2014 Toyota Corolla 1.4 D-4D Comfort

  • Silindir Hacmi 1364 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.0 sn
  • Beygir Gücü 90 HP
  • Maksimum Hız 175 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4545 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.7 lt
  • Genişlik 1760 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Yükseklik 1470 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.8 lt
  • Bagaj Hacmi 450 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1315 kg
  • Maksimum Tork 190 Nm
  • Yakıt Deposu 55 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-6081 11.03.2016 07:54

Arkadaşla uzun zamandır passta 14 tsı kullanıcısıyım yanlız yakıt olarak artık yetisemez oldum 2014 2015 toyata corolla dizel 14d4 modeli dusunuyorum önerileriniz nedir 100 km ne yakmaktadir bu arac simdiden tesekkurler.

Serkan 03.07.2015 23:19

2009 1.4d4 alicam alayimmi sizce tavsiye edermisiniz yağ yakma sorun falan yazmışlar araçtan sogutacaklar o kıvama geldim :)

eren 16.05.2015 22:51

arkadaşlar 2008 comfort var , benim sorum şu ,arabanın camlarını açık bırakıp arabayı kilitlediğim zaman neden aracın camları ototmatik bir şekilde kendiliğinden kapanmıyor

oğuz 05.04.2015 21:04

arkadaşlar bendede d4d 2008 var ben memnunum sadece aracın direksiyondan ve göğüslüğün arkasından ses geliyor başkada bişey yok

Tunay 26.03.2015 14:08

Bende 2011 comfort paket var ve far yıkama nasıl çalışıyo Yardım bekliyorum

selahattin 15.02.2015 18:14

arkadaşlar bende araba alacağım ama şuanda kafam karıştı Toyota düşünüyorum kararsızım

taner 22.01.2015 22:14

Deniz bey bende istanbuld kullaniyoru.yeni kasa sisliden atasehire gidip geliyorum ortalama tüketim 4.8 litre istanbul sabah trafik akşam trafik yok bu kadar sessiz bir motor gormedim iyiki aldim dci fluenseden sonra cok memnumum skoda octavia kullandim ayni mesafede lpg de 13 litre yakıyodu ve yokusta bayiliyodu bu araçta motorda hic sikintiniz olmasin basarsan 6 7 litre yakıyo ama performansida o zaman veriyo ama bir benzinli kadar seri degil tabiki.bu ekonomi odaklı yeri geliyo sehir icinde kışın 8 litrede yakıyo ama emin olun dci dizel 10 yakar vw tdi 12 yakar en ekonomigi toyota honda citroen dizel. Aracimi degistirmek istesem yine toyota corolla 1.6 yeni nesil 1.6 dizel veya .1 6 skyactive benzer tekonoloji ile gelecek benzinli atmosferik alirim

deniz 21.01.2015 23:05

yıllardır araç deyiştirririm taki 2008 d4d alıncaya kadar orda durdum...deyiştirmekmi asla arkadaşlar aracım 2008 model d4d comfort 600.000 km de motor yapıldımı hayır tornavida değdimi hayır motor sessiz evet güven veriyormu oda evet yukarda arkadaşın dediği gibi şase no jtn ile başlayanlar orjin japon patentlidir bunlar harici adapazarı güney afrika fransa ingltere falan cıkışlı olanla biraz olsun fısss tabi... alman arabası diyen arkadaşlar onlar arıza yaptığında aracın neyi var bilinmiyor ve aynı arıza için defalarca servise gidiliyor ama toyota benim sorunum şu der ve tek seferde haledersin...ilk başta ön farlardan beyenmemezlik yaparsın sonrada istemem yan cebime koyun dersin sonrada beraber gezersin ondannn sonra aractan inmek istemessin cok ekonomik cok benim arkadaşta 2011 model 6 ileri lpg li toyota var senle kafa kafaya deyişelim diyor neden acaba bunu diyor dieseeellll ondan yaşamadan bilemessin herkesin görüşü farklı ama burda galiba bir cok aracın eleştrisi var merak ediyorum hepsinimi uzun vadeli kullammışlar yoksa kulaktan ortamdan dolma anlamadım herkes bence kullandığı aracı eleştirsin kafi toyota cıkarım senle her yola :)))))

ahmet 07.12.2014 23:56

mrb ark ben 5yıl toyota 98 model kullandım hiç bir sorun yaşamadım sonra model yükseltmek için sattım ve 2007 ikinci el aldım onuda 5 yıl kullandım allaha şükürler olsun beni hiç utandırmadı ve sattım şimdi gene üst model almayı düşünüyorum .

gürkan 24.11.2014 19:24

toyota coralla 1 4 dızel arac almayı düsünüyorum kac ps yanı beygiri ne olmalıdır cevap verirseniz sevinirim

oben 11.11.2014 10:47

arkadaşlar emin olun biraz daha iyi araştırırsanız anlayacaksınız benim arac corolla 600 bin km devirdi ve daha motora tornavida deymedi nedenmi anlatıyım 2007 2008 yeni kasa corllalar japon üretimidir 2008 sonu işciliği afrikaya verdi ve orda üretilmeye başlandı o yüzden eksik malzeme yada japon üretimine nzaran biraz daha kalitesiz malzemeden kaynaklanabiliyor arkadaşlar benim arac 5 ileri ve orjinal japon cıkışlıdr 6 ileriler janzman iniltisi ve ön krank kecesi hatası verebiliyor kece patlıyor ve kayışa denk geldiği icin kayış bunu dağıtıyor yağın nerden geldiğini anlamak zor olyor şimdi size soruyorum 5 ileri şanzmanmı 6 ileri şanzmanmı aynı tork tabiki 5 ileri şanzman ben memnunum kasasına ve makyajına gelince bence harika bi tasarım ilk bakışta kasa antipati bi duruş sergiliyor ama sonra aşk başlıyor ben tavsiye ederim....

mutlu 12.10.2014 00:32

arabaya diyecek yok ama sakınha servise gidince sakın arabanızın yanından ayrılmayın hertürlü pislik var arabadan nefret edersiniz.

metin 06.06.2014 11:27

mercedese bınemıyorsan toyata dan şaşma kardeşim onu bılır onu söylerım ben 10 sene sanayide tamircilik yaptım..

metin 06.06.2014 11:24

ben 96 model gli modeline bındım 3 yıl sonra en az 7 araç değiştirdim en son yıne Toyota aldım 2011 dızel çok memnunum tavsıyede ederım bu toyata nın en özellıği eski ustalarda söyler bu araba adamı yolda bırakmaz

mehmet 09.05.2014 10:15

3 ay önce ikinci el 2010 model corolla comfort 1.4d-4d MM aldım. Aldıktan sonra yağ eksiltme sorunu olduğunu öğrendim. Aracın şasi no, TSB de verilen hatalı üretilen araçlar listesindeki şasi noları arasında. İçime bi kurt düştü. Henüz yağ eksilme şorunu yaşamadım. Garanti kapsamında bi revizyon yapılıp yapılmadığı hakkında bilgim yok. Dava açma veya garanti kapsamında revizyon yaptırma hakkı ikinci ellerde de var mi.

Murat 14.04.2014 00:36

Bende 2009 model confort var düşük devirlerde sanki çekmiyomuş gibi olsada aslında benzinli araç gibi kullanımdan kaynaklanıyor ben alıştım yüksk tork sayesinde araba resmen şahlanıyor. Alman arabalarıyla ölcülemez derecede sorunsuz. Alman araçlarıda güzel gösterişli fakat dikkat edin tuzaklı arabalardır zırt pırt lamba yanar tıpış tıpış servise gidersin artık servisin insafına kalmışsındır toyotada böyle bişey başıma gelmedi. Yakıt en az yakan dizel değil ama yeterli ve uzun ömürlü bir motor en önemliside çelik zincir kullanmaları sayesinde kayış değiştirme durumu yok. Genelde servisler kaliteli ve diğerlerine nazaran uygun fiyatlarla çıkabiliyorsun özel servise gitmene gerek yok. Tavsiye ederim alacak arkadaşlara.

sunay 05.04.2014 18:45

2008 toyota corolla 1.4d-d4 comfort aldım istanbuldan çeyrek depo ile geldim gaza bastıkça araba daha bas gaza diyor ibre 200 gördü korktum frene bastım mükemmel bir araç herkese tavsiye ederim

zara_34 08.02.2014 19:22

toyota almayı düşünen arkadaşlar herşeyden önce otomobil alırken herkesin fikri, düşüncesi bir olmaz 1995, ten beri çeşitli modelde toyota kullandım yolda hiç kalmadım. toyota kolay kolay bozulmaz. bozulursada sorun sürücüden başka kimsede değildir. toyota masraf yaptırmaz masrafı siz yaparsınız. onu daha güzel kılmak için her görüş bir değildir. olsaydı dünyanın tadı olmazdı.

SERKAN 28.11.2013 00:54

azad arkadsm bu aracdan bendede var 2008 modl youmlrna aynen katılyorm.bana gore arabda 4 tane eksk donanm var sunroof.hız sabitleme adaptasyon far.en onemliside bagaj elle acılmyor bunlarda olsa vw gubu opel reno arac satmz.

azad 28.11.2013 00:01

90 ps çekmiyor..araba hantal diyen abilerim kardeşlerim..bende 2011 d4d mm var ve çok acayip bir çekişi var hiç 1350 kg gibi değil.sürekli olarak mm kullanıyorum alıştım kullanmaya..devrini bulursan varya çoook fena..

vip 13.10.2013 12:27

2008 model 380000 bin kilometrede hiç servis yüzü görmemiş hep özel serviste bakıldı tık yok bunun neresi kötü 1.4.d. inşallah bir 380000 bin daha yapar daha kaputu açıp bakmadık

Mustafa 01.08.2013 23:28

1.4 d4d corollalardaki yağ yakma sorunu her motorda yok. üretilen bi kaç seri motorda bu sorun var. Onu da düzeltmiş olmaları lazım.

fuatt 01.08.2013 13:52

aracım 2012 1.4 d4d comfort modeli aracımı 02.01.2012 de aldım su anda 24000 km de ve daha hiç yağ lambasının uyarı verdiğini görmedim,
zaten yeni kasa 2013 corollalarda da aynı motor kullanılmaya devam ediyor kronik bir sorun olsa yeni kasa corollalarda aynı motorla devam etmezdi, performansı zayıf bi motor ama ekonomik almak isteyenler
opelin 1.33 motorlu astrasının yerine tercih edebilirler

lotus adana 28.07.2013 01:16

Toyota 1.4 D-4D motorların tamamı hatalı üretilmiştir. Uygun olmayan parçalar kullanıldığı için bu motorlarda yağ eksiltme yakma görülmekte aynı zamanda motor performansında düşüş, yakıt tüketiminde artış olmaktadır.
Toyota 1.4 D4-D motorlardaki kronikleşmiş motor yağı eksiltme sorunun giderilmesi için yapılması gereken motor revizyonunu anlatan video. TSB EG-0017T-0411
İşte hatalı üretimden etkilenmiş yağ eksilten araçların VIN numaraları. Her satında binlerce vın vardır.
http://i48.tinypic.com/5wjuox.jpg
Video için: http://www.youtube.com/watch?v=TqpCsxuvOlU

Bu TSByi kullanarak araç iade davası açtığınızda mutlaka kazanırsınız. Hatta dava açmaya bile gerek kalmaz. Toplatma davası açacağınızı söyleyin hemen aracınızı alırlar. (Bugün bir mağduru daha hatalı Auris'ten kurtardık.)

Tüm ayrıntılı bilgiler için: http://toyotayageksiltme.wordpress.com

BU BİLGİYİ ÇEVRENİZDEKİ TOYOTA SAHİPLERİ İLE PAYLAŞINIZ.

kaan 09.07.2013 09:05

Ahmet kardesim neye dayanarak focusla corolla arasinda corollayi sectin bende ayni ikilemdeyim. Simdiden tesekkurler.

ferhat505 05.07.2013 15:08

ben şahsen 13 yıldır mondeo ghıa 20. kullanıyorum.doğrusu alman arabası çok guzel.çok memnunum.ama eskı kasalar daha sağlam diyen arkadaşlara da katılıyorum.adamlar kalıteye önem vermış.

AHMET 29.06.2013 15:52

kardeş bak focus ile toyoyta arasında kalırsa toyoto coralladan sasma ama toyoto corolla ile jetta ars-asında kalırsan jettadan sasmA

ömer 29.06.2013 10:43

selam. toyota ile jetta arasında kaldım arkadaşlardan focus al diyende var bu yorumlar kafamı karıştırdı. net bir yorum yapan olursa memnun olurum.

Str 28.06.2013 22:08

toyota 1.4 D4-D dizel motorlarında yağ eksiltme sorunu var. servisler motoru tekrar yapıyor ancak yinede eksiltmeye devam ediyor. toyota sorunlu motora rağmen satmaya devam ediyor...

memduh 27.05.2013 22:55

2010tarihinde sıfır aldım3000km de yağ yakmasından dolayı turbo değişti 5000 km de firen vakumu değişti 8300km debraj baskı disk değişti 13000km tekrar debraj baskı disk değişti 38000km şanzımandan inleme geliyordu şanzımandan 5300 tl parça değişti 5 ay sonra 40000km de şanzıman aynı arızayı yaptı karşımda muatap kimse yok bukadar arızayı yaptırırkenden kimse yoktu genel müdürlüğüne kadar yazdım sizin met ettiğiniz dizel toyota corolla bu almadan 500 sefer düşünün mahallede milletin eylencesi oldum

mali 19.04.2013 11:46

2008 toyota kullanıcısıyım çok memnunum hiç masraf açmıyor fakat içini çok sade buluyorum

şadi 22.02.2013 16:06

iyi araba ancak ağır,atak değil basit şeyler ile daha güzel olabilir. motoru l500-l600 yapılabilirse daha iyi olur.

gül 20.02.2013 18:58

2008 yılından beri toyota kullanıcısıyım.sıfır aldım utin bakımları dışında hiç bir masrafım olmadı.başka arabalara binince onun degerini anında anlıyorum.toyotasız yapamammm

mehmet 31.01.2013 00:19

toyota almayı düşünüyorum ama jetta toyata arasında gidip geliyorum sızce hangısı nı tercıh etmeliyim

hasan 24.01.2013 21:47

Çok güzel araba sadece iç düşemesi ve yol bilgisayarı iyi değil tavsiye ederim

Ender 28.12.2012 21:18

ya hu arkadaşlar, sizin iyi dediğiniz bana göre kötü benim iyideğim size kötü gelebilir yorum yapmak için aynı sınıftaki arabaların bir çoğunu kullanmak gerekir yorum yaparken dikkat edin lütfen !!! yeni araç alacak arkadaşları caydırmayın...
ben 2012 dizel comfort kullanıcıyım yakıt ve performansın gayet memnunum bana göre harika bi araba.

kemal 27.12.2012 09:04

2007 toyota corolla 1.4 diesel comfort kullanıcısıyım. aracımı sıfır aldım. bugüne kadar renault, opel ve ford marka sıfır araçlarım oldu. Toyota en rahat ettiğim ve hiçbir sorun yaşamadığım tek araç. Periyodik bakımlar dışında hiçbir masraf yapmadım.

nihat 26.12.2012 20:13

bende sıfır 2012 comfort dizel aldım fokusla corolla arasında çok düşündüm ama 2,elde corolla daha değerli gerçektede öyle toyota ismi yetiyor

ahmet 25.12.2012 15:32

hasan kardeş comfort u aldığın araç(HANGİ MODELİ)48600

syhn78 24.12.2012 01:18

elbette bu paraların arabası değil iş arkadaşım 2011sıfır makyajlı d4d aldı araba 15bin de aşırı yağ eksiltme problemi yüzünden komple motor yeniledi (piston,segman,gömleklerde dahil) yani üretim hatası yüzünden. aynı sorun 2002-2003 yılındaki vvt-i motor larda da görüldü bence tam bir faciya

metehan tuncer 23.12.2012 21:36

aracın motor hacmi göz önüne alındığında düşük vergi diliminde olmasına rağmen fiyatı yüksek bir araç.. motor çekmiyor diye bir durum söz konusu değil.. gayet yeterli ve iyi ivmeleniyor.Depoyu doldur sonra benzinciyi unut o derece ekonomik yakıt yakıyor. ama araç 5 kişi taşıyınca biraz çekişten düşüyor ki bu da çok normal.. ama bata dedğim gibi fiyatı C sınıfı bir araç için yüksek...

mutlu ç. 23.12.2012 20:53

ben toyota arabamı aldıktan sonra 1 yıl içinde 2 rutin bakım dahil tam 12 defa servise gitmiştim, sonra da sattım zararına uğraşamadım, müşteri hizmetleri de türkiyenin değil dünyanın en berbat, en ilgisiz, en vurdumduymaz, müşterisini hiçe sayan, en kalitesiz olanı, inşallah başınızı ağrıtmaz hakkınızda hayırlı olur, umarım pişman olmazsınız...

murat 23.12.2012 16:40

3 aylık araştırma sonunda kararım bu oldu 48600 +cam filmi+park sensörü+bagaj filesi+boya koruma

hakan 20.12.2012 14:30

hayırlı olsun temmuzda yeni kasası geliyor

hasan 20.12.2012 11:22

Ben aracı yeni aldım.İnsallah Ocak 2 de teslim alacağım.48000+park sensörü hediyeli

Aşkın 11.12.2012 18:39

selahattin arkadaşım, sırf yorumuna katıldığım
için yazıyorum. kesinlikle çok haklısın. bugün tüm araçların rutin bakımlarını yapınca zaten sorun vermiyorlar. aradaki tek fark da bu olmamalı zaten. amaç en uygun fiyata en iyi performans, kalite, ve donanımı sunmakta bence. sonuçta bu fiyatı hakketmeyen bir araç bu. kalitesiz demiyorum ama bu fiyata daha iyi araç alınabilir bence......

selahattin 23.11.2012 13:12

Ya arkadaşlar anlamıyorum hangi araba yolda bırakıyor şu zamanda. Kaç tane araba gördünüz yolda bırakan. Sadece eski Toroslar,Şahinler belki su kaynatır onun haricinde hiçbir arabanın şu anda ben yolda bıraktığını görmedim. Neymiş toyota hatasızmış ben 15 yıldır renaultun arabalarını kullanırım eşşek arabası niyetine daha silecek suyu hariç ön kaputunu açmadım

SERDAR 24.08.2012 16:54

YILLARDIR TOYOTA KULLANIRIM BAKIMLARINI ZAMANINDA VE EKSİKSİZ YAPINCA HİÇ BİR SORUN ÇIKARMIYOR YOLDA BIRAKMIYOR KİM NE DERSE DESİN

ömer 13.08.2012 04:34

1.4 dizel corollam var.2011 model... sağlam konforlu ve motor çok sessiz fakat hantal bir araba. daha önce renaultun ve fordun dizelini kullandım ikiside toyotadan daha ataktı sezarın hakkı sezara....ayrıca 53600tl bu araba için çok para. bu diğer arabalar içinde geçerli bence türkiyede otomobil fiyatlaı çok yüksek

ibrahim 23.07.2012 17:33

Arkadaşlar 55-60 lira verdiğiniz dizel bir alman arabası (wolkswagen-ford) ile bir toyotayı gerek kalkış ve gerekse de yokuş çıkarken lütfen kıyaslayın. toyotayı savunan arkadaşlar önyargıyla hareket ediyorlar. yıllarca toyota kullanmış biri olarak konuşuyorum. motor yetersiz çekmiyor diyenlere "acemi" yakıştırmasında bulunmak hata. Peki bizler diğer arabalarla niye acemilik yaşamıyoruz da sorun sadece Toyotada çıkıyor?

tolga boyraz 17.07.2012 01:59

baktımkı cok gereksız yorumlar var arkadaşlarım lütfen bakınız wv dedıgınız doğus oto grubu savça salak bır grup arabayı satayım ne olursa olsun sen ww alıp ıc donanımına hayran kalırsın ben toyota corolla alıp motoruna hayran kalırım araştırın bakalım alman arabası performans japon arabası sağlamlık,aıle,ekonomı arabasıdır lutfen,lutfen.Alıcaksanız aralık ayını bekleyın bız sahsen vomfort extra otomatık vıtesı 53 bin liraya aldık su anda 62.000 tl toyanda

hakan 13.06.2012 12:51

arkadaşlar 2006 yılından beri dizel toyota kullanıcısıyım şimdi 2012 modelini aldım almak isteyen arkadaşlara tavsiye,,motor küçük yetersiz diyenlere itibar etmeyin.1d4 kullanıcısı bunu en iyi bilendir.devirli olarak aracı kaldırıp 2000 devire getirterek vites değişimi yapıldımı aracı tutana aşkolsun düz rampa farketmiyor.düzden rampaya kaç hızla girdiysen o hızla tırmanıyor araç 1.4 90 hp ama 200 nm tork üretiyor.bu aracı kötüleyenler ya 2,0 tdı araç kullanıyor yada araçla bir alakası yok 1,4 motorlu diye tahmin ediyor.iyi bir kullanıcı bu araç için gitmiyor motor yetersiz çekmiyor demez acemilik sizde ise yapacak birşey yok.insanlar sonuçta 55-60 bin tl veriyorlar yanlış yorumlarla insanların kafasını karıştırmayalım araç hakkında net bilginiz yok ise susalım saygılar.

vural 16.05.2012 21:38

arkadaşlar hanginize inanacagıma şaşırdım bende almayı düşünüyordum şimdi terettütdeyim ..

ercan 19.02.2012 00:07

bende çok beğeniyorum tabi herkesin beğenisi farklıdır. araç çok sağlam yakıtta gerçekten çok cimri. ben hiç 6.7 yaktığını görmedim ayrıca dizel olduğu için soğuk hvalarda çok yakmasıda normal

hüseyin 18.02.2012 22:02

1992 model 2.0 benzin otomatik vites toyota conona var bende adamlar yapmış harika bir araç satmayı bile düşünmüyorum

murat 13.02.2012 15:28

eski kasalar daha iyi o paraya değmiyor 50000 veriyosun şu yol blgisayarına bak kilima öyle tamponlar sünger gibi ses yalıtımı berbat 1.4 motor çekmiyor 90 ps yetersiz burda yazıldığı gibide değil yakıtı 6.7 aşağı asla düşmüyor 60000 de balata yakıyor zaten aldım 3 ay sonra sattım hemde zararına ama o paraya acıdım ALMAN arabası başkası gerçekten yok o fiyata ikinci el ww alsanız bile teknolajiyi sonuna kadar görüyorsunuz işçilik süper içerde ses diye bişey yok.

YAŞAR 10.02.2012 13:52

Çok güvenli..Çok sağlam..Yakıtı çok iyi..Tek kusuru var.Opsiyonları daha fazla olsaydı..

ismail 03.02.2012 19:03

d4d confort bu paraların arabası değil 50 bine ne alman rabaları var

muhsin 27.12.2011 23:37

toyota güzel yalnız teknoloji devi japonya yol bilgisayarını bir opel gibi yapamamış yani bütün bilgilerini aynı anda göremiyoruz ekranı biraz daha büyük yapıp tüm bilgileri aynı anda gösterebilirdi.

fehmi 30.11.2011 21:24

bu paranın arabası deyil. böyle tampon böyle kaportamı olur

Müdür 18.11.2011 20:02

İyi araba hoş araba da uzun yolu biraz sesli.Sağlamlık super

Figo 18.11.2011 01:54

Eski Toyotalar daha sağlamdı.Forumlarda şikayetler artmaya başladı.

mehmet 03.08.2011 15:17

hergün zam geliyor 50000 i geçti comfort en alt donanım

tameraltuner 14.03.2011 02:30

bana göre arabada en önemli kriter sorunsuzluk bir araç çok az yaksa opsiyonları fazla olsa bile beklenmedik bir sorunda başınıza ağrıyı sarınca o ekonomi konfor o anda biter bu araçlarda mercedes konforu olmasada sağlamlığı dayanıklılığı var bu yüzden dünyanın en büyük otomobil şirketi toyota

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN