?
Dün sipariş verdim tungten gri ay sonu teslim alacam 82.750 oldu en son yanında akıllı anahtarlık hediye verecekler dün comfortline test sürüşü yapıp karar verdim arabanın motor sesi gidişi harika 1.0 motor deyip geçmeyin 2 viteste 100 ü gördü araba bence düşünenler geç olmadan alın yoksa çok iyi zam gelecek benden demesi
Misafir 8000. Ben 8847. *** Tabii ki Golf 1.0 Midline Plus aldım. 79.000 tl para saydım. Tungsten Grisi (600tl civarında metalik renk farkını da almadılar) 220km'yi gördüm 5. viteste. İstanbul-Ankara otobanında. Yakıt tüketimini merak edenler içinde bir bilgi vereyim. Uzun yolda 130-140 km ortalamayla yolculukta bile 100km.de 35 tl civarında tüketim vardı.
Misafir 1138 Balıkesir den aldım 85bin tl ye.İstanbul alturdan 83900 tl teklif almıştı.Midline plus modelide 79bine bırakmışlardı.Daha sonra 83500 e alturdan alan duydum.Tabi bu teklifi ellerinde araç varsa verebilirler.Zaten yüzde 7 zubizu indirimi var.Almayı düşünüyorsanız fiyat araştırması yapmanızı tavsiye ederim.2018 mart ayında yeni model gelicek diye tahmin ediyorum.O da 100bin tl nin aşağısında olmaz.Bence şuan tam almanın zamanı.
Misafir-6267 hangi bayiden aldınız? biraz ayrıntılı yazarmısınız lütfen.
Doğrudur 79 bin tl ye veriyorlar.Comfortline 85 bine aldım.84000 İstanbuldan da teklif almıştım.
220 nasıl görüldü. Bende 4000 devirde 195 km hızda kalıyor sinirlayici yok mu
sn.Misafir-6500 Sanırım (79 BİN LİRAYA ALINAN POLO)
Yanlışlıkla GOLF topiğine gönderdi...
sayın Misafir-8847. nasıl 91500tl lik aracı 79a aldınız? imkansız geliyor bana. nerden hangi bayiden?
1.0 tsi düz vitesi (Sıfır) geçen hafta İstanbul'dan 79.000 tl'ye satın aldım. Gerçekten çok beğendim. Beklentilerimi karşılayan bir araç. Otobanda 5.viteste 220 km'yi gördüm.
Fiyat alan var mı? Baya bir indirim var fiyatı kestiremiyor insan...
Çünkü VW GOLF premium bir araçtır.
Gerek malzeme kalitesi, gerek konforu, gerekse ekonomikliğiyle sınıf lideridir.
Baz da olsa 90.000TL bence normal.
B sınıfı araçlar bile 80.000tl ye satılıyor ülkemizde!
baz araba 90 bin TL, rakiplerinde 65-70'e çok güzel baz arabalar var. 20-25 bn TL'niz cebinizde kalır. Pulsar 1.2 Turbo 76500, Megane HB 1.6 68350, Auris 1.33 65.500 TL, Astra 1.4 76900 TL,Leon 1.2Turbo 77000, i30 1.4 76500., Octavia 1.2 Turbo 69100.. Premium olmayan, normal bir halk arabsının baz modelinin fiyatları bellidir, 65-75 arasıdır. Boş Golf 90 bine çok fazla.
Bende VW GOLF 1.0 TSİ midline plus manuel var.
İLAVE DONANIMLAR:
Cam tavan ve hız sabitleme sistemi.
Aracımı alalı tam iki ay oldu.
Şehir içi: 7.2 litre
şehir dışı : 5.2 litre
ortalama: 6.2 litre yakmaktadır.
Aracım karma olarak 32 kuruş yakmaktadır.
Bu araca sahibim diye abartmıyorum, Samimiyetimle yazıyorum.
1.0 TSİ GOLF gerçek anlamda ekonomik ve kalite bir araç.
iyi günler
1.5 yıl önce mıdlıne plus 1.2 tsı aracı 62 bin tl ye aldım şimdi aynı araç 85 bin tl çok pahalı
Alacaklara tavsiyem astra hb düşünün derim 70 bin tl civarı ve tıp olarak da çok güzel bu araca bu kadar fiyat çok fazla
Wv hız sabitleyiciyi özellikle mi koymuyor bir türlü anlamıyorum
6358 ekstra donanımlarla ikinci el aldım derken biraz açar mısınız acaba?
selam arkadaşlar.
2016 VW GOLF 1.2 TSİ COMFORTLİNE MANUEL 20.000km aracımı ekstra donanımlarla ikinci el aldım.
Ekstra donanımlarla Highline oldu.
Tornado kırmızı
Açılır cam tavan
Bi-xenon far sitemi.
Led gündüz farı
Led stop farı
17 dijon jant
Hız sabitleme sistemi
6.5 inch ekran
ile aracım bana 80.000 tl ye geldi.
