2019 Toyota Corolla 1.6 Vision
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1598 cc
- Maksimum Hız 200 km/s
- Beygir Gücü 132 HP
- 0-100 Km Hızlanma 9.7 sn
- Maksimum Tork 159 Nm
- Uzunluk 4630 mm
- Vites Tipi 6 İleri Düz
- Genişlik 1780 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1435 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.0 lt
- Boş Ağırlık 1265 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.9 lt
- Bagaj Hacmi 471 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 6.0 lt
- Yakıt Deposu 50 lt
2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
Popüler Karşılaştırmalar
Motor harika rampaları turbodizel gibi çıkıyor birde spor düğmesine basınca zaptetmek çok zor çok keyifli çok memnunun sorunsuz konforlu reşat altını
Yorumları inceledim de buraya yorum yazanların çoğu 2018 ve altı model Corolla kullanıcıları *** bayiye gittim visionu inceledim sonra aracıma binip şükür ettim vs vs. Eleştirmek için baz modeli ortaya atıyorlar. 160 bine sıfır araç alacaksınız(vision) 10 bin fazla verin dream paket alın. Bende dream multidrive s var. İç hacmi ve yüksekliği yeterli dış görünümü efsane. Eski kasası çok tipsiz duruyor ve yaşlı işi, kesinlikle almazdım... Ses sistemi ve radyo çekimi güzel. Yol tutuşu çekiş gücü sürüş keyfi efsane. Sarıgöl rampasına 100 le girdim 109la çıktım. kayınbabamda Ford connect var 2013 model 1.8 motor. Onda bile vites düşürüyorum mecburen Sarıgöl rampasında... Fiyatına göre çok iyi tavsiye ederim. Eksileri.Biraz fazla yakıyor tahminimden. LPG varsa aracınızda benzin ibresi aşağıya düşüyor. Araç benzinden kullandığını düşünüyor sanırım :)
Syn 7664, eski kasa 1.33 ile bu araç zaten kıyaslanmaz çünkü 1.6 motoru. 4457'nin söyledigi gibi önceki kasanın artıları da var. Mesela eski kasanın kokpit ve dış tasarımını daha çok beğeniyorum elbetteki herkesin kendi görüşü. Zevke ve beklentiye bağlı, burada gülünecek bir durum yok..
İç hacim genişliği, ferahlığı konusunda ve eski Corolla üstündür. Diğer konularda yeni Corolla daha iyi.
Not: Bir de, Life 16 janttır ama vision 15 jant.
Bu kasayı eskiyle karşılaştırıp, eskisi iyi diyenler olmuş hele birkac tanede 1.33 var ki gülmeden edemedim.Ben 3 sene 2015 model 1.33 kullandım.Simdidr 1.6 vision aldim.Arabalara ilgisi hat safhada olan her yönüyle otomobil hastasi bir adamim.Simdi karsilastirma yapacak olursak kisa ve net soyluyorum yeni corolla eskisinden her yonuyle bakin altini cizerek soyluyorum her yonuyle daha iyi bir otomobil.Gorununtu, konfor, malzeme kalitesi,donanim,yol tutus,performans konusunda kesinlikle cok daha iyi bir arac olmus.Sadece yol ve ruzgar sesi acisindan ikisi arasinda pek bir fark yok.Kisaca yeni corolla cok daha tok ve iyi bir araba olmus.Hele 1.33 sahipleri hic kompleks yapip milleti aldatmayin 1.33 lifr ile le bu arac kiyaslanmaz bile.
2019 vision aldım lpg taktırdım ama benzin ibresi aşağı düşüyor servisi aradım benzin göstergesi sıfırlamak gerekiyormuş her lpg alındığında sıfırlanacakmış buna bir çare bulunması gerekli
Bir yorumcu 55 euro ya bir cihaz takıldığını ve soruna çözüm olduğunu yazmıştı ancak şu ana kadar yaygınlaşmadığına ve bu tür sorular geldiğine göre tam bir çözüm olmadığı ortada,kaygılanmamak için kullanım durumuna göre arada 10-15 litre benzin almak çözüm olabilir.
sn.2608: Antifriz ekletmenize gerek yok,fabrikadan genelde -35 C ayarlanmış olarak çıkıyor,en doğru bilgi aracınızın el bakım kitabında yazacaktır,ancak genel bilgi olarak soğutma suyu 160.000 km de sonra her 80.000 km de değişir.1000 km ücretsiz bakımında zaten gerekli sıvı kontrolleri yapılır.
Fiyatın 103 bin liradan 127 bin liraya yükselmesinin bir anlamı vardır: artık bizden almanıza gerek yok, çünkü planlanan iç satış rakamlarının üstüne çıktık, bundan sonrası keyfekeder ... Sağlıcakla
Bayiler *** zorla aksesuar satıyolar. navigasyon çelik jant park sensörü seramik kaplama folyo spoiler almazsan arabayı vermıyor. en baz donanım araca 130 bın fıyat cekiyorlar. Hatta ki kendım hurda getiricem dediğimizde olmuyor bızden alıcaksın diyolar. ***
herkese selam. bende yeni aldımda arabayı antifiriz ekletmeme gerek varmı
Aralık liste fiyatı 127.100 hurda teşvikli 115.100...Normal fiyata 7 BİN hurda teşvikli fiyata10 bin TL ZAM geldi.
normalde 105 bin tl ye iniyorlar fakat bu şekilde satamıyoruz üstüne lpg navigasyon ve geri görüş kamerası eklemek zorundayız o şekilde de 123 bin tl diyorlar eklemeden almak isteseniz satmıyorlar.
Misafir-9651 corollayı fazla haksızlık etmişsiniz gibi. heleki performans anlamında astra elantra meganden kat ve kat üstün. aynı aracları bende gördüm ve test ettim corolla malzeme kalitesi bakımından digerlerinden fazlası var eksiği yok.arka bağımsız süspansiyonlar tek corollada var
Aracı test ettiğimizde tarafsız olarak şu gözlemlerimiz oldu;
İlkin kapılar plastik ve biraz kaba tasarımlı.İç mekan malzemelerinde direksiyon düğmeleri bayağı duran bir plastikten.Direksiyon göbeği de bayağı duruyor.Multiemedya ekranındaki kroma benzer düğme detayları çok büyük tasarlanmış,buna karşın ekran küçük da olduğu için multimedya ünitesi oldukça bayağı gözüküyor.Orta konsolun multimedya dışında kalan yerleri estetik duruyor , vites yerleşimi elinizin altında ve kolaylık sağlıyor.Alt torpido kaplama kısmı ve iç mekandaki bazı yerler yumuşak malzemeden ve bu iki husus birazcık olsun kalite hissini artırıyor.Aracın arka kapak bağajındaki toyota logosuda çok büyük tasarlanmış ve bu da bayağı duruyor.Ayrıca 15 inç kapak jantlarda oldukça küçük
duruyor ve hatta plastik jant izlenimi yaratıyor.(belkide plastik,bilemiyorum)
Aracın yol tutuşu eski nesle göre iyileştirilmiş gibi ancak civic , spor paket octavia , astra , elantra mazda3 gibi rakiplerinin seviyesini hala yakalayamamışa benziyor.
Performansı yeterli hatta iyi bile sayılır ancak araç yüklü olduğunda veya yokuş çıkarken yeterli randımanı sağlamıyor.Belki de benim beklentim 1.2 tsi jetta seviyesinde olmasıydı o yüzden beğenmemiş olabilirim.Aracın yakıt tüketimi biraz fazla şehir içi ortalama 8.7 lerdeydi Artık koskocaman suv-crossoverlar bile ki bu araçtan daha iyi performans gösterenler bu tüketim seviyelerinde veya bir tık altında dolaşabiliyorlar.Ancak lpg taktırırsanız bu sorunu aşarsınız.
Frenerini beğendim , hatırladığım kadarı ile araçta bridgestone stok lastik vardı.Bridgestone dengeli bir lastik.Araç sanki biraz basık gibi uzun boyluysanız problem yaşayabilirsiniz ancak sığıp sığmadığınızı kafanızı tavana vurup vurmadığınızı anlamak için diğer sedanlarla da bu araçla da bir test sürüşüne çıkmakta fayda var.Donanımı bana yetersiz gibi geldi.
Bu fiyat seviyesinde astra sedan , elantra sedan , megane sedan , kia ceed gibi alternatifler de var.Değerlendirerek araç alabilirsiniz ki benim tercihim astra sedan-ceed-elantra sedan-corolla sedan-megane sedan şeklinde olurdu.En güzeli hepsini deneyip gerekirse günlük kiralayıp o şekilde karar vermek.Tabi bütün kriterleri ve mtv oranlarını da hesaba katmak lazım
Bayiler bu aracı kaça veriyor en son bir de hurda teşvikini ne kadar uyguluyor
Toyota bu arabayı ve yarisi satmak istemiyor anlaşılan. 1 ay sonrası için sıraya girmemizi istiyorlar. Kimse kusura bakmasın daha üretilmemiş araba için kapora falan vermem. Bunu bekleyeceğime gider egea alırım daha iyi. Naz, niyaz, zorla satış algısı yaparak marka yapmaya çalışılıyor ancak bence bu durum hiç hoş değil. Toyota kendisi kaybeder.
