2019 Toyota Corolla 1.6 Flame X-Pack Multidrive S

  • Silindir Hacmi 1598 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.2 sn
  • Beygir Gücü 132 HP
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4630 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.6 lt
  • Genişlik 1780 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.8 lt
  • Yükseklik 1435 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.8 lt
  • Bagaj Hacmi 471 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1280 kg
  • Maksimum Tork 159 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/45 R17
  • Yıllık Vergisi 1.649 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-9083 18.06.2019 15:26

alalı bir ay oldu şehir içi 5,8 litre klima açık.

Misafir-1717 18.06.2019 13:51

Araç şu an 250 km de şehir içi trafik karma gerçekten de tam 7.6L/100km inanılmaz gerçekten

Misafir-1177 03.06.2019 20:03

Artık mikron hassasiyetinde üretim yapıldığından eskiden olduğu gibi rodaj sonrası düşüş anlamlı olmuyor. Yani ciddi bir düşüş beklenmemeli.

Misafir-3602 02.06.2019 21:21

Benzinli motorlar rodaj süresinde(2000km)
Çok yakar sonra normale döner, tavsiyem aracı alınca bi uzun yol yapın.

Misafir-1908 17.05.2019 19:45

Araba boş olsa dahi 160 tork rampada zorlanır 4. vites ister. Ama 132 beygir fena değil gaza biraz fazla basarak atlatılır gibi.

Misafir-1048 17.05.2019 00:50

Hiç bir rampayı çıkmam demiyor.Rampada plaka okutmak gibi bir düşüncemde yok.Güvenli ve konforlu bir sürüş benim için yeterli

Misafir-7796 16.05.2019 18:34

160 tork atmosferik bir motor için iyi ama mevzu bu değil, 160 tork ,araç dolu yokuşta zorlanır, bunun aksini iddia etmenin de bence anlamı yok. ha şu denilebilir: bu motor sorunsuzdur, eyvallah.. lpg uyumu yüksektir, eyvallah. Zorlansa da ben konu etmiyorum, derseniz ona da eyvallah... ama yokuş mokuş dinlemez; gayet rahat gider diyorsanız, orada durun derim.

Misafir-2806 16.05.2019 10:12

160 torklu 1.5dci sandero kullanıyorum 2010 model. Gayet yetiyor torku. Bu arabadada yeter. Çok iyi kalkıyor arabam ardından hemen yavaşlıyor 70 beyir olduğu için.

İyi demiyorum tamam ama 1.6 atmosferik araba alıyosun zaten. Daha ne yapacak adamlar? 1.6 motordan 160 tork çıkarabilen motor görmedim daha önce. Anlıyorum bu paralara VW GOLF var 1 motor 200TORK turbolu ama 160 tork da o kadar kötü değil arkadaşlar.

Misafir-9036 15.05.2019 22:47

Ciddi çekiş sorunu hiç yaşamadım.Kağıt üzerindeki tork değerlerine aldanmayın
Önemli olan motor şase ve şanzıman uyumu.Daha önce kullandığım araç yarı otomatik turbo 120 hp 300nm tork değerine sahipti.Fakat kısa rampalarda vites kararsızlığı yaşaması aracın gücünü büyük ölçüde törpülüyordu.Ben corallaya geçtiğimden dolayı gayet memnunum.

Misafir-4360 15.05.2019 22:28

160Nm tork oldukça yeterlidir ve çekiş sorunu yaşatmaz. Hepsinden önemlisi atmosferik motrun sorunsuzluğudur. LPG uyumu da bir çok insan için önemli. Yani turbo benzinli elzem falan değil. Tüketimi, hızlanması bu motordan çok da iyi değil. MTV'den bir parça karınız (yıllık 700 TL)oluyor o kadar (ama turboluyu alırken en az 20 bin TL fazla ödüyorsunuz).

Misafir-3539 15.05.2019 11:01

atmosferik motorun uzun ömürlü olmasına bir şey demiyoruz eyvallah da, bu tip motorlar 2.0 altında ise ciddi çekiş sorunları yaşanıyor. 1.6 atmosferik motordan 160 nm tork alabiliyorsunuz ki bu da oldukça yetersiz. e malum bizdeki vergi sistemi 1.6'nın üstü motorlara müsaade etmiyor. Arabanız atmosferik olsun , biraz da gitsin dediğinizde hem alırken hem de mtv'sini öderken ciddi sorunla karşılaşıyorsunuz, şu durumda turbo beslemeli motorlar elzem haline geliyor.

Misafir-1053 14.05.2019 16:30

1.0 midline (baz) golf 165 bin TL. Bu arabanın daha ne kadar ucuz olmasını bekliyorsunuz?

Misafir-1017 13.05.2019 20:08

Bu motor ve şanzımanlı Corollaya 145 bin çok yüksek bir rakam. Donanım olarak fena değil ama yine de bir Corolla için pahalı.

Misafir-8085 13.05.2019 05:53

Atmosforik motor en sorunsuz ve en uzun ömürlü motorlardır.Bir çok yarış arabaları ve otomobil üreticileri bu motoru kullanır.ferrari,honda,kia,suzuki,hyundai,bmw,mersedes vs gibi..

Misafir-9867 26.04.2019 20:52

Bu (flame X-pack), bahsettiğiniz Leon Style'den daha dolu ve cam tavanlı. stelik kasası yepyeni, leon ise kasa değiştirmek üzere, yani çok eski, megane touch da dolu değil (dolu paket icondur). Yeni ceed de ben turbo benzinli ve dolu donanım göremedim ( 1.4 atmosferik ve dizel var). C4 hakkında bilgim yok.. Bahseetiğiniz araçların eşdeğer dolulukta olanları da ayı fiyat zaten (icon, excellence....)

