2017 Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1798 cc
  • Maksimum Hız 170 km/s
  • Beygir Gücü 122 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 11.0 sn
  • Maksimum Tork 142 Nm
  • Uzunluk 4360 mm
  • Vites Tipi Otomatik
  • Genişlik 1795 mm
  • Yakıt Türü Hibrit
  • Yükseklik 1565 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 3.5 lt
  • Boş Ağırlık 1050 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Bagaj Hacmi 377 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.8 lt
  • Yakıt Deposu 50 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-2290 26.11.2017 22:12

1.8 motor ama onu da düşük ödüyorum hibrit olduğu icin

Misafir-1794 11.10.2017 08:05

Her iki donanımda asagı yukarı aynı fiyatlara satılıyor.

dynamic, gorsel acıdan daha sportif. genclere yonelik denilebilir. konsoldaki mavi gecisler, cift renk olması, tavanın daha agresif goruntusu, jantın daha agresif olması vb.

diamond ise daha premium ozellikler katıyor. Daha aile arabası havasında. 10 sensor, kendi kendine park etme, deri koltuk, klimasındaki ozel hava veren mekanızma, daha agır bir goruntusu olması vb.

her ikisinde de donanım seviyesi cok yuksektir. geri gorus kamerası, anahtarsız calıstırma, vs ozellkileri sayabiliriz.

Misafir-4586 10.10.2017 13:52

dynamic ve diamond arasındaki fark ne

Misafir-109 29.08.2017 15:11

Arkadaşlar küçük hesap yapıyorsunuz.aracın ötv desteği 45000 indirim sağlıyor.%45 ötv diliminden hesaplanıyor

chimai 30.08.2017 11:42

1.8 motor Ö.T.V muafiyetine kanunen uymuyor sadece 1.6 ve daha düşük silindir hacmine kadar.

chimai 30.08.2017 11:45

128bin üstü fiyatlı araçlarda Ö.T.V oranı %60

Misafir-6762 29.08.2017 13:37

Misafir 292, bu aracı alan performans için almıyor. Bu araç çevreye duyarlı bünyesinde elektrik tahrik sistemleri bulunduran bir daha çevreci bir araba. Bu araç, yekpare termik motordan teşekkül bir arabayla kıyaslanamaz.

Ancak vergi dezavantajı konusunda sizle aynı fikirdeyim: Zira 1.8 motor hacimli olması büyük handikap, işletim giderleri çok oluyor.

Ayrıca keşke hibrit arabaları atmosferik motorlarla değil de turbo motorlarla entegre etseler. O vakit ortaya harika verimli araçlar ortaya çıkar. Ama ben markaların pazarlama stratejisinden olacak 4-6 yıl atmosferik motorlu hibrit araçları satıp sonrasında asıl verimli turbo benzinli motorlu, elektrik motorlu araçları çıkartacaklar. Sonraki 6 yıl(12 yıl sonra) süresince şarjlı hibritleri yaygınlaştıracaklar.

Sözün özü şu an ben C-HR modelini hele ki yüksek vergi diliminden dolayı tavsiye etmiyorum. Alternatif modeller olan Kia Niro ve Hyundai Ioniq modelleri incelemenizi öneririm...

Misafir-292 29.08.2017 09:22

bu aracın 1.2 si yaklasık 7 lt benzin yakıyor. bu arac 5 lt civarında yakıyor.
2 lt icin yıllık 1200 tl fazla vergi vermek mantıklı degil.
ustelik alırken ciddi bir miktar fazla para odeyerek alıyorsunuz.
ustelik 1.2 lisi turbo oldugu icin daha performanslı bir aractır.

Misafir-336 27.08.2017 11:31

Yani bu aracı alıp yakıt ekonomisi yapacağım diye yüksek vergi dilimine girip işletim ücretlerinin yüksek olması yakışmamış. Çevre için yararlı olan şu güzelim aracın 1.8 lt olması resmen cebe zarar vermiş. Bu araç bana göre şu haliyle vergi kurbanı. Alternatif modeller olan Kia Niro ve Hyundai Ioniq modellerini incelemenizi tavsiye ederim.

Misafir-1581 26.08.2017 17:23

hybrid'i biraz açarmısınız arkadaşlar mesela kaçtan sonra benzin devreye giriyor bide kendi kendinimi sarj ediyor

Misafir-7694 06.07.2017 18:04

sehiricinde kullaniyorum sadece. ortalama yakitim 4 lt. cok memnunum

Misafir-1000 28.06.2017 09:28

Yıllık Vergisi 1.827 TL

Misafir-5101 24.06.2017 17:44

MTV si 1.8 olarak mı hesaplanıyor ?

Misafir-4542 25.05.2017 16:34

7674 senin saydığın özellikler olursa aracın fiyatı uçar gider. Avrupa Abd diyorsun da adamlar bizim gibi aracın iki katı vergi ödemiyor. Maliyeti düşürmek için oradan buradan kırpıyorlar mecburen.

Misafir-7674 08.05.2017 01:13

Merhaba arkadaslar.. araci 2 aydir kullaniyorum.. yakiti, şekli, hibrit motorun sehir icindeki sessizligi gibi aracin iyi yanlarinini her yerde okuyabilir veya gozlemleyebilirsiniz.. ben kisaca eksilerinden bahsedeyim sizlere.. öncelikle aracin gazina yuklenmeye gelmiyor, cok yogun motor sesi geliyor zira yuklendiginiz olcude de gitmiyor, bir performans araci degil.. ikinci olarak tum camlari yerli aracin, turkiye uretimli, sadece arka cam çin sanirim ve arka cam görüşü cok kotu. soforun aynadan gordugu arka manzara surekli kayiyormus gibi.. dikiz aynasini sik kullananlar icin kesinlikle sikinti olusturacaktir.. ucuncu olarak farlari benim aldigim araca mi özgü bilemiyorum ama cok seviyesiz.. görüş cok yakin, gece kullanimlarinda her turlu olumsuz sonuclara acik, far yukseklik ayari yok aracta!!! Son olarak da belki dikkat etmeyenleriniz olabilir almayi dusunenler kesinlikle dikkate alsinlar bunlari: serit takip, sehir ici guvenlik paketi, isitmali direksiyon, ayarlanabilir far seviyesi, akilli park gibi ozelliklerin oldugu kisim aracta bos.. 6 tuşluk yerde sadece benzin kapagi acma tusunu koymuslar.. sagolsunlar :) Avrupa ve abd ye sunulan araclarda hepsi standart bunlarin, sade turkiye de satilan araclara cok gorulmus ozellikler.. aracin uretim yerinin ulkemiz oldugunu da düşünürsek üzücü tabiki.. toyota ya şahsım adina yakistiramadim.. saygilarimla..

stingrayist 10.07.2017 11:50

Bütün paketlerinde mi bos geliyor bu ozellikler yoksa ust paket alınabiliyor mu?

Misafir-1132 02.04.2017 17:56

Muhteşem bir araç ortalama 3,5 litre yakıyorum İstanbul trafiğinde çok memnunum

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