Fiyat için bayileri arıyoruz hemen hepsi şuan müşteri var iletişim için numara alalım diyorlar kaç gün geçiyor arayan soran yok bayilerin nerdeyse elinde araba yok 10 gün 20 gün bekletiyorlar sorsan araçlar çok pahalı ve kriz var yabancı devlettenmi gelip alıyorlar bu araçları bayilerde araçlar zaten satılıyor diye yüzüne bile bakmıyorlar çoğu tek fiyat indirim yok yapanda çok cüzi sonuçta satılıyor millet böyle alınca tabi indirim yapmazlar
Bayilerde araç yok gelip gelmeyeceği de belli değilmiş. Toyotanın kendi sitesinde bile modeller kısmında corolla çıkmıyor. Bana bir sıkıntı var gibi geldi ilginç...
Arkadaşlar yakın zanamda fiyat alan var mıdır?
Pazarlık yapılabiliyor mu?
Acil yorumlarınız bekleniyor, saygılar.
Bu cantlar babet şorap gibi durmuş insan 16 jant yapar tekerleri 17-18 isteyen yapsın ama bu paralara en iyi alinacak araç 100 bine veriyorlar bayilerde
vision otomatik aracımla 100 km yol yaptım.yakıt değeri sehir içi 7.0 lt göstermektedir.eco modda kullanım ile.arac konfor yol tutuş malzeme kalitesi oldukça iyi.eksik yanları
kapıların otomatik kilitlenmemesi
motor koruma kapağının olmaması
kaput bagaj ses izolasyon kaplamasının olmaması
kaput hala cubuk olması amortisör kullansan ne olurdu
100 bin tl civarı en mantıklı seçenek bu ve megane. Ben de almayı düşünüyorum. Ancak 15 jant ve 10000 de bakim kötü. Firmanın bunları düzeltmesini, yanı baz modelde de 16 jant kullanmasını ve bakımın da 15000 km de olmasını istiyorum ( birçok takibinde olduğu gibi ).
2018 life mi satip bunu aldım..arabayi kullaninca bütün önyargılarim kalkti
iyiki almışım eski kasaya göre çok daha seri
16 jant takviyesi yaptım yol tutuş daha iyi oldu..***
Bende 2017 model 1.33 life var ben bile aracımı satıp üstüne 40 bin TL koyup bunu almam. O kadar parayı verirsem bir üst versiyonu olan Dream'ın otomatiğini alırsam olabilir. Yeni kasanın ön konsolu güzel onun dışında eski kasa bence daha güzel.
2018 1.6 touch Toyota’yı satıp bunu almak mantıklı mı sizce
koca bursada yeni kasadan daha 2 tane gördüm.sebebi ne anlamadım fiyat deseniz tüm arabalar pahallı zaten ..zamanla artacak mı bakalım ..
Araç için güncel fiyat alan var mı?
Misafir-9233 merhaba pg taktıran yada taktırmayı düşünen arkadaşlar araç lpg deyken benzin gösterge ibresinde düşüş oluyor bunu önlemek için 55 euroluk bir aparat takıyorlar bilginiz . hangi marka lpg kiti belirtirseniz sevinirim
lpg taktıran yada taktırmayı düşünen arkadaşlar araç lpg deyken benzin gösterge ibresinde düşüş oluyor bunu önlemek için 55 euroluk bir aparat takıyorlar bilginiz olsun..bu arada 35 euroya bayi alıyor 55 euroya satıyor ona göre pazarlık atın ;)
bu apartla benzin ibre düşme sorunu hal oluyor mu? hangi marka lpg taktırdınız belirtirseniz iyi olur . bende ona göre taktıracam
Arac 100 den sonra iceriye fren balatası ve disklerin oradan ses geliyor sorun yasayanlar varmı
Misafir 100
Evet tüketim değerleri hesaplanırken üretici firmalar çeşitli kullanım değerlerini baz alır.Bizim değerlerimiz az veya çok çıkabilir.Mesela ben 1.4 tsi superb ile şehiriçi 3 lt yakıt tüketirken uzun yolda adeta araç yakıt tüketmiyor.
Yakıt tüketim değerleri hesaplanırken üretici firmalar çeşitli kullanım değerlerini baz alır. Detaylı bilgiyi İnternette okuyabilirsiniz.
Yani sizin tüketimi değerleriniz az ya da çok çıkabilir bu sizi yanıltmasın.
Sayın 3516
Fabrika verisi yakıt tüketimi 8 litre olan araca sehir içi 6.9 lt hem de İstanbul da yakıt tükettirdiğinizi söylemişsiniz.Aracınızın yakıt tüketim vizör ekranında problem olabilir.Fabrika verisinin çok altına inmek hemde İstanbulda trafiginde bunu gerçeklestirmek neredeyse imkansızdır.9-9.5 lt deseniz belki olabilir.Çünkü bu araç 6.9 lt tükettirmek 1.0 tsi leona 5 lt , 1.0 tsi ibiza ya 4.5 lt tükettirmek, tdi golf le neredeyse yakıt tükettirmeden gezmek demektir.Corolla yı deneyimlediğimde hiçte öyle cüzi yakıt tüketim verileriyle karşılaşmadım
2019 model ilk 350 kilometre yorumlarım:
1. Aracın yol tutuşu gayet iyi, size güvenli bir araç izlenimi veriyor. Megane vb. sınıfdaşlarından çok daha iyi viraj alıyor.
2. Yakıt tüketimi makül İstanbul şehiriçi şu an 6.9 lt. rodajdan sonra biraz daha düşer.
3. ön konsol tasarım açısından kötü arabayı olduğundan ufak yapmış. ancak malzeme kalitesi sınıfına göre iyi.
2019 model ile 2018 model arasında dış dizayn pek değişmese de iç dizayn olarak dağlar kadar fark var. 2018 corollanın içi tamamen ön konsol vs plastik klima çıkışları ki bence çok önemli yaristen bozma oyuncak gibiydi. Orta konsolun dim dik çıkışı ki çok eleştirildi. Yeni model iç dizayn olarak kalite hissi olarak bin kat ilerde bence. Hafif bir Mercedes hissi vermiş. Ön konsol artık dikişli de deri görünümlü kaliteli bi hissiyatı var. O plastik oyuncak görüntü artık yok. İç mekan bir tık daralmış araba biraz daha sportif bir görünüme kavuşmuş bu doğru. Ama aşağıdaki 2018 corollacıların yorumlarını görünce gülmekten ölüyorum gerçekten :D Kendi araçlarının değerinin düşmesinin çığlığı mı artık :D hele 1.6 corollayı beğenmeyip 1.33 lük klimayla yokuş çıkmayan corollalarına sarıldıklarını söylemesi. Beni benden aldı :D Eskiden civic iç dış corolladan üstündü bence. Ayrıca sürüş dinamikleri daha iyiydi. Şu anda corolla iç dizayn ve sürüş dinamiği olarak civic i geçti. Dış görünüm olarak hala 25-30 yaş civic,üstü corolla tercih eder gibi. Bence ama hala civic dış görünüm olarak hala daha iyi. (Megan dan vs kesinlikle çok daha iyi olduğunu yazmıcam)
Bu yeni fiyatla almak ne kadar mantıklı, bir sene sonra da geçen sene ucuzdu keşke aldaydık dermiyiz acaba???
Aracıma LPG taktırdım. Pirins teknomax. Ancak benzin göstergesi benzinde gidiyormuş GİBİ azalıyor. Bu sorunu nasıl çözebiliriz.
arkadaşlar 120 km sabit hızla lpg de 400 km mesafede denedim, 7,1 lt yani 26 kuruş yakıyor aynı yolu gelirken radar bölgeleri haricinde ortalama 150 km hızla geldim 8,4 lt yani 30 kuruş yaktı. 110 km hızda daha önce aynı yolu gittim o zaman lpg yoktu benzinde 5,5-6 lt arası yakıyor.
2019 Corolla vision sahibinin. Pirins marka LPG taktırdım. Fakat benzin göstergesi sürekli düşüyor. Yarım depo benzin var. Ama kırmızı ışık yanıyor. Bir çözümü açılan varmı. Şimdiden teşekkürler.
arkadaşlar tüp tankini stepne yeri̇ne koydurmayin. ben koydurdum daha doğrusu lpg ci̇ israr etti̇ oraya koymak kolay oluyor herhalde... uzun yola gi̇di̇nce stepneyi̇ bagaja atiyorum nerdeyse yer kalmiyor. o kadar dengesi̇z bi̇r hacmi̇ var ki̇ ne yapsam bagajdan faydalanmam i̇mkansiz.
zamaninda bagajin en arkasina i̇nce tank koyun dedi̇m. "yok arabana yazik delmeyeli̇m, yok stepne mi̇ kaldi, yok toz aliyor" neler neler...
tanki stepneni̇n hazir yeri̇ne koydular şi̇mdi̇ stepnesi̇z uzun yola çikamiyorum, bagaja atsam hem lasti̇k kokusu i̇çeri̇ geli̇yor, hem bagajin tamamini kullanilmaz hale geti̇ri̇yor.
bu gün gi̇tti̇m durumu anlattim "tanki bagaja alin" dedi̇m. "bi̇n li̇radan fazla paran çikar" dedi̇. ben "si̇mi̇t tanki al zaten sifir" dedi̇m, "şamandrayida al" dedi̇m.
"yok abi̇ yukari alirsak altina yastik kullanacağiz" dedi̇.
anladim asil amaç i̇şi̇n kolayina kaçip zorunun tari̇fesi̇nden para almakmiş.
onlari di̇nleyi̇p tami̇r ki̇ti̇yle yola çiktim zemheri̇de lasti̇ği̇m yarildi yol ortasinda kaldim tami̇r ki̇ti̇ de i̇şe yaramadi.
sonuçta ne derlerse desi̇nler stepne lazim oluyor. onun i̇çi̇n stepneni̇n yeri̇ne tüp tanki koydurmayin deri̇m. bi̇ldi̇ği̇m kadariyla tüplü araçlar kapali oto parklara da gi̇recek. gerçekten arabanizin bagajini kullanilmaz edi̇yor.
arkadaşlar bu yazıyı ben yazdım yaşadığım tecrübeleri ve mağduriyetleri anlattım bilin diye; yaşamadan bilin diye. aynısı hepinizin başına gelecek çünkü.
burada bir lpg ci çetesi olduğunu ve bu tür yorumları bastırmak için sürekli aşağı yönde parmak işareti koyarak aklımızı karıştırdığını bilin.
bagajsız araba olur mu? olmaz. ama bagaja stepneyi atınca araba resmen bagajsız araba durumuna düşüyor. deneyin görün.
stepnesiz uzun yola çıkılır mı? şahsen ben bi daha çıkmam. lastik yarılınca çoluk çocuk dağın başında aç susuz kalmayı, saatlerce çekici beklemeyi, nerdeyse bir lpg montajı parasını çekiciye vermeyi, aileni sanayide bırakıp lastik aramayı ben bilirim.
peki bunların nedeni ne? lpg ustasının stepnenin yerine lpg tankı koyup "abi stepne mi kaldı tamir kiti al devam et, arabana yazık delmeyelim, toz girer vs" demesi.
işin aslı bagajın arkasına ince bir tank koymak daha zor ve zaman alıcı, vede kar oranını daha da düşürüyor.
önemli not: arabam 15 binde şu ana kadarki lpg li kullanımından ettiğim karla çekiciye ödediğim parayı çıkaramadım.
bir de yılda en az 15 bin km yol yapmıyorsanız sakın ha lpg taktırmayın. kendinizi aldatırsınız. şahsen ben pişmanım.
ben 2017 de taktırdım bayiide landrenzo ki prinsin yanından geçemez 3000 tl falan dedile ben gittim prins teknomax taktırdım 2500 TL ye hiçte sorun yaşamadım benzinden hiç farkı yok. gazdan benzine geçtiğini anlamıyorsun. basınca 200 ü görüyor. AYRICA GEÇEN SENE 3500 İDİ ŞİMDİ NASIL 1700 O İŞTE BİR YANLIŞLIK VAR. arkadaş 2500 prins eko taktırmıştı..
Özür dilerim. Teknomax fiya 2700₺. Ecomax 2400₺. Bayramdan önce fiyat almıştım.
Pirins teknomax 2700 olması lazım
evet yaklalşık 2 sene önce 2000 tl idi yaklaşık 450 eur civarına tekabül ediyordu.malum ithal ürün.
Teknomax fiyati 1700 olamaz yanlisin var
Pirins teknomax 1700₺. Ama garanti bozuluyor. Mantıklı mı?
Aracı alali 3 ay oldu. Gayet memnunum. 2012 Astra sedan, Isuzu D Max pikap, Citroën C3 ten sonra Toyota Corolla 2019 sedan çok keyifli oldu.
astra sedan ile artılarını ve eksilerini söyler misiniz? astra j kasa değil mi?
Herkese merhaba arkadaslar ben aracı alalı 1ay oluyor.gayet memnunun kasası cok hoşuma gidiyor aşagıdan yandan yukardan baktıkça bakıyorum..120 km ortalama hızla 100 kmde 6 litre yakıyor.benzinli arabanın motor sesi cok tatlı üç beş kuruş için taktırmayın lpg diyorum..*** 132 beygirin bi tık altı kesinlikle hiç bir sedanı mutlu etmez diyebilirim uyarayım ..
sayın 6750 bu aracın motoru benzine en uyumlu motordur. çekişte hiç fark etmez.
kit olarak prins yada lavato obd li en iyi seçenektir. diğerleri görecelidir.
Bu araca lpg taktırmayıñ aracınıza yazık edersiniz araç sakın kullanımda çok az yakıyor uzun yolda 100 km de 4.5 lt ye kadar iniyor bu lpg sevdası nedir ya canım arabayı bu kadar ekonomik motoru felç etmeye değmez . Hadi siz diyelim sabır edemediniz 100 km de 6 lt yaktınız agresif kullandınız tüpte 9 lt yakarsınız çünkü lpg çok kötü akıcı çabuk yanan yakıt karınız km de 6 kuruş olur değmez tüpe ödediğiniz fark 10 yil da çıkar ozaman kadar motor Fazladan 100000km gitmiş gibi zayıflar
HB'de 1.2 T gelecek ama tüketim ve hızlanma açısından bir fark yok. Ort tüketim turboda 5.6 lt, atmosferik de 5.8 lt Hızlanma ise turbo da 9.3 sn, atmosferikte 9.7 sn Atmosferiğin sorunsuzluğu ve lpg uyumu da artısı.
Atmosferiğe karşı değilim. Bizim millet 100bin lira arabaya verecek parası vardır da yıllık 10-15 bin binecem diye lpg peşinde koşar. Bunun için toyota ve honda dayanıklı olduğu için tercih sebebidir. Canım toyota cım sedan kasada getirmedin ama hb kasada bari 1.2t motoru getir. Çeşitlensin ortalık. Çünkü bu kasa baya bi güzel..
Toyota Corolla 1.6 Vision Multidrive S aldım . Bir kaç gün sonra teslim alacağım.Tüp taktıran var mı? Hangi marka performans nasıl paylaşırsanız şimdiden teşekkürler
160 tork yetersiz diyenler üstüne 50.000 daha koysun 1.0 turbo alsın ne diyelim. Biz böyle seviyoruz sayın bizi eleştirenler. 20 Sene sıcak soğuk demeden zorlama yorulma demeden sorunsuz motora binmeyi seviyoruz. Ayrıca hepimiz biliyoruzki uzun yolda atmosferik motorun uzaması 1.6 dahi olsa daha keyifli.
LPG taktıran varmı? Ben taktirmayi düşünüyorum. Hangi marka tavsiye edersiniz. Dolum yeri benzin kapaginda mi? Nelere dikkat etmeliyim. Şimdiden teşekkür ederim.
1.6 atmosferik motora 160 tork çok iyi bir değer,toyota sorunsuz en kıytırık parçası bile kaliteli ve bozulmayan bir marka,lpg dönüşümlerinide birkaç yerde izledim harika,lpg dönüşümü için çok iyi araç ve iyi fiyat..
Ben şunu bir türlü anlayamadım japon lar 60 sene önce bir araba yaptı bugüne kadar da dünyanın en çok satan araba ünvanını en sorunsuz araba olma ünvanını elinde tutuyor yıllardır bu gelenek bozulmadı ama niye ise bir türlü haksız eleştiriler bahaneler bitmedi neymiş 1.33 coralla çekmez miş yok yeni corallanın arkası darmış yok tavanı alçakmış gibi söylemler bunların hepsi hikaye araba kullanmayı bilmeyen işin içine girmeyen yol tutuşu için yapılan yenilikleri fedakarlıkları bilmeyen gereksiz ayrıntılara takar ve toyotanın sağlamlığını yakıt ekonomisini motor ömrünü dikkate almaz . İnsanlar bir toyota alıp o aracı adam gibi kullansalar ondaki kalitenin gösterişli ile şaşa life ölçülemeyecigini bir anlasalar hiç değiştirmeden 1milyon km kullanabileceklerini görmüş olurlardı bir toyota kullanıcısı olarak ßunu söyleyebilirim benim arabam coralla şu anda sıfır 105 bin TL bu arabayı ver sana ranger rover bedava verelim deseler avuçlarını yalarlar derim
Arabayı alalı yaklaşık 1 ay oldu. Otomatik vites. Çekiş olarak yeterli. Yığılma felan yapmıyor (önceki arabam turbo düzeldi. Eksikliğini hissetmedim) ara hizlanmalar yeterli. Müzik ses kalitesi gayet yeterli. Ama çok dandik ve kullanışsız bir teyp var. Teyp daha kullanışlı ve Türkçe olabilirdi. (Türkçe menü çarşafa ben bulamadım.) Şehir içi 8.5 litrenin altına dusemedim. (sakin kullanımda) birde uzun yolda soğuk asfaltta, yol sesini çok ama çok alıyor. Trim sesleri geliyor on göğüsten. Genel olarak memnun kaldım. Alan pişman olmaz.
Okununca gün önce aracı teslim aldım misafir 5625 in yorumuna katılıyorum eksik yazdığı birşeyler daha var krom cam çıtaları ve dijital klima şu anlık gücüm bu pakete yetti ileriki zamanlarda 3 eksta ekleyeceğim multimedya ekran çelik jant ve sis farı bunları dışarıdan mi yoksa servisinden mi ekletirim bilmiyorum bu konuda fikir veren olursada sevinirim
2014 1.33 life kullanıcısıyım aracı inceledim ve beğendim eksi ve artıları olacak tabiki ancak olumsuz yorumların çoğunu fazla abartılı buldum zamanında vw ciler corolla kullanan insanlarla çok uğraştılar örnek 1.33 çekmez 1.6 sı bile gitmiyor atmosferik eski nesil corolla teneke falan filan bilenler iyi bilir.şimdide bu yeni kasa için aynı şeyler yapılıyor üstelik işin içine eski kasa kullanıcıları da dahil oldu.bir eski kasa kullanıcısı olarak şunu söyleyeyim aracım en baz bende en baz için değerlendirme yapacağım eksik yanları 16 inç değilde 15 inç lastik olmasını beğendim kapaklı jant olacağını göze almıştım ama bu hoşuma gitmiyor ici eskisine nazaran biraz dar doğrudur ancak eskisi bu konuda oktavia ile beraber liderliği oynuyordu güncel kasa için şu anki aynı segment araçlarla iç hacmi kıyaslama yapmak lazım gelelim artılara en başta şunu söyleyeyim yeni corolla eskisinden kat ve kat üstündür hiç kimse eskisi üstün demesin eski kasa life kullanicisi olarak 1.6 yâda 1.33 olsun renkli tft ekran yoktu ve diğer markaların baz paket olsa dahi vardı çok istiyordum olmasını.arka kol dayama ve havalandırma zaten en çok eksikliğini hissettiğimiz donanımlardı hele hele arka bağımsız süspansiyon onu söylemiyorum bile çünkü herkesin varlığını yokluğunu anlayacağı birşey değil benim çok istediğim bir durum karoserin rijitligi ile harika sürüş zevki verir bunuda yine bilenler iyi bilir.biraz uzun oldu okuyup yorulanlar için kusuruma bakmasınlar son olarak 100 bin birime 1 motorlu polo yâda fiesta alacağıma 5 bin verir 5 yıl tadını çıkarırım ici onlardan da dar olacak değil ya.
Merhaba arkadaşlar 2019 Toyota vision kullanıcısıym daha bugün aldım ilk kullanım ve kendi yorumlarımı söylemek istiyorum yakıt olarak şehir içi 7.2 7.8 gördüm sakın kullanımda gelelim diğerlerine 2018 life ve touch paketi ni bende kaçırdıgıma üzülüyorum arada 15 bin fark ödedim ve aradaki bazı farklılıklar ı okuduğum kitapcıklarda yorumlarda
1 yüzde 60 daha güçlendirilmiş gövde
2 dijital klima ve güzel torpido ekran için olumsuz yorumlar yapılmış ama bu tip ekran BMW de kullanıyor alıcak arkadaş
3 motor olarak biraz daha az yakıt fabrika verisi olarak 2018 e göre
4 bağımsız süspansiyon + cvs
+ Özellikler vites geçişleri harika arabaya oturduğunuz zaman kaliteyi hissediyorsunuz
Olumsuz olanlar evet çelik jant olmaması ve 15 jant olması satış firmasındaki yetkili bu durumun yakıtı olumlu yönde etkiledigini söylesede bu olmadı ve sis farı benim için - aracın dış ve iç görüntüsü bana göre çok güzel kişiye göre + lar - ler olabilir hayırlı günler dilerim cüzi bilgilerimle bilgilendirdiysem memnun olurum
2018 model 1.6 life Corolla kullanıcısıyım. İş yoğunluğundan dolayı dün gidip aracı inceleme fırsatı bulabildim. araçla ilgili şunu söylesem yeterli olur. C segment sedan değilde, B segment sedan bir araç gibi duruyor. Hem içerden hem dışardan. 15 inç jant nedir Allah aşkına? 10 dakika sürmedi incelemem. Koşa koşa kendi aracıma gittim. Üzülerek söylemeliyim ki, bu mu yeni kasa yoksa benim arabam mı yeni kasa belli değil.
Araba herseyiyle cok iyi yaklasik 1 aydir kullaniyorum herhangi bi sikinti yok ama boya problemi 2019 dada devam ediyo kar beyazi aldim metalik renk almadigima pisman oldum yok boyayi tutturamassin falan dediler beni vazgecirdiler keske inat etseydim metalik renk alsaydim en ufak biseyde boyasi sokulmeye dunden razi bi kere kapi esigine ayakkabiyla surttum hemen boya gitti kapiyida cok hafif duvara degdi hemen siyah cikti alttan yani 105 binliraya araba satiyosun zaten baz model diye herseyini calmisin en azindan su boyasini duzgun yap nasil olsa mal satiliyo diye herseyinden calmislar bu kadar olmaz toyotaya yakismayan hareketler
TOYOTA COROLLA 1.6 VISION (NG'19) buradaki (NG'19) ne demektir. Aydınlatırsanız sevinirim.
yakıt verisi ve çekiş potansiyeli açıldıkça değişiyor. bende advence var aynı motor.
yeni kasanın iç haçmi diğerlerinden kasvetli. kokpit yine olmamış. yakıt atmosferik motorların hepsinde böyle, atmosferik motorların içinde 1.4 ler dahil en iyisi bu ve lpg uyumu mükemmel. benzinden farkı olmuyor.
arkadaşımda jetta vardı yakıt hususunda ilk aldığında aman şöyle az aman böyle az diyordu, iki ay sonra sattı nedenini sordum "çok yakıyordu" dedi "nasıl" dedim övdüğünü hatırlattım. meğer düz yolda beşinci viteste bırakıp tıngır mıngır giderse 5.5 lt oluyormuş. uzun yola gitmiş ve haliyle 80 km üzerine çıkmış, her yerde düz olmayınca 9lt yakmış. her lpg yide kabul etmeyince sattı, 2011 corolla ald.ı 7 aydır biniyor.
hasılı her çeşidini kullandım arabanın yakıt olayı hepsinde aynı.az yakıyor diye uçanlar kesinlikle yalan söylüyorlar.
159Nm torklu araba bayırda bayılmaz. Ekran, mercedes'te de böyle, birçok arabada böyle. 104 bin TL'ye baz araba alınıyor. Eski Life' larda böyleydi. Adı üstünde baz model. 100 bin TL'lik hangi baz arabada "alaşım jant" var, st seviye donanım var? İç tasarımını ben beğeniyorum, en azından diğerlerinin fotokopisi değil, özgün. Resmi verisi şehir içi 8 lt olan bu araba 10 lt yakıyorsa, diğerleri de 8-9 ly yakıyordur. Yani eleştirirken biraz insafı olmak gerekir.
Allah gönlünüze göre versin, 2014 ve 2017 corolla kullandım bir müddet araç almak için yeni corollanın çıkmasınnı bekledim izmirde görmeye gittiğimde malesef büyük hüsrana uğradım tok satıcı gb davrandılar yaşam alanının darlığı basıklığı ön göğsün cok çıkıntısı,ekranın emanet durması hevesimi kaçırdı başlangıç paketinde cant kapağı vermeleri ve 15 cant gb abest bişey var, gündüz led diye 3 nokta koymuşlar çizgi ledler en fullünde varmış, park sensörü bile yok ayıp dedim bayidekiler güldü hurda indirimide çok azdı bende corolladan vazgeçtim ***
Araç İstanbul şehir içinde 10 litre yakıyor. Bu kadar para vereceksin bir de lpg ile uğraşacaksın. Paran ile rezil olmak buna denir herhalde. C sınıfı emisyon değeri motorun ne kadar verimsiz olduğunu gösteriyor zaten. Üstüne üstlük 159 tork alıp bayırda bayılacaksın. O da yetmedi sanki çok üstün bir motormuş gibi yüksek mtv ödeyeceksin. Plastik kapı üstleri, plastik üst kaput, jantsız küçük tekerlek de cabası. Donanım koymayı da unutmuşlar sanırım. Daha üstün rakipleri varken bu aracı kim ne yapsın?
Misafir 2026 gerçekten öyle arka koltuk ta orta da oturmak 2018 corolla gibi rahat değil sırtını rahat yaslayamıyorsun kol dayama çok şişkin baldır mesafesi yeni corolla da 3 parmak daha kısa, ön tarafta ise yeni corolla özellikle sürücü kokpit i çok rahat dikiz aynalarının kapıya inmesi yeni kelebek camlar görüşü baya iyileştirmiş
bayiye gittiğinizde arka koltuğa oturun lütfen benim başım tavana değdi çok basık sonra pişman olmayın.
Dün bayideydim bir bakayim diye bende 1.6 life 2018 var belki takas yaparım diye 104 tl fiyat istiyorlar zamda gelecek dediler bana ama şunu soyleyim bizim kasada içinde genelmede bizim arabalar bu kasadan daha iyi hem genişlik hemde yükseklik olarak benim şahsi görüşüm vaz geçtim takastan
Arkadaşlar Nisan ayı içerisinde fiyat alan varmı. Hurda indirimi olmadan en son kaça bırakıyorlar bilgisi olan.
bende advence var aynı motor, 15000 km oldu 1100 km de lpg taktırdım prins tekno. yakıtta abartısız yüzde 45 civarı tasarrufu var. çekişte benzinden gaza geçtiğini anlamıyorsun; yani fark yok. lpg ye en uygun motor bu motordur. ben hiç sorun yaşamadım yaşayacağımı da sanmıyorum. prins yada lavato taktırın bu ikisi en iyisi bence.
yakıta gelince yazın benzinde 7,5-8 lt, kışın 8-9 lt kullanıma göre değişir. benim yolda rampa var. düz yolda 7-8 lt yi geçmez. lpg de ortalama 1 lt fazlası var.
uzun yolda lpg ile 90-100 arası 6-6,6 civarı 120km hızda 6,8 lt 140km ile 7,5-8 kışın 9,5- 160-180 arası yazın 8,5-9,5 kışın 10,5 civarı.
Misafir 1116 golf 1.2 tsi e göre çok arada fark var mı konfor yalıtım vs olarak sizce
Sn. 1116, şehir içi yakıt tüketim değerleriniz normal bence.
sayın 1116, bir önceki kasada frenlerde sürekli bir dibe dalma yaşanıyor ve düşük hızlarda bile araç kızaklıyor, bu durum biraz tedirgin ettiğinden fazla güven vermiyor. Fren pedalında bir farklılık varmı, ayrıca aracın görüş açılarında ve sürüş dinamiklerinde bir iyileşme varmı? güle güle kullanın.
1.6 vision sahibiyim. Yakıt tüketimi olarak sıcak havada şehir içi 7.7 gördüm soğuk havalarda 8.9 ile 9.3 arası değişti. aracım henüz 527 km de. konforu güvende hissettirmesi frenleri yol tutuşu çok iyi bir araba. öncek araçlarım golf 1.2 tsi caddy 1.6 tdi clio 1.5 dci ve diğer binek araçlardı. corolla en fazla yakan araç bunların içinde. ama fiyatı halen uygun ve araca binen herkes çok beğeniyor. iki eksisi var işte yani bana göre çok yakıyor ve bozuk zeminli tırtıklı asfaltta hafif bir uğultu geliyor yani yol sesini bazı yol cinslerinde alıyor. uzun yol yakıt tüketimi aracı ilk aldığım gün 65 km gittim 5.5 di.
Toyotanın bakımları 10.000 km de yapılıyor.15.000 de gidilirse garanti dışı bile kalabilir,zaten adamlar bahane arıyor.
Sn.6744, fiyat normal bence, çnk araba yeni kasa. Yeni kasa olup ta bu fiyata C sınıfı sedan yok.Elantra, Megane ve Astra belki 5-10 bin TL daha ucuz olabilirler ama eskler (bilhassa opel çok eski). Polo-Fiesta'nın 100 bin TL olduğu ortamda yeni kasa C sedan 100 bine normaldir nispeten. Yeni Focus sedan baz'ın 130 bin TL, golf 1.0 bazın 150 bin TL olduğu bir ortamda daha ne kadar ucuz olabilir bu araba?
Bakim 10.000 kmde bir. Nerede 15000 km yaziyor?
Sayın 2627
Bu sitede defaiystle yazıldı.Araç kötü değil lakin biraz pahalı.Daha uygun fiyatlı ve aynı zamanda eş/daha fazla donanımlı c sedanlar var.Tekrar yazmaya lüzum yok.Aracı beğenebilirsiniz,doğaldır,normaldir.Ancak araç uygun fiyatlı değil , 10 saniye civarı 0-100 ise sıradışı bir değer değil.Hemen hemen bütün araçlar bu seviyede.
atmosferik için 160 tork çok iyi ,hızlanmada baya iyi gözüküyor,tam tüp arabası olmuş,dizellere can yetmiyor,yetenlerdede güvenlik kalite 3 yıldızı geçmiyor,dizelin 7tl ye dayandığı zamanda en iyisi buna tüp takmak gibi ,sallamışım yokuşuda 5dk geç çıkarız ölüm değil ya...
Kullanipta tecrübelerini bizlerle paylaşacak arkadaşlar varmi
Misafir 2863 biz 1.33 ile o nikahı kasım 2016 da 56000 tl ye kıydık, en ucuz 1.6 ile arada 20 bin tl fiyat farkı vardı, yani keyfimizden 1.33 almadık. Her iki motor arasında o kadar da ahım şahım performans farkı da yok, hatta 1.33 ün yakıt avantajı var. Performans farkı bahsettiğin almanların 1.0 turbo motorlu araçaları ile bu motorlar arasında var. Ha satmaya gelince de, zaten satmak için almadık, satamazsak da elimizde sağlamlığıyla yıllarca kullanabileceğimiz sorun çıkarmayan yakışıklı mı yakışıklı corollamız olmuş olur, sıkıntı değil yani...
2014-dizel touch manuel aracımı satarak son kadayı almaya karar verdim.şu bir gerçek aracı 1.33 olanlar gitsin nikah dairesinden gün alıp nikah kıysınlar.bu kasadan sonra 1.33 satmaz alıcısını çok zor bulursunuz. Gelelim 2019 kasa vision pakete arabaya boş diyenler neye göre hangi markaya göre boş diyorlar 7 hava yastıgı standart güvenlik donanımları toyatanın saglamlıgı 1.6 efsane atmosferik 132 bg olması vs.bunlar alınması için gayet geçerli sebeptir benim için ben 15 jant baz modelini alacagım nasip olursa jant lastik ileride 17 takacagım 225 tabanlı bu arada serviste lpg taktırdıktan sonra sadece geriye deri direkaiyon-vites topuzu kalıyor onlarda iyi bir ustada isteyen orjinali gibi diktirebilir.geri görüş kamerası olmazsa olmaz diyenlerdenim ileride ekranı muştimedia ile degiştirecegim.şu anda 2019 vision 1.6 ya verilen fiyat lpg dahil 104 bin tl varsa sıfır toyota saglamlıgında arıza çıkartmayan bir marka gidin onu alın gidin fransız üretimi peynir tenekesi citroen-peugeot-reno alın ama unutmayın almanlar ve japonlar bu işi hakkı ile yapanlar takılmayın 15 jant mevzusuna üst donanımda istediklerini marka zaten sana sunuyor.
1.33 Auris life da 18.000 km de lpg den motor arızası verdi ,lpg BRC idi.
1.33'ler de subap kapatma teknolojisi bulunmaktadır. Problem lpg'nin montajı ile ilgili bu nedenle lpg yi taktırdığınız yere başvurun. lpg ayarını çok iyi yapmaları gerekiyor.
Subap problemi var tabiki corolla 1.33 te 70000 kmde yasadik bu sorunu.yalitim da zayif gerisi sinifindakilerle basabas diyebiliriz
Bu motorda lpg kullanimina bagli olarak supap ayari vb sorunlar oluyor mu?
1.6 VİSİON PAKETİNİ KULLANAN ARKADAŞLAR YAKIT TÜKETİMİ HAKKINDA BİLGİ VEREBİLİRMİ
Bence fiyatına göre alınır, LPG takılıp paşa paşa binilir.
Daha ucuz seçenek var mı
mis.9915 bence haklı.
corolla'yı sadece otobanda kullanacak olsak tamam alalım derim.ama bizim yollarımızın durumu malum.
altını yere vurmadan kullanmak neredeyse imkansız.
avrupalı caddelere,otobanlara gösterdiği özeni sokak aralarına evinin önünede gösteriyor.bizdede böyle olsa bende corolla,civic,megane alıp kullanmak isterim.bu ve bunlar gibi sedan h.back otomobiller benim asla yanaşmayacağım,satın almayacağım otomobiller sınıfına giriyor almam alanada mani olmam, kendileri bilirler..
bana kalırsa Avrupa yollarına daha uygunlar yere yakın otomobiller.
m.9915 in dediği gibi crossover sınıfındaki otomobilleri kullanırken yüksekte oturuyor olmanın verdiği güvenle hem yola hakim oluyorsunuz, hemde keyif alıyorsunuz otomobilinizi kullanırken.
Altını yere vuracam,sürtecem korkusu endişesi olmadan güvenle,keyifle kullanıyorsunuz otomobilinizi.
aklın,mantığın yolu birdir, otomobil almayı düşünenlere, alacak olanlara aradaki farkları anlatmak istedim dilim döndüğünce.iyi bir h.sonu geçirmeniz dileğiyle, sevgiler,saygılar,selamlar.
Daha yeni tanıtılmasına ve sıkıntılı ekonomik duruma rağen yollarda görmeye başladım. oturduğum sokakta bir tane hibrit, bir tane de benzinli aldı komşularım. Güneş balçıkla sıvanmaz.
Aracın alçaltılması yol tutuş anlamında pozitif bir katkı sağlasada Corolla'nın bir AiLE otomobili unutuluyor sanırım.türkiye yollarının durumu malum, araçta 4 kişi olduğunuzda (özellikle sokak aralarında) altını yere sürtmemek,vurmamak için büyük çaba göstereceksiniz ama başaramıyacaksınız.sonrada bir sürü masraf ve tamir olmasına rağmen alttan gelen bir sürü takırtı,tukurtuyla yaşamak.
Global düşünün arkadaşlar sportif görüntüsü var diye (tıpkı honda CiViC) gibi sürüşte sorun çıkaracak tavanı ve altı yere yakın otomobillerin dış görünümüne aldanıp tüm sermayenizi (sırf tasarımı güzel diye) bir otomobile bağlamayın, ileride satarken illaki altına bakılacaktır ya büyük zararları göze alarak elinizden çıkaracaksınız yada (düşük fiyattan satmak istemeyeceğiniz için) aynı otomobile binmek zorunda kalacaksınızdır yıllarca.
Türkiye yollarına en uygun otomobiller suv-crossover sınıfı otomobillerdir,(tecrübeylede sabittir)
otomobil almayı düşündüğünüzde yerden yüksek bir otomobil seçip alın derim.saygılarımla...
Arkadaşlar, yazdığınız alaşım jant, sid farı, elk. Park freni c sedan bazmodellerin neredeyse hiç birinde yok(Megane sedan da yok, focus sedan da yok, honda da yok.Sadece astra sedan baz dolu, o eski araba satisın diye.....).Neden sadece corolla nin baz modeli eleştiriyorsunuz boş diye.
