2019 Toyota Corolla 1.8 Dream e-CVT

  • Silindir Hacmi 1798 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.0 sn
  • Beygir Gücü 98 HP
  • Maksimum Hız 180 km/s
  • Yakıt Türü Hibrit
  • Uzunluk 4630 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 3.6 lt
  • Genişlik 1780 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
  • Yükseklik 1435 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.8 lt
  • Bagaj Hacmi 471 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1385 kg
  • Maksimum Tork 142 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 3.176 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-9309 30.07.2019 18:09

8421 arkadaşım sen bana mail adresini yolla. ben sana 5.4 değil 4.5 de değil daha dahada aşşağısını yaktığımı gösteririm. ama onlar anlık kısa vadeli. 5.4 lt dediğim veri fabirika verisi olup son 4500 km deki ortalamadır. yalan yazacak değilim. neyse o.

Misafir-7701 19.07.2019 18:05

1.8 hibritin 3000 tl yıllık mtv si var. Bu aracı alırken çok iyi hesap kitap yapıp karar vermek lazım.

Misafir-8421 19.07.2019 18:04

Şehir içi 5.4 yakan motor teknolojisine dünya daha geçemedi. Zaten yeryüzünde araçlarn fabrika verisinden bile daha az yakmasını sadece bizim milletimiz başarabilyor. Tebrik ediyorum. Saygılar. Selamlar.

Misafir-760 19.07.2019 10:56

belki kıyaslanmaz diyebilirsiniz ama örnek olsun diye soyluyorum; corolla hibrit test ettim ortalama 5.1lt. kendi aracım 1.0 tsi ibiza otomatik ortalamam 5.4. her ikiside şehir içi. değermi bu kadar emeğe toyota? konfor tamam corolla harika. ama performans? fiyat? vergi? bence değmez.

Misafir-3200 28.06.2019 14:59

elekti̇ri̇kli̇ de kaç km gi̇di̇yor bu araçlar bi̇lgi̇ alabi̇li̇rmi̇yi̇m bi̇rde benzi̇nde çalişirken şarz oluyor di̇yorlar benzi̇nde kullanmadan evi̇nde elekti̇ri̇ğe bağlayip şarz edebi̇lme özeli̇ği̇ yokmu yoksa neden düşünmemi̇şler aklimdaki̇ sorular herkese selamlar

Misafir-7044 12.06.2019 20:17

İst.-Antalya hiç durmadan sürekli 120 km/h hızla gidecek kaç kişi vardır? Bu kışı hep bu güzergahta ve hep bu hızda mi kullanacak arabasını? Birçok insan aracını hem şehiriçinde, hem de şehir dışında kullanıyor. Sık sık kırmızıda duruyor,yavaşlıyor, düşük hızda da gidiyor vb. Arabanın kullanım ömrü boyunca sadece ist-Antalya giden ve hep120 ile giden, İse. ve Antalya' da da şehir içi hiç gitmeyen herhalde çok az insan vardır. Kaldı ki sürekli 120 ile bir çok motor çok yakar. Dünyada milyonlarca hibrit satılıyor ve tercih eden de çok kişi var. Bizde de mtv sorunu aşıldığında çok satacağı açık. Bu yüzden zaten birçok marka hibrit te üreteceğini açıklıyor peş peşe ( renault, ford, audi, skoda....) . Bu kadar firmanın bir bildiği vardır elbet. Hibritte menzil ne demek anlamadım ben? Araba zaten kendini şarj ediyor. Bu tam elektrikli değil, hibrit motor( yanı elektriki+ benzinli). Elalem Pariste hidrojen yakıt hücreli Toyota Mirai lere geçiyorçevreyi korumak için. Biz ise hibrit iyi mi acaba, dizel daha bitmedi, turbo benzinli çok iyi, gibi bilimsel (!) açıklamalar yapıyoruz. Toyota ( ve diğer japon- kore markalarının) mühendislerinin kafası hiç çalışmıyor herhalde, çünkü bir çoğu dizeli çöpe attılar, hibrite yükleniyorlar ve kısmen turbo motor da sunsalar bile atmosferikten de asla vazgeçmiyorlar. Dileyen 150-160 bin tl ye 3 silindirli turbo benzinli alır, dileyen dizel alır, dileyen de A emisyonlu ve en düşük tüketimi sunan hibriti alır. Çok yakında hangi seçeneğin başarılı olacağını görürüz.

Misafir-7573 12.06.2019 19:25

Hibrit ve elektrikli araçların düşük emisyon standartlarına sahip olduğu konusunda hemfikiriz fakat sahip oldukları ağır jel aküler nedeniyle güvenlik konusunda hala soru işaretleri var kaza esnasında aracın kasasına enerji ve kimyasal yaydığı için müdahele edilemeyen örnekler var yurt dışında, tam elektrikli olan ünlü bir markanın 2 aracı park halinde 1 taneside seyir esnasında yandı yakın zamanda, 1.5tsi bana aynen hibrit gibi A sınıfı bir emisyon sunarken yıllık 3.2bin vergi ödeyip hibrit araç almam pek mantıklı olmaz.Görünmeyen giderleride hesaba katmak gerekir.
Ayrıca 7 ila 10 yıl ömürlü aküler ömrünü tamamladığında cebimden ne kadar çıkacak? Akülerin maliyetinin bizim ülkemiz ekonomik şartları ve döviz göz önüne alındığında çok pahalı kaldığını biliyoruz.
Benim kafamdaki soru işaretleri bu şekilde.

Misafir-3310 12.06.2019 16:50

8456, otomatik bir araç şehir içi 10 litre civarı yakıyor, benim ch-r hibrit 4 litre yakıyor. nasıl 1-2 litre fark oluyor. yarıdan fazla fark var arada. bilip bilmeden, kullanmadan yorum yapmayın lütfen. turboya gelince bir patlarsa 5-10 bin lirayı gözden çıkar.

Misafir-8456 12.06.2019 14:33

Herkes güzel güzel yazmış.
Hibrit crolla da elektrik motoru size şehiriçi trafikte en fazla 1-2 litre avantaj sağlar. Yüksek hızda pek bir işe yaramaz çünkü menzilli.çok kısadır. Toyotanın kendi sitesinde bile 2 motorun toplam torku yazmaz. Dikkatli incelerseniz elektrik motorunun devir bandının nerede başlayıp nerede bittiğini, maksimum torka ulaşmak için yükün yine emektar atmosferik motora düştüğünü,. araç zorlanınca elektrikli motorun devreye girip bütün enerjisini çok kısa sürede tüketir. Yani bu aracın elektrik motorunu uzun yol için avantaj olarak göremeyin.
Ayrıca Avrupalı araçlar turbo motorlarını hibrit yapıyor. Olması gereken de budur

Misafir-303 12.06.2019 08:37

"downsizing" düşük şehirde yüksek tork ve güç veriyor ama acaba bize gereken bu mu? Yoksa daha temiz bir çevre ve tüketim mi? Hidrojen yakıt hücreli, elektrikli, hibrit teknolojiler çevre ve tüketim açısından çok daha önde teknolojilerdir ve şu anda ülkemizde de dizel- turbo benzinli fiyatına A emisyonlu hibrit sunan firmalar var ( toyota, hyundai, lexus...). Keşke bizde de alt yapı olsa ve tam elektrikli ve yakıt hücreli seçenekler de sunulsa. Kısacası, birçoğumuzun sandığı gibi " turbolu küçük motor" bir mucize değildir. Tüketim ve emisyon açısından da kayda değer bir üstünlüğü yoktur. Atmosferik- turbo seçimi bir tercih meselesidir. Üstün olan, çevreyi daha az kirleten, daha az tüketen alternatif yakıtlı motorlardır.

Misafir-8512 12.06.2019 01:47

Misafir-306, evet bu araç 120 km. sabit hızla giderken 6.2 lt benzin tüketiyor. Uzun yol verisi bu. Araçta hız sabitleme sistemi var. Bu şekilde hız 120 ile sabitlenerek 30-40 km kullanılıyor ve bu veriye ulaşılıyor. Siz de aratıp bu testin videosuna ulaşabilirsiniz. Yani İstanbul'dan Antalya'ya gideyim döneyim derseniz yandınız. Gidiş dönüş 1400 km. Aracın yakacağı yakıt da yaklaşık 87 litre oluyor. Yani bugünün fiyatıyla 592 TL yapıyor. Bu durumda uzun yola çıkmaya çekinirdim şahsen.
Araç şehir içinde ise oldukça ekonomik fakat torkunun bu kadar düşük olması oldukça sıkıntılı bir kullanım demek. Yıllık vergiyi de hesaba katınca mantık sınırlarının çok dışında kalıyor. Ne şehir içi, ne de şehir dışı kullanıma uygun değil.

Misafir-2932 11.06.2019 22:36

Arkadaşlar , otomotiv sektöründe beliren ihtiyaçlar çerçevesinde yeni tekniklerle güç aktarımı , turbo kullanımı ile düşük devirlerde yüksek verimlilik elde edilmesi bir gereklilik sonucu ortaya çıkan yönelim ve eğilimlerdir.(.ki downsizing genel olarak üretim/yönetim alanında otomotiv sektörü dışında birçok sektörde kullanılır).
Arkadaşlar toyota teknoloji yazıp google dan aratmış , almanya sitesinde bir şeyler bulmuş , çözemeyip enegy observer toyota yazıp aratmış ve birşeyler bulmuş ki bize de naklen bunu tavsiye etmiş neticede.Ben bu çabaları değerli ve kendini geliştirmwk adına olumlu buluyorum.Zaten biz bunların çok daha detaylısını derslerde anlatıyoruz..Yalnız bir noktaya dikkat etmek lazım .Bir markanın size sunduğu ve sizin satın aldığınız ürünün niteliği ve kendisinde varolan özellikleri önemlidir.Marka nın binlerce km uzaktaki bir tesiste arge çalışması yapması sizin aracınızı geliştirmez.Sözüm ona misal bir markadan 75 hp atmosferik düşük perfoemanslı ve donanımsız bir araç aldınz varsayalım Araç markası olan firma 2 ay sonra bir teknoloji üzerinde çalışmaya başlasa bile bu sizin satın almış bulunduğunuz aracı etkilemeyecektir.Yani bu çalışmalar başladıktan sonra park yerine gittiğinizde markanin binlerce km uzakta yaptığı arge çalışmasından ötürü sizin aracınız bambaşka bir araçla nasıl olsa karşılaşmayacaksınız.Sizin aracınız atmosferik/cvt/veya hibrit /hangi donanım paketine sahipse sizin muhatap olacağınız araç budur ve öyle kalacaktır.
Yinede teknoloji hususuna değinecek olursak her marka nın çeşitli teknolojilere yatırımları var. zira 1.9 sn de 100 km /h hıza çıkabilen Elon Musk 'un ceo su olduğu space -x tesla lar uzaya yolculuk yaparken
teknoloji yarıştırmak çok isabetli olmayacaktır.

Misafir-6613 11.06.2019 16:20

142 nm 3600 d/d da elde ediliyor. Ancak bir de elektrik motorunun torku var; bu da 163 Nm. Rampalı yolda, dolu olan her arabanın tüketimi artar, sadece hibritin değil. Şu anda sadece mtv'si biraz yüksek hibritin. Ama devletin düzenleme yapacağı konuşuluyor. Çünkü A emisyonlu ve ört. tüketimi 3.8 lt olan bir araba bu( vergisi de en düşük olmalı).

Misafir-3772 11.06.2019 15:33

Uzun yolda elektrikli motor desteğinden yoksun araç sadece benzinli motor kullandığı için yakıt yükseliyor. Hibritlerin hepsinde durum aynı, Kullanılan benzinli motor zaten atkinson çevrim, enerji verimliliği yüksek fakat dezavantaj olarak tork fakiri ve güçsüz rampalı yollarda araç dolu ise tüketim tahminlerin ötesinde yükseliyor. 142Nm maksimum torkuda 4000 devir civarı verebilir tahminim.Şehir içi kullanım yüksek ise hibrit tercih edilmeli, Uzun yolda performans beklemeyin.

Misafir-3381 10.06.2019 23:25

Toyota'yı eleştirmeyi görev edinen ve küçük motora turbo takmayı yüksek teknoloji zanneden arkadaşlara bir önerim var. Lütfen Toyota'nin almanya sitesine girin ve ana sayfadaki filmi izleyin, çözemezseniz webde "energy observer toyota" 'yi aratın ve toyota nın nelerle uğraştığını görün.

Misafir-4455 01.06.2019 18:41

Misafir 306
Uzun yolda 120 km/h nın çok üstüne çıkabilirsiniz.6.2 den çok fazla yakabilir

Misafir-4751 01.06.2019 12:56

Uzun yolda plug in olmayan hibrit tuketim anlaminda pek fark ortaya koymaz.h

Misafir-306 01.06.2019 10:19

Sn 8475, bu aracın 120 km/ssat hızla 6.2 lt tükettiğini iddia etmişsiniz. Resmi verisi 3.9 lt olan araba nasıl 6.2 lt yakar, zaten hep 120 ile gitmek mümkün mü? Hiç mi yavaşlamayacak, durmayacak bu araba? Durduğunda veya yavaşladığında zaten elektrik motoru devreye giriyor. Bu testi kim yapmış, yetkili bir kişi mi? Ayrıca sürekli 120 ile giden bir arbanın tüketimi kime gerekir, kim hep 120km ile gider? Bakın burada resmi veriler evrilmiş. Hiçbir marka palavra veri veremez, verirse başı belaya girer (örneğin , vw'nin emisyon olayı). Sonsöz: Emisyon ve tüketim açısından hibrit, benzinli-dizel araçlardan çok daha üstündür.

Misafir-2169 30.03.2019 18:57

Hibrid olması Türkiye de ekonomik açıdan bir getiri sağlamıyor, yere yakın olmasıda bizim gibi yolları bozuk olan bir ülke için sıkıntı yaratır.
Emisyon konusunda tercih edilebilir.
Performans veriside sıradan bir dizelin gerisinde görünüyor.
Ama hepsi bir tarafa araç çok güzel olmuş. Yol tutuşuda cabası

Misafir-9378 14.03.2019 09:56

Uzun yıllardır Yaris Hybrid kullanıyorum. Şehir içi ve dışı ortalamada 4.8 civarında yakıt tüketiyor. Bu aracı da kullandım ve edindiğim izlenim uzun yıllar ortalaması 6 litreden aşağıya düşemez. Sürekli şehir içi dur kalk yapacağım derseniz de zaten o zaman da bu araba şehir içine uygun değil. Yaris Hybrid falan alın. MTV işin cabası. Edeceğin 3 TL tasarruf da orandan gitmiş zaten...

Misafir-8475 12.03.2019 15:12

Sayın Misafir 2991, şehir içi sakin kullanım 4.1 demişsiniz. Doğrudur tabi ki. 120 sabit hızla da 6.2 yakıyor araç. Ortalama aldığımızda yine 5.2 değerine ulaşılıyor. Sürekli şehir içi kullanırsanız avantajlı oluyor.

Misafir-2991 11.03.2019 23:59

M3917, tabi sürüş alışkanlıklarınıza göre belki bu değerleri elde etmiş olabilirsiniz. ben de aracı test ettim. yol bilgisayarından verileri sıfırlayıp bol dur kalklı yerlerde denedim. araçta 3 kişi var ve tüketim 4.1 litre sakin kullanımda ş.içi. ayrıca pendik kavşağı rampasında da(az rampa değildir %7-8 eğim vardır) denedim zaten gazdan ayağınızı çektiğinizde araç hemen pilleri doldurmaya başlıyor. 3-4 araba önünüzdeki arabalara bakarak freni bile çok az kullanıyorsunuz. e-5'te çok az dur kalklı çoğunlukla düz yol 90 km hızla 4.4 litre. sırf yakıt tüketimine oynarsanız 3 küsür litreleri bile görebilirsiniz. aracın 6 litre yakması için ara ara iyi gazlamanız lazım. şunu söyleyebilirim ki kesinlikle dizellerden çok daha ekonomik. referans olarak diğer cimri motorlarla da kıyaslayabilirim: şirket araçlarından 301 1.6 hdi ve egea 1.3 multijet de sık kullanırım. iki araçla da şehir içinde 6 litre civarında(ki yokuşlu bol dur kalklı yerlerde 7 litrelere de çıkar bu değer.) gezerim. şehir dışında 4.3-5.0 litre civarlarında yakarım. cimri olarak bilinen 301 ve egea 6.5-7.5 litre yakılan yerde corolla hibrit rahatlıkla 4 litrelerde gezer. denemesi bedava, gidin yol bilgisayarını sıfırlayın siz de görün.
performans için konuşursam, yokuş yukarı 0-50km/saat hız performansı da gayet atik. elektrik motoru kalkışta aracı seri hızlandırıyor. rampalarda yığılma gibi bir şey söz konusu değil. 98 beygir az gibi geliyor ama ben performansta bir çekiş zafiyeti görmedim. dediğim gibi ön yargılı olmak yerine test edilmesi lazım. c sınıfı dünyanın enerji rezervlerini az kullanmaya çalışan çevre dostu yenilikçi bir felsefeyle üretilen bir arabanın 80-120 km/saat ara hızlanmalarda koltuğa yapıştıran bir hızlanma beklenmemeli diye düşünüyorum. bu araç ailede ben mi daha az yakarım sen mi daha az yakarsın gibi bir tatlı yarışa da izin verir. tek eksisi vergisi. araçların yakıt tüketim müsrifliği/tasarrufu, emisyon + yaştan alınması gereken verginin hacim + yaştan alınması lazım. 3176 lira yıllık vergi vermeyi bu araç hak etmiyor. her yıl vergi oranlarını düzenle teknoloji geliştikçe yakıt tüketim+emisyon değerlerini güncelleyerek vergi al. sonra da araba yaşlandıkça vergiyi düşürürsün bunu yapmak zor olmamalı diye düşünüyorum. ben önceki kasa corollaları beğenmezdim ama bu kasa bence olmuş. bu araç dizel araçları ciddi anlamda bitirir ama önündeki mtv engelini kaldırmalıyız. 20'li yıllar hibrit araçların olacak.

Misafir-3917 11.03.2019 16:17

Bu aracın 400 km lik yakıt testi yapıldı videolu olarak. Uzun yol ve şehiriçi şeklinde. Araç tek kişi olarak fazla yokuşların olmadığı bir yerde test edildi. Ortalama tüketim verisi 5.2 oldu. 120 km sabit hızda 6.2 yakıyor. Araca 2-3 kişi de binileceğini ve yeri geldiğinde rampa da çıkılacağını düşünürsek ortalama 6 lt den aşağı tüketmesi imkansız. Almaya niyeti olanlar mutlaka testleri incelesin.

Misafir-3476 16.02.2019 13:37

araç güzel ama ülkemiz için MTV konusunda sınıfta kalır gibi görünüyor.
şayet mtv'de yeni bir düzenleme yapılmazsa, renault yeni çıkartacağı CLIO modeli ile HYBRID konusunda satışlarda açık ara önde gider.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi