2015 Volkswagen Golf 1.6 TDI Highline

  • Silindir Hacmi 1598 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.5 sn
  • Beygir Gücü 110 HP
  • Maksimum Hız 195 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4255 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.5 lt
  • Genişlik 1799 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.5 lt
  • Yükseklik 1452 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.8 lt
  • Bagaj Hacmi 380 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1299 kg
  • Maksimum Tork 250 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/45 R17
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
94
89
65
71
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-6384 06.04.2016 17:28

1.6 dizel 110 hp opel astra 6. vitesde 2000 devirde 125 km yapıyor ve düşük yakıt tüketimi sunuyor. isterseniz test videolarını izleyebilirsiniz. artık 5 vites araba biraz geri teknoloji oldu. yüksek hıza çıkınca bir vites daha olsa diyorsunuz...

Misafir3561 24.12.2015 21:46

2015 vw için iy bir yıl olmadığı kesin en büyük sıkıntısı dsg ve garanti süresinin az olması neden diğer ülkelerde 5 ya da 10 yıl garanti varken bizde 2 yıl bilinçsiz tüketimin sonucu ...

CAN AKTAN 26.11.2015 22:11

Araba ilgili ile yorumlara bakıyorum da kullananlardan çok kullanmayanlar eleştirmek için yazmış. Bir insan neden beğenmediği bir arabanın sayfasına girer de kullanmadığı halde kötüler anlamak zor. Önce teknik özellikleri ve uzman yorumları inceleyin, sonra alın kullanın sonra gelin yorum yapın. 110 beygir, 5 vitesli araba 136 beygir, 6 vites ile aynı performansa sahip. Eleştirecekseniz fiyat yönünden eleştirin. Önce vergi sistemini, sonra kuru, en son da VW'nin fiyat politikasını. Daha mantıklı olur.

Kemal Sasi 27.11.2015 09:50

çoğunun amacı iyi olsa bile arabayı kötülemek.. alıştık artık bunlara

Misafir1513 19.11.2015 08:01

şehir içi tüketimin 4,5 olduğuna inanmıyorum. 5,5-6 arası oda normal sürümde

Türk 03.07.2015 16:02

Neticede şu anda 82600 tlverip highline dizel alan adam 5 vitese mahkum. Başka bir markada en üst donanımda 5 vitesli 1.6 dizel araba var mı?

Orhan 03.07.2015 01:24

105 hp 5 vites(Euro 5) olan da 110hp 6 vites(Euro 6)olanı da Satışta eskiden sadece bluemotion modelin de vardı 6 vites bundan sonra comfort da highline da 6 vites vw bir süre yeni ekonomik motoru deniyor veya pazarlama stratejisidir sonra tüm Donanım seviyelerinde sunuyor

Dursun 29.06.2015 16:12

Sn.Fiesta malesef bilgileriniz yanlış: Golf/Jetta 1.6 dizel 5 vitestir, sadece golf bluemotion donanımı 6 vitestir. Mesela bu sayfadaki 1.6 dizel highline (burada da yazdığı gibi) 5 vitestir. Lütfen vw sitesine dikkatli bakın...

Fista 29.06.2015 13:37

İlginç bir yaklaşım şekli sırf ülkende fabrikası var diye gidip bi araba alıcaksan bu sitelerde gezinmenin pek bi manası yok. Adamların muhasebsini tutarcasına çocuklar gibi banane banae burayada fabrika açsın demek ilginç doğrusu. Ayrıca hala ısrar edenler var Golf 1.6 110Hp 6 ileri şanzıman kullanıyor.

emre 28.06.2015 15:44

vw grup olarak toplam da birinci marka olarak toyota birinci sırada yanlış bilgilendirme yapmayalım

Dursun 28.06.2015 13:20

İyi o zamanhiç fabrika açılmasın herşey ithal olsun :-) Biz nerede çalışacağız, evimize ekmeği nasıl götüreceğiz? O zaman afrika,arap ülkesi gibi oluruz. Bana ekmekveren, vermeyenden her zaman değerlidir. Polonya,meksikaya açacağınaburaya da açsın bi rfabrika (polonyaya 2. fab.açtı vw,biz beklerken). Bence de bu arabanın 5 vitesli olması çok kötü.

