2017 Volkswagen Golf Yeni 1.0 TSI Comfortline
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 999 cc
- Maksimum Hız 196 km/s
- Beygir Gücü 110 HP
- 0-100 Km Hızlanma 9.9 sn
- Maksimum Tork 200 Nm
- Uzunluk 4258 mm
- Vites Tipi 6 İleri Düz
- Genişlik 1799 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1452 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.9 lt
- Boş Ağırlık 1333 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
- Bagaj Hacmi 380 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 4.8 lt
- Yakıt Deposu 50 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
Popüler Karşılaştırmalar
*** sn.Misafir-8941 Süspansiyondan şikayetiniz varsa lastik havalarını kontrol ettiriniz!. Çünkü fabrikadan çıkan araçlar ne zaman satılacağı belli olmadığından lastiklere bir hayli yüksek hava basarlar!...
Ben şahsen 34 hava basılması gerekirken 33 hatta 32 hava basıncı ile kullanıyorum... Bende ilk aldığımda 46 hava basıncı vardı dolayısı ile bir hayli yüksekti... Acilen lastik havalarını kullanım talimatında olan basınca düşürün... Saygılar,
Golf 2017 1.0 tsi dsg aracımdan gayet memnunum ama süspansiyonu hayal kırıklığı yarattı halbuki yumuşak suspansiyon olarak iddialı deniyordu bu konuda görüşleriniz nedir
8 aydır golf 1.0 TSI Benzinli Manuel araç kullanıyorum. Ve çok çok memnunum. Yaktı kokluyor, basarsan seri kaçıyor, vergisi Türkiye şartlarında çok uygun. Kısacası dizel almadığıma çok memnunum. 8 aylık ortalamam şehir içi, şehir dışı karışık 5.5 litredir.
2018 MODEL 1.0 TSİ COMFORTLİNE DÜZ VİTES ARACIMA EKSTRA DONANIM OLARAK
+Tornado kırmızı
+Açılır cam tavan
+Bi-xenon far sitemi.
+Highline led gündüz farı
+Dinamik led stop farı
+17 dijon jant
+Hız sabitleme sistemi
+7 inch ekran
+bagaj havuzu ve havuzlu paspaslar
ile aracım bana 118.500 TL ye geldi.
Aracımı çok seviyorum.
Çok sağlam araba uzun yıllar kullanırım inşallah.
Vergisi az.
Yakıtı ekonomik.
Allah herkesin gönlüne göre versin.
Dostlar; 2005 yılında tanıştım VW GOLF ile. Beşinci neslini yaklaşık 4 yıl kullandım.
Altıncı nesli çıkınca golf mk5'imi sattım, GOLF MK6 manuel aldım. Golf 6'ya aşık oldum.
severek 7 yıl kullandım. Hiç bir sorun çıkarmadı bana gayet konforlu idi.
Şimdi ise GOLF MK7 1.0 tsi manuel aracım var. Severek kullanıyorum çok ekonomik ve sağlam.
VW Golf'ten başka araba beğenemiyorum. Hoşuma gitmiyorlar.
VW GOLF bağımlılık yapacak kadar güzel ve iyi.
VW küçük motorlu dizel işine 1.2 lt hacimli 3 silindirli tdi ile girmişti. Bu makineyi Polo araçlarına entegre etti. 75 beygir güç ve 180 nm tork döndürme kuvveti ile gayet atikti. Basınca hızlı gidiyor basmayınca yakıtı kokluyordu. şehir dışında ihtiyatlı kullandığınız vakit 100 km de yakıt tüketimi 3 lt ye kadar düşüyordu. Şehir içinde ise 4 litre küsürlerde dolaşıyordu. Ayrıca vergi avantajı da vardı. Çok ekonomikti hem yakıt hem de vergi avantajı anlamında eli çok güçlüydü. Benim bildiğim şu an en küçük hacimli dizel motora seri üretim olarak VW yaptı. Bu yakıt cimrisi araçları nedense(nedenini bilen bizi aydınlatırsa seviniriz) kaldırdılar. Ve en küçük dizeller hep 1.4 litre ile başladı. Onlar da 1.6 lt vergi dilimine yakalandılar. Piyasada sadece bir iki markanın 1.3 lt dizelleri var onlar da kalite anlamında herkesin özellikle ailelerin ihtiyaçlarını karşılamıyor. Sadece ulaşım maksatlı ve filo amacıyla üretilen 1.3 lt dizel araçlar.
Bir yandan da farklı prensipte, Atkinson çevrimli benzinli&elektrikli arabalar(Honda Jazz, Kia Niro) ve turbo benzinli arabalar(Peugeot, VW, Renault) çıkmıştı. Ve eski Otto çevrimli atmosferik motorlar kadar yakmıyorlardı. Hem de motor hacimleri çok küçülüp en düşük vergiden de yararlanıyorlardı. Artık benzinli araçların çoğu yeni teknolojiler sayesinde ve motor hacimleri daha küçük olduklarından eskisi gibi yakıt tüketimleri fazla değildi ve dizelle aralarında eskiden %30 yakıt tüketim farkı varsa, bugün bu oran %15 civarlarına gelmişti. Ayrıca benzinli araçlar daha küçük motordan daha yüksek güç de alınca motorları küçüldü. Dolayısıyla ileride(yakın zamanda)insanlarda, bu %15 lik yakıt farkını yıllık vergisini az vermesinden karşılayarak dizel almaya gerek yokmuş düşüncesi hakim olacaktır. Ama şunu da belirtmek gerek küçük motorlu dizellerin araştırma geliştirmesi şu an durduruldu. Eğer çalışmalara devam edilseydi ben benzinli araçların yine de dizellerle rekabet edeceğine inanmıyorum(hem tüketim hem de çevreye daha az zararlı olma konusunda) ama sanırım otomotiv sektörü kendi içinde hep beraber binek araçlarda benzinli motorları geliştirmede karar kıldı. Nihayetinde petrol damıtılınca bir kısım kurşunsuz bir kısım mazot olacağı için ortaya çıkan mazot başka sektörlerde(kamyon, tren, gemi) kullanılacağını düşünüyorum. yani arta fazla benzin kalmasın ham petrol verimli bir şekilde bütün ürünleri kullanılsın şeklinde bir kararla bu ortak fikirde buluştuklarını düşünüyorum.
Sonuç olarak şimdiki teknolojiyle 1.3 ve altı benzinli motorlar eskisi gibi çok yakmadığı için ve vergi avantajı olduğu için dizele on binlerce ve hatta binlerce lira bağlamaya gerek yok. Burada da VW Golf 1.0 lt seçeneği 1.6 TDI seçeneğinden çok daha akllıca bir seçenektir.
Sayın misafir 9551, size katılıyorum ülkemizdeki 1.2, 1.0, 0.9 turbo araçalar hem vergisi az, hem basarsanız elinizin altından kayar gibi kaçar hem de basmazsanız az yakar. yani her açıdan küçük motorlu turbo benzinliler döneminde yaşıyoruz. daha büyük dizel motor alacağımıza 100 km de 1 lt daha fazla yakar buradaki yakıt açığını vergiden kapatırız dolayısıyla artık dizel araba almanın modası yavaş yavaş geçiyor... dönem ufak motorlu güçlü turbo benzinlilerin dönemi
Sn 6361, "daha ekonomiktir" demek tüketim demektir, aracın fiyatını neden yazdınız alşamadım. Dizel aracı pahalı alıp, pahalı satarsınız. Benzinliyi de ucuz alıp, ucuz satarsınız. Burada "daha ekonomiktir" lafından anlaşılan km. başına tüketimdir ve turbo benzinlinin tüketimi de dizel ve lpg liden fazladır. Yoksa ilk alım maliyeti olarak ucuz olduğunu zaten herkes biliyor.
sn misafir 6361 ( herkesin bir hesabı var bende size katılmıyorum)
ÖRNEK (=> Volkswagen Golf Yeni 1.0 TSI Comfortline DSG Fiyatı 106.000 TL!
ÖRNEK (=> Volkswagen Golf Yeni 1.6 TDI Comfortline DSG Fiyatı 133.000 TL!
Aradaki fark (27.000 TL) evet bu fark doğru ancak şimdi size bir hesap çıkarayım
1. öncelikle 1 litre dizel 1 litre benzinden daha uzun mesafe yol götürür. ve dizel benzinden daha ucuzdur.
yılda ortamala kaç km yaparsanız yapın dizel daha ekonomiktir. istasyona benzinli araca göre daha az uğrarsınız.
bence dizelin sürüş keyfi de çok iyidir. yani yokuş tırmanırken bunu çok iyi anlarsınız. dizel araçta gazı kökleyin korkunuz olmasın ama benzinlide ayağının altında yumurta varmış gibi basarsın gaza.
son olarak
dizel araca 133 bin verdin satarken de ona göre satacaksın. tutupta bu araba dizel diye kimse sizden 80 bine bu aracı ver demeyecektir. saygılarımla
M 6361 size kesinlikle katılıyorum neredeyse 30 bin lira fark için dizel almaya değmez. hesabı yaptığınız gibi uzun yıllar yakıtı bedavaya getirirsiniz. her ne kadar dizeli satarken yükseğe satsak da uzun yıllar dizele para bağlamak artık cazibesini yitiriyor bu küçük az yakan benzinli motorlarla beraber. zaten dizele vereceğiniz farkı başka yaralı işlerde kullanmak kesinlikle daha faydalı olur diye düşünüyorum. artık yumruk kadar motorlarla 100 km de 5 lt yakmak hayal değil dolayısıyla 100 km de 1 lt yakıt tasarruf edeceğiz diye dizele onbinlerce lira fark vermeye gerek yok. ayrıca daha vergi avantajını da saymadık yani. son 10 yılda inanılmaz bir dizel satışı oldu ülkemizde ama bence bu küçük motorlu turbo makineler ve atkinson çevrimli hibrit motorlar dizelin satışlarını kesinlikle çok düşürecek... herkese mutlu, huzurlu yıllar olsun...
sn.Misafir-7548 Herkesin bir hesabı var size katılmıyorum!...
ÖRNEK (=> Volkswagen Golf Yeni 1.0 TSI Comfortline DSG Fiyatı 106.000 TL!
ÖRNEK (=> Volkswagen Golf Yeni 1.6 TDI Comfortline DSG Fiyatı 133.000 TL!
Aradaki fark (27.000 TL)
BU PARA İLE 4800 LİTRE BENZİN ALIRSINIZ!...
YILDA ORTALAMA 10.000 KİLOMETRE YAPSAN VE SAKİN KULLANSAN ORTALAMA 6 LİTRE YAKIT TÜKETİR!...
BU DEMEKTİR Kİ 8 YIL YAKIT PARASI VERMEYECEKSİNİZ...
Bende 2016 Volkswagen Golf Yeni 1.2 TSI Comfortline DSG VAR!.
şehir dışı bagaj ve koltuklar ful dolu 120-140 kilometre hız ile 4.9 litre yakıt tüketiyorum...
Kısaca ticari olarak kullanmayacaksanız turbo benzinli araç DİZELDEN daha ekonomiktir arkadaşa katılıyorum...
saygılar,
.1.2 turbo, çoğu dizel ve lpg'liden ekonomik değildir.Verdiğiniz bilgi doğru değil. Zaten benzin, mazot ve lpg'nin fiyatı malum, tüketim verileri de ortada. Nasıl daha ekonomi,k oluyor anlamadımm ben? Ortalama 5 lt benzin tüketen bir araba, 4 -4.5 lt mazot tüketen bir arabadan daha eko. olamaz. LPG'yi zaten yazmaya bile gerek yok.
Ben 2012 yılından beri Kars'da yaşıyorum.
2014 Model 1.2 TSİ 105 HP VW Golf aracım vardı.
Aracımı 2014 Yılından bugüne kadar YAZ KIŞ Kars'da kullandım.
Kış lastikleriyle gitmediğim, çıkamadığım yer kalmadı.
1.2 TSİ ; Çoğu dizel ve lpg'li araçlardan ekonomiktir.
VW Golf bana hiç bir sıkıntı çıkarmadı. Çok sağlam bir araba. Sessiz,konforlu, güvenilir.
1.2 TSİ Golf'ü sattım şimdi Allah nasip ederse 1.0 TSİ alacağım.
Misafir-7047, enerji yoktan var, vardan yok olmaz derler, yani performans süper ama yakıtı içiyor deyince, performans uzaydan gelmiyor, ona göre bir enerji, tüketimi gerektiriyor. Ama şu konuda hak verirdim, araç yakıyor ama gitmiyor, ona bişey diyemem, buna verimsizlik denir ancak.
Merhaba. 113 kasımda tungsten gri 1.0 tsi konfor paketli aracı 88000 e izmir alsancak gözlerden aldim. 3800 km deyim. 1400 km muğla izmir arasi şehirler arasıydı. Fakat otobanda olması dolayısıyla 120- 130 bandında kullanıyorum.otovam dışında da 110-120 diyelim. Şu an tüm ortalamam 5.8 lt. Şehirler arasinda 5.3- 5.7, sehir içinde 6-7 lt değerleri görüyorum. Kullanımım sakin denilebilir. Mesala kırmızı ışığı görünce gazi bırakırım. Yokuş aşağı mümkün oldukça gazi bırakırım vs... dizel gibi sürekli gazlama güdünüz yoksa çok mantıklı, sessiz ve konforlu bir arac. Diğer aracım a3 1.6 tdi sedan. Ondan kesinlikle daha konforlu. Motor cekisi ve performansi beklentimden cok daha iyi cikti. Cunku bu araci alirken eve 2. Arac olsun performans onemli degil. Maliyeti düşük olsun vardı.
Kolay gelsin
Atmosferik motorların yakıt varyansı turbolara göre daha düşüktür. Yani biraz sert kullanımda turbolar su gibi içer yakıtı.
s.a arkadaşlar aracı yeni aldım bu gün 3 gün oldu düz vites ama çok yakıyor sözde 1.0 motor evet performans süper ama kaza bastıkça yakıtta çoşuyor
Sayın misafir 4655 İstanbul bayilerinde eski tarihli araçlar var. 85.000 e kadar fiyat alabilirsiniz
Hatay adana mersin bayisi 93 binlira fiyat verdi. 87-88 bin lira fiyati nasil veriyorlar anlamadim. 93 ten kurus düşmüyorlar
Biz sabitleyici en fazla 350 tldir fabrika çıkışı. Sürüş konforda tek eksik hız sabitleme
sn.Misafir-9291 Öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler dilerim!...
İyi günlerde arabanızı güle güle kullanın...!
Fiyatına gelince kasım ayı fiyatı (97.600 TL) -Siz aralık ayında (85.600 TL'ye almışsınız)
Arada var 12.000 TL fark!...
Bence sizin alış fiyatınız SÜPER...!
Ayrıca yılbaşından sonra bir zam daha var...!
Tekrar hayırlı uğurlu olsun...!
sürüş konforu kesinlikle ekletin.sonra pişmanlığını hissetmeyin.
Misafir 9291 ve 5439
İlk önce hayırlı olsun,boş araca 85600 çok,bunun içinde dediğiniz paketler olsa belki.1.0 motor Türkiye şartlarında 1300 kg üstü araçlar için pek tutmadı. Örnek ford 999cc. motor dünyada 6 kez en iyi motor seçildi ama ülkemizde bu motoru alanlar araçları elinde kaldı. önerim yüksel beygirli benzinli veya az kullanılmış dizel motor.
Misafir 9291 VW Golf tercihiniz iyi. Yalnız hız sabitleme, sürüş konfor paketi kesinlikle alın derim. Parasından kaçmayın.
Hız sabitleme uzun yolda çok rahat ettiriyor, konforlu sürüşler yaptırıyor.
1.0 TSİ manuel Golf kilometrede 35 kuruş yakıyor.
Bu devirde çoğu dizeller ile aynı değerler yakalanıyor.
Hayırlı olsun diyelim.
merhaba arkadaşlar dün yenibosna altur oto dan 1.0 tsi comfortline manuel satın aldık kaporamızı verdik.inci beyazı rengi standart donanım 85600 e geldi hız sabitleyici taktırıp sürüş-konfor paket olmasını istedim lakin 1835 tl fark istediler fiyat biraz yüksek geldi ama hala düşünüyorum yorumlarızı bekliyorum.
Merhaba arkadaşlar 17/12 de inci beyazı renk aldık kaporamızı verdik 1.0 tsi comfortline paket 85.600 tl ye yorumlarınızı bekliyorum
Önceki aracım i20 idi ondan az yakmasını beklerken aynı sürüş ve yolda 2-3 litre fazla yakıyor.. defalarca yol bilgisayarını sıfırladım sonuç değişmedi uzun yolda 5 litrreyi tutturabilirsiniz...
Bende 2016 Golf Tdi var eşimede çok yol yapmadığı için 2017 1.0 olanı yeni aldık şehir içi dur kalk tarfikte işe gidiyor acayip sıkışık bir trafikte bazen adım adım ve yakıt tüketimi 12 lt gösteriyor ortalama daha 200 km oldu aracı bu yol dışında hiç kullanmadı bende çokmu yakıyor anlamadım ve test etmek için aynı yolu kendi dizel aracımla gidiş dönüş denedim sabah aynı saatte gayet sakin bir kullanışla ortalamam 11 lt oldu yani trafiğinize göre tüketim değişiyor o yüzden şehir içi çok kıyaslamamak lazım şehir dışı daha sağlıklı veri olur Benim dizel şehirlerarası 4,5-5 lt arası oluyor 1.0 için yorumlara bakarsak şehir dışı çokda fazla yakmıyor senede 15-20 bin km aşmayanlar için ideal gözüküyor. Bir ara deneyebilirsem buradan şehirlerarası yakıtını paylaşırım.
sn.Misafir-5115 Şehir içinde az yaktırmak istiyorsanız!
Lakin hatalı kullanıyorsunuz!...
Kısaca kalkışlarda motora tam gaz yükleniyorsunuz yazılarınızdan bunu anladım...!
Gaz pedalına tam gaz yerine aracınızın kalkış için istediği gazı verirseniz az yakacaktır...!
Şehir dışında veya trafik serbest olduğunda da az yakmasını istiyorsanız 2500-3000 motor devrini geçmezseniz az yakacaktır...
Turbo araçlar zaten az yakması için tasarlanmıştır!...
Lakin gaz pedalına bir anda tam gaz verirseniz bu kez çok anormal yakıt tüketir...!
İyi seyirler dileklerimle...!
saygılar,
Golf 1,0 comfortline manuel ben de alalı 1,5 ay oldu. Genelde şehir içi ağır trafikte kullandım. Sabah 10 km akşam 10 km toplamda 20 km gibi hafta içinde kozyatağı kadıköy arası Istanbul trafiği 1-2-3. viteslerde istanbul sabah ve akşam trafiği 7,5 lt/100 km gösterge verisi şu an. Ancak çok yoğun trafikte 1. vites kalk durda çok daha fazla yakıyor 13 lt/100 km olduğu da oldu.
Dur kalk olmadan 2. 3. 4. viteslere çıktığında yakış belirgin olarak düşüyor.
Çevre yolunda trafiksiz zamanlarda 5- 5,5 lt/100 km oluyor.
Çekiş sorunu yok hızlanması çok iyi performansı çok memnun edici.
Sadece dur kalklarda bu tsi motorlar hepsi çok yakıyor sanırım kalkış anlık 40lt/100 e çıkıyor biliyosunuz durma esnasında da 12lt/100km'e çıkıyor nedendir bilmem. Bu sanırım tüm tsi motorların sorunu.
O yüzden dur kalk trafiğinde hiç memnun değilim ama hep dur kalk trafik olmadığından mutlaka ortalama düşüyor.
Sanırım açıklayıcı olacaktır herkese
İstanbul general den 88 fiyat aldım dün. Gri sürüş ve ışık paketiyle
sn.Misafir-2538 Öncelikle hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kazasız sürüşler dilerim...
Arabanızın fiyatına gelince 92.500 TL bence çok çok iyi...
Liste fiyatı (100.100,00 TL)
ZUBİZU Kampanyalı Opak Renk Tavsiye Edilen Anahtar Teslim Fiyatı (93.300,00 TL)
Ayrıca yılbaşından önce almakla plaka vergisi de düşük olacak...!
Tekrar hayırlı uğurlu olsun...
Merhabalar, 4 aralık tarihinde sürüş konfor paket ve ışık paket 92,500 fiyat aldım sizce nasıl arkadaşlar renk olarak beyaz ve sunroof yok.
Misafir 7386 hangi il? Düz renk boş olana 92 dediler...
sürüş konfor paket metalik renk 89bin fiyat aldım. nasıl sizce?
2017 Golf 1.0 TSI DSG Comfortline araca sahibim. Yakıt, vergi yönünden çok ideal. Heleki iş performansa gelince 1.2 TSI lerden daha iyi. Cok guzel bir performansi var. Ozellikle araciniz DSG ise keyfine doyamayacaksiniz. Saygilar;
Misafir 6288 senin mantıkla ben 2013 te polo yerine i20 aldım. Dünde yeni golf aldım araçta 2013 te aldığım ve geçen hafta sattığım i20 de olan yağmur sensörü, hız sabitleme/sınırlama,otomatik kararan dikiz aynası, navigasyon, otomatik farlar vs yok ama 7 tane airbag var kullanılan malzeme kalitesi mükemmel. Arabaların konfor donanımlarına aldanıp güvenlik donanımlarını göz ardı etmeyin. Ben birkere yaptım hata olduğunu gördüm. Ayrıca kullanılan malzeme kaliteside ap ayrı.
1 0 tsi yeni golf mükemmel ötesi yakıt performans Harika tavsiye ederim 2 ay önce aldım
Ben 2012 yılından beri Kars'da yaşıyorum.
2014 Model 1.2 TSİ 105 HP VW Golf aracım vardı.
Aracımı 2014 Yılından bugüne kadar YAZ KIŞ Kars'da kullandım.
Kış lastikleriyle gitmediğim, çıkamadığım yer kalmadı.
VW Golf bana hiç bir sıkıntı çıkarmadı. Çok sağlam bir araba. Sessiz,konforlu, güvenilir.
1.2 TSİ Golf'üsattım şimdi Allah nasip ederse 1.0 TSİ alacağım.
Şuan için alınabilecek en mantıklı araç. Yakıt tüketimi, vergi ve servis maliyetleri düşük. Marka algısı anlamında prestijli. Satmak istediğinizde satışı hızlı ve karlı. Bayi fiyatı 87.000-TL civarında ki, şuanda 100.000-TL'nin altında araç yok nerdeyse.
