2018 Toyota Prius 1.8 Premium

  • Silindir Hacmi 1798 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.6 sn
  • Beygir Gücü 98 HP
  • Maksimum Hız 180 km/s
  • Yakıt Türü Hibrit
  • Uzunluk 4540 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 3.6 lt
  • Genişlik 1760 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.6 lt
  • Yükseklik 1490 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.6 lt
  • Bagaj Hacmi 502 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık -
  • Maksimum Tork 142 Nm
  • Yakıt Deposu 43 lt
  • Lastik Ölçüleri 195/65 R15
  • Yıllık Vergisi 2.512 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
92
82
77
85
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-5504 16.05.2018 11:20

Toyota'nın fiyat baremi anlamında Lexus'tan önceki son lüks hibriti :))
Şehir içinde 100 km'de 3 litre hatta 2.2-2.5 litre yakabilen bu araçları gördükçe, kendime soruyorum neden motor hacmi ile beraber yaşlanma vergisi yerine biz hala egzoz salım değeriyle beraber yaşlanmadan motorlu taşıtlar vergisi almıyoruz diye.
Bu araçların motorunun fazla hacimli olması performans için değil daha az yakıtla yetinebilmesi için tasarlandı. Hem daha az yakan araçlar teşvik edilip ülkemize de daha az yakıt maliyeti anlamında katkısı olur.
Araç çok kaliteli, premium bir havası var. Arkası alışılagemiş tasarımdan farklı olduğu için başlarda biraz garipsenebilir. Yani biraz alışma süreci geçirilmesi gerektiğine inanıyorum. Ama önü kesinlikle geleceğin otomobillerinde olan teknolojilere yakışan bir tasarımda olduğunu düşünüyorum. Bu arada bu verilere ben de bir ekleme yapmak isterim:
Aracın sadece elektrik motoru 72 beygir gücünde ve buraya dikkatinizi çekmek isterim ki 163 nm torkunu ilk kalkıştan itibaren vermekte ki bu elektrik motoru sizi bir anda ileriye taşıyor. Yani ilk kalkış çok iyi. Tabi maksimum güç benzinli motor 98 beygir ve elektrik motoru 72 beygirin toplamı olmuyor. Çünkü sistem ekonomi ve uzun ömürlü olmak adına hiçbir zaman iki motoru da tam güçte çalıştırmıyor.
Sonuç olarak bu araba gelişmiş ülkelerde çok satıyor. Ama gelin görün ki zaten hibrit teknolojilere uygun fiyatlı erişemiyoruz birde yüksek motorlu taşıtlar vergisiyle araçtan bir soğuma nedeni daha ekliyoruz ne yazık ki.

Misafir-682 16.05.2018 02:49

teknik işlerden çok anlamayan sıradan sürücü olarak bana biraz teknik olarak güç olarak zayıf göründü, tasarım olarak da pek alışık olmadığımız bir tarzı var ancak donanım ve güvenlik olarak gerçekten üst seviyede görünüyor ancak mtv dezavantajı ve fiyatı dolayısıyla talep görmeyeceğini düşünüyorum.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi
Benzer Karşılaştırmalar