2014 Toyota Yaris 1.33 Cool Multidrive S

  • Silindir Hacmi 1329 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.7 sn
  • Beygir Gücü 99 HP
  • Maksimum Hız 175 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3885 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.7 lt
  • Genişlik 1695 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.5 lt
  • Yükseklik 1510 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.0 lt
  • Bagaj Hacmi 286 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1045 kg
  • Maksimum Tork 125 Nm
  • Yakıt Deposu 42 lt
  • Lastik Ölçüleri 175/65 R15
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
mustafa köse 03.07.2015 14:59

Latif bey çok pahalı! 26 şubat 2015 te cam tavan - project- film- kauçuk paspas-bagaj havuzu ekleterek ekstra 2000 tl fiyat vererek aldım. ...

corc 03.07.2015 14:53

Latif bey. Araç dışarıdan küçük ama içine binince ferah. Servisi ucuz,motor yürüyen aksam sorunsuz. Yakıt tüketimi ekonomik ve güvenlik ön planda. Araba alırken beklentiler çok önemlidir ama bu araba bana sizi üzmez. Söylediğiniz fiyatı belki biraz daha zorlayabilirsiniz.

Latif 03.07.2015 03:04

Arkadaslar bu aracın 2. Eli 3900 km 2015 model 52 bin diyor galeri sizce mantıklı yardimci görüşlerinizi bekliyorum

mustafa köse 23.06.2015 15:57

cem bey olmazsa ekranda ayarları fabrika ayarlarına döndürün, düzelir. kaçırdığınız bir nokta var belliki. fabrika ayarları ile sorun kalmaz

cem 11.06.2015 18:33

Mustafa bey ben ekranda baktım sadece kapı kilitlendiğinde far yanma ayarı var. Onun dışında herhangi bir menü göremedim

mustafa köse 10.06.2015 12:16

cem bey parçaya gerek yok kullanım kılavuzunuza bakın onun ayarı var dokunmatik ekrandan aktif-iptal yapabiliyorsunuz!

cem 08.06.2015 12:05

Murat bey merhaba. Bahsettiğimiz özellikler comfort paketi ile beraber geliyor.şu an tam aklımda değil ama üç bin lira civarı bir fark vermiştim. Eksiklik olarak gördüğüm aracın yolda giderken kapılarının otomatik kitlenmesi ve camların araçtan inip kapıları kitlediğimizde otomatik kapanması kaldı. Onlar içinde çin den çok kolay takılan bir parça geliyor.deneyince yazarım

murat 05.06.2015 21:59

cem bey merhaba. araca yağmur sensörü,far sensörü,kendiliğinden kararan ayna,hız sabitleyicisi ,hız sınırlayıcısı,anahtarsız giriş ve anahtarsız çalıştırma özelliklerini nasıl eklettiniz ve kaça mal oldu. teşekkürler.

cem 03.06.2015 22:50

Benim aracımda ilave olarak comfort paket ve navigasyon var. Ayrıca park sensörleri de taktırdım. Yağmur sensörü,far sensörü,kendiliğinden kararan ayna,hız sabitleyicisi ,hız sınırlayıcısı,anahtarsız giriş ve anahtarsız çalıştırma var.navigasyon çok kaliteli kullanımı kolay. Ayrıca araçta internetinize bağlanarak çalışan uygulamalar var.serviste taktırdığım park sensörleri çok iyi çalışıyor. Yakıt tüketimim 6.5 litre. Dikkat etmeden kullanıyorum. Aracın hızlanması kağıt üzerinde yavaş ama kullanması çok keyifli. Özellikle sport düğmesine basıp direksiyondaki vitesleri kullandığınızda...oturma pozisyonu yüksek. Bu nedenle görüş açınız daha yüksek. Cam tavan, camların genişliği ve kelebek camları sayesinde arabanın içi çok ferah.bluetooth ile telefon bağlantısı sorunsuz. Telefondaki müzikleri dinleyip mesajları okuyabilirsiniz.ses sistemi iyi. Geri görüş kamerasının çizgileri tam olması gerektiği gibi.iç döşeme renkleri çok güzel ve aracın her noktasında karşınıza çıkıyor.kliması güzel çalışıyor ve torpido gözünü de soğutuyor.tam boy stepne ve çelik jantı var. Ama japon arabalarında klasik eksiklik bu araçtada var. Kapılar otomatik kitlenmiyor ve camlar otomatik kapanmıyor. Aracı 150 km/s ye çıkarttım. Bayılmadan gücü oranında ivmeleniyor. Direksiyon ve pedallar çok yumuşak. Yüksek hızda direksiyona alışmak lazım. Bagajı küçük ama bagaj tabanını bir kat aşağı indirmek mümkün. Ses yalıtımı ne iyi ne kötü. Bu arabayı uzun yıllar kullanırım gibi geliyor.servis ücretleri uygun. Fiyatı pahalı gibi gözükse de rakiplerinden geri kalır pek bir yanı yok. 2 hava yastıklı 4 ileri otomatik vitesli bir araca yaklaşık aynı fiyatı vermek mi,olmayan arabayı satıp 2 ay sonrasına satın almak mı daha iyi tercih meselesidir ama ben doğru bir tercih yaptığımı kullandıkça daha iyi anlıyorum.

murat 02.06.2015 15:13

benim araç 2014 model. fiyatı 54.650 idi. bir de toyota 400 ışık altında aracı incelemiş ve ön camda nokta kadar bizim çıplak gözle göremediğimz nokta kadar leke varmış. ordan arabaya hasar vermiş ve indirimli fiyatı direk 50 bin dediler öyle denk geldiği için aldım. aslında hiç aklımda olmayan bi modeldi. ama hiç pişman değilim
son yakıt tüketimi deneyimlerimi paylaşayım. araç bi kere düz yol olan şehirler arası yolda 90-120 arası ızlarda agresif olmayan kullanımlarda 5.2 yakıyo. onun dışında inişli çıkışlı şehirler arası yolda antalya-izmir-istanbul arasında gazı hiç esirgemedim ve ortalama 100-120 arası gittim dilediğiğm gibi sollamalar yaparak 5.8 yaktı. istanbul içinde köprü trafiğine yakalandım uzunçayır-köprü arası 45 dk sürdü. en son baktığımda yakıt 5.9 olmuştu. ben yakıt olarak memnunum. aracın şu özelliği iyi. yakıt tüketimini belki kasarak sürseniz 4.5 yapamazsınız ama performanslı kullanımda da 10 litre olmuyo. şehir içi-dışı karışık kasmadan normal kullanımda ortalama 6-6.5 yakıt tüketiminiz olur. ben genel olarak memnunum.

cemil 01.06.2015 16:14

Araç yokuşta kaydırmıyor derken bazen çok ufak milim milim kaydırabiliyor.ama bunu normal trafikte anlamanız çok zor. Çünkü vitesin yapısı gereği araç ileriye doğru gitme eğilimi sergiliyor. Sıkıntı yaşamazsınız

cemil 30.05.2015 16:16

Aracı almadan önce biraz tereddütlerim vardı. Şimdi iyi ki almışız diyorum. Motoru bana göre ,yi özellikle sport açık iken.150 ye kadar aracın hızlanmasında sorun yok ama direksiyonu çok hafif. Bu hem iyi hemde yüksek hızda biraz daha dikkat edilmesi gereken bir nokta.araba çok ferah. 7 hava yastığı var. Yokuşta kaydırma yok. Cam tavanlı çok keyifli oluyor. Bu araba şehiriçi ve şehirdışı 120-130km ye kadar size sorun yaşatmaz.yakıt tüketimi 6-6.5 litre gibi olacak sanırım.fabia polo ibiza ya da baktım. otomatik viteslilerin teslim tarihleri haziran ağustos arası. Toyotaya gidiyorsun iki günde aracı teslim ediyorlar. Ben tavsiye ediyorum. Fiyatına göre düşünürseniz oldukça keyifli ve kaliteli. (Cook skypack comfort multidrive s )

barış 27.05.2015 23:10

arkadaşlar arabayı çok uzun süre inceledim ve 2 sefer test sürüşü yaptım. maalesef araçtan vazgeçtim.

arabanın artıları:
-dizaynı bence bu segmentteki araçlar arasında en iyisi
-özellikle önden görünümü süper
-iç konsoldaki renklendirme çok yakışmış
-skypack çok yakışıyor arabaya

eksileri:
-cvt maalesef performansı pek iyi olmayan bir şanzıman. siz gaza basıyorsunuz sanki 1-2 sn sonra algılıyor. çok basarsanız sadece bağırıyor
-araç sürüş keyfi olarak iyi ama süspansiyonları sert. sallana sallana gidiyorsunuz sanki. özellikle test sürüşü yaparsanız arkaya bir arkadaşınızı oturtun mutlaka. arkada daha fazla hissediliyor
-test sürüşü sırasında ortalama yakıtım 7.5 oldu neredeyse tüm yol dümdüz ve az trafikli bir yolda olmasına rağmen.

akın 27.05.2015 23:07

Test sürüşü yaptım. İlk başta ön yargılarım vardı. Araba çok ferah.çok güvenli.motoru minik ama yinede keyifli. İç plastik kalitesi bazı yerlerde sert ama ağırlıklı olarak taba renkli deri kumaş karışımı birşeydi.yedi ileri vitesi direksiyondan değiştirme imkanı da verdiği için oldukça zevkli kullanımı vardı. Direksiyonu ve pedalları yumuşacıktı ve deri kaplama idi. Ben bu modele comcort paketini de ekletmeyi tercih ederim. Araç biraz pahalı gibi gözüksede piyasada ne polo ne fabia ne de ibiza yok. En erken ağutos aylarından bahsediliyor. İ20 ninde yakıt tüketimi korkunç.ön yargıları bırakıp deneme sürüşü yapın derim.sanırım ben alacağım. Bayilerde pazarlık şansınız da var.

mustafa köse 22.05.2015 13:19

Murat Bey 50000 TL ye nereden aldınız? fiyat 6850 TL indirim yapmış??

murat 20.05.2015 07:04

merhaba. araç almadan önce buradaki yorumlardan faydalandığım için şimdi yorum yapmayı bir borç bilirim. 2014 model 0 km yaris 1.33 cool skypack multidrive s modelini 2 yıl ek garanti+full depo benzin hediyeli 50.000 tl ye aldım. yılda ortalama 10.000 km yapmayı düşünen biri olarak araçtan çok memnunum. aslında manuel ve dizel araç bakmama rağmen toyota yaristeki 7 hava yastığı+ panaromik cam tavan+geri görüş ekranı ve müzik sistemi+ cvt şanzıman beni 51.000 tl ye manuel dizel ve 2 hava yastıklı i20 almaktan caydırdı:) ama iyiki yaris almışım diyorum. marka imajı ve cvt sanzımanın konfor ve rahatlığı çok iyi. aracı aldım ve rize ünye arası uzun yola çıktım. 110-120 km ort. hızlarla gittim. yol bilgisayarına göre 5.8 lt/100 km yakıt tüketti. 5000 bin km den sonra uzun yolda bu hızlarda 5 lt nin altına düşeceğine inanıyorum. beni endişelendiren yokuş yukarı çekiş performansıydı. hiç kuşkunuz olmasın arkadaşlar bastın mı yani 2500-3500 devir arasında hız düşürmeden dizel gibi yokuş çıkıyor, ben de şaşırdım:) yüksek hızlarda yol ve lastik sesi alıyor ama genel olarak yalıtımı önceki kasadan iyiymiş. yol tutuşu ve virajlardaki direksiyon hassasiyetini beğendim. fren dozlaması ve durma mesafesi güven veriyor. arka diz mesafesi ve tavan yüksekliği c araçlar kadar. müzik sistemi ve ses kalitesi gayet başarılı. araç otomatik olduğundan debriyaj balatası ve triger zincir olduğundan ağır bakım masrafı yok. şimdilik aklıma gelenler bunlar. ben yapacağım km yi göz önünde bulundurdum ve aynı paraya dizel almak yerine donanımlı otomatik ve prestijli bir markanın benzinli aracını tercih ettim hiç pişman değilim. inşallah daha iyisi olmayan arkadaşların olur. sorusu olan arkadaşlara memnuniyetle cevap veririm. hayırlı günler.

Kaptan Kanca 24.04.2015 12:35

aracı toyota plaza'da yakından inceledim ve test sürüşü yaptım. öncelikle benim auris almaya niyetim vardı ancak bu aracı detaylı inceledikten sonra fikrim değişti.özellikle dikkatimi çeken konu iç hacmi ve tavan yüksekliği auris'ten bile daha geniş.arka koltuk diz mesafesi ve bagaj hacmi ideal.kent içi kullanım için güzel bir araç ve 1 adet sipariş verdim.skypack donanımlı olanını almanızı tavsiye ederim.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN