2022 Toyota Corolla 1.5 Vision Multidrive S
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1490 cc
- Maksimum Hız 190 km/s
- Beygir Gücü 123 HP
- 0-100 Km Hızlanma 12.1 sn
- Maksimum Tork 153 Nm
- Uzunluk 4630 mm
- Vites Tipi Otomatik
- Genişlik 1780 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1435 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.1 lt
- Boş Ağırlık -
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.0 lt
- Bagaj Hacmi 471 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.8 lt
- Yakıt Deposu 50 lt
2022 YILI FİYAT GRAFİĞİ
Güncel Donanım Paketleri
1. Vison
2. Dream
3. Flame
4. Passion
Standart Donanımlar | 1 | 2 | 3 | 4 |
Otomatik Klima | - | S | S | S |
Kablosuz Şarj | - | - | S | S |
Head-Up Display | - | - | - | S |
Deri Direksiyon | - | S | S | S |
Apple-Android Desteği | - | S | S | S |
Multimedya Sistemi | - | S | S | S |
Yağmur Sensörü | - | - | S | S |
Otm. Kararan Dikiz | - | - | S | S |
Anahtarsız Çalıştırma | - | - | S | S |
Ambiyans Aydınlatma | - | - | - | S |
Elektrikli Bel Desteği | - | - | - | S |
Şerit Takip Sistemi | - | - | O | S |
Yaya Algılama | - | - | O | S |
Otomatik Uzun Farlar | - | - | O | S |
Geri Görüş Kamerası | - | S | S | S |
Park Sensörleri | - | - | - | S |
Trafik Uyarı Sis. | - | - | - | S |
Kör Nokta Uyarı Sis. | - | - | - | S |
Hız Sabitleme | S | S | S | S |
Yokuş Kalkış Desteği | S | S | S | S |
Lastik Basınç Uyarı | S | S | S | S |
7 Hava Yastığı | S | S | S | S |
USB ve Bluetooth | S | S | S | S |
Ön Kol Dayama | S | S | S | S |
Arka Havalandırma | S | S | S | S |
Elektronik Park Freni | S | S | S | S |
Bagaj Havuzu | S | S | S | S |
Direksiyondan Kontrol | S | S | S | S |
ABS, EBD, ESP | S | S | S | S |
Katlanır Arka Koltuk | S | S | S | S |
O (Opsiyonel), S (Standart)
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
Popüler Karşılaştırmalar
1.6 motor daha sessiz lakin ses yalıtımlı zayıf motor sesi olmasa da yol sesi bol. Ben 3882 nin tespitine katılmiyorum. Bence yalıtım yok ki iyi kötü diye degerlendirelim
Yalıtım yönünden biraz zayıf. Klasik japon arabası rampalarda gayet iyi çekiyor ama motor sesli çalışıyor o da atmosferik motorun çalışma prensibinden kaynaklanıyor. Araba eko modda bile gayet iyi çekişi ben memnunum
2020 1.6 drm otomatik aracım vardı 2 gun önce vizyon otomatik aldım araçta bariz yol sesi ve pencerelerden gelen rüzgar sesi 2020 ye göre azalma var sonuçta teknoloji de gelişiyor benzinde kullanımda performans kaybı hissetmedim 2020 ye gore 350 km yol yaptım henüz ama fazlasıyla memnunum toyota üzmez tavsiye ediyorum
Tampon ve ön kısım yere çok yakın. Türkiyede üretim yapan bir firmanın ülkemizin yol şartlarını bilmiyor ya da önemsemiyor olması ilginç.
1,5 motorların performansı düşük biraz sesli çalışıyor şehir içi iyi ama şehir dışı 4 kişi rampalarda zorlanıyor ses iyice artıyor.önceki 1,6 motorlar daha güzeldi neden değiştirdiniz bu motoru