Sayın 915 Golf 7.5 diye tabir ediyor volkswagen. 7 Kasanın makyajlı hali yani. Henüz 8 kasanın tasarımına dair net bir bilgi ve üretimin ne zaman başlayacağına dair tarih yok
2013 ten beri üretilen jenerasyon halen Golf 7 adındadır. Golf 7' ye bu yıl küçük bir makyaj yapıldı o kadar. Golf 8 henüz piyasada değil, 2018 yılında çıkması bekleniyor.
Golf 7. Makyaj yediği icin7.5 da diyenler var 18yok
bir hafta önce 1.0 TSI 2017 golf aldım. Golf 7 mi Golf 8 mi dir ? Nasıl öğrenebilirim ? 2017 de hem 7 hem 8 mi üretildi ? Yoksa Golf 8 2018 model mi oluyor ?
merhaba 1.0 manuel golf comfortline 88.500 tl fiyat çıkardılar 1.4 125 ps modelini istiyordum ama arada 9 bin tl gibi bir fark çıkıyor acaba 1.0 almak mantıklı mı
96.000 tl’ye araca para veriyorsunuz araba manuel vites hız sabitleyici yok o yok bu yok
Diğer emsallerine bakın Fulin alabiliyorsunuz bu paraya
Doğuş grubu çok yanlış bir pazarlama politikası yapıyor
B segment araçlar da standart olan çoğu özellik neden Vw grubu araçlarında ek paket olarak satılıyor.
Misafir 604,
Hiç kaçırma hemen al derim.
B sınıfı vw polo bile o donanımlarla 100 bin liraları buluyor.
Şuanda otomobil piyasası çok yüksek ve yükselmeye devam ediyor.
Temiz ikinci el bulup alacağın.
Arkadaşlar:
2015 Model 1.2 TSİ 105Hp 4 Silindirli Düz vites 55.000 kilometrede aracı
Opak Beyaz, Kazası boyası tramer kaydı yok. Fabrika çıkışlı ilave donanımlar
Sunroof
Sürüş konfor paketi
Bi xenon farlar
6 inch multimedia ekran ile
77.000TL ye satın alınır mı?
Aracı gördüm tertemiz. Çok güzel.
Sizce almalı mıyım?
Yorum yazarsanız mutlu olurum.
O fıyatlara 2016 model, 1.6 dizel, 115 beygir, 270 tork, 10 bin 20 bin arası km, cam tavanınıdan kör nokta uyarı sistemine, start stopundan otomatik park asistanına ful+full özellik olarak nerdeyse aklına gelebilecek herşey olan peugeot 308 classic edition plusları rahatlıkla alabilirsin. ben de senin gibi golf bakıyordum tesadüf eseri bahsettiğim araç denk geldi ve aldım. Almadan önce bende herkes gibi kulaktan dolma bilgilerle pejo mu geç mantığındaydım ama şimdi iyiki de almışım diyorum. aracımla eşdeğer özelliklere sahip bir golf alsam en az 20-30 bin tl fazla vermem gerkecekti.
Daha önce golf7 kullanmış biri olarak söylüyorum inan ki 308 in golften hiçbir aşağı kalır yanı yok.
Bazen marka algısı insanların gözünü kör ediyor. araba alırken farklı markaların araçlarını da araştırıp, karşılaştırıp ona göre almak en mantıklısı.
Haftasonu kars şavşat karagöl arası 350 km yol yaptım. Bunun 200 km düz yol 150 km dağlık yaklışık 50 km kadarda yol olmayan stablize yollarda kasimum 2. Viteste dağ tırmanışı inişi oldu ortalama tüketim 6.1 litre. Araçta yokuşlarda tırmanışlarda çekiş sorunu yok şöyle ki 1.6 dci x nissan x trail le kapıştık ( aynı sınıf değil ama olsun ).aracım 1.0 tsi dsg golf. Araçta 4 yetişkin 2 çocuk ful bagajdı. Daha ne olsun gayet iyi değerler.
sürekli yüksek devirli kullanımda kaç litre yakar arkadaşlar?
Sürüş paketli beyaz renk manuel araç 86600 tl fiyat verdiler
Yıllardır aynı iç-dış tasarım, 3 silindirli benzinli motor, saçma sapan dizelden az yakar iddiası ve sonuç: "inanılmaz rafine". İnanılmaz rafine ne demek, ben anlamadım. 5 lt benzin yakan araba, 4 lt dizel yakan arabadan nasıl daha az yakıyor, onu da anlamadım.
bende alalı birkaç gün oldu,270 km şehir içi kullandım ort 6.5 gösteriyor. Agresif kullanmadım.
Burada bir yanlışı düzeltmek lazım!...
Arabaların yakıtı şehir içinde tam net olarak hesaplanamaz!...
Çünkü trafiğin akışı ve yol güzergahlarına göre değişiklik gösterir ve yakıt farklılığı oluşur!...
En doğru tespit şehirler arası olarak hesaplanmalı...!
Kısaca ARABALAR .COM.TR'de yazılan tüketim değerleri...!
(Sakin kullanıma göre bire bir ayni...!)
Araba alacak olanlar hiç tereddüt etmesin!...
Yakıt değerleri ARABALAR.COM.TR'de ne yazıyorsa ayni...!
saygılar,
Ben 1.0 EcoTSI DSG Leon kullanıyorum.
Diğer arabamda dizel çift kavramalı otomatik.
Kesinlikle 1.0 EcoTSI harika bir motor.
Tork olarak dizelden sadece ve sadece 20nm daha düşük ama dizele göre inanılmaz rafine bir sürüş veriyor.
Bu rafinelik sanki daha yüksek torku var gibi hissettiriyor.
5 Serisi de kullandım (ZF8), motor-şanzıman tepkileri birbirinni andırıyor. (Araba olarak 5 Serisi ile karşılaştırmıyorum, motor ve aktarım organları ve tepki hissiyatı olarak söylüyorum).
Çok rafine, keyifl bir motor.
Bunu anlayamayanlara için yapacak bir şey yok, onlar ne arzu ederlerse ona binsinler.
Uzun yolda zorlamazsanız 4.2 ortalama yakıyor. (2 Yetişkin, 1 valiz)
Şehir içi yazın normalde 5,5 ama basarsanız ya da trafikte 1 saat kalırsanız 6,2 ya da 6,3 yakıyor.
Çok önceden 1.4TSI DSG'de aracım da vardı.
1.0 Bence her açıdan tam olarak lider konumunda.
Bunlar benim düşüncelerim.
1.0 tsi manuel golf en kötü senaryoda taşlar çatlasın en fazla 8 litre yakar.
Ortalama senaryo 6 litre yakıyor.
Kilometrede en çok 37 kuruş yakar. Bu değerleri dizel motorlar bile zor görür bu devirde...
Eshişehirde 1.2 kullanıyorum. 75000 km. ortalamam 5.8-6.0 civarı.
1.0 en fazla bu kadar yakar arkadaşım.
turbo motorlarda zorlarsanız yakıt çok yukarılara çıkabilir.normal kullanımda gerçek bir şehir içinde en az 2 litre eklemek gerekir.bu aracı kullanmadım ama araştırmalarım ve kendi kullandığım aracı göz önüne alarak yanıtladım. çok sakin kullanmıyorsanız 7.5 altı yakacağını hiç sanmam.
tabi burda yakıt verisi paylaşırken kullanım tarzı ve güzergahta devreye giriyo
Arkadaşlar 1.0 tsi manuel vites en kötü senaryoda kaç litre yakıyor Allah aşkına sürekli kullanan cevaplasın
mart 2016da 1.6 TDi comfort aldım.sehir ici 5.6 sehir dısı 4.8.sürüş keyfi anlatılmaz yaşanır.sınıfının en iyisi.
misafir 3465,sanırım tsi motor yerine atmosferik 1.0 polo kullandınız sanırım.çünkü bu motor max torkunu 1500 devirden itibaren veriyor.Aracı da ayrıyeten kullandım.3bin devire çıkma ihtiyacı da hissetmedim.
Aracı Doğuş Oto Şaşmaz da test etme imkanım oldu. Alt devirler çok cansız. Turbo devreye girince performansı artıyor ancak 3000 devirde seyretmek lazım. Haliyle yakıt artıyor. Ben pek beğenmedim. ***
ben aracı alalı 2 ay falan oldu bi kere araç on numara kimse 1.0 motor gitmez demesin önce kullandığım araç 1.5 dci motor vardı ondan daha performanslı bir araba çekiş on numara yakıt sarfiyatına gelince 100-120 arası size dizel keyfi verir ama basarsanız yakıyor abi ha birde şunu söyliyim arabaya bindikten sonra basmamak elde değil araç resmen beni daha hızlı kullan diye yalvarıyor araç on numara bir araç söyliyim alacaklar kesinlikle pişman olmaz ben olmadım
sn.Misafir-1485 Öncelikle teşekkür ederim...
Sakın eleştiri olarak algılamayın ben yazımda!
Bazı dizellerden daha az yakıyor diyebilirim....
Kuruşa vurursanız... Diye açıkça yazdım...
Tüm dizel araçlardan değil...!
Bir yanlış anlama oldu düzelteyim istedim...
Ayrıca sizde arabanızı güle güle kullanın...
saygılarımla,
Sn 4814, aracınızı güle güle kullanın ancak "dizellerden daha az yakıyor" sözünüz üzerine yazdım yazımı. Yoksa ben de dizel araca karşıyım ve benzinli kullanıyorum ve mantıklı buluyorum (çünkü ben de az km yapıyorum). Fakat benzinli araç, dizelden az yakmaz, çünkü yeni nesil dizel araçlar 4 lt mazot yakıyor, dolayısıyla 5 lt benzin yakan arabadan daha az tüketiyorlar. Saygılar.
sn.Misafir-9967 Herkesin kendine göre hesabı var!...
Ben arabam ile bir yılda ortalama 6.000 kilometre yapıyorum!
Geçen sene 2016 yıl sonu 2016 Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline DSG Ful Aracımı 80.BİN TL'ye aldım!...
Ayni aracın dizel olanını alsaydım 30.000 BİN TL fazla para verecektim...
BU FARK BENİM İÇİN 10 YILLIK BENZİN YAKIT PARASI DEMEK !...
Zaten araçların kullanım süresi 10 yıl!...
(KULLANIM KİTAPÇIĞINDA YAZAR)
Aradaki fark ile 10 yıl benzin parası vermeyeceğim demek...!
HERKESİN BİR HESABI VAR!...
saygılarımla,
alırken 95 bin verdikte sonra 1-2 lt'nin hesabını yapılır mı? 5 lt benzin yakan bir araba, 4 lt mazot yakan bir arabadan nasıl daha ekonomik oluyor, anlamadım ben(şu anda bir sürü dizel araba 4 lt yakıyor, dizelin ve bnzinin fiyatı da belli)! .
Misafir-9260 uzun yol yakıtında sorun yok zaten. bütün mesele şehir içi kullanımdan kaynaklı. trafik malum dur kalklı olduğu için veriler yükseliyor. sen şimdi uzun yol çok sık yapıyorsan anlayamazsın 3 ay şehir içinde kalıyorsan ne yaktığını görürsün.
ARABA ALACAK ARKADAŞLAR!...(TEKRAR YAZIYORUM)
DİKKAT (ARABALAR.COM.TR'DE YAZILAN)
(Fabrika yakıt tüketim verileri ile bire bir AYNİ YAKIT TÜKETİMİ VAR!)
Bazı arkadaşlar alınmasın fabrika verilerinin çok üstünde yakıt tüketimi olduğunu yazıyor!...
Bu arkadaşlar ya araba kullanmasını bilmiyor yada çok sert araba kullanıyor!...
Ben aşağıda da yazdım Ankara -Erzurum Gidiş Erzurum-Ankara Dönüş 1750 km yol kat ettim arabanın bagajı ful dolu 5 kişi tüm koltuklar dolu (Hız 100-120-140- km) toplam tüketim 85 litre...!
Eğer araba iki kişi ile bu yolu kat etmiş olsa idi!... YAKIT TÜKETİMİ (100 KM 4.9 DEĞİL/100 KM 4.3 LİTRE TÜKETECEKTİ KISACA FABRİKA VERİLERİ İLE BİRE BİR AYNİ OACAKTI...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Araba alacak olan arkadaşlara belki faydası olur diye tekrar yazdım...!
saygılarımla,
1.2 DSG BEŞ KİŞİ BAĞAJ FUL DOLU!!!
(1750 KİLOMETRE YAKIT TÜKETİMİ 85 LİTRE)
(GÜZARGAH ANKARA ERZURUM HIZ 100-120 -140 ARASI)
100 KM YAKIT TÜKETİMİ 4.9 LİTRE...
Alacak olan arkadaşlar arabanın yakıt tüketimi süper bazı dizellerden daha az yakıyor diyebilirim!... Kuruşa vurursanız...!
BUNDAN İYİSİ BU ZAMANDA YOK!... (VERGİ VE YAKIT)
1.0 dsg almayi dusunuyorum yakit tuketimi nedir kullanan arkadaslar?
Misafir 3867 arkadaş araç çok dikkatli trafiksiz yavaş kullanımlarda (70-100) arası hızlarda 4 litreyi rahat görüyor 100- 150 arası şehirler arası kullanımda 5 litre şehir içinde ortalama trafikte 6.5 yoğun trafikte 7.5 - 8 civarı bir tüketim var ama 8 görebileceğin maximum değer
Arkadaşlar 1.0 dsg comfortline golf aldım bir ayda 3000 km yol yaptım dağ bayır yokuş dinlemiyor tabiri caizse köpek gibi gidiyor sarıkamışa 20 km tırmanışım oldu arkamdan gelen 1.6 atmosferik motorlara havlu attırmak az kalır aynada kayboldular araç yokuş çıkışmarında vites küçültmeyi bile gerek görmüyor devir yükselme diye bir durum yok cidden 110 beygir gücü alt devirlerde fazlasıyla veriyor 200 torkla beraber 150 - 200 km hızlanmalar da çok iyi daha ne olsun bu araba gitmez diyenler gidin kullanın vurun tepelere bakalım aynı şeyi söyleyecek misiniz yakıtıda gayet makul
82.900 dod esenyurt bayinden aldim comfortline
20 Ağustos 2017 de aracımı teslim aldım. 12 Eylül itibarile 1250km yol yapmışım. Bunun 500 km si bayram tatili sebebiyle ankara-afyon arası. Uzun yolda bayrama gidiş geliş genelde 100-120 arası hız ile 4.2 litre yaktı. Şehir içi de 6 civarı yakıyor. Şu an göstergemde gördüğüm en başından beri tüketim ise 5.4 litre. Kısacası memnunum. Araç yokuşta gayet iyi performans gösteriyor.
Misafir 3867
Bende VW GOLF 1.0 TSİ COMFORTLİNE manuel var.
İLAVE DONANIMLAR:
Cam tavan ve hız sabitleme sistemi.
Aracımı alalı tam 47 gün oldu.
Şehir içi: 7.2 litre
şehir dışı : 5.2 litre
ortalama: 6.2 litre yakmaktadır.
Aracım karma olarak 33 kuruş yakmaktadır.
Bu araca sahibim diye abartmıyorum, Samimiyetimle yazıyorum.
1.0 TSİ GOLF gerçek anlamda ekonomik bir araç.
iyi günler
makyajlı golf 1.0 tsi manuel vites sahibi arkadaşlar arabanın her türlü senaryoda yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilir mi rica etsek
Misafir - 70 ' e kesinlikle katılıyorum. Her konuda olduğu gibi bu konuda da büyük bilgi karmaşası var. Gerçek ve objektif deneyimlerden çok hikayeler dolaşıyor ortada... Sanırım kabul edilmesi gereken şey en iyi araba diye bir arabanın olmadığıdır. İhtiyaç ve bütçe analizi yaparak kullanmayı düşündüğünüz süreye göre tercih yapmak en tatmin edici olacaktır. Bugün tüm araçlar TS-16949 (yeni adı IATF 16949:2016) ' a göre üretiliyor. Bu oldukça detaylı ve zor bir kalite standardıdır. Yani sihirli bir tercih veya bir şekilde bir yerlerde kimsenin bilmediği "en iyi otomobili" kullanan çok mutlu insanlar yaşamıyor. Bir notum da kendilerine otomobil editörü diyen gurulara; kendi paranızla, çalışarak, taksit ödeyerek veya peşin kaç tane sıfır araba aldınız?
Misafir 8764
Gezmediğim marka model kalmadı. Bütün c sınıfı hackback araçları denedim.
Gerçekten VW golf premium bir araç.
En basitinden kapı içlerindeki gözlerdeki yumuşak bez kaplama Harika hangi markaya bakmışsam Yok. Koy su şişesini langur lubgur ses çıkarsın.
Vw golf 1.0 turbo benzin manuel 89.500₺ ye aldım. Fiyat olaraktan çok uygun. Sonuçta premium bir araç alıyorsunuz.
1.0 Turbo benzinli Golf ortalama 35 kuruş yakmaktadır.
C sınıfının tartışılmaz lideri.
arkadaşlar makyajlı golf 1.0 tsi manuel vites çoğunlukla performanslı kullanımlarda litre bazında en çok kaç litre yakar? bu motoru kullananlar arkadaşlar yorumlayabilir mi rica etsek
Türkiye'nin çeşitli illerinde 14 farklı bayiden fiyat aldım ve en iyi fiyatı İstanbul Yenibosna Altur'dan 83.500 lira olarak aldım, düşünen Altur'dan Muzaffer Avar bey ile irtibata geçebilir. Ben bir süre daha araba hayallarimi ertelemek durumunda kaldım çünkü delirmek üzereyim. Müsaade ederseniz sebebini anlatayım:
Niyetim Corolla 1.33 alıp ihtiyacımı görsün anlayışıyla kullanmaktı. Sonra hem çevremden duyduklarım hem de internetten okuduğum yorumlar beni bu arabadan soğuttu. Neymiş çekmiyormuş neymiş 0.3cc yüzünden bir üst vergi dilimine giriyormuş; madem üst dilimden ödeyecem vergiyi alacaksam 1.6 motor bir araba almalıymışım. Sonra tamam dedim haklılık payı var başka markaların 1.6 motorlu arabalarına bakmaya başladım. Ama o da ne?! Aynı yorumlar Megane 1.6, Astra 1.6 gibi çok tutulan arabalarda da var. Yok kasa ağırmış çekmiyomuş yok yakıtı içiyormuş yok lpg uyumda sıkıntıları varmış. O kasayı taşıyıp az yakan ve lpg sıkıntısı olmayan araba aradım karşıma bu sefer Corolla 1.6 çıktı ona baktım fiyat 78 bin tl!! Dedim böyle olmayacak bari küçük motorlu turbo arabalara bakayım. Bir kaç arabaya bakıp çıktım oralarda da tartışmalar tartışmalar hep aynı şeyler... En son buraya geldim hayalimdeki arabaya ama şimdi de madem bu kadar limitinin üstüne çıktın kendini araba için köle ettin bari en donanımlısına bakıyım diyerek burdan 1.4 tsi highline donanımı başlığına gidiyorum bakalım orda ne çıkacak?
Arkadaşlar ben şunu anladım ki araba alma sürecinde fazla araştırma yapmak sadece ama sadece insanın karışık olan kafasını daha da fazla karıştırıyor. Gönlünüzdeki arabayı elinizdeki imkanlar dahilinde hangi paketi uygunsa alın gönlünüzce kullanın milletin ne dediğine de bakmayın. Ben de biraz kafamı toplayınca kafama esen ilk arabayı alıcım. Umarım herkes gönlündeki arabaya sahip olur.
Sizi çok iyi anlıyorum, ben de aynı durumdayım. Aylardır araştırıyorum ve kendime alacak araba bulamadım. Yeni Suzuki Swift ile Nissan Micra'yı beklemenizi tavsiye ederim.Bir de onları görelim.
Highline donanima ozel bir sey. Gosterge paneli dijital ve multimedya ekrani daha buyuk. Alt donanimlarda eski golflerle aynı.
Arkadaşlar kafama takılan bir şey var bu arabanın görsellerde ki iç dizayn ile gerçek arasında fark varmı 2. El lere bakıyorum görseller tutmuyor 2017 yılı içerisinde iki farklı araba mı var teşekkür ederim
Aracı için 3 silindir olmasından dolayı hafif titreşim ve sesli olduğu söyleniyor 4 silindirli olanlara göre.Fiyatlar çok yüksek ama yinede golf tutkudur kolay kolay vazgeçilemez.
Kurban Bayramından bir kaç gün önce golf 1.0 tsi dsg aldım 94 bin tl ye gaz pedalına yavaş basarsanız çok düşük devirlerde 1300-1400 gibi vites büyütüyor 60-70 km ye geldiği zaman 7. viteste gidiyor,gaza direkt yüklendiğin vakit bilakis 2000 devirden sonra çok seri şekilde hızlanıyor,bir depo benzin yaktım Ankara şehir içinde 6 lt gösteriyordu tatil için Bolu'ya gidip geldim toplam 750 km yol oldu 4.9 litre ortalama yakıt gösteriyor,peşimden 1.3 multijet motoru olan 1030 kğ ağırlığındaki yüksek model bir araçla yeğenimle beraber gidip geldik o araç arkamda kalmasına karşın 4 lt mazot gösteriyordu,ayrıca golfde klima açık zaman zaman da sürat yaptığım halde,1000-1500 km sonra yakıtın biraz daha düşeceğini ümit ediyorum,yani uzun yolda 4.1-4.2 gibi,
değerli arkadaşlar.bir yakınıma araba almak için vw bayine gittik.ayın son günüydü.ve o ayın satışını yakalamak için bize polo da %9 indirim yaptılar.bizde aldık.araç alacaklar için belki faydalı bir bilgidir diye düşündüm.ay sonunu kollayın.
misafir4731 nerden aldiniz bayi olarak
sn.Misafir-4731 Öncelikle hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kazasız sürüşler dilerim...
Hangi model olanı aldınız? Yazarsanız memnun olurum...
(2017 Volkswagen Golf Yeni 1.0 TSI Midline Plus DSG)
(2017 Volkswagen Golf Yeni 1.0 TSI Comfortline DSG)
Bir hafta önce 95 bine dsg li aldım. Artı olarak araçta tam kaput filmi ve amerikan cam filmi yaptılar.
misafir 6412 86.250 çok iyi fiyat ben sanrooflu hız sabitlemeli şekilde 95,650 tl ye satın alım. çok güzel bir araba çok memnunum. Zam gelecekmiş aralığı bekleme. düşüş yok fiyatlar sürekli çıkıyor.
86250 fiyat veren var.kasim Aralık'ta daha da düşer mi?
Fiyat alan varsa yazabilir mi?
Yolunuzda yokuş yoksa, fazla uzun yola gitmiyorsanız, performans sizin için önemli değilse alınabilir. Ben almam. Bana yetmez 140 beygirin altı.
aracı bir aydır kullanıyorum ve bugün tam 1000 km oldu yarısından fazlası uzun yolda ortalama yakıt tüketimi 5.8 araçtan gayet memnunum
1.0 TSI Golf sahibiyim, 1 ay oldu. Motordan ses veya titreşim gibi söylentiler yersiz. Hatta düşük devirlerde sürüş önerdiği için oldukça sessiz.
500 km uzun yolda 3 kişi + full bagaj + klima ile hız 100 - 110 arası, ortalama tüketim 4.6 lt
Yakıt tüketimini en çok etkileyen araç sürücüsüdür. Öngörüsüz kullanıyorsanız buna en az 1 lt daha ekleyin.
1.0 tsi dsg aracımı 3 haftadır istanbul sehirici kullanıyorum. 1000 km oldu. Ortalama yakıt 6.1
3 silindirli motorların titreşimli çalışması çok eski bir olay bunlar yeni nesil teknolojik motor titreşim ses falan yok Bmw bile 3silindirli
2013 den beri aynı kasa. artık bir albenisi kalmadı. 2018'i bekleyin derim.
bu arabayi kullanan arkadaslar moturu seslimi bide titresim varmi 3 silindirli olmasindan dolayi bu konu hakkinda bilgi verirseniz sevirim
premium deyip 90 bin tl lik araçta hız sabitleyici otomotik kararan iç dikiz aynası yağmur ve far sensörleri navigasyon vs yok yok yok kapı içindeki bez kaplamayla yetinmeye devam iyiki 4 teker standart
Geçmediğim marka model kalmadı. Bütün c sınıfı hacback araçları denedim.
Gerçekten VW golf premium bir araç.
En basitinden kapı içlerindeki gözlerdeki yumuşak bez kaplama Harika hangi markaya bakmışsam Yok. Koy su şişesini langur lubgur ses çıkarsın.
Vw golf 1.0 turbo benzin manuel 88.000₺ ye aldım. Fiyat olaraktan çok uygun. Sonuçta premium bir araç alıyorsunuz.
C sınıfının tartışılmaz lideri.
Maslak Doğus Oto 82500 1.0 tsi comfort manuel
bir kac bayiyii aradim 87 den asagi fiyat verrn olmadi siz hangi bayiden aldiniz 8818 arkadasim
hangi bayiden aldiniz 8818
1.0 tsi comfortline manuel 82.500
mrb arkadaslar guncel fiyat alan varmi
Selefine göre 110 kg ağırlık artışı var nedendir bilen var mı
Arkadaşlar yol tutuş ve konforu nasıl?
Sn 4967 arka süspansiyon torsiyon olmasına karşın nasıl bir yol tutuşu var mesela 110 km hızla viraj dönüşü nasıl yada a3 ve astra k ya göre sizce nasıl?
Torsiyon.Fakat teknolojisi yüksek malzeme herhalde kalitesi daha doğrusu yol tutuş sıkıntısı yok.
Arka bağımsız süspansiyonmu yoksa torsiyon mu?
1 lt az yakıyor ve 2 kat daha iyi çekiyor atmosferikten.
*** gerçek yakıt değeri ortalama 7.7 lt atmosferiklerden 1lt kadar az yakıyor hepsi bu
Bence almadan test edin bende 1.2 var almadan önce herkes bişey diyordu dizele 15000 tl vermek cok sacmaymis bu aracı alınca şehir içi 6.3 şehir dışı 4.5 lt tuketiyorum trafik çok olunca 7.5
bu aracin 3 silindirli oldugundan dolayi titresimli ve sesli calistigi soyleniyor sizce rahatsiz edici boyuttami
1.0 Turbo benzinli 200nm tork düz vitesli aracım;
Şehir içi: 7 litre tüketiyor.
Şehir dışı: 5.2 litre tüketiyor.
Ortalama 30 kuruş yakıyor.
Çok ekonomik ve konforlu tavsiye ederim
yakit tuketimi hakkinda bilgi verebilirmisiniz
araç 3 silindir olduğu için yüksek devirlerde itici bir motor sesi var fakat çekişi gerçekten çok iyi daha önce 1.2 tsi da kullanmıştım ondan daha iyi olduğunu söyleyebilirim
2035 Harika bir tercih yapmışsınız. Hayırlı olsun.
Bende düşünüyorum ama o kadar param yok. İkinci el 1.2 tsi düz vites higline donanımlı bakıyorum.
2016 model 80.000tl civarı temiz garantili bulursam hemen alacağım.
Türkiyenin en ekonomik araçları 1.2 veya 1.0 turbo benzinliler bu bir gerçek.
sn.Misafir-2035 Bence de hemen Trabzon bahadır Otomotiv'e sipariş ver!...
Mayıs ayında bakarsın 1.000 -1.500 TL zam yaparlar malum yaz sezonu açılıyor...
Hayırlı uğurlu olsun TÜRKİYE'de alınacak en ekonomik arabalardan biri...
Vergi deyip geçmemek lazım 646 TL bir üst motor versiyonu 1035 TL...
İyi akşamlar arkadaşlar.
Trabzon bahadır otomotiv'den
VW GOLF 1.0 TSİ COMFORTLİNE MANUEL aracımı ekstra donanımlarla sipariş edeceğim.
Ekstra donanımlarla Highline olacak. Yalnız hayalet gösterge ekletmedim.
Tornado kırmızı
Açılır cam tavan
Bi-xenon far sitemi.
Led gündüz farı
Led stop farı
17 dijon jant
Hız sabitleme sistemi
6.5 inch ekran
+2 yıl garanti toplam 4 yıl garanti
ile aracım bana 95.750 tl ye geldi.
Çok sağlam araba ömür boyu kullanırım İNŞALLAH.
Vergisi az.
Yakıtı ekonomik.
hala 1.0 ve 1.2 gitmez diyenler var. bu teknolojik olarak cürütülmüs bir iddia. toyota'nin 1.6 motoru ile bu vw'nin 1.0lik motoru acisindan performans farki var, evet ama vw'nin 1.0lik motoru daha iyi cekiyor. renault'un kullandigi 1.2 turbolu motorlar bile bu düz 1.6lara ders veriyor. 1.0 diyince akla 50-74 bg arasi arabalar geliyor. 1.2 diyince akla 75-99, 1.4 diyince 101bg, 1.6 diyince 130bg. ama artik devir degisti. silindir hacmi performansta okadar büyük bir etken degil. detayli verileri incelemek gerekir.
sn.Misafir-1080 ...!
Bende 1.2 TSI var kadran 260 gösteriyor 200 KM basıyorum daha yok mu diyor!...
Yakıt ekonomisi desen bunda vergi ekonomisi desen bunda performans desen bunda daha ne olsun?...
İkinci el değerini saymıyorum...
misafir 4044, sen bu arabaya çekmez demişsin ama 1.6 motorlar geçemiyor bu aracı.kullan öyle yorumla
1.2 ve 1.0 yokuş da ölü araba düz yolda tutulamayan araba sesiz sakin tabi nederler her güzelin bir kusura var şehir içi engebesi olmayan yollar için ideal bir araba
bir buçuk yıldır 1.2TSI kullanıyorum. Yılda ortalama 12bin km yapıyorum. Bundan önce hep dizel kullanmıştım, etrafımda dizel kullanan insanlar çok fazla, tavsiyeler hep dizelden yana. tabii fiyatlarda dizelden yana. Bir gün ben artık dizel araçlara çok para vermek istemiyorum dedim ve benzinli araç satın aldım. Bütün ön yargıları bir kenara bıraktım. Şimdi ne iyi etmisimde de 1.2TSI almışım diyorum. 1.6 TDI lardan daha performanslı, çok sessiz sakin bir motor, vergisi düşük, yakıtı da düşük. daha ne olsun :)
1305 Trabzon'da ben audi a3 1.0 tfsi kullanıcısıyım.. aynı motor şanzıman ikilisi... ilk 4000 km de 35 kr yaktım ben normal bir kullanımda 30 kr. görmek zor hele zamlardan sonra çok zor... bilginiz olsun
Trabzon bahadır otomotivden alacağım vw golf 1.0 turbo benzinli 110 beygir 200nmtork aracımı.
1.4 tsi 200nmtork 1.4 tsiden daha ekonomik ve güçlü 1.0 tsi.
Hatta piyasadaki çoğu Dizel araçlardan bile ekonomik 1.0 tsi motor.
Bazıları fındık motor diyor. Çok yanılıyorlar. Test etmeden hemen çamur atıyorlar.
Çok güzel konforlu seri bir araba 1.0tsi golf.
Kilometrede ortalama 30 kuruş yakmaktadır.
Herkese tavsiye ederim.
Araba alınacaksa ya 1.2tsi yada 1.0 tsi alınmalı bence.
merhaba ,
ben yeni A3 1.0 tsi kullanıcısı olarak bu motor için şunu söyleyebilirim. düşük devirde cansız olduğu doğru ama kimse bu motoru ralli yapmak için almıyor. Ama 1500- 2000 devirden sonra gazı köklerseniz bilmeyen birine 1.0 motor olduğunu inandıramazsınız. yakıt meselesine gelince şehir içi dur kalk olan yerlerde 8 lt renin altına inmeniz zor, gerçi kış mevsimi sabah işe gidiş akşam dönüş günde toplam 12 km yol yapılarak bu değerler elde edilmiştir. Sonuç olarak şehir içinde çok dikkatli kullansanız dahi 7 lt altına düşeceğini dünmüyorum.
Sevgili arkadaşlar;
sizlere deneyimlerimi yazacağım. 47 Yaşımdayım. VW GOLF ile 2000' li yıllarda tanıştım.
O zamandan beri VW GOLF aşığıyım.
Mimarım. Özgün tasarımlar yapmayı çok seviyorum. VW GOLF c sınıfındaki en özgün ve öncü tasarıma sahip.
1999 yılında 1.8 benzinli sıfır km golf aldım. severek kullandım. Teknolojiyi takip ettim.
2005 yılında 1.6 FSİ benzinli sıfır km golf aldım. severek kullandım. daha ekonomik olsun diye ;
2011 yılında 1.4 TSİ sıfır km benzinli golf aldım. severek kullandım. Aşık oldum.
2015 yılında 1.2 TSİ benzinli TEKNOLOJİ harikası çok ekonomik olan Vw golf aldım.
Aldığım bütün golf modellerinden memnun kaldım. Yakıt tasarrufu yapmak için küçük motor yüksek tork aldım. Yakıt tasarrufu konusunda en iyisi malumunuz 1.2 tsi golf.
HAYATIMDA Kİ EN KARASIZ OLDUĞUM AN BİR HAFTA ÖNCE ALDIĞIM YENİ vw golf 1.0 TSİ OLDU.
1.2 tsi ile 1.0 tsi yakıt olarakta performans olarakta aynı.
1.0 TSİ daha az yakar düşüncesiyle aldım ama inşallah 1.2 tsi canım aracımı bana aratmaz.
saygılarımla.
Eski 1.2 tsi motorlarda 1.400 devirden itibaren max 175 tork değeri alınırken, yeni 1.0 tsi motorda 2.000 devirden itibaren 200 tork alınıyormuş. 2.000 devir ve üstü kullanım ile nasıl yakıt tasarrufu sağlanacak ben anlamadım muhtemelen 2.000 devir altıda araba cansız kalıyordur. Biri açıklayabilir mi?
1.0 lt tsi motor 175 torku 1500-4.500 bandında veriyor. mak tork ise 2000-3500 arası. 1.2 motor ile daha hafifti tork daha erken sağlanıp(1.400-4000d) daha çok korunuyordu. şimdi 100 kg den fazla bir artış var ve daha düşük tüketim görünüyor. yani motor canlı mı cansız mı bilemem fakat tasarruf sözlükte karşılığı kalan bir şey.tabii bu düz mantık motor geliştirmeleri ne alemde kullanmadan bilemeyeceğiz.
Bildiigm kadariyla bu arac her yerde 116 bg olarak geciyor ki, Leon ve A3 teki 1.0 motorlar da 116 BG. Neden bu arac 110 BG? 1.4 un piyasasina zarar vermesin diye mi yaptilar?
Madem oyle, bunu 120 bg yapip 1.4 olanlari standart 150bg olarak satisa sunsalardi daha iyi olacakti bence.
yakıt fabrika verileri 1.2 nini üzerinde vergi aynı neden 1.0 motor alınsın ki?
çünkü sıfır almak istiyosanız artık 1.2 satılmıyor, mecbur 1.0 alacaksınız ( eğer 1.4 almak istemiyorsanız)
1.2 ile yakıt verileri hemen hemen aynı.
Arabayi bugun test ettim. Dusuk devirlerde cansiz hissi veriyor. Hizlanma icin surekli 3 bin bandinin ustune cikinca cekisi hissettiriyor. Bundan sonra araba rahat ivmeleniyor. Kullandigim araba test arabasi oldugu icin yakit 8.4 gosteriyordu. Gunluk kullanimda cok daha az yakacaktir. Konforuna diyecek yok, gayet sessiz bir arac. Yine de DSG ile ayrica test etmek gerekiyor.
Bu araba 1.2 den daha az yakar bu dogru ama daglar kadar fark olmaz tabiki. Ancak, gaza basayim derseniz cok yakar. Yani sakin kullaniciyi tatmin edecek, dizeli cok da aratmayacak bir motor.
88000 tl'yi benzinli c sınıfı bir arabaya verecekseniz en iyi seçenek bu. Ancak sizce de şu anda tüm sıfır arabalar çok pahalı değil mi? 1-2 yaşlarında bu fiyatlara 2.el tertemiz çok daha iyi arabalar var. Bence şu zamanlarda kimse sıfır araba almamalı :-)
1.2 tsi lerle fabrika yakıt tüketimleri çokda farklı deil sanırım vergi dilimide aynı.. bu sebepden 1.6 dizel aracım yerine tercih edecek olsam 1.2 tercihim olurdu..
Harika bir motor 1.0 turbo benzinli Golf yeni tasarımıyla da muhteşem. C sınıfının değişmez lideri her anlamda kalite.
Bende 1.2 tsi golf manuel var eğer ilerde satarsam 1.0 tsi alırım.
Golf bir tutkudur vazgeçilemez.
1.2 tsiler 32 kuruş yakıyor.
1.0 tsiler 28 kuruş yakar.
Çok tasarruflu motorlar.
Vergileride 650 tl.
İkinci eli çok kuvvetli.
maşallah
28/5,28=5,30. Kusura bakmayın ama hiçbir arabanın 5.3 litre yakacağına inanılamaz.