Kartal 27.06.2015 13:11

Sn. Dursun bey o saydigin firmalar avrupada 900 tl (300 euro) maasla somurecek işçi bulsunlar bak bakalim turkiyede uretime devam edecekler mi? Turkiyedeki araba ureticileri sadece ucuz iscilik yuzunden buradadir ayrica illa en cok sattigin ulkede fabrika acmak zorundasın gibi bir yaklaşım da çocukça geliyor bana adam 10 numara araba yapiyor catir çatır da satiyor bizim ülkemize has bir sey de degil bu yılın ilk 5 ayinda dunya genelinde de de 1. Sirada yer aldi vw yani son zamanlarda ulkemizdeki vw i karalama modasının sebebini anlamis değilim

Dursun 27.06.2015 11:34

Demek Türkiye'ye yatırım yapan, fabrika kuran,binlerce vatandaşımıza ekmek kapısı açan cebini düşünüyor. Peki yatırım yapmayıp, tırlarla araba getiren neyi düşünüyor. Bir araştır bakalım Bursa için Fiat-Renault, Sakarya içinToyota, İzmit için Hyudai,Şekerpınr için Honda....ne anlama geliyor???

Tokmak 26.06.2015 21:46

Sn.Fiesta, DSG'yi, donanımının zayıf olduğunu yazmışsınız. Biz de vw'ye kötü demiyoruz zaten,sadece eleştiriyoruz. Common rail'e enson geçen firmadır,Jetta'da halen 8 valfli motor satmaktadır, 110bg/6 ileri golf110bg/5 vites golften daha az yakmaktadır(çünkü 6 ileri daha iyidir). Ayrıca satış 1. olduğu ülkeye hala yatırımı düşünmemesi rezalettir.

Fiesta 26.06.2015 14:29

Eleştirirken şunu düşünmüyoruz hiç. Yaptım oldu. Adamların bu kadar efsane olmasında tesadüf olma olasılığı nedir önce ona bakalım. Belkide bu kadar beklemeleri eksik olan bişeyleri düzeltmekdir. Belki diğerlerinde olmayan bir ayrıntıyı yakalamaktır. Yaptım olducu olmamaktır. Hemen infaz ettiniz. Diğer husus Türkiye'ye yatırım yapmıyor fabrika açmıyor. Türkiye'de fabrika açınca milli sıfata mı bürünecek? Türkiyede fabrikası olanlar bu ülkeyi düşündüğü için mi buraya yatırım yapıyor yoksa kendi cebi için mi. Bu kadar duygusal olmayalım. Tartışılacaksa konu belli VW ederinden yüksek fiyatlı ve zayıf donanımlı bi araçtır. DSG sorunu vardır gerisi teferruattır.

Tokmak 25.06.2015 16:01

Demek ki haklı çıktık işte, 110bg'lik golf 6 ileri çıktı işte (iyibirşey olsa onu da 110bg/ 5 ileri yapardı).Benim de anlamadığım şu, bir insan 2015'de 5 vitesi nasıl (ve neden) savunur(başka 5 vitesli 1.6 dizelvar mı?) ve adeta bir alman gibi neden kendini parçalar Türkiye'ye 0(sıfır) TL yatırım yapan vw için???

Fiesta 25.06.2015 13:00

Anlayamadığım nokta şu neden buraya gelip insanlar hunharca golf'e saldırıyorlar. madem araçlarınızla mutlusunuz 6 ileri sizi tatmin ediyor ( bu kadar tantanaya üretcilerin 8 ileriyi düşünmesi lazım) neden buraya gelip saldırıyorsunuz. Özellikle biri temcit pilavı tasarım demiş beğenmiyorsan alma arkadaşım adam çizgisinden ödün vermiyor aynı şekilde satışlarından da öyle. Bu arada Golf 110 bg 6 ileri şanzımanı çıkardı dipnot olarak düşelim.

emirhan 24.06.2015 13:47

6 ileri araç çok kullandım arkadaşlar otomatik alınmayacaksa bir aracın çok vitesli olması çok iyi bişey değil ki özellikle de dizel araçlar için, golfun 5 ileri vitesi bile fazla araç 2000 devirde 120 lerde ve 4 litre gibi bir yakıtı var daha ne olsun ki 2500 devir 140 km hız çok şaşırmıştım 6 ileri araçlarda 2500 devir bu hızı vermiyor ki. golf kullanın ne demek istediğimi anlıcaksınız.

