2014 Toyota Yaris 1.5 Hybrid Cool

  • Silindir Hacmi 1497 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.8 sn
  • Beygir Gücü 75 HP
  • Maksimum Hız 165 km/s
  • Yakıt Türü Hibrit
  • Uzunluk 3905 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 3.4 lt
  • Genişlik 1695 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.7 lt
  • Yükseklik 1510 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.5 lt
  • Bagaj Hacmi 286 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1160 kg
  • Maksimum Tork 111 Nm
  • Yakıt Deposu 36 lt
  • Lastik Ölçüleri 175/65 R15
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
SERCAN 01.11.2014 21:32

Sayın Ali RızaŞenoğlu , Kasımdan beri yaris hibrid in spirit donanımlısını kullanıyorum.Araç inanın fevkalede ve beyin fırtınası estirdiğimiz tüm kullanıcı ark.lar da çok memnun.Bunları söylerken hangi araçtan bu araca geçtiğimizin de önemi büyük tabii.Hemen söyleyiyim önceki aracım 2007 auris d4d comfort idi.Toyota nın fakir donanımsal özelliklerinin aksine müthiş özellikleri var bu aracın.Hız sabitleyici,renegrative frenleme,yarı deri koltuklar,led stoplar-farlar,soğutmalı torpido,tam elektronik klima,disk ön arka frenler ki segmentindeki çoğu araç kampanadır...v.s .Bahsettiğinize göre 5 bin tl lik farkla tam otomatik donanımlı hibrid teknolojili bir otomobil e binmek bambaşka bir haz yaratır benden söylemesi.Toyota nın sorunsuzluk algısının ötesinde yeri geldimi en acımasızca eleştirenlerden birisiyim ama sözkonusu hibridse; kesinlikle gözünüz arkada kalmasın toyotada.Fikir beyan etmesi açısından yurtdışı kaynaklı hibrid prius sitelerinden araştırma yapabilirsiniz.

kaya 25.10.2014 09:46

Istanbul icin uygun mudur diyorsunuz arac en cok trafik icin uygun 50 km hiza cikamadigin kopru trafiginde bundan iyisi elektrikli araclar.arac isvicrede avrupanin belirli yerlerinde ve amerikada oldukca yaygin taksiler new yorkta prius isvicredede prius amerikada adamlar cok memnun ben en cok istanbul ve ankara icin uygun buluyorum bu araci kullanmayan bilemez toyota 2006 dan beri en cok arac satan marka ve kalite saglamlik lideri.hybrit ve elektriklide suanda dunyanin 1 numarasi milyarlari arabaya veriyoruz ve yakitida ayri.benzinli aracimla 10 litre yakiyordum dizelle 7 litre yarisle 4.5 litre. Sehir icinde dizeli mantikli bulmuyorum trafikte 1.2 benzinli ile 1.6 dizel arasinda hic fark yok emin olun

ali rızaŞENOĞLU 24.10.2014 12:56

aracın 2012 modelini buldum almayı düşnüyorum lakin türkiye standartlarında kullanabilecekmiyim merak konusu oldu yakıt olarak avantajlı ama bu pil ömrü kafamı kurcalıyor çünkü yakıttan ettiğin tasarrufu pile vereceksen hiç gerek yok o zaman kullanan kişiler rica etsem ulaşabilirler mi ayrıca aynı aracın gene 2012 model benzinli versiyonunuda buldum arada 5 bin tl lik fark var sizce hangisini tercih etmeliyim

Fehmi 06.08.2014 21:28

Yaris hibrid klasik yarislere göre mm.olarak biraz daha uzun bir araç.Pillerinin arka koltuğun altında olması arka diz mesafesini etkilemiyor.Bugün itibariyle bakıldığında marş motorunun,debriyaj balatasının,vites kutusunun olmayışı ve fren balatalarının uzun ömürlü olması,tam otomatik vites oluşu ve sınıfına göre iddalı donanımsal özelliklerinin olması bu aracın avantajı sayılabilir aslında.Kaldı ki kullanıcı yorumları da incelendiğinde yakıt tüketimi oldukça tatminkar gözüküyor.Eksik olan şey;ülkemizin bu araçlara alışamıyor olması.

erman 05.08.2014 11:55

tutmadı cünkü bu fiyata onlarca dizel ve düsük tüketimli benzinli secenekler var. Arac aileler icin yeterince genis değil ve arka koltugun on tarafında pilden kaynaklı bir darlık var. Ayrıca 1.5 atmosferik motor sıklıkla devreye girdiği için uzun yolda ve yokuş tırmanırken aslında 1.5 atmosferik benzinli bir araç almış oluyorsunuz. Sehir ici 1-2 kişi, yokusu az olan, 50 km hızla kullanma sabrına sahibim derseniz belki isinize yarar. BU arac TR için değil aslında Avrupanın ucsuz bucaksız düzlükleri için :) Ve trafik kurallarına uyulan 50/60 km hızlarları asamadığınız sehir içi yollar için. Rakam ciddi manada düşmedikçe isi çok zor.

erman 04.08.2014 12:24

bu aracı fiyatı düsmedi ki, gece sene 48 bin tl den satılıyordu.

mehmet 03.08.2014 13:35

bu aracın fiyatının % 11,19 düşmesinin nedir?bilen varsa yazabilir mi?kusuru ne acaba

ses 30.07.2014 00:02

Aslında bu devirde böyle araca binecen ama neden tutulmadı merak içerisindeyim.

Murat 26.07.2014 21:45

Kullananlar yokuşdaki performansı hakkında bilgi verebilir mi lütfen.

ahmet 25.07.2014 20:52

şehir içinde daha az yakması gayet mantıklı çünkü şehir içinde fazla hız yapamazsın ayrıca şehir içinde daha çok freni kullanır ve daha çok gazdan ayağını çekersin bunlarda aküyü şarj eder böylece daha az yakarsın anlaşılmayacak bişey yok yani

arif 21.07.2014 16:13

saatte 50 km hızdan sonra elektrik motoru devreden çıkıp benzinli motor devreye giriyor (yüksek hız ve yüksek güç talebi nedeniyle) .. arabanin sehir ici tüketimi, sehir dışı tuketiminden daha düşük OLMASI ilginc OLMASA GEREK..

KeReM 16.07.2014 08:52

Benzin + Elektrik mi acaba, yoksa Dizel + Elektrik mi?

ilker 11.07.2014 19:34

arabanin sehir ici tüketimi, sehir dışı tuketiminden daha düşük. ilginc gercekten..

resul 10.07.2014 20:36

şehir içi değerleri yüzünden bu araba alınır.

HAKAN 23.12.2013 02:06

araçta dinamo vardır kendi kendini şarj eder yeterki lastik dönsün 2000 devire kadar elektrk motor devreye girmiyor motoru sıkıştırdığınızda devreye giriyor ve 5000-6000 devirlerde motor 2000 devırdeymış gıbı calıştığından sürekli redlıne da kulllansanız 4.5 lıtrenın ustune çıkamıyorsunuz ... ama elektrık motorun 2 modu var normal motoru 2 secenek olarak gorup trafıkte 2lıtreye kadar dusurmenıze olanak sağlıyor .. yalnız araç sıfırken elektrk motor 10.000 km sınırı var araç 10.000 km gectıkten sonra yakıtı yarı yarıya dusuyor ilk aldığımda 6 litre civarında yakıyordu sıkıstırarak suan 15.000 km de 3.10 lıtrenın ustune cıkamıyorum

omer 12.12.2013 11:36

Araci sarj etmek gerekiyormu

Osman Kodoman 09.11.2013 00:47

Güzel araç 45 civarına alınabilse bu araç hemen alırdım..

enes 25.10.2013 00:40

arkadaşlar yaris e bu para değer mi? hibrit kullanan var mı?

MEHMET FIRAT 14.10.2013 09:58

Yaris Hybrid’de debriyaj pedalı, debriyaj plakası, vites kutusu, marş motoru, V-kayışı ve triger kayışı bulunmuyor ve böylece bu parçalara ait herhangi bir bakım masrafı oluşmuyor.Bunları göz önüne alırsak çok akıllıca bir seçim

Erkan 13.07.2013 17:06

10 numara bir araç. Normal yarislarden daha donanımlı ve konforlu üstelik otomatik. Düşününüz, zaten 1,6 dizel otomatik bir araç, örneğin Peugeot 208 1.6e-hdi dizel otomatik de 50900tl. Bu aracın şehir içi 4 lt yaktığı düşünülür ise oldukça iyi gibi görünüyor özellikle bayan şehiriçi kullanıcılar için.

yücel 22.05.2013 04:31

araştırdıgım kadarı ıle bir priusun batarya ömrü ortalama 8-10 yıl amerikada ki taksicilerin paylaştıgı bilgiler bunlar yarisinde bataryasınında bi 8 yıl gidecegini farzedersek güzel bi yatırım olur bu arada batarya fiyatlarıda 3-4 bin dolardan başlıyormuş. ama türkiyede böyle bi araca binmeye deger mi diye sorarsanız kesınlıkle degmez 50 bin verip bu aracı alacagıma gider c sınıfı dizel bir araç alıp binmek daha mantıklı.

serdar 19.05.2013 23:31

ekstra bir bakimi var mi varsa pahali mi birde cabuk arizalanabilen bir sistem midir bu artilari ve eksileri nelerdir kullananlar paylasa bilir mi

ömer 12.11.2012 11:58

yaklasık bir aydır kullanıyorum sehir içi 4 litre yakıyor iç hacmi hibrit olmayan yarislerden 30 cm kadar daha geniş yol tutuş hızlanma donanım süper hibrit olmasının dışında otomotik bu donanımdaki araç aşağı yukarı aynı fiyat

Erdalbakkal 05.11.2012 01:37

Bu aracı kullanınız var mıdır? Bilgi verebilir misiniz?

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN