Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Forum

  • 21.04.2019, Misafir-5261
    1.4 tsi 122 lik manuel araç ile 100 km 4.2 şehirler arası tutturan biri olarak söylüyorum. Kesinlikle alınacak otomobildir golf .
  • 21.04.2019, Misafir-2899
    Arkadaşlar son günlerde fiyat alan oldu mu? Fiyatları kaça kadar düşürüyorlar?Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 10.04.2019, Misafir-3203
    Yakıt fiyatları aldı başını gitti artık performanslı kullanım çok mümkün değil en azından benim açımdan, ben daha önce kullandığım manuel atmosferi...
  • 09.04.2019, Misafir-4638
    Az yakayım derseniz uzun yolda 4lt/100km, şehir içinde ise 6lt/100km yakmanız mümkün. Normal kullanımda uzun yolda 4.5lt, şehir içi 7lt oluyor. Per...
  • 07.04.2019, Misafir-108
    Bende 1.2 TSI var. Yaz kış, şehir içi şehir dışı her halükarda fabrika verisini tutuyor. Düzenli kullanıldığında her araba tutar. Önceki araba da L...
  • 06.04.2019, Misafir-252
    Özellikle iyi bir lastik kullanıyorsanız yol sesi anlamında segmentinin en iyisi olabilir. Motoru DSG ile beraber gayet iyi iş yapıyor. Yokuşlarda ...
  • 04.04.2019, Misafir-9968
    Şehir dışı 4.5 görmeniz hatta hıza göre (70-90 km/h) daha da altını görmeniz mümkündür. Şehir içi ise, kullanılan mesafeye, yoğun trafiğe, kullanım...
  • 03.04.2019, Misafir-6441
    Ben de Ankara İzmir İstanbul arası 4.1lt ortalama ile tamamladım. İstanbul şehir içi 7lt ortalamam var. Son 3.000km ortalamam 5.2lt. Dizel Toyota...
  • 03.04.2019, Misafir-4634
    Bu araç ile yuvarlanma direnci düşük kaliteli lastik ve gazıda yumuşak kullananarak 4.0 lt/100km ortalama tüketim yakaladım İstanbul muğla arası,
  • 02.04.2019, Misafir-275
    Bu araç (DSG) gazdan ayağınızı çekince boşa almış gibi gidebiliyor. Çoğu araçta olan yavaşlama neredeyse hissedilmiyor. Bu durum benim çok hoşuma g...
  • 02.04.2019, Misafir-2032
    140 civarına veriyorlar.
  • 02.04.2019, Misafir-3842
    Sn.9152, elbette otm. iyidir, güzeldir ve de güle güle kullanın ama herkesin bütçesi uygun değil. Bu arabanın manueli olsa, örneğin bu 130 bin TL i...
  • 02.04.2019, Misafir-6724
    Sn.6214, bence yakıt değeri en çok turbolularda sapıyor.

1970’li yılların başında Volkswagen markasının en beğenilen modeli olan Beetle, özellikle teknolojisinin eskimesi ile satışlarında ciddi oranda bir düşüş yaşadı. Finansal krize giren Volkswagen, Beetle modelinin selefi olacak yeni bir araç üzerinde çalışmaya başladı. Audi tarafından geliştirilmiş olan 50 ve 70 beygirlik benzinli motorları kullanarak ilk Golf modelini 1974 yılında piyasaya sürdü. Devrim niteliğindeki model birçok kesim tarafından büyük ilgi gördü.

1983 yılında yenilenen Golf, ilk nesle göre daha ekonomik bir motor ve konfor sunuyordu. 1991’de satışa sunulan üçüncü nesli ile TDI dönemini başlatan Volkswagen kimilerine göre tam anlamda beklentileri karşılayamayan bir Golf jenerasyonu ortaya çıkardı. 1997 yılındaki dördüncü nesli ile üretim ve malzeme kalitesinde büyük bir sıçrayış yaşayan Golf, satış rakamlarını arttırdı. Beşinci nesli 2003 yılında yollara çıkan modelde özellikle daha geniş bir iç mekan ve geliştirilen sürüş özellikleri ön plana çıkıyordu. İlk kez bu nesilde bağımsız aks sistemine geçildi.

2008’deki altıncı neslinde sert tasarım çizgileri ile Golf daha farklı bir tasarıma kavuştu. Güvenlik yönünden birçok yenilik barındıran bu jenerasyon kimileri tarafından beşinci neslin makyajlanmış hali olmakla eleştirildi. 2012 yılında üretilen son nesil Golf modeli şimdiye dek üretilen en güvenli seri olarak tarihe geçti. Piyasaya sunulduğu günden bu yana pek çok ödül kazanan Volkswagen Golf, Avrupa Yılın Otomobili ödüllerinde; 1975’de ikinci, 1984’de üçüncü, 1998’de ikinci, 2004’de üçüncü, 1992 ve 2013 yıllarında ise yılın otomobili ödüllerine layık görüldü Ayrıca 2009 ve 2013 yıllarında ise Uluslararası yılın otomobili seçildi.

Güncel Volkswagen Golf LED gündüz farları ve akıcı çizgide ilerleyen yeni sinyal lambaları ile oldukça modern bir görünüme sahip. Yeniden tasarlanan arka tamponun altında yer alan egzoz şeklindeki krom çıtalar sportif görünümünü tamamlayan unsurlar. Volkswagen Golf 11 farklı renk, 8 farklı koltuk döşemesi ve 11 farklı jant tasarımı ile birlikte satılıyor.

Daha sportif detaylar isteyen kullanıcılar için R-Line Donanım Paketi ekstra olarak satın alınabiliniyor. Bu pakette radyatör ızgarası üzerinde yer laan R-Line logosu, özel tasarım ön tamponlar, sportif difüzör, piano black görünümlü hava girişleri, gövde rengine sahip arka spoyler, R-Line logolu özel dikişlere sahip spor direksiyon ve kumaş deri kombinasyonuna sahip koltuklar, siyah tavan döşemesi ve alüminyum görünümlü paslanmaz çelik pedallar yer alıyor.

8 inç büyüklüğünde dokunmatik multimedya ekranı standart olarka sunulurken, 12,3 inç boyutlarındaki Active Info Display adı verilen sürücü kontrol ekranı ise tamamen kişiselleştirilebiliyor. Bu ekranda yer alan devir saati, hız göstergesi, kilometre sayacı, telefon rehberi, fotoğraf, müzik bilgileri ve navigasyon gibi tüm görsel grafikler yer değiştirilebildiği gibi istendiğinde büyültüp küçültülebiliyor. Orta konsolda opsiyonel olarak sunulan 9,2 inç büyüklüğündeki Gestture Control multi medya sistemi ise uzaktan el hareketleri ile kontrol edilebilme özelliğine sahip.

Volkswagen Golf opsiyonel olarak sunulan şerit takip sistemi ve kör nokta uyarı sistemi gibi güvenlik donanımlarının yanı sıra, Traffic Jam Assist adı verilen şehiriçi gübenli sürüş sistemi de barındırıyor. Buna göre 60 km hıza kadararacın kontrolünü devralan sistem öndeki araçla güvenli atakip mesafesini otomatik olarak korurken ayrıca aracın şeritte kalmasına da yardımcı olur. Adaptif Hız sabitleme sistemi ise daha yüksek hızlarda sabitlenen hızı karşısına çıkan araca göre yeniden belirleyerek takip mesafesini korumaya yardımcı olan bir başka güvenli sürüş donanımıdır.