Çok sağlam araba ömür boyu kullanırım İNŞALLAH.
Vergisi az.
Yakıtı ekonomik.
Ben 20/06/2017 tarihinde aldım.ix35 im vardı.kesinlikle hızlanma yalıtım güç yol tutuş çok çok iyi.bu fiyatlara bu kalitede yok.tek sıkıntı donanım.3 silindir olduğuna bakmayın beygir ve torku çok iyi zaten 1,2 kalkacak 1 olacak , 1,4 te 1,5 olarak yıl sonunda gelecek.kullanım süper
araçta jant kapağı yok.alüminyum alaşım çelik jant var.
85 bin liraya jant kapağı veriyorsa almamak daha mantıklı. Ekmek köfte anektodu burda yersiz kalir, 100 bin mi vericez orta sınıf arabasina
TÜRKİYE'de vergi ve akaryakıt fiyatlarını göz önünde bulundurunca en ekonomik araç bence...
Siz motorun 3 silindirli olduğuna bakmayın ürettiği tork'a bakın (200 TORK)
DÜZ MOTORLARLA KIYASLARSANIZ 2.000 MOTOR TORK'U KADAR GÜÇ...
Alanlar iyi günlerde kullansın...
Fevkaladenin fevki araba. Mükemmel ötesi. bu sefer olmuş..
Her arabanın bazında eksiklikler oluyor. Kimi jant kapaklı oluyor, kiminin sis farı olmuyor, bunda da ufacık jant var. Ne kadar ekmek o kadar köfte yani.
sn.Misafir-2167 Bir üst versiyonunda sizin istediğiniz var!
2017 Volkswagen Golf Yeni 1.0 TSI Comfortline DSG (Lastik Ölçüleri 205/55 R16)
2017 Volkswagen Golf Yeni 1.0 TSI Midline Plus DSG (Lastik Ölçüleri 195/65 R15 )
O DA 101.000 TL!
misafir 2167,en azından rakipleri gibi kapak jant takmıyor.Alaşım jant var.
15 jant olması çok kötü (polo-clio ebatıdır 15 jant, C sınıfına yakışmıyor)
Tamam da bu yeni (makyajlı) kasada 1.2 yok, yani boşuna konuşuyoruz. Yani bundan böyle sıfır ve makyajlı kasa baz golf almak isteyen 1.0 alacak, çünkü 1.2 golf artık olmayacak!
Aşağıdaki yoruma istinaden birşeyi aydınlatmamız gerekli ; yeni tsi motorlar 3 silindirli (1.0 ve gelecek olan 1.5),1.2 tsi lar ise 4 silindirli ,evet yeni motorların torku ve beygiri belli ölçüde iyi olabilir fakat 4 silindirin stabilitesini sağlayamayacağıda ortadadır.Günlük kullanımda özelikle rampalarda net birşekilde bu görülecektir.Selamlar.
sn.Misafir-6362 NEDEN 1.2 TSI arabası olanlar 1.0 TSI kötülesin?
Sonuçta hepimizin Volkswagen arabası var ayni marka!...
Hatırlatmak isterim ki 1.0TSI ile 1.2 TSI arabaların vergileri ve yakıt tüketimi ayni...!
1.0 TSI ile 1.4 TSI arasında fark var deseniz aklım erer çünkü vergi ve yakıt farkı var...!
Arabanızı iyi günlerde kazasız belasız kullanmanızı dilerim...
saygılar,
1.0 motor opel de tutmdı satıştan kalktı, ford da tutmadı (hala var ama satışlar sıfır, herkes 1.6 focus alıyor). Ben vw de de tutacağını sanmıyorum. Çünkü kayda değer bir tüketim üstünlüğü yok, ayrıca araba zaten alırken çok pahalı.
Arabalar.com kullanıcılarına selam ve saygılar.
1.4 Turbo benzinli 200nm tork artık gereksiz yere yakıt demek.
1.0 Turbo benzinli 200nm tork Teknoloji harikası motor 1.4 tsi lerin yaptığı işin fazlasını yapıyor.
1.2 Turbo benzinlileri öven arkadaşlar haklı ama 1.2 tsiciler 1.0 turbo benzinlileri kötüleme amaçlı yazıyor.
Denemeden fikir sahibi oluyorlar.
1.0 tsi 200nm tork VW Golfü uçuruyor.
Hem vergi avantajı sağlıyor hemde Ekonomi.
Ben tercihimi vw golf 1.0 tsi midline plustan yana yaptım.
İyiki almışım iyiki teknolojiyi takip ediyorum.
Bakın 1.4 tsi 200 nm tork artık zayıf kalıyor yerine 1.5 tsi 250nm tork gelecek ki mantıklı.
1.0 tsi araçlar Türkiye piyasasının en tutulur aracı olacak.
Bunu ilerleyen dönemlerde göreceğiz.
saygılarımla.