Asa 23.06.2015 18:57

82 milyar bir araba motor 105 hp bagaj küçük ne spor araba ne de aile arabası fiyatlar uçuk

Ahmet 03.06.2015 20:41

Golf her şeyi ile sınıfında çok iyi araç. Daha önce başka markalar da kullandım.

vw 29.05.2015 14:44

Arkadaşlar 02.11.2014 trafiğe çıkışlı 1.6 TDI manuel kaza bela hasar kaydı yok 7.200 km de beyaz golf var bu aracı ne kadara satabilirim sizce, Acelem yok 77-78 aralığında vermeyi düşünüyorum nasıl fikirlerinizi alayım.

Hasan 04.04.2015 12:41

Midline plus neden 15 jant diyoruz, yanıt: önemli değil; midlineplus da neden fonk. direksiyon yok, yanıt: gerek yok; tüm dizel 1.6 golf-jettalar neden 5 vitesli: yanıt ağırlık yapyor; ekstra maliyet, golfün tasarımı neden hep aynı, yanıt: çünkü o efsane :-); daha iki yıl öncesine kadan satılan 1.6 102 8 valf rezaletti, yanıt: 16 v mühimbir şey değil; 1.4 tsi, 16 atmile aynı yakıyor, yanıt:kem-küm :-)

ismail 04.04.2015 00:59

Osman bey aslında golfe 4. tekerde fazla. Triportör gibi 3 tekerlekli de olsa olurmuş. Hem 4. teker fazla ağırlık yapıyor.

Berkay 04.04.2015 00:03

1300 kg octavia kullanıcısıyım ve hiç 6 vites problemi yaşamadım. Ayrıca şöyle izah edeyim sizin de dediğiniz gibi 6 ileri 308 daha hafif olmasına rağmen 5 ileri ağır golfun fabrika tüketim değerleri daha aşağı seviyede. Karşılaştırabilirsiniz. Durum böyleyken neden 6. vites koyup zaten yüksek olan fiyatı biraz daha arttırsınlar ki

Mahir 03.04.2015 23:37

vw'yi sevebiliriniz anladım ama bir insan 2015'de nasıl hala 5 ileriyi savunur anlamadım(Toyotanın 1.33 atm. motorunu eleştiren vw'ciler bu 5 ileri olayını neden eleştiremiyorlar?) B sınıfı i20 1.4 dizel bile 6 ileri. Dişli aktarım oranlarında da 5 ileri, 6 ileri kadar hassa olamaz(olsaydı diğer firmalarda 5 ileriyi terk etmezlerdi). Zaten vw'de Passat'ta 6 ileri yaptı ama golf-jetta da malesef Doğan SLX gibi 5 vites :-)

Osman 03.04.2015 14:52

Arkadaşlar araçların 5 veya 6 vites olmasının önemli bir espirisi yok. Bunun teknoloji ile bir ilgisi alakasıda yok. Önemli olan aktarım dişli oranıdır o oranda zaten vw golf de diğer markaların 6. vitesi kadar kısadır. Fazlası şanzıman ağırlığını, hacmini ve maliyeti arttırır. İsterse ellerindeki teknoloji ile 9 oranlıda yapabilir bu firma şanzımanı.

Mahir 03.04.2015 12:31

Berkay kardeş 308 golften daha hafif ve 6 ileri. Şu anda tüm araçlar 6 ileri,sadece bazı markaların ucuz-baz modellerinde 5 ileri var(en üst donanımda 6 ileri olmaz). Yani 90 bg'lik midline plus 5 ileri olabilir ama 90 bin tl lik highline 5 ileri olmaz.

berkay 03.04.2015 02:38

Faruk kardeşim passsat 6 vites çünkü gerekiyo. O kast ettiğin bütün arabalar altı vites olabilir git ortalama yakıt tüketimlerine bak göreceksin ki en az tüketim değerlerine sahip araba golf. O arabalara gerekmiş ki koymuşlar golfte gerek duymamışlar. Yani ülkece 2015 e geldik 6 vites yok merakı nedir anlamıyorum. Ayrıca fiyatı sadece golfun değil bütün w modellerinin çok yüksek. Tabi ki ben de bir alıcı olarak golfe bu parayı vermem. Ama 5 vitesin izahı bu. MQB platformu sayesinde araç az yaktığı için 6. vites sadece maliyet arttırır.

saroz 02.04.2015 23:00

Arkadaslar.bende bircok kisi gibi 5 vites yeterli diyordum.6 vitesli araba kullaninca anladim.cok sessiz oluyor.wv bence araci sattigi icin 6.vitese gecmiyor.biraz satislari azalsin bence hemen gecer.sonucta az masraf cok gelir herkes icin gecerli.5.vites bu araca yeterli diyenler kendini kandiroyor.6 vitesli araclar ile 4-5 saat yolculuk yaptiklari zaman hak vereceklerdir.