Corolla spotifleşmeye çalışayım derken aracın iç hacmini çok ciddi ölçüde daraltmış olmasına anlam veremedim. Corollanın sportif aracı zaten var. Hacback Corolla ne güne duruyor. Sedan Corollayı insanlar ailesiyle birlikte uzun yolculuk edebilsin, içi ferah, güvenlik donanımı iyi diye tercih ediyor idi. Şimdi aileler sedan corollayı ne amaçla tercih edecek? Yüzü değişti diye mi? Komik gerçekten. Altını bu kadar yere yakın yapmanın mantıksızlığını ise cabası. Bu araca 5 kişi zaten binemezsiniz de hadi diyelim 4 kişi bindin; bi kasisten geçerken çamurlukları yere sürterek geçeriz herhalde artık.
Sonuç: Corolla bir aile aracıydı ve öyle de kalmalıydı. Çok sportif corolla isteyen gidip hacback alabilirdi. Yanlış politika vesselam.
Aracın 103.700 tl fiyatı var.Fakat aracın cüssesine yakışmayan 15 inç kapaklı sac jantı var.Alaşım jant yok,deri direksiyon yok,park sensörü yok,kaput keçesi yok. C segmente standart olması gereken şeyler yok.
Yıllarca Betona para yatırılıp üretmeyen ekonominin sonuçlarınının karinesidir bunlar.Aracın maliyetine Yüksek ÖTV+KDV ve ÖTV nin üstüne bir daha KDV (vergiden vergi alan tek ülkeyiz dir sanırım) araç fiyatlarını bu hale getirdi.Bu gidişle en mantıklısı elimizdeki aracı tutmak gibi gözüküyor.
Vision paket aracı bayide gördünüz mü? Önce ülkemizin geldiği duruma sonra Toyota'ya çok üzüldüm gerçekten. O jantlar içimin çekilmesine sebep oldu. Üstelik hem plastik gibi hem de bir çukura girsen düşecekmiş gibi görünüyorlar. 4 inç lik ekran için o çıkıntıyı yapmaya hiç zahmet etmeselermiş keşke.
Daha olumsuz bir çok yanı var zaten burada yazılmış çoğu. Şimdi gelelim benim en büyük hayal kırıklığıma. Sis farı yok!!! Bir çoğunuzun "bu muydu hayal kırıklığın" dediğini duyar gibiyim. Yok şöyle güvenli, yok bir çok araçta opsiyon olan bizde standart diyen satış elemanın, sis farının bir güvenlik unsuru oldundan haberi yok ne yazık ki.
Toyota'ya da kızmıyorum da... Yazık günah değil mi arkadaşlar ya? Yıllarca emek vererek kazandığımız paraların karşılığı bu olmamalı. Sadece Toyota özelinde değil gereken tüm markalar için tepkimizi ortaya koymalıyız. Bu Corolla'yı yakından görmek geleceğimiz adına beni çok üzdü.
Tokay beye katılıyorum. çok büyük merakla bayiye gittim bende de advence var ben advenceyi 2017 de 83 bine aldığımda arkadaşım elegant ekstrayı 59 bine sattı 2011 model; yani benim arabam onun arabasının değerini hiçte öldürmemişti. corolla soller niye hava da kapılıyor? işini doğru yaparlarsa arabanın değeri felan ölmez. şu bi gerçek ki yeni corollanın iç tasarımı resmen hayal kırıklığı. daha iyisi olsa aracımı satıp üstüne biraz koyup onu alacaktım; ama malesef bende kaçtım resmen. araçta stepne yeri olduğu gibi duruyor stepne yok bari stepneyi kaldırıyorsun onun alanını bagaj hacmine ver. bu neyin mantığı? bagajı genişletmek için içini daraltmışlar arabanın, bunun neyini savunacağız şimdi? bir araçta yenilik yapıyorsan iyi olan yanını daha da iyi yapar kötü olanını da düzeltirsin burda bu yok. motor peformansı aynı hatta torku düşmüş, altı yere zaten yakındı iyice alçaltılmış, uzunluğu daha da uzatılmış ve buna rağmen d segmentinden b ile c arasına çekilmiş, o kokpit ne öyle arkadaş? sözde bagaj genişlemiş ama bagajın iki yanındaki kollar halen iki çanta yeri kaplacak usulde duruyor. sanrofun yuvası içeriye taşmış sırıtıyor arkadaki dam ani frende oraca çakılır resmen... alıp kullandığınızda ne demek istediğimizi anlarsınız.
BİZ COROLLA KULLANICISIYIZ VE TAKİPÇİSİYİZ İYİSİNİN YAPILMASINI İSTERİZ ÇÜNKÜ İYİSİ OLURSA BİLDİĞİMİZ SEVDİĞİMİZ, İÇSELLEŞTİRDİĞİMİZ BİR MARKANIN YENİSİNİ GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ALIRIZ.
ŞU BİR GERÇEK Kİ DIŞ TASARIM TAMAM ÖZELLİKLE ARKA KISMI AMA; İÇ TASARIM FACİA, FACİA, FACİA...
insanlar e160 kasayı rahat ve ferah oturumu var diye alıyorlardı,e210 olmamış,zaten sıkıntılı olan yere yakınlık iyice yere yakın hale getirilmiş,ağırlık noktası masalını dinleyen sürücüler tr deki kanalizasyon kapaklarına ,taşlara,tümseklere arabanın altını bolca sürtüp çeşitli hasarlar aldıklarında göreceğiz.kimse e160 ını satıp yeni kasaya geçmez,başka marka alır,sanki almanyada ve otobanlarda sürekli araba kullanıyoruz.tasarımcıları kimse( hem chr arka kısmı hem yeni kasa için ) acilen işten uzaklaştırılmalı..
Enteresan olan şu ki, bir eski kasa kullanıcısı 4-5 farklı yorum paylaşmış, hepsinde hemen hemen aynı şeyleri farklı cümlelerle yazmış, eski kasa kullanıcıları şok olup dönüyorlarmış vs vs.. Yeni Corolla, her şeyden önce sürüş dinamikleriyle eski kasadan çok çok üstün olmuş. Arkada torsiyondan bağımsız süspansiyona geçilmiş bir kere. Bu durum Corolla için bir devrim! Sürüş zevkini de katlamış! Aracın ağırlık merkezi 2cm kadar yere yakınlaştırılmışki yol tutuş konusunda da bir önceki kasaya göre oldukça iyi durumda. Bunun dışında tasarım görecelidir, herkesin beğenisi farklı olabilir lakin daha agresif ve hitap ettiği kitlenin yaş ortalamasını aşağıya çeken bir Corolla ile karşı karşıya olduğumuz konusunda herkes hemfikirdir. Aracı almayı düşünen arkadaşlar, mümkünse önce eski kasa ile sonra da yeni kasa ile test sürüşü yapsınlar. Arada sürüş zevki açısından epey fark olduğunu göreceklerdir. Eski kasa Corolla sahibi olarak, araçlarının değerlerini (akıllarınca) düşürmemeye çalışanlara kulak asmamanızı tavsiye ederim.
Gerçekten bu arabadaki minik şaft tüneli çıkıntısını beğenmeyenler, neden avrupa arabalarındaki devasa şaft tüneli çıkıntısına hiç bir şey demiyorlar. 100 bin TL'lik hangi arabnın malzeme kalitesi çok iyi? Bu ekran birçok arabada böyle değil mi (mercedes te bile böyle değil mi). Tek haklı eleştiri 15 jant olabilir, çünkü hiç bir markada yok (golf midline plus hariç). Dahası eski Corolla'da da yoktu. Ben bunu da Toyota'nın yakında değiştireceğini ve bazda da 16 janta geçeceğini düşünüyorum (çünkü çok eleştiriliyor).
slm. araç fiyat ve rakipleri ile kıyas açısından tercih edilir ve satar ancak eski corolla sahipleri yeni corollada iç hacim darlığı ve koltuk direksiyon mesafesi darlığı açısından memnun kalmayacaklardır zira eski kasa genişliği ve direksiyon mesafesine alışık oldukları için rahat edemeyeceklerdir tabiki herzaman yeni kasa ve artı yenilikler güzel tasarım iç dış daha çekici inkar edilemez reklamlarda görenler baz modeli görünce şok yaşamayın baz ve dolu model arasında tam .tl fark var hele hele eski kasa sahipleri asla takasa girmez yasşındaki corolla ile değişime gelseler . tl fark isterler kesinlikle araç değişimine değmez fakat farklı markalardan yada sıfır ilk defa corolla acaklara baz model çok uygun gelebilir ve alınabilir parası olan tabiki en dolusunu almalı ki değsin ben 2018 model corolla sahibi olarak takasa girmedim 50.000 tl ödeyerek dar bi araç kullanmak istemiyorum ama şimdi bu paraya aracı almayanlar mart sonunda hurda ve otv kalktığında aracın baz modelini 130.000 tl den aşşağı alamaz dolu modeli ise 200.000 tl üstü olur orası kesin
1- Bu araç tamamen yeni. platformu dahil. Tasarımına bakıp ta makyajlı sanmayın. Örneğin BMW ve Audi on yıllardır neredeyse aynı tasarım sunuyor.
2- Ben de eski bir şoför olarak kocaman ekranları sevmem ama trendler böyle, ekranlar giderek büyüyecek ve tüm markalar buna adapte oluyor. Biz de alışacağız.
3- Bu arabanın yaşam alanını beğenmeyenler ya 90'lardan arabalara biniyorlar ya da daha üst sınıf arabalara. Son birkaç yılda çıkan C sınıfı arabalarla kıyaslayın lütfen. Hangisinin içi Corolladan bariz olarak fazla? Üç aşağı beş yukarı hepsi aynı.
4- Janta takılanlar var. Bu aralar büyük jant moda ama bence hem çirkin hem de hiç bir avantajı yok. Sürüş avantajı olsaydı Ralli arabaları küçük jant (15 inç kullanıyor) kullanmazdı. Yakıt tüketimi ve konfor konusunda da küçük jant avantajlı.
5- Son 10 yılda aldığım arabalarda hiç stepne görmedim. 90'lardan kalma bir arabaysa şimdiki arabanız stepne beklentiniz olur tabi.
6- Ortadaki şaft tüneline laf edenler önce herhangi bir Avrupa arabasına binsin. Avrupalı araçlarda arka ortaya yetişkin bir insan oturamaz bu yüzden. Japonlar bu konuda çok daha iyi. Sadece eski Amerikanlarda falan şaft tüneli yoktu.
SONUÇ OLARAK: Toyota yine hiçbir konuda çok iyi olmayan ama herkese hitap eden bir araç ortaya çıkarmış. Dünyada Tüm Zamanların en çok satan modeli corolla'dır. 44 milyon adet satılmış.
En önemli kozu da arıza oranlarının az olması.
Benim ilerideki araba planlarım arasında 1. sıraya yerleşti.
Corolla ve megan sedanı fotoğrafcı gözüyle inceledim.Eğer megan sedanda
toyota corolla yazsa corollada da renault
megan yazsa megan toyota marka değerinden dolayı piyasanın bu segmentteki tek belirleyicisi olurdu. Malzeme kalitesinde de çok fark kalmamış.
yeni toyota corollanın içi çok dar malzeme kalitesi zayıf,ekran ve konsol çok basit ve hatları sonradan monte gibi duruyor.içini tasarlayan mühendisin corollayı bitirme niyeti var gibi.ford focus de aynısını yapmıştı .kesinlikle içimden almak gelmedi üstüne bayide çalışanların elimizde araç yok ,satacak aracınız yoksa neden bu kadar reklam yapıp insanların vaktini çalışyorsunuz.aracınız yoksa satmayın.
Sıfır alacaklara cok cok iyi bir alternatif ancak 1 veya 2 yaşında corollasi olan takasa bayiye gidenler arkasına bile bakmadan çıkıyor ciddi fark vererek araç değişmeye değmez bide içi dar artık gençler alır heralde bu aracı boy kilo yuksek olanlar eskisi gibi rahat edemezler
Mrb. Reklamdaki görsellik 170.000 tl başlangıç paketliyi görünce şok yaşamayın içi de dar bu arada eski ferahlık gitmiş eski kasa daha iyi ve ucuz hesabını bilene o kadar param olsa zaten daha ferah bir otomobil bakarım kilolu ve boyum uzun cocuklu aileyim yaşasın eski kasa
Yeni corolla artık orta boy ve zayıf insanlara hitap eder önceki kasaya göre ön ve arka dar arkada saft yukseltisi var diz mesafesi daralmiş ve bacağım direksiyona sürmüştür beni ençok bu rahatsız etti 2018 1.33 life aracima takasta üste 35.000 tl istediler bayiden gülerek 1 yaşındaki aracima rahatlığıyla binerek arkama bile bakmadım
15 inch janta ne olmuş ne güzel lastik fiyatı da ucuz olur. sis lambasına ne gerek var sis mi var artık. kaliteli plastiğe ne gerek var hem plastik kanserojen bişey. kaputda keçeye, stepneye ne gerek var..malzeme kalitesi düşük olsun ne olacak. hem bakımları da ucuz olsun adamlar aç mı kalsın? aslında arabaya da gerek yok gidip 100bin bayilere verip araba almadan evimize geri dönelim...bize her şey müstehak
Arkadaşlar genel olarak corollanın genç kitleye hitap etmediği intibası var. toyota bunu düşünemiyor mu? toyotanın hitap etmek istediği kitle zaten gençler değil. toyotanın pazarlama tekniği olgun diyebileceğimiz yaş kitlesidir. çünkü; genç kitlede araba alabilecek sayısı ile olgun kitledeki araba alabilecek sayısı aynı değildir. olgun diyebileceğimiz kitlenin araba alabilecek potansiyele daha çok sahip oldukları bir gerçektir. misal bizim ülkemizde gençlerin yüzde kaçı sıfır alabilecek potansiyelde?
Megane sedan ile beraber "bestseller" olacağı kesin gibi. Hem de dizeli olmamasına rağmen ve buradaki yanlı karalamalara rağmen.
Geçen haftasonu 2018 Advance donanım Corolla kullanıcısı olarak belki takas eder yeni corollayı alırım düşüncesiyle Toyota Plazaya gittim.
İzlenimlerim şöyle;
1. Dış tasarım bir önceki makyajlı kasanın tekrar makyaj geçirmiş hali gibi. Estetik geçirmiş sadece. Öndeki çift çizgili krom, tek çizgiye düşürülmüş. Sis far kısmındaki olan yere de ufak bir rütuş yapmışlar. Bir de düz bir led fardan ters L şeklinde bir far değişikliğine gidilmiş. Hepsi bu.
2. Aracın içini açıp oturduğumda ise hüsrana uğradım; o tablet nedir öyle emanet gibi duruyor. Ön konsol kucağınıza düşecek sanki.
3.Arka tarafta yaşam alanı diye bir şey kalmamış. İçi aşırı daraltılmış. Biraz demiyorum. çünkü aşırı dar iç kısmı. Kafanız tutacağa çarpıyor. Kafam neredeyse tavana değecekti. Ortada şaft tüneli de var. Yani arkaya üç kişi çok zor oturursunuz. Hatta 3 yetişkinin oturması nerdeyse imkansız.
4.Kaputu açtım motor muhafaza kapağını almışlar. Ne alakaysa. Motorun bütün kablo vs şeyleri görünüyor. Çok çirkin bir görüntü. Koruma keçesi zaten yoktu hala yok. İlaveten kaput alüminyum olmuş.
5.Jantlar vasat. Vision da 15inç kapaklı jantlar var. 16/17inç üst modellerde var. Ben 2018 advance donanımdaki metalik gri alaşımlı jantlardan sonra en dolu paketindeki jantlar hariç hiçbir jantı beğenmedim. Hepsi basit geldi bana.
6.Stepne yok. Tamir kiti var.
Size yemin ederim eşim çocuklarım filan koşa koşa kendi aracıma gittim. Yeni Corolla'dan inip kendi aracıma bindiğimde inanın 3+1 salona girmiş gibi hissettim kendimi. Hüsrana uğradım resmen.
SONUÇ OLARAK; Corolla kullanıcılarının yeni kasaya yönelmelerini asla tavsiye etmem. Araçlarının kıymetini bilsinler bence. Yeni alacaklar için ise en dolu paketini almaları mantıklı olur.
Gerçekten arka yüksekliği ve ferahlığı mühendislik faciası olmuş.
Bence flame x-pack paketi alınmalı. Güvenlik ve donanım olarak rakipsiz. Özellikle TSS müthiş. Başka hiç bir markada bu güvenlik donanımları standart değil tamamı opsiyonel.
Evet bazı yorumlar doğru ama abartılı buluyorum ön torpido biraz diz mesafesini azaltmış 3 cm civarında tavan arkaya doğru biraz alçak eskiye göre arka cama göre 3 cm daha alçak olabilir fakat bu arka gövdenin bar korumalarını kalınlığında yani darbe emmek için yapılmış bir tasarım dikkat ederseniz iyice araştırırsanız chr ninde arkası bu yüzden dar görunümülü gibi şu anda toyota coralla 1.33 life kullanıcısıyım benim arabama göre hiç abartıldığı gibi iç hacmi kötü değil bazen yenilikler yaparken yol tutuşu güçlendiriken bazı şeylerden fedakarlık etmek gerekir iç hacım deki bu önemsiz daralmaya aracın daha modernleştiği iç ve tasarımın daha karizmatik olduğu gerçeğini değiştirmez ayrıca baz donanımına hız sabitleyici eklenmiş ama siz arabam daha geniş olsun teneke yığını olsun diyorsanız ayrı konu o zaman uyduruk fiyatı şişirilmiş peogout 301 citroen c3 opel astra skoda rapit seat toledo gibi modelleri seçebilirsiniz kaliteden dayaniklıktan eser yok sadece geniş ve hafif yine Johan lar yapacağını yapmış büyüksün toyota
Ben bu 15 jant olayına taktım kafayı. C sınıfı sedan arabaların hiç birinde yok 15 jant. Corolla'da da eski kasada baz versiyonda 16 jant vardı. Zaten kapaklı kara jant (alaşım değil), bunu neden küçültüyorsun? Bundan ne kar yapacaksın? Kocaman arabaya yaris-fiesta jant ebatı olur mu (evet yaris 15 janttır)? Türkiye'de halkın ekonomik durumu baz arabaya yetiyor.Umarım bu yanlıştan döner toyota. Yoksa mevcut toyotamı, değiştiriken başka marka bakacağım.
Arkasi eski kasaya göre dar ve alçak.. Ben begenmedim. 1.33 corollam var arkasi daha ferah.
Corolladan avensisi aratmayacak bir tasarım ve iç mekan kalitesi beklerken eski kasadan daha dar ve malzeme kalitesinin son derece düşürülmüş olduğunu gördüm ekran çağdışı beklediğimi bulamadım eski kasayı aratacak
Corolla uzun yıllardır takip ettiğim ve taktir ettiğim bir model. Bugüne kadar yavaş ama emin adımlarla çok doğru bir şekilde geldi. Şu anda girmeye çalıştığı yol ise tamamen yanlış bir yol. Sportif olma çabası iç yaşam alanına ciddi bir şekilde yansımış. Corolla genç bir kitleye hitab eden bir araç değil. Hiç bir zaman da olmadı, olmayacak da. Tasarımsal sportifliği de ellerine yüzlerine bulaştırmışlar zaten. Tam anlamı ile kaş yaparken göz çıkartmak olmuş. Hedef kitle doğrultusunda kalite ve konfora yönelik bir değişim geçirmesi çok daha mantıklı olurdu. Kapı içleri yumuşak plastik olsa, ekran sonradan eklenmiş gibi değil de göğüse entegre olsa ve tuşlarında daha kaliteli bir malzeme kullanılsa, motor kaputuna 3 kuruşluk da olsa bir keçe konsa, yol sesi az bir miktar da olsa iyileştirilmeye çalışılsa, otomatik vites topuzu klasik bir tarz değil de Focus'ta olduğu gibi düğmeli olsa ve oradan kazanılacak alana kalite algısını arttıracak bir şeyler konulsa kötü mü olurdu? Önceki kasası zaten yeterince başarılıydı. Bir kaç kalite/konfor odaklı değişiklik ile geçmişte yaptığı gibi yavaş ama emin bir adım atabilirdi. Ben müşterisini büyük oranda Civic'e kaptıracağını düşünüyorum.
Tüm rakipleri (focus. Megane sedan, honda civic,;jetta zaten tedavülden kalkti) daha pahalı ve onlarda boş ( kapak jant, sid farı yok..). Elestirirken adil olalım. Yeni kasa araba, tüm raketinden daha ucuz.
Aracı almak için gittim sıfır araç olsun kafam rahat olsun dedim fakat arka koltuğa oturunca kafam pek rahat olmadı hatta boynum bükük kaldı,fikrim değişti.
100 bine alabileceginiz c sinifi sedan hangi arabada alaşim jant, sid fari var? Tamam eleştiri iyidir ama objektif olmak ta şart.
astra sporft sedanda ne ararsan var hemde daha ucuz
direksiyona dizim sürtüyor koltuk en aşağı seviyede direksiyon en yüksek seviyede iken bile araca inip binerken bacağım direksiyona sürttüyor benim için bitti eski kasasına devam edeceğiz fark fiyat ödemeye değmez
Bayisine gidip inceledim 2012 fluencenin yeni sattım sıfır bunu alayım dedim eski aracım bundan daha doluydu arka kol koyma Xenon far start stop far sensörü Yağmur sensörü bu neden bu kadar boş anlayamadım Toyota iyi çalmış bu araçtan.
Bügün gidip inceledim
1 eski life modelin aynısı tek artısı arka kol dayama
2 evet arkası daha dar hissi veriyor
3 vision modeli kekik jant yok almak istersen 5750 tl fiyatı ve 4 lastiğinde değişmesi lazım ekstra para sis farı 3200 tl fiyatı ekstra ne almak istersen normalin 3 katı
4. Bende 2018 life 1.6 var satıp alayım dedim ama visonu görünce hemen koşup arabama sarıldım bende çelik jant sis farı yan çıkalı çıta seramik kaplama cam filmi motor altı muhafaza herşeyi var ama bu yeni çıkanda sadece araba birde hız sabitleyici var. İç aydınlatma hala sarı ampül.
Ayrıca hurda onlardan olursa 101.700 den bir tl aşagı inmediler kesinlikle yanında aksesuar hediyemiz YÖK dediler insan bi paspas verir. Bagaj havuzu dedim vermeyiz dediler ve geçen seneye göre aksesuarlar 3 kat zamlanmış bence vision tutmaz
Kapı içlerinde kalitesiz sert plastik kullanılmış. Üst taraflarda da durum aynı. İç mekan daha dar ve basık olmuş. 15 inç jant gerçekten hiç olmamış. Bilgi-eğlence ekranındaki grafikerin çözünürlüğü yeterli değil.
Bunlar C segmentine yakışmayan özellikler. Çoğu C segmenti, D segmentine göz kırpmaya başlamışken Corolla B segmentine doğru ilerliyor gibi görünüyor.
corollanin dış tasarımı güzel iç tasarımı kötüydü,şimdi tersine dönmüş
Arabanın içi gerçekten çok dar ve alçak. C sinifi değil B sinifi gibi olmuş. Aile araci corolla ya yakismadi bu iç mekan darlığı.
Hangi arabnın bazı dolu ki? Alaşım jant hangi arabnın baz modelinde var? Araba oldukça geniş ve ferah. Baz modelde 15 jant olması kötü (eski kasada bazda bile 16 jant vardı), inşallah yakında bu 15 jant layını düzeltirlerİ C sınıfı arabaya 15 jant yakışmıyor (gerçi baz golf'te de 15 jant var). Çok satacağını düşünüyorum, çünkü hurda indirimli 95 bine C sınıfı sedan, kaliteli, 2 eli iyi bir otmobil alıyrsunuz ve bu fiyata rakibi yok. Bu motor neden yakışmasın? Hızlanma 9.7 sn, tüketim ise ort. 5.8 lt., üstelik turbo gibi zırt pırt sorun da çıkarmıyor ve isteyen LPG ile de kullanılabilir.
Misafir 6041 vizyon paket çok boş diyorlar.Dokunmatik ekran çelik cant bile yokmuş.Birde arabanın içi çok dar ve basik duruyor.Dogrumu
Kardeş 100bin liraya bu arayı alabiliyorsan ne mutlu. Başlangıç paket bir araçtan ne beklediğiniz anlayamadım açıkcası. Bu paraya fiesta bile alamıyorsunuz artık.
e160 kasaya göre tavan basık,bu modelde 15 jant diğerlerinde 17 jant var,mart sonuna kadar bu lansman fiyatı ile satılacağını söylüyorlar,stepne yok,tamir kiti var,motor kaput keçesi yine yok,hybrid olanın bu mtv,ve fiyat farkı ile çok şansı yok ancak bu model ucuz olduğu için ilk 3 arasına girer,life gibi olur,tork düşmüş,0-100 km 0.3 saniye artmış,bakım 15.000 km ye çıkmış,motor yağı daha pahalı olan 0w-20 olmuş,benzin deposu 55 ten 50 litreye düşmüş,ağırlıkta biraz azalma var,bu da yakıta ve hızlanmaya etki ediyor,Co2 salınımında düşüş var,emisyon d den c ye terfi etmiş,ilk izlenimim bu...
-Toyota tasarım işinde çok çok gerilerde.
-2019 model bir araca bu motor hiç yakışmıyor artık.
-Hız sabitleme dışında dişe dokunur hiç bir donanımı yok.
-Ön sis farları ve özel jantları olmayınca resimdeki gibi durmuyor.
Ama biz yine de bu aracı beğeniyoruz. Ne günlere kaldık daha neler göreceğiz bakalım.
Aracın başı arı kovanı gibiydi bayide. Fiyatının uygun olduğunu ve arabanın güzel olduğunu konuşuyor insanlar.Rakiplerinin, Corlla'nın bu fiyatlarıyla zor rekabet edeceklerini ve mecburen fiyatlarını düşüreceklerini düşünüyrum. Ben de ciddi ciddi 1.6 vision düşünmeye başladım.
benzinli otomatik corolla'nın fiyatı rakiplerine göre çok iyi 108 bin tl. tasarımı, malzeme kalitesi, donanımı ve konforu çok çok iyi. bence bu corolla çok satar.
Fiyat alan varmı hurda bayii bulursa kaça gelir en uygun fiyatı hangi bayii veriyor burdan yazalımda boşuna aramamış oluruz hepsini
lastiklere dikkatinizi çekerim
195 65 15
İlk defa bir toyota tasarımını beğendim ancak sanki biraz üst kaplama kaza anında insanın yüzüne gelecek yerde imiş gibi duruyor.
O kadran göstergeleri nedir allah aşkına? orta ekran evlatlık gibi duruyor. Arka stoplar güzel
Yeni Corolla hybrid Avensis'i çağrıştırıyor C segmentinden çok D segmenti gibi duruyor. Fiyatıda piyasadaki çoğu gereksiz araca göre gayet iyi durumda
Corolla tarihinin en iyi kasası olmuş. Ekran emanet duruyor Audi'lerdeki gibi olsaymış bence daha iyi olurmuş ancak kokpitte daha iyi olabilirmiş diye düşünüyorum. Toyota malesef kokpit yapmayı yıllardır beceremiyor kokpit ve ekranı dışında aracı çok beğendim ülkemizde tutulacağını düşünüyorum fiyatıda gayet iyi konumlandırmışlar
Yeni Corolla hybrid Avensis'i çağrıştırıyor C segmentinden çok D segmenti gibi duruyor. Fiyatıda piyasadaki çoğu gereksiz araca göre gayet iyi durumda
1.6 life bu oldu heralde
Rakibi Ford focus a göre harika satış politikası ile karşımızda. Arada 30.000 tl lik fark var giriş paketinde. satışı iyi olur bence sıfır alinacaksa kaçırılamamali.
eskiden life donanım en boşuydu şimdi vision olmuş sanırım 103bin çok bazın 90binlerde olması lazm
ilk yorumu ben yazayım. araç lasmanına gidemedim lakin güzel araba yapmışlar. baz versiyonuda hurda teşviği ve lansmana ozel 96 bin liraya alınabiliyor. baz versiyonu yine satış rekorları kıracaktır.