Misafir-6715 26.04.2019 15:54

Bu aracın 1.6 lt atmosferik - cvt şanzımanlı olduğu hesaba katılırsa ve 1.6 lt olmasından ötürü yüksek motorlu taşıtlar vergisi(6 ayda bir ôdenen)ne sahip olduğu düşünülürse bu araç "AÇIKÇA PAHALI".Zira 1.0 lt turbo dsg leon 125.500 tl , citroen c4 cactüs (yeni)donanımlı turbo tam otomatik aracı 141.100 tl , yeni ceed in üst paket 1.4 turbo dct otomatik aracı hurda teşvikiyle 145 bin tl , megane sedan üst paket 1.2 touch edc (otomatik) 141 bin küsür tl.Bu araçların hepsi turbo beslemeli ve hemen hemen hepsi corolladan daha güçlü ve daha az yakıt tüketimine sahipler.Ayrıca mtv leri (yukarıda bahsettiğimiz vergi).(ceed hariç corolla ,ceed ile aynı vergiye sahip.
Toyota beni hayal kırıklığına uğrattı ki atmosferiklerle kıyaslasaydım fiyatı daha uçuk kaçabilirdi.

Misafir-8645 25.04.2019 07:11

misafir 645 aynı aracı bende kullanıyorum şu an toplam 650 km de bulunduğum ilçede rakım 800 metre şehiriçi ortalama 0-40 hızda 100 km de 10.5 lt yaktı rodajlama sonrası biraz düşeği kanaatindeyim rodajlama yı 1000 km de tamamlanacağı öne sürenler var kitapçığında da 1000 km yazıyor sizin araç şehiriçimi yaktı + toplam km şu an kaç yani rodaj süresindemi , Otomotiv Gazetecileri Derneğince tasarım, yol tutuş, ergonomi, yakıt tüketimi, emisyon oranları, güvenlik, donanım seviyesi, fiyat-değer oranı gibi kriterler açısından bakılarak corolla hibrit modeli yılın otomobili seçildi {2019} hibrit le farkı yakıt emisyon gerisi aynı

Misafir-645 24.04.2019 21:21

herkese merhaba arkadaşlar ben 30 litre benzinle 300 km yaptim flame x-pack multidrive ile sizce nasil normalmi ? bana biraz fazla geldi...

Misafir-9918 17.04.2019 09:53

flame xpack multi drives 1.6 132 bg ilk 500 km de şehir içi 0-50 km hızda kullandım km de 11.0 lt yaklaşık 77 kuruş yaktı memnun değilim teknik verisine uymuyor

Misafir-1498 25.03.2019 15:47

Aracı cuma günü teslim aldım. Çok kullanma fırsatım olmadı. Ortalama anlık tüketim sakin kullanımda 7,5-8 arası ama biraz performans eklerseniz 8,5 kadar yükseliyor. Çok fazla kullanım olmayacağı için lpg düşünmüyoruz. Bu değerler devam ederse ve bir nebze düşerse bizim için gayet ideal olacak. Şerit takip ve ACC güzel ikili olmuşlar gayet başarılı çalışıyor.

Misafir-6728 24.03.2019 07:02

sürüş rahatlığı yol tutuşu vs konusunda çeşitli otolar sürmediğim için kıyaslama şansım yok ancak araç bana göre iyi

Misafir-97 24.03.2019 06:54

mrb 8270 henüz yakıt hesabı yapmadım 6 km de ilk yakıt alımında epoyu full dordurdum ikinci yakıt alımımda tekrar fullediğimde hesaplayacağım

Misafir-8270 22.03.2019 16:24

Misafir 418 nasıl memnun musunuz araçtan yakıt tüketimi vs

Misafir-418 20.03.2019 06:54

ön konsolda kapı girişleri yanında bulunan fan hava çıkışı kenarları parlak krom çıta yapılmış ön kapı renkli camlarına yansıma yapıyor ayna görüşünü olumsuz etkiliyor ben siyah elektirik bandıyla çıtaları kaplayacağım yıl 2019 sıfır araç flame xpack md

Misafir-2984 18.03.2019 08:41

Ne yazık kı Navigasyonu yok. Multimedyasında sadece Radyo, Usb, Yol bilgisayarı var. göstergeden farkı yok.

Misafir-1512 17.02.2019 23:16

Bu özelliklerde ve bu güvenlik donanımıyla şu anda en rakipsiz orta segment sedan. Bu fiyata başka yok isterseniz araştırıp bir bakım.

Misafir-9405 15.02.2019 12:34

şu atmosferik motorlu araçların çalışma prensibini bilmeden torku tırt, 0 -100 tofaştan farkı yok diye yorum yazanlar hakikaten arabalarla ilgili yorum yapmayın.atmosferik motorda turbo olmadan 1.2 bir araçtan10-120 nm,1.4 motor bir araçtan 130-140 nm gibi ,1.6 motor bir araçtan 150-160 nm tork elde edilebilir. Şanzımanına , atmosferik motora göre hızlanması da c sınıfı bir araç için iyi sayılır.Bu araç sınıfında en çok satan araç olabilir..bekleyelim görelim..

Misafir-274 14.02.2019 14:15

Japon harikası bir araç, lakin tork seviyesi tırt, 0 dan 100 km ye hızlanması tofaşı aratmamış, 50 lt depo haznesi komik.. Gelelim artılarına.. Kasa efsane, malzeme kalitesi güzel, konforu güzel bir araç, sorunsuz motoru yine ön planda olacaktır, fiyat aralığı iyi düşünülmüş,, Fiat ve renaultun işi zor artık piyasayı kısa zamanda ele geçirir,, wolksvageni düşünmeyenler,, Honda ve toyata ya yönelmekte japon furyası hayırlı olsun..

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi