2013 Toyota Verso 1.6 Comfort Extra

  • Silindir Hacmi 1598 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.7 sn
  • Beygir Gücü 132 HP
  • Maksimum Hız 185 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4460 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.3 lt
  • Genişlik 1791 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.6 lt
  • Yükseklik 1620 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.6 lt
  • Bagaj Hacmi 484 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1430 kg
  • Maksimum Tork 160 Nm
  • Yakıt Deposu 60 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/60 R16
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-6520 21.09.2016 09:08

2011 Model Comfort Extra sahibiyim. Çok konforlu ve rahat oldukça keyifli bir araç. Ses yalıtımı kullanılan malzeme kalitesi oldukça iyi . en düşük modelinde bile güvenliğin hat safhada olması oldukça iyi bir yaklaşım. Bu aracı kullandıktan sonra başka bir araca binmek istemeyeceksiniz emin olabilirsiniz.

Gokcen 22.02.2015 17:02

Sinifinin en konforlu en rahat en genis ve keyiflisi. Sakin kullanimlarda yakit ortalama 7.5. Arka da 2 cocuk koltugu ve 3. Yolcu son derece konforlu.geri gorus kamera ve donanim yeterli.

osman 07.02.2015 02:02

2012 ocak ayında sıfırını aldım.kendi sınıfının bence en iyisi.gaza mükemmel uyum sağlıyor.arıza diye birşey söz konusu değil.çok ferah ve rahat.özellikle uzun yolda.keşke aynı hacimde biraz daha güçlü bir motoru olsa ve biraz daha suv benzeri bir görünümü olsa ( tiguan veya kaşkai gibi ) işte ozaman eksiksiz bir araba olurdu.yırtıcı bir çekiş beklemeyenler için düşünülmeden alınabilecek bir otomobil.

tkrdg 24.01.2015 19:36

bu arabanının 3. nesil olanını yani bi önceki kasa olanının kaşgay ile yanyana görmüştüm daha heybetli duruyordu.

Kenan 22.01.2015 13:12

2013 eylülde aldım uzun yol için ideal yüksek ve ferah bir araç

Ahmet 09.11.2014 23:20

Bu aracın yakıtı hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Her tatilde memleketime gitmek için 1200 km git gel 2500 km yol yapacağım. seyahat için uygun bir araç. şuan fiestam var ve sığamıyoruz. bu araç bu konuda çok çok iyi fakat yakıt beni korkutuyor. lpg de uyum sağlıyormuş. fakat şehir içi ve dışı yakıtı özellikle lpg'de ne kadar? şimdiden teşekkürler

osman 10.07.2014 03:48

bence sınıfının en iyisi çekiş sorunu pek yok bagaj geniş ve kullanışlı dizelini düşünmeye hiç gerek yok her türlü lpg cihazına uyum sağlıyor ve sorunsuz kullanılıyor donanım olarak navigasyon da olsaydı mükemmel olurdu.

setkos 31.05.2014 23:10

2013-Kasım modelini Ocak 2014 aldım. Türkiye'deki Toyota'lar içerisinde bence en güzel araç. Bunu oto galeriye gittiğiniz zaman anlıyorsunuz. Böyle yüksek bir araca bindikten sonra normal araçlara artık binmek istemezsiniz Yüksek sürüş pozisyonu ile görünüş çok daha iyi ve keyifli. Ön panel bence tüm Toyotalar içerisinde en güzeli (Hele son Auris/Corolla dan çok daha çağdaş ve güzel). Resim ve canlı görüntü farklı oluyor. Versonun 4. nesli dir. Bu son versiyonda parçaların önemli bir kısmı değişmiş ve iyileştirilmiş. % 10 daha aerodinamik olmuş. Sürüşü çok rahat, sessiz. Amortizörler bizim yollar için uygun. 2-3 çocuklu aileler için ideal bir araç. Auris veya Corolladan çok fiyat farkı yok. Seat Altea XL otom. diesel ve bu araç için çok araştırma yaptım (fiyatları eşit). Verso Alteadan arka kısmında (kapıdan kapıya ki iç genişlik) 4 cm daha geniş, Arka orta koltuğu Altea'dan biraz daha geniş, tabanda ortadaki tümseği yok, içi daha ferah, Multimedyası var (+ Bluetooth tel görüşme), geri dönüş kamerası var, modern iç ve dış görüntüsü ve etrafı sanki daha iyi görebiliyorsunuz. Saydığım şeyler Altea XL'de yoktu. Ne yazık ki her iki aracı deneyecek bayii bulamadım. 7 standard hava yastığı (diz dahil) mevcuttur. Çok yol yapmadığımız (yılda7-8000 km) için (bu 2. aracımızdır) Diesel Versoyu beklemek istemedim. Bazen 2. vitese geçiş kemikli oluyor (belki sürüş tekniğiyle ilgilidir) bunun dışında aracın her hangi bir eksiğini göremedim.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
KARŞILAŞTIRMALAR
BİZİ TAKİP EDİN