Faruk 26.03.2015 10:12

6 vitese gerek yoksa, passat neden 6 vites? Diğer tüm C sınıfı dizel araçlar neden 6 vites (i30, ceed, astra, megane, auris, a serisi, 1 serisi, guiletta...). Golfü sevebilirsiniz ama 2015 yılıonda hala 5 vitesi savunmak??? Sınıfının en gereksiz şişirilmiş fiyatlı "halk arabası". 105 bg/5 vites, temcit pilavı tasarım ve 80 bin TL?

Ali 25.03.2015 20:28

Beş vites ama 5. Vites 2000 devirde 120 km hız yapıyor. 6. Vitese gerek yok 3000 devirde 150 km ye çıkıyor. Aynı şekilde deneyin 6 vites araçları bakalım hızlara.
Fiyat konusunda katılıyorum pahalı yanlız neredeyse hepsi aynı paralarda araçların

Hakan 23.03.2015 13:35

Bu arabaya 5 ileri diye çamur atıyorlar, doğru mu? Bence olamaz, i20 1.4 dizel bile 6 ileri.

Ahmet 02.03.2015 20:03

Golflerde 110 bg lik otomatik versiyon ne zaman gelir? Bilen var mi?

Farketmez 23.02.2015 23:11

Arabanın şasesi 49 binliralık leonla aynı (skodayı saymıyorum). Arka süspansiyonu ucuz olsun diye golf6 dan daha kalitesiz ama arabanın fiyatı 89 bin. Alalım desen bide sıraya gir. Gerçi bize farketmez. Araba sessiz be abi. Bağımsız süspansiyon falan hikaye zaten bizim dedeler kuyrukta çok beklemiş. Farketmez. Bu arabaya herşey değer bence zam şart. Hem bu araba için reklamlarına kaç para harcanıyo akıllara zarar. Doğuş grubu için mükemmellikleri ile ilgili televizyon programı var. Bence herşey mükemmel. Gerisi bize farketmez

berkay 09.02.2015 19:07

ben size katılmıyorum. passat 6 vites çünkü kasası ağır. 5 vites çağ dışı değil,6. vitesin günümüz arabalarında kullanılma sebebi ağır arabaların çok yakmasını bi nebze önlemek. golf octavia gibi kasası daha hafif arabalar hala 1.6 motorda 5 ileridir.çünkü az yakar 6. vites koymak sadece fiyatını arttırır.

ileri 22.01.2015 14:04

Fikret bey lütfen 5 vitesi övme, passat neden 6 ileri o zaman. 5 vites çağdışıdır,hiç bir markada 1.6 dizelde 5 ileri yoktur !

levo 31.12.2014 13:43

leon a3 golf. ucunude uzun sure kullandım.parasına gore araba ucude. ancak en optımumu golf. ucude basarsan yakar sakın kullanımda yakmaz.

fikret 27.12.2014 13:22

kanopi kardeşim 6 ileri diğer markaların arabalarını test et sonra 5 ileri golf ü test et, göreceksin ki 6 leri şanzımanlı diğer markalarda 2.000 devirde 115 km hızı geçen yok, golf 5 ileride 5.viteste 2.000 devirde 120 km hız yapıyor, alt devirlerde yüksek tork ürettiğinden mümkün olan en yüksek viteste gittiğin için araç az yakıyor. iyi günler.

kanopi 27.12.2014 10:39

5 ileri olduğunu görünce vazgeçtim...dsg lerde sıkıntılı vazgeçtim...5 ileri ne demek ya ne demek !!!Millet aya çıktı bunlar türkler nasıl olsa bu aracı ..ok olsa alırlar diye 5 ileri yapmışlar ..vw ci birisi olarak bu aracı almıyorum aldırmıyorum fiyat politikası ile ...

VW 22.12.2014 11:50

Bu aracı düşünüp kararsız kalanlara yardımcı olmak adına;
Önce 1.4 BMT Highline122 PS benzinli manuel golf alıp 6 ay kullandım, sakin kullanımda Ankara şehiriç tüketim 6,4 lt civarı oldu. Herşeyiyle harika bir araç olduğunu görünce uzun süreli kulanmayı düşünerek 2014 Kasımda 1.6 TDI 105 PS BMT Highline araca geçtim. Şehiriçi benzinli ile aynı güzergahta tüketim 4.9 lt civarında oldu. Bu arada her iki araçta rodaj denilebilecek 5.000 km'nin altında. Dizel araçla 140 km/s sabit hızla (iki mola ile ort. hız 84 km/s) Ankara-İstanbul 4.7 lt yaktı. Benzinli aracın arka süsp. bağımsız olmasına rağmen iki araç konfor olarak muadil kabul edilebilir, bariz bir fark hissedilmiyor. Sonuç: Gücü yetene dizeli değilse benzinlisini gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Donanım için ise highline olmazsa olmaz. Selamlar.

Harun 19.12.2014 20:16

Golf 7 lerin arka süspansiyonu bağımsız değilmiş doğru mu?

Vw 11.12.2014 10:20

VW bu segmentte, özellikle Mqb platformu üzerine ürettiği Golf,Octavia,Leon modelleri ile sınıfında gücü yere en iyi aktaran, en verimli motora sahip arabadır.
hiç uzun uzun konuşmaya gerek yok.
Diğer markaları savunup golfü kötüleyen gelsin buraya golf 105 hp 250 tork ile 0-100'e 10.7 sn de çıkıp son süratte teknik veri olarak 195'e ulaşırken, dsg ya da düz en sınıfının en az yakıtını tüketen otomobiliyken, öve öve bitiremediğiniz 130 140 hp 280 300 320 tork arabalar neden teknik verilerde ne performans olarak ne de yakıt tüketimi olarak bu arabadan önde değil onu anlatsın.Ağırlık desen araba 1300 kg,diğerlerinden çok aşağı ya da çok yukarı değil.
Aradaki ortalama 20-30 hp fark, 50 - 70 torkluk fark nereye gidiyor biri açıklasın. ne kadar kolay ulaşamadığın ciğere mundar demek.
işin sırrı ne kadar güçlü ya da ne kadar torku yüksek motor yaptığın değil, işin sırrı mühendislikte. işin sırrı o ürettiğin her bir hp'yi aracın her bir kg'sine eşit olarak dağıtıp o arabayı maksimum verimlilikle götürebilmekte.

mehmet 03.11.2014 15:39

...dsg 7 ilerinin kuru kavrama mekatronik sistem olduğunu bilmiyorlar yağını değişmekten bahsediyorlar.

mehmet 03.11.2014 12:12

ayhan bey yazmışsınız o dsg de şanzıman yağı varmı...

Opelci 30.10.2014 20:09

Ayhan seninle aynı fikirde olmayanların işsiz olduğunu nereden biliyorsun, golf ü sevmek zorunda mı herkes, golf eleştirilemez mi?

Ayhan 27.10.2014 20:06

Bir aracın vites sayısı önemli değildir işsiz arkadaşlar gelip vw yi kötülüyorlar en büyük motorlu arabalar amerikan araçları olarak bilinir bakın o balina gibi araçlara otomobillere 3-4 ileridir manuelde.sadece jeepler otomatik vites olduğu için 8-9 ileridir vites sayısı önemsizdir arkadaşım bir aracın güç/ağırlık orantısı iyi yapılmışsa 20-30 hp'nin bir önemi yoktur daha yukarısını bilemem vw de böyle güç ve ağırlık orantısı iyi ayarlanmış araçlardan biridir golf dsg ye gelince otomatik şanzıman araç ile zorlamaları denersen geri giderken birden d konumuna getirirsen şanzıman yağını kontrol etmezsen gayet tabii sıkıntı olur eski dsg lerde sıkıntı var diyelim yenilerde kullandığım araçtan dolayı kefilim 2014 model 1.6 tdi comfortline dsg aracım 24.000 km de ben birşeyini görmedim araba alacak arkadaşlarımızın kafasını fanatiği oldugumuz markalarla bulandırmayalım herkes araştırsın gerçekleri görerek alsın Ankaradan saygılarla

Ümit 20.10.2014 13:39

105 beygirlik bir araç 136 beygirlik bir aracı aynadan görüyorsa demekki vw mühendislerini uzaydan getiriyor ve bizim bilmediğimiz fizik ötesi bir yöntem kullanıyorlar. bir aracı sevebilirsiniz ama fanatikliğin bu boyutuna pes diyorum. ortada bariz rakamlar var almanlar bile bizim türk vw kullanıcıları kadar fanatik değildir.

Uğur 20.10.2014 09:59

5 vitesli,105 bg'lik tosbağayla aynada ancak kendini görürsün :-) :-) Yok 5 vites önemsizmiş, yok gücü yere iyi aktarıyormuş. Bir insan golf sevebilir ama 5 vitesi, 105 bg'i nasıl/neden savunur???

ea 16.10.2014 20:09

Arkadaşlar, hala beygiri az diyorsunuz. Önemli olan beygiri ve torku yola yansıtmak. 4000 devirde maksimum torku veren araçtan ne anlayayım ben. Test sürüşü yapın, anlayacaksınız. Beygiri yüksek dediğiniz tüm araçları dikiz aynanızda kaybolurken görürseniz bana hak verirsiniz. 5 vites olması da dezavantaj değil, Vw mühendisleri vites aralıklarını çok iyi ayarlamış, vitesin fazla olması o arabayı iyi yapmaz.

Uğur 15.10.2014 20:35

Ümit Bey Passat 120 bg olacak, golf/jetta ise 110(Yani sadece 5 bg artacak). Fakat hepsinde tork yine eskisi gibi 250 Nm; yani yine sınıfının en kötüsü (Honda 300Nm-120bg, Renault 320Nm-130bg, Opel, 320 Nm-136bg, Fiat 300Nm-120bg ve Ford 270 Nm-115bg). İnşallah 5 vites olmaz artık :-) :-) :-)

ümit 15.10.2014 11:33

105 beygirlik 5 vitesli bir araca 82 bin lira vermek... sanırım sadece türkiyede olabilecek bir olay :) zaten vw de çekmediği için 120 beygire çıkardı

haluk 15.10.2014 09:59

Bu fiyata bu arabayı alan arkadaşları tebrik ediyorum :))

ea 14.09.2014 11:53

Opelci arkadaş,şimdi teknik verileri ve bütün bilimsel gerçekleri bir kenara bırakalım.Bu kıyaslama tıpkı iphone ve android tabanlı cihazların kıyaslaması gibi... Bana ne arkadaşım Astra 136 beygirse ben aracımdan aldığım keyfe bakarım.Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

Opelci 28.08.2014 11:31

Gofü test etmedim ama Passat 105 bg'i kullandım; araba gitmiyor(kağnı), zaten bu yüzden vw'de yeni passatları (2015) 120 bg yapacak. Zaten 105 bg/250 Nm'in 136 bg/320Nm'den iyi olması bilimsel olarak imkansız. Lütfen vw gücü yere iyi aktarıyor masalını söylemeyin. Ayrıcagolf/jetta'daki 5 vites rezalet.

PassatTDI 27.08.2014 03:16

opelci 105 bg güçsüz diyon opelin 136 bg onun kadar güçlü değil ikisinide test anlarsın

Opelci 21.08.2014 15:06

Sorumun yanıtını alamadım:5 vitesli araba kaldı mı,105 bg/250 Nm'den daha güçsüz 1.6 dizel var mı, bu kadar sönük (kasa değişse de değişmeyen) bir tasarım var mı(astranın yanındab sınıfıgibi duruyor)?Al takke ver külah devamlı yılın otomobili :-) :-) :-)

Sinan 18.08.2014 18:32

Opelci, o nedenle zaten her sene en iyi otomobil seçiliyor dünya GOLF diyor bu sınıfta değil mi?

Opelci 09.08.2014 23:59

1.6 dizeller içinde 5 vitesli başka araba var mı? 105 bg'den daha güçsüzü var mı (uyanın artık elalem 136 bg motor yaptı)? Tasarımı bu kadar iddiasız, sönük başka araba var mı?

Tahir Ü. 16.07.2014 00:24

auris le golf ü aynı sınıf koymak yanlış bence

ea 28.04.2014 22:10

2012 golf 6 1.6 tdi highline kullanıcısıyım.Ortalama yakıt tüketimim 5 litre, yakıt tüketiminde rekorum 3,6 litre/ 100 km.Çok iyi bir araç,yola oturuşu ve viraj performansı harika,torku 250 nm olduğu için rampalarda da iyi kaçıyor.5.viteste 70 km/s ile gidip yakıt ekonomisi de yapabilirsiniz,5.viteste 3000 devirle 160 km/s ile de gidebilirsiniz.Her türlü beklentinizi karşılar.Bu araçtan inince Bmw veya Mercedes'e binmen gerekir diyorlardı,çok haklılar. Premium markalar dışında rakibi yok,kim ne derse desin Golf bir efsanedir.

ismet 06.03.2014 09:42

Bende japon benzinli bir araç var ve 115 bg lik araç. 0-100 hızlanması bir golf kadar etmiyor. golfün 105 bg ini beğenmeyenlere söylüyorum. yiğidin hakkını ye ama öldürme demişler, ya da öyle bişeydi:)

şehmus 10.02.2014 13:06

benzinli neden 5 vites dizel ise 7 vitestir

emre 13.01.2014 18:32

Araba 2000 km oldu , performans ve tüketim güzel. Yalıtım , konfor , iç mekan kalitesi de iyi. Motor zayıf ancak aktarma iyi ve araba hafif bu yüzden diğer çoğu modelden daha fazla performans veriyor. Yalnız zamlar korkunç .Ben metalik renk ve cam tavan dahil 72'ye aldım kasım 1.5 ay önce. Şu an aynı aracı 77-78 civarı ancak alabilirsiniz. Hatta 2014 modeller 85'i bulablir bu gidişle.Bu sene mecbur olmayanlar sıfır araba almasınlar. Piyasa allak bullak muhtemelen vergi sistemi değişecek ve fiyatlar biraz düşecek. Vergiler düşmese bile 1.6 sınırlaması kalkacağından en azından aam gibi 2.0-2.2 dizeller alırsınız aldığınıza değer...

hacı 12.01.2014 17:18

2013 golf highline'im var,zorlayinca 208 km hizi goruyor.ruzgar direnci cok dusuk 2.7 diye hatirliyorum.ekonomik kullanmak icin uyarilar yapiyor vites at veya cami kapat vs gibi.cok basinca cok yakiyor .mesela 180 km hizda 12 litre gibi.ama sakin kullanirsaniz mesela 90 km hizda 3.5 ile 4 litre arasina dusuyor 4.viteste 55km hizla kullanirsaniz 2.5 ile 3.5 litre arasina kadar dusuyor.bir onemli ozellikte yokus asagi belli bir egimden sonra 0.0 gosteriyor yani tuketim sifir.hiz sabitleme ozelligi cok kullanisli adeta bilgisayar oyunu gibi cok pratik isterseniz 10'ar km azaltip cogaltiyorsunuz isterseniz 1'er km, (start stop) tuketime az da olsa etki ediyor,.manevra kabiliyeti super 3-4 kere kazadan kurtardim.aniden direksiyonu cevirince veya kayinca araba cok muthis toparliyor.her pakette full guvenlik veriyorlar.ayrica uzun yolda yorulunca yorgunluk algilayicisi var.cok bi ise yaramiyor ama mayisinca en azindan uyari veriyor.ani frenlerde ek frenleme yapiyor.zaten arabaya binip emniyet kemerini takinca kendinizi anne kucaginda gibi emniyette hissediyorsunuz.emniyet kemerini takmazsaniz yokus kalkis destegi elektronik el freni vs guvenlik sistemlerinin bir cogu calismiyo,cok uzun yolda cok uzun kullandigim halde hic yormuyor arabaya nasil bindiysem oyle iniyorum.cok araba kullandim ama golf gercekten farkli.sanki sizinle arkadas oluyor.65bin liraya cok alternatif var ama kullaninca en iyi tercih yaptiginizi anliyorsunuz.tek problem aile icin bagaj kucuk

volkan 25.12.2013 19:34

firmalar aralık ayında kampanya yapıyor vw da zam yapıyor, helal olsun

İlker 23.12.2013 02:09

bendede golf 7 var anlatılmaz yaşanır derecede güzel . arabayı her daim kullanmak istiyorsunuz. birebir aracın bağımlısı oluyorsunuz diyebilirim iç ambiyansı güzel özelliklede geceleri . 105 beygir ama astranın 140 beygirlik benzinli aracına kafa tutacak derecede güzel bir araç . ses sistemine geldiğimizde içeride birebir konser havasını yaşıyorsuzunuz diyebilirim. bir özelliği daha kapı kolundaki çizgilerden beyaz ışıklar çıkıyor ve aracın iç aydınlatması beyaz olduğu için çok farklı bir görünüme bürünüyor. blue led farlar var. geceleri sellektör yapınca şimşek etkisi yaratıyor :D o flaşın etkisiyle adamlar afallıyor. aracı 0 km aldığımda ilk ay 6.0-7.0 litre arası yaktı. şehir içi şuan bu 5.0 litrelere kadar indi . çok memnunum

Abdurrahman 17.12.2013 14:57

Arkadaslar 1.6 golf highline dizel almayi dusunuyorum tavsiye eden varmi detayli sekilde yazarmisiniz tesekkurler

drmahmut 15.12.2013 23:17

emre bey aracınız hayırlı olsun.ben de panaromik cam tavanlı modelini almayı düşünüyorum.anahtar teslim ne kadar aldınız acaba?

emre 14.12.2013 16:52

Cam tavanlı versiyonunu yeni aldım . C sınıfının en iyi aracı golftür. Fiyatı da rakipleriyle aynı hemen hemen . Şirket aracı fluence bile olmuş 75 bin .
Araba özellikle içmekan konusunda açık ara sınıfının en iyisi hatta d segmenti kalitesine ulaşmış iç mekanın kalitesi.

Hasan 23.11.2013 00:46

Mehmet ihsan bey i30'a baktınız mı?

mehmet ihsan 31.10.2013 22:55

volva en ucun 83,400 tl bugün sordumv 40 premiumd2.golf mu seat leon mu ful olanı karar verimiyorum

erhan 06.10.2013 21:14

hep aynı dizayn hep aynı kutu gibi araba.bıktık artık.üstüne bir de kaliteyi düşürüp fiyatı artırmışlar.

Bora Kemal 19.09.2013 22:06

arkadaşlar mazeme kalitesini düşürdüler derken ne demek istiyorsunuz acaba v40 70 lira diyen arkadaşada iyi bakmasını tavsiye ederim onun üzerine donanım paketlerini felan ekleyince kaça çıkıyor acaba. Sitesinden volvonuzu oluşturabiliyorsunuz bakıp bir fiyatını yazarsanız daha faydalı olur.

Jetta 08.09.2013 07:40

Araba kaliteli 10.7 sn 12.5 ten iyidir (auris) ilerde 1.6tdi 110 hp gelebilir elektronik park freni Exon far torpido soğutma güzel olmuş ben 2007 corolla d4d sahibiyim (eski kasa) şehir içi 7-9 Lt yakıyor ş.arası 4-5 Lt ama son sürat220 kmh o ayrı auriste de yakında 1.6 116 hp bmw motor gelecek 2014 ten sonra tercihim golf olur daha konforlu ve sağlam fakat daha pahalı

Alperen 28.08.2013 21:34

2013 ocak ile haziran ayları arasında en çok satan otomobili ve yılın otomobili mi seçildi

enes 27.08.2013 04:01

slm arkadaşlar bu arabaya bu para verilirmi mazda 3 impresive dizel 63 ediyo volvo v40 d 70 lira. sadece golf adı diye istiyolar bu fiyatı iyii araştırmak gerekiyo.

Orhan Ayan 18.07.2013 22:22

Mehmet,Ç kardeş çok haklısın. Az daha 5 vites golf alıyordum. 6 vitesli Auris aldım ve düz yolda 120 km. hızla 4.5-4.7 lt. yakıyor. 5 vites Golf ile 120 km.de 6Lt. altına bile zor düşersiniz. O yüzden 5 vites araçlara para vermeyin derim...

mert 12.06.2013 20:09

yuh yine zam , İ30 az kaldı geçecek golfü satış rakamlarında , müstehaktır...

golf VI 25.04.2013 09:34

üretim maliyetlerini düşürmek için derken bir önceki modeline göre ne gibi eksikleri var bilgilendirirmisiniz*?*

murat 24.04.2013 22:14

Arabanın üretim maliyetini 2000-3000 euro düşürmek için kalitesini düşüreceksin sonra bir de bu fiyatı isteyeceksin. Herhalde bu fiyat artışı sadece Türkiye'de olmuştur.

er 12.02.2013 14:26

hem en yüksek fiyatı isteyeceksin hem de süspansiyon başta olmak üzere malzemeden çalacaksın ,kaliteyi düşüreceksin.. bu araba bu haliyle kesinlikle 60 binin altında olmalı..

mehmet,ç 17.10.2012 20:53

görünürde iç dış güzel olmuş tek eksiği 6 ileri manuel vitesin olmayışıdır ,5 ileri vites bu arabaya yakışmıyor

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN