2017 Toyota C-HR 1.2 Advance MultiDrive S
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1197 cc
- Maksimum Hız 190 km/s
- Beygir Gücü 116 HP
- 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
- Maksimum Tork 185 Nm
- Uzunluk 4360 mm
- Vites Tipi 6 İleri Otomatik
- Genişlik 1795 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1565 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.4 lt
- Boş Ağırlık -
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.1 lt
- Bagaj Hacmi 377 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.9 lt
- Yakıt Deposu 50 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
1.2 Advance MultiDrive paketine ilave olarak + tss güvenlik sistemli + metalik boyalı paketini aldım.
şu an güncel bedeli 114.500 tl. doların gidişi nedeni ile sene sonu kampanyalarını beklemeden 10. ayın sonunda aldım. şimdiden 5-6 bin tl farketti. aldığım fiyat 106.500 tl ye denk geldi. kaskoyuda toyotadan yaptırdım orjinal parça vs dediler??
şu an için memnunum çok yoğun araç kullanmadığımız için 1.2 nin getirdiği vergi avantajını 2 depo yakıt olarak görüyorum. donanımı ve dıştan aldığım tepkiler hoş. tss paketindeki teknoloji ise gerçekten hava yastığı kadar önemli, güvenlik sistemleri daha önceleri kaza anına odaklanırken son dönemde kaza önlemeye odaklanıyor (böyle maddi daha önemlisi manevi zararların bir nebze önüne geçiliyor) inşallah kaza bela görmeden ağız tadıyla devam ederiz.
Arkadaslar, araba hakinaken mantıklı. 1.2 turbo motor, ciddi bir mtv katkısı saglıyor.
1.8 hibritle arasında 1500 tl fark var, yıllık mtv de.
bunu oneriyorum.
Bugün test ettim. Motor hacmine gore gercekten çok canlı. Vites geçişlerini hissetmedim.kullanirken gercekten keyif aldim.sadece arka camlarinin küçük olmasi ve tavan döşemesinin koyu olmasi nedeniyle arka tarafi sıkıcı buldum.Bugün param olsa hiç beklemeden alirim.
ben kullanici olarak soyluyorum. oyle tahmin felan degil.
bu aracin bos agirligi 1490 kg dir. isyeyene ruhsain resmini atabilirim.
Aracın ağırlığı birçok kaynakta 1490 kg yazıyor. Toyta'nın yurtdışı sitelerinde de böyle(örneğin avustralya sitesinde)
aracın boş ağırlığı 1490 değil 1050 kg malzeme kalitesi iyi fakat yalıtım zayıf cvt şanzıman performansı ve yakıtı törpülemiş arka taraf biraz klostrofobik özellkle arka camın yüksek konumlandırılması buna neden oluyor inip binerken arka tarafta dikkat etmek lazım kafayı çarpabiliyorsunuz
Arabayı yıl basında almıstım. Bos agırlıgı 1490 kg. Maşallah tank gibi araba.
İnternetten euro ncap testini izledim, adeta dokturuyor. 5 yıldızı en yuksek puanlarla aldı.
Daha once renault dizel kullanıyordum, arabamı kullanırken kafam şişiyordu, bunun ise calıstıgını anlamak icin devir saatine bakıyorum, o kadar sessiz. 1.5 dizel motordan sonra yakıtı beni cokta etkilemedi. tabiki bir dizel motor gibi az yakmıyor. Hiç sıfırlamadım. 10.000 km ye yaklastı, 7 lt / 100 km olarak ortalama yakıtı var.
Misafir-8925, honda civicteki problem bambaska. toyotanın herhangi bir aracında bir problem sozkonusu degildir. Hondanın celiği aldıgı tedarikci kaynaklı bir problemi var. Honda ne kadar inkar etse de bu problem malesef var. Su asamada ne yaparlar bilemiyorum. Ama Toyotanın hiçbir aracında bu sekilde bir problem yok.
m4620 bu aracın kaportası bu kadar nasıl narin olabilir.bir aracın kaportasına su tutmakla boyası nasıl kalkar anlayabilmiş değilim.Eskiden araçlara 12 yıl kaporta-boya garantisi veriliyordu.şimdi yokmu bu garanti uygulaması siz cebinizden mi ödediniz o parayı,garanti kapsamına girmedi mi.
Nedense bu tür kaporta problemleri ülkemizde üretilen sadece yerli üretimlerde olmaya başladı.Honda civic'tede benzer kaporta,şaşi problemleri son günlerde internette sıkça duyulmaya başlandı.buna bir son verilmesi lazım,kalitesiz üretimlerin bu ülkeye hiçbir faydası olmadığı gibi, zararıda dokunabilir, olaya ciddiyetle yaklaşmakta fayda var.
Misafir-7170 yanlı diye neden yorumumu itham ettiniz. bu benim görüşümdür. bedava verseler bu aracı almam nokta.
Misafir-3741, yorumu okudum. gayet yanlı ve yanıltıcı.
1- aracın surus dinamikleri yuksek bir c sınıfı hachback surusunu andırıyor. ben, daha once kia sportage ve nissan qq kullanmıs biri olarak, şürüs hissiyatının digerlerinden cok ustun oldugunu kesinlikle soyleyenilirim.Arabanın yol tutusu ise efsanedir, yol tutusunun premium arabalardan daha iyi oldugunu iddia ederim. yeni platformun bunda etkisi cok.
2- hızlıca bayiyi terk ettik demissiniz, peki kararınız ne oldu merak ediyorum. yani ustune 20-30 bin tl koyup baska bi arac alacak gucunuz mu vardı? yoksa b-suv tarzi bir arac mı aldınız. b-suv hangi yonleriyle sizi mutlu etti, veya bu aracta bulamadıgınız neyi size verdi.
bakın, benim toyotanın sakaryadaki firmasında muhendis olarak calısan bir arkadasım var. soyledigi su. 2017 ekimden beri bu arac yuzunden 3 vardiya, 24 saat calısılıyor. ve sakarya toyota firması ihracat rekoru kırdı daha simdiden. yurt dısından 80.000 adet sipariş için anlasılmıs ve onumuzdeki yılda kapasiteleri simdiden dolu gozukuyormus. Yani sozun özü, bu arac cok begeniliyor. turkiyede su ana kadar 4000 adet civarı sattı ama avrupada 60.000 adetlerde bir satıs karamı var. Turkiye'ye verilen satıs kotasını simdiden dolurmuslar, su anda indirim gelme ihtimali bulunmuyor, yıl sonuna kadar fiytlar bu sekilde gider.
Hızlıca çıkıp daha az paraya (şu an 98 bin) gerçek bir SUV olan Suzuki Vitara 4x4 (üstelik dif.kilidi de var) almış olamaz mı? Malum bu toyota da bırak dif.kilidini 4x4 bile yok üstelik, kışın karda çamurda da yolda kalırsınız. ***, önce piyasada hangi fiyata neler var araştırıp öyle yazalım.
ben aracı ailemle bayide inceledim. arkası inanılmaz kötü hücre gibi. şöför koltuğund da aracı hakim değilsiniz gibi bir his bıraktı bende. hızlıca bayiyi terk ettik.
Sehirici için artık araba ureticileri uyandı. Herkes bu tarz yuksek arabaları tercih ediyor.
yıldan yıla bu tarz arabaların kullanımı artacak. Marka olarak tercih size kalmıs ama ben sedanın yerinin ilerleyen yıllarda suv-crosover olarak alacagının kanaatindeyim.
Ben toyota firmasına guvenimden dolayı C-HR yi aldım. Tum gunum arabanın icinde oradan oraya gitmekle geciyor, aksam oldugunda hiç yormuyor.
Gecen senenin sonunda 95 bine almıştım, yaklasık 10 aydır kullanıyorum.
Daha once Hyundai Tusconum vardı, onu cok yaktıgı icin sattım, 1.2 nissan qq almak icin arastırma yaparken bu aracı buldum. her ikisini de test ettim, iç hacim vs aynı, performans, yola tutunma, konfor olarak toyota agır bastı, bunu aldım. Simdiye kadar kullandıgım arabalarımda hep baska bir arabaya gozum duserdi. ilk defa bunu kullanırken kendimi cok mutlu hissediyorum. İnşallah Allah herkese kullanmayı nasip eder.
Misafir 1593, daha once diger bir sayfaya yazdım.
" Daha once wv 1.2 tsi kullandım. ondan cok daha atak bir motor. kesinlikle tavsiye ederim. "
Yokusta 1.6 atmosferikler gibi bir bayılma vs yasamadım, gaza bastın mı yokusta rahatlıkla sollama yapabiliyorum. Tavsiyem yokusta test surusu yapınız, bana hak vereceksiniz.
yokuş cıkımı nasıl bilgi verirmisiniz zorlanıyor mu araba
Aracı alalı 2 ay oldu yakıt şehir içi 7.1 değerlerinde geçenlerde aracı yıkarken sinek ve böcek lekelerinden kurtulmak için tazyikli suyu fazla yaklaştırmışım boya kalkması oldu inci beyazı olduğu için iki parmak boyundaki yer 400 tl ye boyandı yıkarken yıkatırken dikkatli olmanızda fayda var , yıkamacı yıkarken de ön göğüsteki yumuşak vinil tabakasını çizdirmiş araç çok narin bir araç dikkatli olmanızı tavsiye ederim.. ayrıca bu çizilen göğüsteki yumuşak alan onarımı için bir tavsiyeniz varsa yazarsanız sevinirim
Aracım 2000 km de. 1 aydır yakıtı takip ediyorum.
Oncelikli olarak depoyu fulledim 560 km sehir ici yol yaptım, 205 tl lik benzin aldım ve depoyu fulledim.
bu arada yakıtı bp den aldım, toyotanın verdigi forever kar ile 8 tl bi kazanımım oldu.yani yakıta 197 tl vermişiz. bu demek oluyor ki 35 kuruş (6.80 lt) km de masrafım oldu. üstünde 17 jant olan 1450 kg lik bir arac icin harika veriler. Cok sukur arabamdan memnumun, 1.2 motorlusunu tavsiye ederim.
Kullanımın cok keyifli bir arac, test surusu yapmanızı tavsiye ederim. yakıt olarak sehir icinde uzun donemde ortalama 7 lt.
elektronik park freni var.
Arkadaşlar bu arabada elektronik park freni var diye biliyorum. Ama bu sitede yok diye gösterilmiş. Ben mi yanlış biliyorum acaba
3 aydır kulanıyorum, yakıt degerlerini paylasayım istedim.
Bulundugum sehir duz fakat trafigi ve trafik ısıklarının yogun oldugu bir bolgede oturuyorum.
Agırlık eşim kullanıyor aracı. Gittiği mesafe 5-7 km arasında oluyor, yani uzun mesafe bir yolculugumuz yok. Bu mesafede en az 6-7 kez trafik ısıgından dolayı bekleme oluyor.
Ortalama yakıt: 7,3 lt
Ben benzinli bir arac almayı dusunmuyordum, fakat bu degerler beni mutlu etti.
Kısmetse bayramda git-gel 1300 km bir yolculuga cıkacagım, buradan yakıt degerlerini paylasırım.
Ben daha geçen hafta Volvo s60 aldım bu modelinde inceledim ama çok bana hitap etmedi içi çok dar 1.2 motor kötü tek avantajı yol tutuşunu beğendim ama almadığıma pişman değilim bu fiyata 2014 s60 geldi ancak
Sunroof lazım bu arabaya arka koltuk kasvetli alır
hasan barutçu,
1- vites gecisleri hissedilmiyor, zaten vites gecisi yok bu arabada. sonsuz disli var, ne vites gecisi.
2- arac 1490 kg. tiguan le aynı agırlıkta. önce arastıralım lutfen
3- iç mekan futuristik, ekran kesinlikler cok iyi konumlandırılmış. 8' bir ekran var.
4- arka taraf karanlık dogru, fakat geniş. ayrıca bir dip not vereyim. advance pakette arka camlar seffaf, dinamik ve diamond pakette karartılmıs arka camlar var, bu arka tarafı cok karanlık yapıyor. burada toyotanın bir hatası mevcut.
Bakın, aracı test edin oyle yazın buraya, kedi uzanamadıgı cigere mundar der misali burada aracı kotulemeyin.
aracı test ettim söylediklerimin arkasındayım
1. araç 1. vitesten 2. vitese geçişte hissediliyor diğer vites geçişlerinde hissedilmiyor.
2. aracın performansı yetersiz
3. aracın yakıtı fazla
4. arka taraf fazla karanlık ve küçük
5. ekran güzel konumlandırılmamış.
aracın agırlıgı sitede 1050 görünüyor belkide 1490 dır bilmiyorum kesin bilgiye ulaşamadım şimdilik. parası olanlar alır hocam kasası güncel ve değişik. uzanamadığı ciğere mundar dermiş diye yorumlarınız anlamsız ve gereksiz. bu benım objektıf yorumumdur. kımse test etmeden araç almaz almasında zaten. bu yorumunuzu çocuklugunuza bağlıyorum.
arka taraf kara delik resmen..iç tasarımı beğenmedim araç dışardan daha iyi görünüyor.
Misafir-1183 , gosterge ayarlarından hem cubuk olarak hemde sayısal olarak bu veriyi gorebilirsin.
default olarak cubuk geliyor, ayarlardan girip sayısal secebilirsin.
misafir 1394 arkadaş hayırlı uğurlu olsun.
Güle güle kullanınız.
Ben geçen yıl almıştım 1.2 turbo benzinli C-HR çok memnunum. Aşırı ekonomik ve dinamik bir araç.
Gerçekten 1.2 turbo benzinliler piyasadaki çoğı LPG'li ve DİZEL araçlardan daha ekonomik.
vergi avantajı da cabası
Toyota CHR 1.2 Otomatik Advance aracımı gecen hafta aldım. Almadan once cok iyi arastırdıgımı sanıyorum. Rakibi firmaların araclarını test ettim, gorunuş, güç, iç mekan, kalite, yakıt, sorunsuzluk, fiyat. hepsini baz aldıgımda en optimum sonucu aldıgım Toyotada da kara kıldım.
Bakın Bu arac H Segment tir. Yalan yanlıs karsılastırmalara girmeyin. Acın ODD nin raporlarına bakın, toyotanın aracı konumlandırdıgı segmente bakın. H Segment, C-segmeninin yukseltilmişidir.
Bu aracın rakipleri, Qashqai, Duster, Kadjar, 3008, Sportage, Tuscon..
Diger rakiplerinden en cok ayrılan tarafı (bence) suruş dinamikleridir, aracı surerken kesinlikle zevk alıyorsunuz. Donanım, en bazını almama ragment cok tatmin edici.
1490 kg bir arac icin yakıtı makul seviyede, turbo motorlu bir arac, basarsanız gidiyor ama yakıyor. eger sakin gideyim derseniz yakıtı 6-7 lt civarında dolasır.
Bu aracın fiyatının yakın gelecekte min 10.000 tl artacagını dusunuyorum. Uzun suredir bu piyasadayim, Toyota her zaman aynı segmentteki rakiplerinden daha pahalıya satar. Su anda diger araclardan daha makul fiyatta satıyor.
alan arkadaşa hayırlı olsun ancak ben aracı begenmedım. sebepleri
1. araç 1. vıtesten 2. vitese geçerken cok barız silkelenme meydana gelıyor. diğer vites geçişleri sorunsuz.
2. araç 1050 kg ve bu kılograma gore yakıtı cok hızlanma performansı kötü.
3. iç mekan kalıtesı zayıf ekran yanlıs konumlandırılmıs gıbı.
4. arka taraf çok karanlık
Aracimi bugun teslim aldim. Allah kaza bela vermesin cumlesine. Aracin bos agirligi 1490 kg dir. Ruhsatta yazan deger budur, lutfen bu yanlis bilgiyi duzeltelim
Anlık tüketimi toyota yariste rakam olarak honda civic te ise görsel olarak görebilirsin
ortalama şehir dışı- ş.içi karışık 7,5 - 8,5 lt. tüketiyor şuan için.ilerde bu tüketim dahada düşecekmiş..
Anlık tüketimi Honda ve toyatada göremezsin. Şimdiye kadar olan Ortalama tüketimi paylaşabilik misin?
Arkadaşım 2 gün önce bu modelini aldı, şimdilik memnun seçiminden dolayı.
Yalnız ANLIK YAKITI rakamsal olarak bir türlü göremedik direksiyonun önündeki hız ve devir göstergesinin ortasındaki bilgi ekranından.Kullanıcılardan bilgi verebilen olursa seviniriz zira bana çok saçma geldi anlık yakıt göstergesininin rakamlarla gösterilmemesi benim özellikle çok önemsediğim bir bilgidir mesela hep açıktır önümdeki ekranda..(renault clio kullanıyorum bu arada..)
Yardımcı olacaklara şimdiden, teşekkürler..