2019 Toyota C-HR 1.2 Advance

  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Beygir Gücü 116 HP
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4360 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.4 lt
  • Genişlik 1795 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.1 lt
  • Yükseklik 1565 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.9 lt
  • Bagaj Hacmi 377 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1050 kg
  • Maksimum Tork 185 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/50 R18
  • Yıllık Vergisi 1.060 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
95
77
76
78
* Euro NCap standartları gelişmekte olduğundan geçmiş sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamaz

2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-6171 01.01.2020 22:10

Bu aracın tasarımcısını ben olsam işten atardım otomobil tasarımcısı değil heykeltraş olmalı çünkü bunun insanların kullanması için bir araç olduğunu düşünmeden sanatsal bir eser çıkarmak için çaba harcamış. Kesinlikle aile aracı değil içi dar, arka tarafta oturan kişiler uzun yol gidemez resmen insanı incelerken bir korku basıyor, bagaj küçük ve biçimsiz. Gerçekten tebrikler böyle abidik kubidik bir tasarıma imza attıkları için.

Misafir-4905 23.12.2019 11:05

Bu araba kaç kişilk Allah aşkına içine 5 koltuk koyupta bunlara insan oturabilir mi diye hiç mi düşünmemişler tasarım yapalım derken resmen göz çıkarmışlar

Misafir-5776 14.12.2019 19:33

Bu araç B segmenti değil C sgmentidir. Yani MPV olarak değil SUV olarak geçiyor. O yüzden Mokka, Captura, Juke ile aynı sınıf değildir.

Misafir-3762 10.12.2019 09:51

Misafir-3504 değerlendirmelerinize katılıyorum arka cam yüzünde bu aracı eleyen çok insan var Toyota kaybediyor. Bir de ilaveten iç mekanda siyah tavan döşemesi seçeneği kaldırılmalı aracın için çok boğucu kasvetli oluyor öndekiler rahat ama arkada kimse oturmak istemiyor. Bu aracın en büyük sorun arka tarafta yolculuk yapanlar için yarattığı kötü ortam.

Misafir-5980 10.12.2019 00:55

3504 aynen katılıyorum. Camlardaki daralma belki sportif yapıyor ama uzun yolculuklarda insanı daraltıyor. Sessizlik artik bir standart olmalı. Tüm araçların içi sessizlik ve konfor konusunda belirli bir standardın usrune çıkmalı

Misafir-3504 09.12.2019 11:45

Beğendiğim kadar beğenmediğim yönleri de çok bu aracın. Böyle bir araçta öncelikle cam tavan seçeneği mutlaka olmalıydı, arka kapı camlarına verilen daraltan tasarım değiştirilerek arka camla büyütülmeli, bagaj büyütülmeli son olarak ta biraz daha yükseltilmeli ve en önemlisi bana göre tüm araçlarda olan sıkıntı bu bence motor sesi yalıtımı. Ben bir araca bindiğimde herşeyden önce sessiz bir kabin olmasına çok önem veriyorum özellikle de motor sesi yalıtımı iyi olmalı aracın. Ama tüm markalarda Türkiye'ye gönderilen araçlarda en zayıf yer ses yalıtımı. Yani dik duran binek araba gibi duruyor araç tasarımında aracın ne olduğu ile ilgili bir kararsızlık var. Bu aracın en iyi tarafı süspansiyonları eğer diğer saydığım hususlara el atarsa Toyota fiyatını da daha makul bir duruma getirirse peynir ekmek gibi satar.

Misafir-9502 08.02.2019 19:30

B suv için normal 16 cm. Mokka'da da 16 cm, 2008 de 16.5cm. QQ C sınıfı lduğu için 18 cm lması da normal

ibrahim1979 09.02.2019 01:21

ikisi de aynı sınıf araç yanlış bilgilendirmeyin

Misafir-2915 08.02.2019 17:46

Araçın yerden yüksekliği sizce yeterli mi? Yerden yüksekliği 16 cm dir. Nissan qashqai ise 18 cm dir.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi
Benzer Karşılaştırmalar