2019 Toyota RAV4 2.5 Flame 4x4

  • Silindir Hacmi 2487 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 8.1 sn
  • Beygir Gücü 178 HP
  • Maksimum Hız 180 km/s
  • Yakıt Türü Hibrit
  • Uzunluk 4600 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.5 lt
  • Genişlik 1855 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.6 lt
  • Yükseklik 1685 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.4 lt
  • Bagaj Hacmi -
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık -
  • Maksimum Tork 221 Nm
  • Yakıt Deposu 55 lt
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 7.505 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8688 23.05.2019 10:07

1.5 dizel 1.6 dizel otomatik (c) sınıfı suv ların bile 250 bin civarı oldugu günümüzde 330 binlerde 4 çeker 2.5 hibrit motoruyla bu araç uygun bile ama diğerlerine bakınca uygun tabi yoksa artık günümüzde 100 bin liralık araçlar bile değerinin ve alım gücünün çok üzerine çıktı..

Misafir-975 10.05.2019 04:39

Böyle yüksek hacimli motora sahip hibrit araçları görünce aklıma gelen şey hep ülkemizdeki mtv' nin hibrit araçlar için yeniden düzenlenmesi gerekliliği oluyor. Ötv deki düzenleme, satın alırken hibritin tercih edilebilirliğini arttırırken bu düzenlemenin mtv' yi kapsaması satışlarını sınırlı kıldı. Açın şunların önünü de milletçe dizel saplantısından kurtulalım. Hayırlı ramazanlar.

Misafir-5240 07.05.2019 13:52

ön taraf olmamış bence, fiyat konusuna hiç girmiyorum zaten. vergiler vs malum.

Misafir-9536 07.05.2019 12:07

kasa idare eder türkiye vergi sistemine uymuyor 7 bint tl vergi neresi kar

Misafir-2358 07.05.2019 10:05

Mevcut vergi sistemi ile yanına yaklaşılması güç bir araç...Doğru vergi sistemi ve uygun fiyatlandırma ile çok iş yapar ama bizim ülkemizde çok zor arkadaşlar.

Misafir-3107 06.05.2019 21:27

Toyota iyi güzelde kasalarını bi türlü sevemedim çok çirkin oluyor.

Misafir-2773 06.05.2019 19:01

çok güzel araç canlı olarak görme tanıma fırsatım oldu bulunduğum şehirde insanlar bunu subaru forester ve honda crv ile kıyaslayarak alıyorlar. eski kasasından ülkemizde malesef çok nadir görsekte dünya genelinde raw4 ler çok tutulan araçlar tiguan falan piyasa da yokken japonlar suv dediğimiz jip gibi araçları çoktan üretmeye başlamışlar o yüzden özellikle amerikada pazarda önemli yerleri var.genel olarak toyotanın çevreciliğini yazıp çizen eyalet ulusal basınları subaru için parça ömrü ve arazi elverişliliğine vurgu yaparlarken crv için konfor algısı yaratıyorlar. bence toyota bu söylemlerin hepside var arızası sorunu olmayan konforlu çevreci araçlar yapıyor. arazisi 4*4 sistemi her zaman sorgulansada hafif arazide sıradan sürücülere yeterli olacağını düşünüyorum. başkasının memleketinde insanların makale okuyarak araştırarak araç aldıklarına şahit oluyorum bizde ise malesef yatırım aracı olarak düşünülen bu araçlar bir sonraki sahibinin iknası üzerine kurularak alınıyor kısacası hızlıca satılabilirliği az değer kaybı önemli oluyor. zaten insanlarımızın bu davranışı haklı bir ekonomik zayıflık refleksi olduğu ülkemizdeki vergi oranlarından vatandaş üzerindeki vergi yüklerinden de anlaşılıyor.
araca dönersek dünyada yine çok tutulacağı o yüzden sürekli parça tedarikinin süreceği bir araç olacağına inanırken türkiyede yılda 100 tane satılmayacağına inanıyorum. onlarında yarısı etiler beşiktaş fırsatçı galericileri oto kiralama şirketleri olur zaten. uzun bir yorum oldu okuyucular kusura bakmasın herkese hayırlı bereketli nice ramazanlar ve kazasız sağlıklı sürüşler dilerim

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi