2019 Toyota C-HR 1.2 Advance MultiDrive S

  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Beygir Gücü 116 HP
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4360 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.4 lt
  • Genişlik 1795 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.1 lt
  • Yükseklik 1565 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.9 lt
  • Bagaj Hacmi 377 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık -
  • Maksimum Tork 185 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/50 R18
  • Yıllık Vergisi 946 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
95
77
76
78
* Euro NCap standartları gelişmekte olduğundan geçmiş sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamaz

2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-6781 03.07.2019 14:55

İki komşumda bu aractan var, oyle begeniyorum ki tipini. 2 sene evvel 100 bin tl ye almışlardı. hep parayı biriktireyim alırım diye heves ettim. su anda geldigi yere bak fiyatların. 15 bin tl hurda arac indirimi var, bayilerin 3-5 bin daha inecegini dusunuyorum. 155 bin. Bizim buralarda ev fiyatları 250 bin civarı. ev ve araba arasındaki fark giderek azaldı. krediler deseniz %2 lerde. nasıl satılacak bu arabalar, kim peşin 150 bin tl yi koyupta araba alacak?? yazık oldu

Misafir-9494 14.05.2019 22:38

Bu motoru biraz incelerseniz iki ayrı soğutma sıvısı genleşme kabı olduğunu görürsünüz. Toyota küçük hacim turbo motorda sorunsuzluğu devam ettirebilmek adına sanıyorum, manifoldu, turboyu, intercooler'ı su soğutmalı yapmış. Turbonun kızarıp, pallerin bozulmasının ya önüne geçmiş yada ömrünü uzatmış bunun zaman gösterecek. Bir de düşük devirde farklı çevrim (atkinson tarzı galiba yanlış olmasın) çevirirken, yüksek devirde farklı çevrime geçiyor. Yani düşük devir yakıt tasarrufu, yüksek devirde performans almak için. Bunu da sübap zamanlaması yardımıyla yapıyor. Kendi adıma gayet başarılı, uğraşılmış, emek harcanmış buldum. Tebrikler çekik göz.

Misafir-6528 26.04.2019 17:41

Sayın misafir 4198
Bu sektörde turbo ya karşı atmosferik üniteyi öven hiçbir otoriteye rastlamadım.Chr nin corolla dan ağırlık , rüzgar sürtünme katsayısı , ağırlık merkezi gibi farklar var.
En doğrusu aynı modelin turbo beslemeli versiyonu ile atmosferik versiyonununn verilerini kıyaslamaktır.
1.2 turbo beslemeli corolla nın 0-100 değeri 9.3 saniyedir.(1.6 atnosferik ünite 9.7).1.2 turbo da tork 185 nm 1.6 atmosferikte ise 159 nm dir.Vergi de bugünkü koşullarda 1.2 turbo 946 tl , 1.6 atmosferikte 1649 tl dir.Muhtemelen ki hemen hemen bütün turbolarda bu böyledir , yakıt tüketimi de daha düşük olacaktır.
Ayrıca bu aracın çok performanslı olduğunu söylemek doğru değildir.Ana hızlanma değil ancak ara hızlanmalarda mesela 1.6 crdi accent blue yi yakalamak değil uzaktan takip etmek dahi mümkün olmayabilir.

Misafir-4198 26.04.2019 14:21

Bu 1.2 nin tketimi 5.9 lt, yeni corolla daki 1.6 VVT-I motorun tketimi ise 5.8 lt. Hızlanmalarda aynı (hatta 1.6 VVT-I daha iyi). Bu motorun vergi avantajı var, o kadar (yıllık 700 TL). Veriler ortada.

Misafir-4073 25.04.2019 18:14

Misafir 6645
Toyota corolla nın atmosferik 1.6 motoru , 1.2 turbo motora göre hem yakıt konusunda dezavantajlı.Hem vergisi yüksek.Hem çekişi düşük.Tek avantajı belki eski teknolojiyi barındırdığı için uygun fiyatla satılması idi eski xorolla piyasadaykrn şimdi yeni güncel kasa ile birlikte o avantajını da kaybetti.Yani 1.6 atmosferik motor 1.2 turbo beslemwli motorla kıyası , tüplü televizyon ile plazma tv kıyası gibidir.Buna göre 1.6 atmosferik üniteninndahabiyi olduğunu sôylemwk , tüplü tv nin plazma ya göre daha iyi olduğunu söylemeye denk gelir

Misafir-6645 25.04.2019 08:55

1.6 Corollo motoru daha iyi olmazmıydı bu arabaya?

Misafir-9189 05.04.2019 07:16

yakıtına arkadaşım dayanamadı

Misafir-8509 04.04.2019 22:25

Nasıl bir araç yakıtı ve konforu

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi
Benzer Karşılaştırmalar