2016 Toyota Corolla 1.4 D-4D Advance
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1364 cc
- Maksimum Hız 180 km/s
- Beygir Gücü 90 HP
- 0-100 Km Hızlanma 12.5 sn
- Maksimum Tork 205 Nm
- Uzunluk 4620 mm
- Vites Tipi 6 İleri Düz
- Genişlik 1775 mm
- Yakıt Türü Dizel
- Yükseklik 1465 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.9 lt
- Boş Ağırlık 1275 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.6 lt
- Bagaj Hacmi 452 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 4.1 lt
- Yakıt Deposu 55 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
Lastik sesi turanza er300 den kaynaklanıyor davlumbaz olmaması da cabası. desibel i sessiz olan Continental lastik baya sesi azaltır diye düşünüyorum.
Şuan bu aracın ikinci el piyasası ne durumda ötv den sonra bilgisi olan paylaşırsa sevinirim(hatasız) 2016 model
ARKADAŞLAR BEN 2016 ADVENCE 2 EL ALDIM BAYİİ DEN .GERİ FİTESTE İKEN FRENE BASINCA SANKİ BİR YERE SÜRTÜYOR SESİ GELİYOR .SERVİSE GÖTÜRDÜM.BU MODELLERDE SORUN VAR.2 VEYE 3 AYA KADAR BİR PARÇA TAKILMASI İÇİN GERİ ÇAĞİRAÇAKLARMIŞ.
Benim yaşıma, araç kullandığım yollara göre bir otomatik araçta 10-12 saniye 0-100 km/s değeri normaldir.
İstanbul da trafikte kullanıyorum aracımı. 0-100 hızlanmasını bir kerede kesintisiz yaptığımı hayal meyal hatırlıyorum. Bana göre 14 saniye tamam kötüdür. 8-9 saniye tamam iyidir. Ama 10-12 saniye kötü değildir. Sadece bir araba bir iki saniye daha iyi hızlanıyor diye iyi ya da kötü araba olmamalı. Bir aracı 2 saniye daha iyi hızlandırmak için motoru yüksek basınç altında zorlamak yıpratıcıdır. (adı lazım olmayan şu an 150 bin lira olan 229 hp lik aracım 2 kere turbo arızası verdi. Yenisi takıldı mecburen. 2012 de 8000 tl idi masrafı) diyeceksiniz ki bütün dünya kullanıyor bu turbolu araçları. Doğru kullanıyor ama çok azının trafiği, yolları bizim gibi yıpratıcı zorlayıcı. Lafı uzatmadan, konfor, güvenlik, marka değeri, sorunsuzluk, ekonomiklik, performans gibi bir çok kriteri bir araya getirip ona göre karar vermek daha doğru olacaktır.
corolla yı alalı 5 ay oldu ve 13000 km yaptım, genel olarak zaten toyota markası yeter, sakin kullanımda şehir içi 4,7 gösteriyor klima açtığın zaman 5,2 yakıyor.. saçma sapan yorumlar okuyorum burada yok böyle araç yok şöyle araç. corolla dizel yarış araçı değil bir kere niye yavaş kalkıyor diye yorumlar okuyorum burada. zaten 0-100 değeri ben ölçtüm 11,9 sn buda yeterli bana göre. rampada gayet güzel çekiyor. hem dizel araçların içinde en sessiz çalışan toyota bunu bilen bir kere, çok araç kullandım ama en sessiz çalışan corolla.içi geniş konforlu her türlü özellik var advance modelde , uzun yolda 3,9-4,2 yakıt yakıyor hız 110km. en son hız 180 km diyor ama motor açıldıkça dahada gidiyor. ben bir çok kere uzun yol yaptım 205 km hız gitti sonuçta daha hızlı araç istiyorsanız gittin bmw veya mercedes alın derim tabii ki bütçe 130 bin'den başlıyor. Allah herkese kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
Arkadaslar bende 2015 1.4d advance var. Her yonuyle araba gayet iyi konfor olsun yakit olsun yol tutus olsun. Performans konusunda bazi arkadaslar asiri on yargili bence tamam performansli bir araba degil ama muadili olan jettayi bizzat ben üzdüm. Jetta 1.6 dizeldi benim arabamda 4 kisi vardi jettada 1 kisi ve gayet kendini parcaladi ama gecemedi. (yokus yukari oldugumuzdan ve arac 6 ileri olmasindan dolayi olabilir araci övme gibi bir niyetim yok ben gorduklerimi soyluyorum) bence bu arabanin tek ve en buyuk sorunu lastik sesi bir arkadas trim sesinden suphelenmis ancak degil bu ses kesinlikle lastik sesi cunku otobanda giderken yeni atilmis asfalta cikinca araba adeta bulutlarin uzerindeymis gibi sessiz ancak eski yola donunce ugultulu ve asiri derecede gurultu aliyor bunun nedeni arabada davlumbazin olmayisi(bilmeyen arkadaslar olabilir davlumbaz lastigin hemen ustunde bulunan ic camurlukta dedigimiz bir katman). Bunun neden toyota esirgemis anlamiyorum ama gercekten rahatsiz ediyor. Tek cozum sessiz lastik almak. Bu arada son model corollalarin hepsinde bulunan elektrikli katlanan aynalar hatali biri digerinden daha gec kapaniyor. Corolla kullananlar dikkat etsin bu hata butun araclarda var(bana servis bu sekilde yanit verdi ve diger araclarda da uygulamali olarak gosterdi). Isin kisasi arkadaslar corolla kesinlikle alinmaya deger bir arac sorunsuz ekonomik konforlu mukemmel derecede genis ic hacimli ve yol tutusuda gayet iyi. Allah kimseye kaza bela vermesin insaAllah alicaginiz araba ne olursa olsun saglikla binersiniz.
bir arkadaşım 2014 otomatik modelini almıştı, ön yolcu koltuğuna oturdum bir müddet gezdik. şöyle söyleyebilirim: astra elantra v.s gibi araçlara nazaran daha üst segment bir araç olduğunun hissiyatını veriyor, koltukları süspansiyonu konfor odaklı, araç kabini güvenlik odaklı ve geniş, ancak bu dezavantaja dönüşmüş arabanın içinde kayboluyorsun, ben yolu tam göremiyordum, dik rampalarda yavaşladığında vitesi manuele almak zorunda kalıyorsun fakat sonra kendini toparlıyor araba sessiz ve uzun yol aracı gibi ayrıca aile aracı,. yazın çok sıcağında kliması çok güzel çalışıyordu. yol tutuşu nasıl bilmiyorum ancak o konuda bir focus gibi çok iddialı olmadığını biliyorum. sonuç itibariyle bizzat test yapmadan araç almayın, bir de kriterdeki öncelik meselenizi iyi belirleyin.
7 ocak 2016 da aldim. 650 km de. Ortalama yakit şehir içi dışı 5.7 civarinda. İlk kalkış hantal. Evin garajina girerken alti hagif sürtüyor. Altı engin. İkinci vitesten sonra çok iyi. Rahat bir araba. Diğer dizellerden daha sessiz. Birde bakımlarını 15000 de yapsalar daha iyi. Tavsiye ederim.
