Volkswagen'in Yeni Logosu Ne Anlatıyor?

Volkswagen'in Yeni Logosu Ne Anlatıyor?

Volkswagen Frankfurt Otomobil Fuarı öncesinde 1939 yılından bu yana kullandığı logonun son versiyonunu tanıttı. Son olarak 3 boyutlu olan ve mavi zemin üzerinde siyah gölgeler ile gösterilen VW harfleri artık 2 boyutlu ve W harfi artık çembere değmiyor.

2015 yılında patlak veren dizel motor krizi sonrası tazminat ve itibaren kaybeden, dünyanın halen en değerli 100 markasından biri olan Volkswagen tamamen yüzünü geleceğe dönmüş durumda.

Elektrikli otomobil projelerine daha fazla ağırlık veren Volkswagen markanın bu yönünü temsil etmesini planladığı yeni 2 boyutlu logosunu ışıklı arka plan üzerinde tüm yeni araçlarında kullanmaya hazırlanıyor. Volkswagen tarafından dijital ve filtresiz olarak nitelendirilen yeni logonun 2020 yılında tüm satış mağazalarında da kullanılması bekleniyor.


30.09.2019 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
Bu habere ilk yorumu siz yapın!