ben de 2015 advance dizel mevcut ki yılın sonunda aldım ve henüz 2000 bile olmadı. Performans isteyen almasın, ön tarafın sadeliğine takılan da almasın. Eğer diğer muadili markaları kullanmış olsam (Octavia-focus-civic-astra, elentra vs) muhtemelen ben de şüphe duyardım. Fakat hızla performans ile 20 yaşında iken bile işim olmadığı ve önceki aracım bundan segment olarak düşük olduğu için aldırmadım. Aldıktan sonra hasbelkader focus sürdüm Ankara içinde focusun gücü daha belirgin. Corolla ilki iki ve üç viteste hantal kalıyor (umursayan için). Yokuş kalkış sistemi kullanışlı değil zannımca (arabalara özel ilgim yok diğerleri nasıl bilmem ama viteste olacak ayak debriyajda olacak frene set basacaksın vs iyice alışmadan geri kaçırmak da var arabayı stop ettirmek de). Hız sabitleyici ilk çıktığında yokmuş sonradan eklenmiş focusda olduğu gibi direksiyonda düğme değil bir kol halinde direksiyonun sağ alt yanında. En önemli avantajı malum olduğu üzere sorunsuz imajı (ki ben de ona güvendim), ikinci eli, içinin her türlü geniş oluşu, çok eleştirilen ön konsolun dik inmesi ön koltukların iyice gövdeye yaklaşmasını sağlıyor ve arkada hayli büyük bir mesafe oluşuyor. Özellikle şaft tüneli olmaması arkayı oldukça ferah kılıyor (genişliği ile ünlü octavia da mesela arkayı üçlemek çok zor tünel yüzünden) bagaj idare eder. Dış görünüşü özellikle önden şık, geri görüş kamerası net, ekran net ama çok işlevsel mi bilemem diğerlerine göre. YAKIT a gelince en önemli avantajı bu galiba, tamamı Ankara içi (her zaman çok aşırı dur kalk yoğun trafik olmasa da 5.7 yaktı (sanırım 815 km gitti) şu an ise 5.3-5.5 gösteriyor kış lastikleri hala üzerinde olduğu ve kısmen bayan kullandığı halde. Dizel ama motor çok sessiz. Fakat dışarıdan yol sesi alıyor, alttan seken toprak taşları duyuyorsunuz. Benim şanssızlığı mı bilemem (önceki daha alt sınıf ve 100 bini geçmiş arabamda olmayan tuhaf bir ses (belki trim denilen) özellikle sağ kapı civarında bir yerden geliyor. Kesinlikle rahatsız edici. Sıfır araba ve böyle bir ses hele sorunsuz denilen bir markada. Bir kere götürdüm bir daha götürüp çıngar çıkaracağım.
hangi modele 69.500 verdiler
Arkadaşlar 69.500 tl fiyat verdiler bugün.(20 şubat 2016) Sizce nasıl ? Bir de focus ile bu araç arasında kaldım sizce hangisini tercih etmeli ?
Bu aracın ort yanıtını 5 lt altına düşürmenin imkanı yok. Zaten motor zayıf, Max tork devri de 2000 civarında.
Misafir 3253 daha önce rent a car sektöründe çalıştığım için her türlü araç kullandım en sessiz dizeldir. bende daha önceki araçım corolla 1.33 life dı şimdi dizel advance çook memnunum. gönül rahatlığıyla alın derim
Arac motoru hakkinda uzun donem kullananlar yorum yapabilir mi benim icin performansi gayet yeterli ancak sesli mi calisiyor dizel
Ocağın ikinci haftası aldığım aracım daha 500 kilometrede şu ana kadar şehir içi kullandım 6 litre gösteriyor yol bilgisayarı Ayrıca Yağmur sensörü var ... donanım olarak gayet yeterli ilk kalkışları biraz hantal olsada ikinci viteste sonra araba açılıyor Uzun Yolda gayet başarılı bir araba arabanın en iyi yönü oturuş pozisyonu ve direksiyonu şimdiye kadar kullandığım araçların içinde en iyi sürüş pozisyonu ve direksiyona sahip alanlara yakıt olarak gayet ideal süspansiyon ve sana bir şey mi
2015 model 6 aylık 13000 km de %70 şehirler arası olmak üzere 100 km de 5 litre . verilen 4.1 herhalde hiçbizaman olmayacak gibi. 10000 km bakımı 450 TL. birçok markada bakımlar 15000 km ama Toyota da 10000 olması enteresan.
ocağın 18 inde teslim aldim şuan 400 km de şehir içi binidim 6.litre gösteriyor gayet iy